EliDion Публикувано: 14 януари, 2020 Публикувано: 14 януари, 2020 Отговор от вчера от ДСК по въпроса за таксата. Няма промяна и не би трябвало да има такса при топ ъп. 1
Win98 Публикувано: 14 януари, 2020 Публикувано: 14 януари, 2020 Сигурно много ще се изложа, но някой може ли да обясни какво представлява top-up и как се прави? 😃
neuromancer Публикувано: 14 януари, 2020 Публикувано: 14 януари, 2020 Под наличността ти има Add money
Win98 Публикувано: 14 януари, 2020 Публикувано: 14 януари, 2020 Да, намерих го. Значи ако добавя в приложението на Revolut дебитната карта на ДСК чрез top-up и превеждам от нея към Revolut в левове, не би трябвало ДСК да взима такса за превода, съдейки по поста EliDion?
neuromancer Публикувано: 14 януари, 2020 Публикувано: 14 януари, 2020 Не би трябвало, ама виж в условията на ДСК има ли някакви такси за използване на картата, че не ги знам
Win98 Публикувано: 14 януари, 2020 Публикувано: 14 януари, 2020 Добре, много благодаря за бързите отговори. Дано не съм изнервил някого с елементарни въпроси 😃 Ще разцъкам тези дни, за да преценя дали ще ми е от ползва да използвам услугите на Revolut.
EliDion Публикувано: 14 януари, 2020 Публикувано: 14 януари, 2020 Зареждам с дебитна от ДСК мастъркарт, вчера нямаше проблем. Отговорът на ДСК е в темата за КК ДСК WIZZ
Win98 Публикувано: 15 януари, 2020 Публикувано: 15 януари, 2020 Здравейте отново! Преди малко реших да разцъкам Revolut и да добавя началната сума по сметката, за да мога да я активирам. Използвах top-up "добавяна на пари" и въведох данните от дебитната ми карта на ДСК. Приложението ми съобщи, че преводът е отказан от ДСК и да се свържа с тях за помощ. Предполагам е необходимо да направя някакво предварително разрешение в ДСК Директ или?
Климент Публикувано: 15 януари, 2020 Публикувано: 15 януари, 2020 По-скоро не са успели да то покажат 3Д верификацията на ДСК. Разбира се може да има някаква забрана/настройка за плащане в чужбина с дебитна карта при ДСК. Подобна грешка съм получавал с кредитна карта на ОББ, късно вечер в неделя, на следващия ден нямаше проблем да добавя от същата карта пари в революта
cybersimo Публикувано: 15 януари, 2020 Публикувано: 15 януари, 2020 Или нямаш активирана 3Д верификация, без нея няма да стане 1
EliDion Публикувано: 15 януари, 2020 Публикувано: 15 януари, 2020 Или картата на дск е заключена. Аз го правя постоянно понеже не я ползвам активно и забравям.
Win98 Публикувано: 15 януари, 2020 Публикувано: 15 януари, 2020 Благодаря на всички за бързите отговори! Готово, станаха нещата. При последното ми влизане в ДСК Директ съм бил изключил 3-D паролата, сега я включих и транзакцията се осъществи. Само да попитам, ако искам да си издав физическа карта, на кирилица или на латиница трябва да въведа адреса за доставка, ако приложението ми е на българския език? Мисля си да го въведа на латиница, за да не стане някакво объркване при доставката...
Jorro Публикувано: 15 януари, 2020 Публикувано: 15 януари, 2020 3 hours ago, Win98 said: Благодаря на всички за бързите отговори! Готово, станаха нещата. При последното ми влизане в ДСК Директ съм бил изключил 3-D паролата, сега я включих и транзакцията се осъществи. Само да попитам, ако искам да си издав физическа карта, на кирилица или на латиница трябва да въведа адреса за доставка, ако приложението ми е на българския език? Мисля си да го въведа на латиница, за да не стане някакво объркване при доставката... На латиница, на кирилица даже май няма да ти позволи.
Win98 Публикувано: 16 януари, 2020 Публикувано: 16 януари, 2020 Преди да поръчам картата писах на съпорта им чрез чат. Препоръчаха ми да е на български, защото доставчикът е външна фирма за тях (т.е. мисля че е Български пощи) и ще е по-лесно да е на български език. Написах адреса на кирилица, позволи ми приложението. Мисля, че само за името ме задължи да е на латиница, но всичко друго може и на роден език. Днес е изпратена, ще видя дали ще дойде нещо на адрес след време.
Win98 Публикувано: 16 януари, 2020 Публикувано: 16 януари, 2020 Ами изпратена е вече, пък ще видя дали нещо ще пристигне на очакваната дата, която ми дава приложението.
mnivanov Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 Здравейте, при опит да добавя виртуалната карта от revolut в google pay ми изписва, че тази виртуална карта не може да се използва за безконтактни плащания на пос терминал. Какво не правя правилно?
aleksandrina Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 15 hours ago, Win98 said: Ами изпратена е вече, пък ще видя дали нещо ще пристигне на очакваната дата, която ми дава приложението. Рядко идва на посочената дата. Сигурно ще се забави. 3 minutes ago, mnivanov said: Здравейте, при опит да добавя виртуалната карта от revolut в google pay ми изписва, че тази виртуална карта не може да се използва за безконтактни плащания на пос терминал. Какво не правя правилно? Ами тя е виртуална, сигурно за това. Защо не добавите физическата?
mnivanov Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 Преди 1 час, aleksandrina каза: Рядко идва на посочената дата. Сигурно ще се забави. Ами тя е виртуална, сигурно за това. Защо не добавите физическата? Мислех си да не си взимам физическа, но ако няма да стане с виртуалната явно ще трябва да си поръчам физическа. 1
neuromancer Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 Може би по-скоро проблема е, че България не се поддържа още... Има доста писано по въпроса в темата, включително как се заобикаля със смяна на адреса
Zaro Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 Преди 1 час, aleksandrina каза: Рядко идва на посочената дата. Сигурно ще се забави. Поръчвал съм две карти и двете пристигнаха по-рано. Големите закъснения са по-скоро изключение. 1
aleksandrina Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 2 minutes ago, Zaro said: Поръчвал съм две карти и двете пристигнаха по-рано. Големите закъснения са по-скоро изключение. Четейки темата, сигурно си един от тримата общо, получили я по- рано. :) Исках да кажа (напиша), че може и да закъснее (не много, но по- скоро да закъснее). :)
Mut ant Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 1 hour ago, aleksandrina said: Четейки темата, сигурно си един от тримата общо, получили я по- рано. 🙂 Исках да кажа (напиша), че може и да закъснее (не много, но по- скоро да закъснее). 🙂 Значи сме четирима 😀 1
Zaro Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 преди 1 час, aleksandrina каза: Четейки темата, сигурно си един от тримата общо, получили я по- рано. 🙂 Исках да кажа (напиша), че може и да закъснее (не много, но по- скоро да закъснее). 🙂 Чак пък толкова. Който има закъснения се жалва тук, който получи навреме - едва ли се занимава да уведомява всички. 1
aleksandrina Публикувано: 17 януари, 2020 Публикувано: 17 януари, 2020 И ти си прав. Но аз правя статистика и с хората около мен. :)
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега