Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Просто се блокират и после търговеца си ги иска или не. Предимно в Америка ставаше така, най-вече всеки хотел си блокира депозит и държи по седмица. Досега не ми е ревъртвало истинска транзакция.

Връзка към коментар
1 hour ago, neuromancer said:

Просто се блокират и после търговеца си ги иска или не. Предимно в Америка ставаше така, най-вече всеки хотел си блокира депозит и държи по седмица. Досега не ми е ревъртвало истинска транзакция.

Т. е. да разбирам, че в моя случай търговецът не си е поискал сумата ли?

Връзка към коментар

Предполагам, че всъщност се прави автоматично от разплащателната система.

Когато ти четат картата се записват данните и сумата се блокира (пише pending и се изважда от наличността), после по някое време се осчетоводява и потвърждава. Примерно за депозити в хотел те отпадат, ако е платено с друга транзакция и ти се връщат парите. 

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Четох много в нет-а, не намерих отговор. Затова да питам тук знаещите :)

Направих покупка в Амазон. Парите бяха дръпнати, доставиха пратката.

След 7 дни парите бяха върнати в сметката ми. Писах на Амазон, отговориха ми, че парите са били "дебитирани" и няма проблем. Не са ги връщали по сметката ми, защото всичко е ОК с плащането. Да ама парите са си при мен и всеки път като отворя приложението, се чудя колко имам. 

След колко време ще си намерят грешката някъде по трасето? Много е неприятно да се чувстваш некоректен 

Връзка към коментар
преди 28 минути , Надя каза:

Четох много в нет-а, не намерих отговор. Затова да питам тук знаещите 🙂

Направих покупка в Амазон. Парите бяха дръпнати, доставиха пратката.

След 7 дни парите бяха върнати в сметката ми. Писах на Амазон, отговориха ми, че парите са били "дебитирани" и няма проблем. Не са ги връщали по сметката ми, защото всичко е ОК с плащането. Да ама парите са си при мен и всеки път като отворя приложението, се чудя колко имам. 

След колко време ще си намерят грешката някъде по трасето? Много е неприятно да се чувстваш некоректен 

Ще си ги дръпнат в рамките на месец, споко. 🙂

Връзка към коментар
29 minutes ago, Надя said:

Парите бяха дръпнати, доставиха пратката.

Сигурно ли е, че са били дръпнати или са били в изчакване само?

Ако са били pending и след това не са взети, ще си ги дръпнат.

Връзка към коментар

Сигурна... Колко да съм сигурна. 

Това ми отговориха:

 

Thank you for contacting Amazon.de

As per your email, I have immediately checked your order # ............. as requested and found that there is no problem with this order and the amount of EUR ........ has been successfully debited on 23. November 2019 21:14 Uhr MET .

Also, the amount has not been reverted back to your account and also this order has been successfully delivered.

Rest assured there is no problem with this order.

... 

Покупката беше на 22. ноември сутринта. Дръпнати на 23 вечерта ...

После ме съветват да си проверя другите поръчки.

преди 13 часа, Климент каза:

Какво основание пише за връщането на парите в сметката ти ?

 

Не намирам основание, но доколкото помня съобщението - търговецът не е приел плащането в тези 7 дни

Връзка към коментар

Все нещо пише срещу прихода в Револют.

Изглежда сметката на търговеца е некоректна или затворена по някаква причина. Ако искаш да си 100% коректна трябва да се свържеш директно с продавача(доставчика)

Връзка към коментар

Може да няма приход, просто е задраскан разхода. Аз не бих се тормозил с глупости, даже да им пиша да не е станала грешка е повече, отколкото бих направил, а щом са Ви отговорили, че за тях всичко е ок пък съвсем

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Amazon e търговецът.

Ще чакам, явно нямам полезен ход. Но е дразнещо. 

 

Пак погледнах - не пише основание. Единственото "странно" нещо е, че най-отдолу на страницата пише Luxemburg.

На същото място при транзакцията за проверка на картата пише Amazon.de, LU

Явно там е седалището.

 

Надявах се някой да сподели от опит, но явно аз ще съм първата (тук). Има ли и какви са санкциите, ако след време няма достатъчно наличност, пък те решат да си ги вземат. Това ме притеснява, не мога до безкрай да чакам и поддържам някаква сума.

преди 5 минути , neuromancer каза:

Може да няма приход, просто е задраскан разхода. Аз не бих се тормозил с глупости, даже да им пиша да не е станала грешка е повече, отколкото бих направил, а щом са Ви отговорили, че за тях всичко е ок пък съвсем

Задраскан е, но парите са налични 🙂

Връзка към коментар

Няма да има санкции. Ако не могат да изпълнят транзакцията, ще ти изпратят e-mail с молба до 7 дни да си вкараш в профила друга карта.

При Amazon всичко е възможно и не се тревожи - няма да обеднеят. Преди време им върнах дефектна стока, като връщането по Спиди ми струваше около 39 лева. Веднъж ми ги осребриха като им изпратих сканирана бележката. После след получаване на върнатата стока, ми ги осребриха още един път, ама този път като 39 евро. И още не са фалирали 🙂

  • Смея се 5
Връзка към коментар

Здравейте на всички.

Нов съм във форума,днес се регистрирах.

Опитах да открия информация,но не успях ако е имало такава предварително се извинявам,че спамя.

Имам проблем с потвърждение на самоличността тъй като камерата ми е явно по-слаба и непрекъснато ми исписва,че картината не е ясна.

Ако изключим варианта със смяна на смартфона дали има друг начин да им се изпратят сканирани копия на документите ?

Благодаря предварително и още един път се извинявам ако въпроса е дискутиран преди.

Хубав ден.

Връзка към коментар
преди 27 минути , Seetravel каза:

Ако изключим варианта със смяна на смартфона дали има друг начин да им се изпратят сканирани копия на документите ?

 

Мисля,че не става със сканирани копия.За картата на майка ми искат ново селфи и снимка на документ,но тя живее в друг град и пробвах със стара снимка,но не стана.Като ида на гости ще я снимам.

Връзка към коментар

понеже не е ясно какъв е проблема, пробвай първо на дневна светлина, след като забършеш камерката на телефона

дава ли избор на камера/файл, че съм забравил? ако дава, може да се снимаш с друг фотоапарат и да качиш снимката в телефона

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 36 минути , Seetravel каза:

Пробвах и на дневна и камерата забърсвах(5MP) действително най-дребният шрифт е леко размазан и затова не я приема.

Вариант с файл не открих.

Когато се направи снимката има един бутон ,където пише -Снимката не е ясна,но не трябва да се натиска.Под него има друг бутон,в момента не помня какво пишеше.Там май се натиска за продължение.

Връзка към коментар

Изписва"Нова снимка"

Някъде четох че има вариант със изпращане на файл,но ставало трудно тъй като съпорта им е претоварен и сравнително бавно става.

Ще опитам да го намеря.

Благодаря че се опитваш да помогнеш.

Връзка към коментар
24 minutes ago, Seetravel said:

Изписва"Нова снимка"

Някъде четох че има вариант със изпращане на файл,но ставало трудно тъй като съпорта им е претоварен и сравнително бавно става.

Ще опитам да го намеря.

Благодаря че се опитваш да помогнеш.

Последния път като ползвах съпорта във връзка с изпратени документи, се свързаха след 5-7 дена ...

Връзка към коментар
преди 26 минути , Seetravel каза:

Изписва"Нова снимка"

Някъде четох че има вариант със изпращане на файл,но ставало трудно тъй като съпорта им е претоварен и сравнително бавно става.

Ще опитам да го намеря.

Благодаря че се опитваш да помогнеш.

Натисни-Картата ми е четлива

 

е.jpg

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.