aleksandrina Публикувано: 28 март, 2019 Публикувано: 28 март, 2019 Взимат и не е само с Revolut така. Платих билети в Wizz и Ryanair с картата ми от Уникредит, която на другия ден смених с новоиздадена. Имах притеснения дали ще успеят да дръпнат парите- е, успяха, всичко си взеха. :) 1
ven62 Публикувано: 28 март, 2019 Публикувано: 28 март, 2019 преди 14 часа, Фичо каза: Един лаишки въпрос от финансов невежа като мен: Платил съм нещо с карта, има авторизация от картата без още да са изтеглени парите и ако я фрийзна, нали нямат да имат проблем да си изтеглят парите след фрийзването? Аз имах следния случай, но с phyre: Купувах билет през jetcost.com.au -> opodo След като 2-3 часа не получих нищо, освен бодряшки мейл, че работят усилено за да ми запазят билета и да съм чакал 24 часа си фрийзнах отново картата с идеята вече и да искат, да не могат да го купят. Взех си билета от друг сайт. А чак на следващия ден във phyre се получиха два записа през 1 мин.: Opodo ID: ………… + XX.XX лв. Transaction reverted Opodo ID: ………... - XX.XX лв. Payment on POS
chandni Публикувано: 30 март, 2019 Публикувано: 30 март, 2019 (редактирано) Тази сутрин получих съобщение, че детайлите на GBP акаунта ми вече са променени. Добре, че нямам иницииран Payout от Topcashback. @Jorro, да не би да има нещо общо с непристигналия ти кешбек? П. С. Всъщност не може да е това... Старите акаунти ще продължат да работят до 22.05,а при теб още не е стигнало до статус платен, а е на етап поискан... Редактирано 30 март, 2019 от chandni
Alexander Публикувано: 30 март, 2019 Публикувано: 30 март, 2019 За връщане по дебитните карти няма нужда да се прави нищо, нали?
Jorro Публикувано: 30 март, 2019 Публикувано: 30 март, 2019 41 minutes ago, chandni said: Тази сутрин получих съобщение, че детайлите на GBP акаунта ми вече са променени. Добре, че нямам иницииран Payout от Topcashback. @Jorro, да не би да има нещо общо с непристигналия ти кешбек? П. С. Всъщност не може да е това... Старите акаунти ще продължат да работят до 22.05,а при теб още не е стигнало до статус платен, а е на етап поискан... И аз си го мислех, но не би трябвало щом акаунта е още активен до 22.05.
iMari Публикувано: 30 март, 2019 Публикувано: 30 март, 2019 Преди 1 час, Alexander каза: За връщане по дебитните карти няма нужда да се прави нищо, нали? Ако имаш предвид връщане на сума по анулирана резервация например,не няма нужда да правиш нищо.И да е фризната картата,пак ще получиш парите. 1
Alexander Публикувано: 30 март, 2019 Публикувано: 30 март, 2019 преди 53 минути , Мари Николова каза: Ако имаш предвид връщане на сума по анулирана резервация например,не няма нужда да правиш нищо.И да е фризната картата,пак ще получиш парите. В моя случай е връщане на 10% от резервация на приятел в букинг.
Slavimir Публикувано: 30 март, 2019 Публикувано: 30 март, 2019 Изпратих си 50 пенса от Paypal до Revolut като ползвах новите Sort & account code. Превода мина за 30 сек. 1
ven62 Публикувано: 30 март, 2019 Публикувано: 30 март, 2019 преди 13 часа, chandni каза: Тази сутрин получих съобщение, че детайлите на GBP акаунта ми вече са променени. Добре, че нямам иницииран Payout от Topcashback. @Jorro, да не би да има нещо общо с непристигналия ти кешбек? П. С. Всъщност не може да е това... Старите акаунти ще продължат да работят до 22.05,а при теб още не е стигнало до статус платен, а е на етап поискан... Надявам се, не са сменили и IBAN-а?
Ilian359 Публикувано: 30 март, 2019 Публикувано: 30 март, 2019 Моята пластика някъде съм я затрил. Безплатно ли е преиздаването?
dimitrov6 Публикувано: 31 март, 2019 Публикувано: 31 март, 2019 преди 7 часа, Ilian359 каза: Моята пластика някъде съм я затрил. Безплатно ли е преиздаването? Май не е.
Zlia Публикувано: 31 март, 2019 Публикувано: 31 март, 2019 Очаквайте скоро преведен апп на български. Лично за мен е по-неудобно и това че но може да се сменя езика, а трябва генерално да се смени на операционната система ме дразни. От друга страна това показва, че не ни смятат за умрял пазар и скоро може да пуснат и топъп с карта, а защо не и БГ айбан.
ven62 Публикувано: 31 март, 2019 Публикувано: 31 март, 2019 Докато чакам @chandni-то да ми отговори , Revolut и на мен ми смени номера и sort code на сметката в GBP. IBAN-a остава непроменен. 1
Граф Вронски Публикувано: 31 март, 2019 Публикувано: 31 март, 2019 Здравейте, ако изтегля пари от Revolut картата от банкомат в чужбина на 30 число на месец (200 паунда), и после реша в другия месец още до 200 паунда, ще бъда ли таксувам за второто теглене? Търсих в сайта им, но нещо не успявам да намеря отговор на този въпрос.
