neuromancer Публикувано: 23 ноември, 2019 Публикувано: 23 ноември, 2019 Просто се блокират и после търговеца си ги иска или не. Предимно в Америка ставаше така, най-вече всеки хотел си блокира депозит и държи по седмица. Досега не ми е ревъртвало истинска транзакция.
Mut ant Публикувано: 23 ноември, 2019 Публикувано: 23 ноември, 2019 1 hour ago, neuromancer said: Просто се блокират и после търговеца си ги иска или не. Предимно в Америка ставаше така, най-вече всеки хотел си блокира депозит и държи по седмица. Досега не ми е ревъртвало истинска транзакция. Т. е. да разбирам, че в моя случай търговецът не си е поискал сумата ли?
neuromancer Публикувано: 23 ноември, 2019 Публикувано: 23 ноември, 2019 Предполагам, че всъщност се прави автоматично от разплащателната система. Когато ти четат картата се записват данните и сумата се блокира (пише pending и се изважда от наличността), после по някое време се осчетоводява и потвърждава. Примерно за депозити в хотел те отпадат, ако е платено с друга транзакция и ти се връщат парите.
Гост Публикувано: 5 декември, 2019 Публикувано: 5 декември, 2019 Четох много в нет-а, не намерих отговор. Затова да питам тук знаещите :) Направих покупка в Амазон. Парите бяха дръпнати, доставиха пратката. След 7 дни парите бяха върнати в сметката ми. Писах на Амазон, отговориха ми, че парите са били "дебитирани" и няма проблем. Не са ги връщали по сметката ми, защото всичко е ОК с плащането. Да ама парите са си при мен и всеки път като отворя приложението, се чудя колко имам. След колко време ще си намерят грешката някъде по трасето? Много е неприятно да се чувстваш некоректен
Климент Публикувано: 5 декември, 2019 Публикувано: 5 декември, 2019 Какво основание пише за връщането на парите в сметката ти ?
Polina Публикувано: 5 декември, 2019 Публикувано: 5 декември, 2019 преди 28 минути , Надя каза: Четох много в нет-а, не намерих отговор. Затова да питам тук знаещите 🙂 Направих покупка в Амазон. Парите бяха дръпнати, доставиха пратката. След 7 дни парите бяха върнати в сметката ми. Писах на Амазон, отговориха ми, че парите са били "дебитирани" и няма проблем. Не са ги връщали по сметката ми, защото всичко е ОК с плащането. Да ама парите са си при мен и всеки път като отворя приложението, се чудя колко имам. След колко време ще си намерят грешката някъде по трасето? Много е неприятно да се чувстваш некоректен Ще си ги дръпнат в рамките на месец, споко. 🙂
aleksandrina Публикувано: 5 декември, 2019 Публикувано: 5 декември, 2019 29 minutes ago, Надя said: Парите бяха дръпнати, доставиха пратката. Сигурно ли е, че са били дръпнати или са били в изчакване само? Ако са били pending и след това не са взети, ще си ги дръпнат.
Ilian359 Публикувано: 5 декември, 2019 Публикувано: 5 декември, 2019 При Амазон закъснелите плащания са нещо нормално.
Гост Публикувано: 6 декември, 2019 Публикувано: 6 декември, 2019 Сигурна... Колко да съм сигурна. Това ми отговориха: Thank you for contacting Amazon.de As per your email, I have immediately checked your order # ............. as requested and found that there is no problem with this order and the amount of EUR ........ has been successfully debited on 23. November 2019 21:14 Uhr MET . Also, the amount has not been reverted back to your account and also this order has been successfully delivered. Rest assured there is no problem with this order. ... Покупката беше на 22. ноември сутринта. Дръпнати на 23 вечерта ... После ме съветват да си проверя другите поръчки. преди 13 часа, Климент каза: Какво основание пише за връщането на парите в сметката ти ? Не намирам основание, но доколкото помня съобщението - търговецът не е приел плащането в тези 7 дни
Климент Публикувано: 6 декември, 2019 Публикувано: 6 декември, 2019 Все нещо пише срещу прихода в Револют. Изглежда сметката на търговеца е некоректна или затворена по някаква причина. Ако искаш да си 100% коректна трябва да се свържеш директно с продавача(доставчика)
neuromancer Публикувано: 6 декември, 2019 Публикувано: 6 декември, 2019 Може да няма приход, просто е задраскан разхода. Аз не бих се тормозил с глупости, даже да им пиша да не е станала грешка е повече, отколкото бих направил, а щом са Ви отговорили, че за тях всичко е ок пък съвсем 1
Гост Публикувано: 6 декември, 2019 Публикувано: 6 декември, 2019 Amazon e търговецът. Ще чакам, явно нямам полезен ход. Но е дразнещо. Пак погледнах - не пише основание. Единственото "странно" нещо е, че най-отдолу на страницата пише Luxemburg. На същото място при транзакцията за проверка на картата пише Amazon.de, LU Явно там е седалището. Надявах се някой да сподели от опит, но явно аз ще съм първата (тук). Има ли и какви са санкциите, ако след време няма достатъчно наличност, пък те решат да си ги вземат. Това ме притеснява, не мога до безкрай да чакам и поддържам някаква сума. преди 5 минути , neuromancer каза: Може да няма приход, просто е задраскан разхода. Аз не бих се тормозил с глупости, даже да им пиша да не е станала грешка е повече, отколкото бих направил, а щом са Ви отговорили, че за тях всичко е ок пък съвсем Задраскан е, но парите са налични 🙂
Ilian359 Публикувано: 6 декември, 2019 Публикувано: 6 декември, 2019 Няма да има санкции. Ако не могат да изпълнят транзакцията, ще ти изпратят e-mail с молба до 7 дни да си вкараш в профила друга карта. При Amazon всичко е възможно и не се тревожи - няма да обеднеят. Преди време им върнах дефектна стока, като връщането по Спиди ми струваше около 39 лева. Веднъж ми ги осребриха като им изпратих сканирана бележката. После след получаване на върнатата стока, ми ги осребриха още един път, ама този път като 39 евро. И още не са фалирали 🙂 5
Yavor Публикувано: 6 декември, 2019 Публикувано: 6 декември, 2019 Има ли вариант/схема 🙂 Revolut да се зарежда с Diners card?
