Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Взимат и не е само с Revolut така. Платих билети в Wizz и Ryanair с картата ми от Уникредит, която на другия ден смених с новоиздадена.  Имах притеснения дали ще успеят да дръпнат парите- е, успяха, всичко си взеха. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 14 часа, Фичо каза:

Един  лаишки въпрос от финансов невежа като мен: :grin:
Платил съм нещо с карта, има авторизация от  картата без още да са изтеглени парите и ако я фрийзна, нали нямат да имат проблем да си изтеглят парите след фрийзването?

Аз имах следния случай, но с phyre:

Купувах билет през jetcost.com.au -> opodo

 

След като 2-3 часа не получих нищо, освен бодряшки мейл, че работят усилено за да ми запазят билета и да съм чакал 24 часа си фрийзнах отново картата с идеята вече и да искат, да не могат да го купят.

Взех си билета от друг сайт.

А чак на следващия ден във phyre се получиха два записа през 1 мин.:

 

Opodo ID: …………

+ XX.XX лв.

Transaction reverted

 

 

 

Opodo ID: ………...

- XX.XX лв.

Payment on POS

 

 

Връзка към коментар

Тази сутрин получих съобщение, че детайлите на GBP акаунта ми вече са променени. Добре, че нямам иницииран Payout от Topcashback. @Jorro, да не би да има нещо общо с непристигналия ти кешбек? 

 

П. С. Всъщност не може да е това... Старите акаунти ще продължат да работят до 22.05,а при теб още не е стигнало до статус платен, а е на етап поискан...

Редактирано от chandni
Връзка към коментар
41 minutes ago, chandni said:

Тази сутрин получих съобщение, че детайлите на GBP акаунта ми вече са променени. Добре, че нямам иницииран Payout от Topcashback. @Jorro, да не би да има нещо общо с непристигналия ти кешбек? 

 

П. С. Всъщност не може да е това... Старите акаунти ще продължат да работят до 22.05,а при теб още не е стигнало до статус платен, а е на етап поискан...

И аз си го мислех, но не би трябвало щом акаунта е още активен до 22.05.

Връзка към коментар
Преди 1 час, Alexander каза:

За връщане по дебитните карти няма нужда да се прави нищо, нали?

Ако имаш предвид връщане на сума по анулирана резервация например,не няма нужда да правиш нищо.И да е фризната картата,пак ще получиш парите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 53 минути , Мари Николова каза:

Ако имаш предвид връщане на сума по анулирана резервация например,не няма нужда да правиш нищо.И да е фризната картата,пак ще получиш парите.

В моя случай е връщане на 10% от резервация на приятел в  букинг.

Връзка към коментар
преди 13 часа, chandni каза:

Тази сутрин получих съобщение, че детайлите на GBP акаунта ми вече са променени. Добре, че нямам иницииран Payout от Topcashback. @Jorro, да не би да има нещо общо с непристигналия ти кешбек? 

 

П. С. Всъщност не може да е това... Старите акаунти ще продължат да работят до 22.05,а при теб още не е стигнало до статус платен, а е на етап поискан...

Надявам се, не са сменили и IBAN-а?

Връзка към коментар

Очаквайте скоро преведен апп на български. Лично за мен е по-неудобно и това че но може да се сменя езика, а трябва генерално да се смени на операционната система ме дразни. От друга страна това показва, че не ни смятат за умрял пазар и скоро може да пуснат и топъп с карта, а защо не и БГ айбан. 

Връзка към коментар

Здравейте,
ако изтегля пари от Revolut картата от банкомат в чужбина на 30 число на месец (200 паунда), и после реша в другия месец още до 200 паунда, ще бъда ли таксувам за второто теглене? Търсих в сайта им, но нещо не успявам да намеря отговор на този въпрос.

Връзка към коментар
преди 5 минути , Граф Вронски каза:

Здравейте,
ако изтегля пари от Revolut картата от банкомат в чужбина на 30 число на месец (200 паунда), и после реша в другия месец още до 200 паунда, ще бъда ли таксувам за второто теглене? Търсих в сайта им, но нещо не успявам да намеря отговор на този въпрос.

Не, гледа се календарен месец

Ама не беше ли 200 евро, или аз нещо съм останал с грешно впечатление

Редактирано от ven62
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , ven62 каза:

Не, гледа се календарен месец

Ама не беше ли 200 евро, или аз нещо съм останал с грешно впечатление

ГледаШЕ се... 🙂 Само за старите потребители (не помня колко стари) можеш да теглиш на 30-то и на 1-во число по 200€ без такса. Новите потребители (от може би поне 2 години) могат да теглят 200 на 30 дни. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , ven62 каза:

Sorry @Граф Вронски, без да искам щях да те заблудя.

10x @chandni.

Открих преломната дата.. 🙂

Цитат
  • Calendar month: joined before 16 March 2017;

  • Rolling month: joined after 16 March 2017;

За акаунти, регистрирани преди 16.03.2017, отчитането е на календарен месец (на 29-ти и на 01 на следващия месец теглиш без такса)

За акаунти, регистрирани след 16 март 2017 зануляването на месеца е на датата на регистрация. Т.е. ако си се регистрирал на 17.03.2017, можеш да правиш теглене без такса на 16-то и после на 18-то число. 

  • Харесвам 4
  • Благодаря 2
Връзка към коментар
преди 10 часа, chandni каза:

За акаунти, регистрирани преди 16.03.2017, отчитането е на календарен месец (на 29-ти и на 01 на следващия месец теглиш без такса)

За акаунти, регистрирани след 16 март 2017 зануляването на месеца е на датата на регистрация. Т.е. ако си се регистрирал на 17.03.2017, можеш да правиш теглене без такса на 16-то и после на 18-то число. 

А къде може да се види датата на регистрация? Картата ми е с валидност 03/2020. А пърият Top-Up е от 25.03.2017 г. :- (

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар

Отиваш на More->Profile->Price Plan   и там се вижда за различните категории (ATM withdrawals, Exchange) колко си ползвал и колко ти остава, според плана ти .... би трябвало ако си теглил преди по-малко от месец и си на другия план (преди16.03.2017) днес да имаш пълния лимит за теглене ..... би трябвало 🙂 не знам дали работи .....

Връзка към коментар
преди 48 минути , dimitrov6 каза:

В мейла.

Приветственият email ми е още от 2016 г., но картата дойде на другата година. Коя дата се гледа?

преди 37 минути , georgebg каза:

Отиваш на More->Profile->Price Plan   и там се вижда за различните категории (ATM withdrawals, Exchange) колко си ползвал и колко ти остава, според плана ти .... би трябвало ако си теглил преди по-малко от месец и си на другия план (преди16.03.2017) днес да имаш пълния лимит за теглене ..... би трябвало 🙂 не знам дали работи .....

Оттам изглежда е най-добре да се провери. Ще го пробвам. А може и да се пита поддръжката.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
В момента, rik4o каза:

Приветственият email ми е още от 2016 г., но картата дойде на другата година. Коя дата се гледа?

Оттам изглежда е най-добре да се провери. Ще го пробвам. А може и да се пита поддръжката.

Цитат
  • Calendar month: joined before 16 March 2017;

  • Rolling month: joined after 16 March 2017;

Важно е кога си се присъединил, не кога си получил картата. 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Пресен съм с карта Revolut  от вчера.Открих си  и си захраних сметки в EUR,USD,BGN.

Въпрос : при плащане през интернет в USD или  на коя от тези 3 валути,като посочвам картата ,от съответната сметка в конкретната валута ли ще бъдат платени парите ?или иска настройки преди всяко плащане?

Благодаря

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.