ven62 Публикувано: 31 март, 2019 Публикувано: 31 март, 2019 (редактирано) преди 5 минути , Граф Вронски каза: Здравейте, ако изтегля пари от Revolut картата от банкомат в чужбина на 30 число на месец (200 паунда), и после реша в другия месец още до 200 паунда, ще бъда ли таксувам за второто теглене? Търсих в сайта им, но нещо не успявам да намеря отговор на този въпрос. Не, гледа се календарен месец Ама не беше ли 200 евро, или аз нещо съм останал с грешно впечатление Редактирано 31 март, 2019 от ven62 1
chandni Публикувано: 31 март, 2019 Публикувано: 31 март, 2019 преди 11 минути , ven62 каза: Не, гледа се календарен месец Ама не беше ли 200 евро, или аз нещо съм останал с грешно впечатление ГледаШЕ се... 🙂 Само за старите потребители (не помня колко стари) можеш да теглиш на 30-то и на 1-во число по 200€ без такса. Новите потребители (от може би поне 2 години) могат да теглят 200 на 30 дни. 1 1
ven62 Публикувано: 31 март, 2019 Публикувано: 31 март, 2019 Sorry @Граф Вронски, без да искам щях да те заблудя. 10x @chandni. 2
chandni Публикувано: 31 март, 2019 Публикувано: 31 март, 2019 преди 13 минути , ven62 каза: Sorry @Граф Вронски, без да искам щях да те заблудя. 10x @chandni. Открих преломната дата.. 🙂 Цитат Calendar month: joined before 16 March 2017; Rolling month: joined after 16 March 2017; За акаунти, регистрирани преди 16.03.2017, отчитането е на календарен месец (на 29-ти и на 01 на следващия месец теглиш без такса) За акаунти, регистрирани след 16 март 2017 зануляването на месеца е на датата на регистрация. Т.е. ако си се регистрирал на 17.03.2017, можеш да правиш теглене без такса на 16-то и после на 18-то число. 4 2
T.E.Lawrence Публикувано: 1 април, 2019 Публикувано: 1 април, 2019 И се гледа числото 200, 200 евро, 200 паунда, 200 долара теглиш безплатно на месец. 🙂 3 1
rik4o Публикувано: 1 април, 2019 Публикувано: 1 април, 2019 (редактирано) преди 10 часа, chandni каза: За акаунти, регистрирани преди 16.03.2017, отчитането е на календарен месец (на 29-ти и на 01 на следващия месец теглиш без такса) За акаунти, регистрирани след 16 март 2017 зануляването на месеца е на датата на регистрация. Т.е. ако си се регистрирал на 17.03.2017, можеш да правиш теглене без такса на 16-то и после на 18-то число. А къде може да се види датата на регистрация? Картата ми е с валидност 03/2020. А пърият Top-Up е от 25.03.2017 г. :- ( Редактирано 1 април, 2019 от rik4o
dimitrov6 Публикувано: 1 април, 2019 Публикувано: 1 април, 2019 преди 6 минути , rik4o каза: А къде може да се види датата на регистрация? Картата ми е с валидност 03/2020. А пърият Top-Up е от 25.03.2017 г. :- ( В мейла. 1
Гост Гост 23*6 Публикувано: 1 април, 2019 Публикувано: 1 април, 2019 Отиваш на More->Profile->Price Plan и там се вижда за различните категории (ATM withdrawals, Exchange) колко си ползвал и колко ти остава, според плана ти .... би трябвало ако си теглил преди по-малко от месец и си на другия план (преди16.03.2017) днес да имаш пълния лимит за теглене ..... би трябвало 🙂 не знам дали работи .....
rik4o Публикувано: 1 април, 2019 Публикувано: 1 април, 2019 преди 48 минути , dimitrov6 каза: В мейла. Приветственият email ми е още от 2016 г., но картата дойде на другата година. Коя дата се гледа? преди 37 минути , georgebg каза: Отиваш на More->Profile->Price Plan и там се вижда за различните категории (ATM withdrawals, Exchange) колко си ползвал и колко ти остава, според плана ти .... би трябвало ако си теглил преди по-малко от месец и си на другия план (преди16.03.2017) днес да имаш пълния лимит за теглене ..... би трябвало 🙂 не знам дали работи ..... Оттам изглежда е най-добре да се провери. Ще го пробвам. А може и да се пита поддръжката. 1
chandni Публикувано: 1 април, 2019 Публикувано: 1 април, 2019 В момента, rik4o каза: Приветственият email ми е още от 2016 г., но картата дойде на другата година. Коя дата се гледа? Оттам изглежда е най-добре да се провери. Ще го пробвам. А може и да се пита поддръжката. Цитат Calendar month: joined before 16 March 2017; Rolling month: joined after 16 March 2017; Важно е кога си се присъединил, не кога си получил картата. 🙂 1
saruman Публикувано: 2 април, 2019 Публикувано: 2 април, 2019 Пресен съм с карта Revolut от вчера.Открих си и си захраних сметки в EUR,USD,BGN. Въпрос : при плащане през интернет в USD или на коя от тези 3 валути,като посочвам картата ,от съответната сметка в конкретната валута ли ще бъдат платени парите ?или иска настройки преди всяко плащане? Благодаря
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега