Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

А да питам за лимитите

Наистина ли може да се плаща през картата голяма сума наведнъж? Гледам мога да сложа само месечен лимит, значи ли че мога да го изхарча на един път?

Имам плащане, за което ми искат такса ако го направя по банков път, отделно ако го направя по банков път от Револют ще ми струва още някаква такса. 

Връзка към коментар
Цитат

Come along to our London HQ next week for an update stock trading, Apple Pay, Google Pay and some new metal card colours! Oh, and the Revolut Band will be playing live

Цитат

Don't worry, we'll be live streaming the event on social media too

Има вариант тогава да тръгне и дългоочакваното зареждане на BGN от карта, за което писах преди известно време.

Въпреки, че в следващата developer версия го махнаха, питахме и казаха "че само тествали нещо" и щяло да дойде "soon" 🙂

Редактирано от cybersimo
Връзка към коментар
преди 4 часа, Jorro каза:

Някой ползва ли е застраховката за смартфон на револют да сподели мнение, ако евентуално е завеждал щета? Чудя се дали да си направя такава на новия телефон? 

Да аз съм имал на няколко телефона и таблета застраховки, но ми се е налагало да ползвам само за един таблет.

Счупен дисплей, попълних формата и ми казаха да чакам до няколко дни да ми пратят инструкции къде да го пратя за ремонт (в кой оторизиран сервиз). Обаче нещо им се беше бъгнала системата и "ни вест, ни кост" и след 2 седмици реших да си го занеса сам в оторизиран сервиз и си платих и взех фактура. След това им се обадих и им казах, че устройството ми трябва ежедневно и няма как да ги чакам 2 седмици за реакция. Извиниха се, поискаха фактурата и след 2-3 дни разглеждане ми пратиха мейл да си очаквам сумата в Револют минус самоучастието - така и стана.

По принцип съм доволен, докато имаше комуникация всичко беше наред. Застрахователите са в Германия, но имаха българин в отдела и комуникацията след няколко мейла на английски мина на български. Фактурата също не съм я превеждал на английски. Поискаха и протокол от сервиза каква точно е била повредата и къде и какво е сменено.

Редактирано от cybersimo
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
24 minutes ago, cybersimo said:

Да аз съм имал на няколко телефона и таблета застраховки, но ми се е налагало да ползвам само за един таблет.

Счупен дисплей, попълних формата и ми казаха да чакам до няколко дни да ми пратят инструкции къде да го пратя за ремонт (в кой оторизиран сервиз). Обаче нещо им се беше бъгнала системата и "ни вест, ни кост" и след 2 седмици реших да си го занеса сам в оторизиран сервиз и си платих и взех фактура. След това им се обадих и им казах, че устройството ми трябва ежедневно и няма как да ги чакам 2 седмици за реакция. Извиниха се, поискаха фактурата и след 2-3 дни разглеждане ми пратиха мейл да си очаквам сумата в Револют минус самоучастието - така и стана.

По принцип съм доволен, докато имаше комуникация всичко беше наред. Застрахователите са в Германия, но имаха българин в отдела и комуникацията след няколко мейла на английски мина на български. Фактурата също не съм я превеждал на английски. Поискаха и протокол от сервиза каква точно е била повредата и къде и какво е сменено.

Звучи добре. А какво е самоучастието? Не успях да се ориентирам на сайта къде да прочета какви са лимитите по застраховката за различните проблеми. Видях само пример с лимити за смартфон айфон, предполагам са същите, но да си питам за всеки случай...

 

Връзка към коментар
В момента, Jorro каза:

Звучи добре. А какво е самоучастието? Не успях да се ориентирам на сайта къде да прочета какви са лимитите по застраховката за различните проблеми. Видях само пример с лимити за смартфон айфон, предполагам са същите, но да си питам за всеки случай...

 

Самоучастието както и премията зависят от цената на устройството и плана ти - дали е обикновен/премиум/метал.

Като тръгнеш да правиш застраховката го пише колко е

Връзка към коментар
преди 13 минути , cybersimo каза:

Самоучастието както и премията зависят от цената на устройството и плана ти - дали е обикновен/премиум/метал.

Като тръгнеш да правиш застраховката го пише колко е

Аз досега гледах само негативни мнения за застраховката - устройствата се пращали в Литва и почти никога не ги признавали щетите... тва единствено ме спира.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Loverboy каза:

Аз досега гледах само негативни мнения за застраховката - устройствата се пращали в Литва и почти никога не ги признавали щетите... тва единствено ме спира.

Питах изрично за моето как се процедира, ако има пак щета - казаха ми, че спокойно мога да използвам същия сервиз. Става въпрос за Apple. Как ли не бих си пратил телефона в Литва, след като има оторизиран сервиз в София...

 

За Самсунг също би трябвало да има оторизиран сервиз в София (поне преди няколко години имаше). За другите вече хуЮвей-муЮвей и разни китайци - не знам как ще процедират - може и да искат в Литва, ако тук няма сервиз

Редактирано от cybersimo
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Един най-вероятно глупав въпрос, имам турски лири в революта. Ако ползвам картата в Турция трябва ли някъде да отбелязвам от коя сметка да взима. Имам пари и в евро.

Връзка към коментар
2 minutes ago, atrencheva said:

Един най-вероятно глупав въпрос, имам турски лири в революта. Ако ползвам картата в Турция трябва ли някъде да отбелязвам от коя сметка да взима. Имам пари и в евро.

Ако не стигнат лирите при плащане, цялата сума ще си дръпне от евровата наличност.

Връзка към коментар
В момента, georgebg каза:

Ако не стигнат лирите при плащане, цялата сума ще си дръпне от евровата наличност.

Супер мерси, до сега съм ползвала пластиката само за евро.

Връзка към коментар
преди 4 часа, Яничка каза:

Тъп въпрос - чакам кешбек от Booking в лв.

Удачно ли е да дам Revolut-ската карта? Имам сметка в BGN там.

При последният ми превод от Букинг ( бях получавала преди това няколко)получих строга забележка от револют. Било неприемливо да се ползва за тази програма и заплашваха да закрият акаунта ми при следващ опит. 

  • Шок 3
  • Смея се 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
преди 10 минути , Цвете каза:

При последният ми превод от Букинг ( бях получавала преди това няколко)получих строга забележка от револют. Било неприемливо да се ползва за тази програма и заплашваха да закрият акаунта ми при следващ опит. 

Това пък защо? 

Връзка към коментар
преди 10 часа, Цвете каза:

Било неприемливо да се ползва за тази програма и заплашваха да закрият акаунта ми при следващ опит. 

А пише ли защо е неприемливо? 
Писа ли на съпорта да ги питаш къде е проблемът?
И аз съм получавал няколко пъти награди от booking на револютските карти и чакам още няколко в момента.

Връзка към коментар
преди 37 минути , Фичо каза:

А пише ли защо е неприемливо? 
Писа ли на съпорта да ги питаш къде е проблемът?
И аз съм получавал няколко пъти награди от booking на револютските карти и чакам още няколко в момента.

Не съм питала защо е неприемливо. До този момент бях получила около 7-8 награди по тази карта. Просто замених картата от профила.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
семейство пътешественици

След като заявих пластика Револют, пишеше очаквайте картата 29 април. До момента не съм получила пластиката. Умишлено дадох служебния си адрес за доставката.

Ходих до пощата, но от там нищо. Казаха, че само ако е препоръчано писмо могат да проверят.

Всички обикновени писма да очаквам на адреса.

Според вашият опит колко още да чакам преди да заявя нова пластика.

Връзка към коментар
преди 12 часа, семейство пътешественици каза:

След като заявих пластика Револют, пишеше очаквайте картата 29 април. До момента не съм получила пластиката. Умишлено дадох служебния си адрес за доставката.

Ходих до пощата, но от там нищо. Казаха, че само ако е препоръчано писмо могат да проверят.

Всички обикновени писма да очаквам на адреса.

Според вашият опит колко още да чакам преди да заявя нова пластика.

От моя крехък опит 3 заявени карти и след общо 4 месеца чакане получих последната ....

Връзка към коментар

За моята крайния срок беше 3-ти май и още няма нищо. Супер кофти така без тракинг кой знае къде се краде и не знам защо им е. Тия тъпанари трябва да се усетят в крайна сметка от толкова на ден сигурно оплаквания за не пристигнали карти и да направят нещо.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.