cybersimo Публикувано: 6 декември, 2019 Публикувано: 6 декември, 2019 преди 4 минути , Yavor каза: Има ли вариант/схема 🙂 Revolut да се зарежда с Diners card? Само ако имаш комбинирана Diners+Mastercard 1
Yavor Публикувано: 6 декември, 2019 Публикувано: 6 декември, 2019 Мерси, още съм със старата в очакване да я преиздадат.
Seetravel Публикувано: 7 декември, 2019 Публикувано: 7 декември, 2019 Здравейте на всички. Нов съм във форума,днес се регистрирах. Опитах да открия информация,но не успях ако е имало такава предварително се извинявам,че спамя. Имам проблем с потвърждение на самоличността тъй като камерата ми е явно по-слаба и непрекъснато ми исписва,че картината не е ясна. Ако изключим варианта със смяна на смартфона дали има друг начин да им се изпратят сканирани копия на документите ? Благодаря предварително и още един път се извинявам ако въпроса е дискутиран преди. Хубав ден.
dimitrov6 Публикувано: 7 декември, 2019 Публикувано: 7 декември, 2019 преди 27 минути , Seetravel каза: Ако изключим варианта със смяна на смартфона дали има друг начин да им се изпратят сканирани копия на документите ? Мисля,че не става със сканирани копия.За картата на майка ми искат ново селфи и снимка на документ,но тя живее в друг град и пробвах със стара снимка,но не стана.Като ида на гости ще я снимам.
Seetravel Публикувано: 7 декември, 2019 Публикувано: 7 декември, 2019 Благодаря ти Явно нещата отиват към друг телефон. 1
neuromancer Публикувано: 7 декември, 2019 Публикувано: 7 декември, 2019 понеже не е ясно какъв е проблема, пробвай първо на дневна светлина, след като забършеш камерката на телефона дава ли избор на камера/файл, че съм забравил? ако дава, може да се снимаш с друг фотоапарат и да качиш снимката в телефона 1
Seetravel Публикувано: 7 декември, 2019 Публикувано: 7 декември, 2019 Пробвах и на дневна и камерата забърсвах(5MP) действително най-дребният шрифт е леко размазан и затова не я приема. Вариант с файл не открих.
dimitrov6 Публикувано: 7 декември, 2019 Публикувано: 7 декември, 2019 преди 36 минути , Seetravel каза: Пробвах и на дневна и камерата забърсвах(5MP) действително най-дребният шрифт е леко размазан и затова не я приема. Вариант с файл не открих. Когато се направи снимката има един бутон ,където пише -Снимката не е ясна,но не трябва да се натиска.Под него има друг бутон,в момента не помня какво пишеше.Там май се натиска за продължение.
Seetravel Публикувано: 7 декември, 2019 Публикувано: 7 декември, 2019 Изписва"Нова снимка" Някъде четох че има вариант със изпращане на файл,но ставало трудно тъй като съпорта им е претоварен и сравнително бавно става. Ще опитам да го намеря. Благодаря че се опитваш да помогнеш.
Гост Гост 23*6 Публикувано: 7 декември, 2019 Публикувано: 7 декември, 2019 24 minutes ago, Seetravel said: Изписва"Нова снимка" Някъде четох че има вариант със изпращане на файл,но ставало трудно тъй като съпорта им е претоварен и сравнително бавно става. Ще опитам да го намеря. Благодаря че се опитваш да помогнеш. Последния път като ползвах съпорта във връзка с изпратени документи, се свързаха след 5-7 дена ...
dimitrov6 Публикувано: 7 декември, 2019 Публикувано: 7 декември, 2019 преди 26 минути , Seetravel каза: Изписва"Нова снимка" Някъде четох че има вариант със изпращане на файл,но ставало трудно тъй като съпорта им е претоварен и сравнително бавно става. Ще опитам да го намеря. Благодаря че се опитваш да помогнеш. Натисни-Картата ми е четлива
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега