Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Публикувано:

това е по-скоро периодично плащане чрез кредитна карта, за мен директен дебит е друго (през банкова сметка)

като е заключена картата не може да се направи плащане, това му е идеята

или ще я отключваш, или ползвай друга карта

преди 13 минути , Betisha каза:

а аз съм дала достъп именно до сметката, т. е. търговецът не би трябвало да минава през картата, а направо в сметката. Но явно не е много така

картата ли си дала, или точно номера на револют сметката? 

Публикувано:

Номера на сметката - IBAN. Директен дебит мисля може да се прави само от сметка. Търговецът дава поле за попълване именно на IBAN, а не на номер на карта и затова си мислех, че заключването на картата не влияе, защото той дори не я знае, а има директен достъп направо до сметката. 

Публикувано:

В България май няма такова теглене от сметка по IBAN, но в Европа е много разпространено  за всичко като ток, вода, нет, данъци  и др.

Би трябвало заключване на карта да не влияе, поне в други банки не влияе.

Най-добре питай Револют или този който не е успял да си вземе парите защо се е получило така, иначе може да ти сложат още 9,50 или повече при нов неуспешен опит

  • Харесвам 1
Публикувано:

Щом си дала IBAN значи би трябвало да работи доколкото разбирам нещата... Може Револют сметката да не позволява, да е ограничена функционално. Но пък май при отключена карта ти е минало? Питай Револют най-добре.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ами картата вече е отключена, но още нищо не минава. Днес в приложението имаше нови terms and conditions за приемане. Зачетох се и видях, че има раздел посветен специално на sepa direct debits и ако правилно съм разбрала май ще трябва да дам разрешение на револют за такива плащания, но не през настройките, ами като се свържа с тях. Свързах се с човек от чата, който обеща отговор. 

Публикувано:
преди 59 минути , Alexander каза:

В България май няма такова теглене от сметка по IBAN,

Всяка българска банка има директен дебит, но таксите не са "красиви". Само за пример направих бърза справка с тарифата на ДСК. При нормален превод от сметка в банката към друга банка, таксата е 1 лв. Директен дебит е 2.16 лв.

преди 29 минути , neuromancer каза:

Щом си дала IBAN значи би трябвало да работи доколкото разбирам нещата... Може Револют сметката да не позволява, да е ограничена функционално.

Първото нещо, което ми хрумна, но проверих - Revolut си поддържат директен дебит (само за GBP и €). За евров ДД ограничението е 5000€, за паунди няма ограничение.

преди 4 минути , Betisha каза:

Ами картата вече е отключена, но още нищо не минава. Днес в приложението имаше нови terms and conditions за приемане. Зачетох се и видях, че има раздел посветен специално на sepa direct debits и ако правилно съм разбрала май ще трябва да дам разрешение на револют за такива плащания, но не през настройките, ами като се свържа с тях. Свързах се с човек от чата, който обеща отговор. 

Грешно си разбрала

Цитат

You need to set up a Direct Debit directly with the company that you will be paying (for example a gym or gas company). This is an authorisation that they can take money from your account. You don’t need to inform Revolut when setting up a Direct Debit. Please note that Direct Debits are currently supported in Euro and Pound Sterling only.

Свържи се със съпорта на Revolut и поискай разяснение за причината за отказа.

Публикувано:
преди 6 минути , chandni каза:

Грешно си разбрала

Днешните terms and conditions които излязоха в приложението сякаш изглеждат различно: 

Direct debits

European direct debits

Depending on where you live, you may be able to pay direct debits, in euros, from your account to bank accounts held in the Single European Payments Area (which is all the countries in the EEA plus Switzerland, Monaco and San Marino). These payments are called SEPA direct debits. The bank holding the account the direct debit is to be paid to (the payee's bank) is responsible for asking us for the payment when it is due.

You can:

  • limit the amount of a SEPA direct debit or how often it is paid from your account (or both);
  • cancel SEPA direct debits paid from your account; and
  • choose to only allow SEPA direct debits to be paid to certain people.

You can do this by contacting us through the Revolut app.

 

 

Свързах се с чата и чакам отговор. 

Публикувано:
преди 20 минути , Betisha каза:

Днешните terms and conditions които излязоха в приложението сякаш изглеждат различно: 

Direct debits

European direct debits

Depending on where you live, you may be able to pay direct debits, in euros, from your account to bank accounts held in the Single European Payments Area (which is all the countries in the EEA plus Switzerland, Monaco and San Marino). These payments are called SEPA direct debits. The bank holding the account the direct debit is to be paid to (the payee's bank) is responsible for asking us for the payment when it is due.

You can:

  • limit the amount of a SEPA direct debit or how often it is paid from your account (or both);
  • cancel SEPA direct debits paid from your account; and
  • choose to only allow SEPA direct debits to be paid to certain people.

You can do this by contacting us through the Revolut app.

 

 

Свързах се с чата и чакам отговор. 

Ами ако това е така, аз бих се разправяла да ми възстановят и таксата, която трябва да платя заради проваленото плащане, защото в условията, които самите те са написали, пише, че не трябва да се уведомяват Revolut. Дефакто заради грешните им инструкции и променени условия, ти търпиш загуба (може да не са много 10€, но въпросът е принципен), както и евентуален отказ от доставка на услуга.

 

Ето ти линк към написаното, което съм цитирала. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Не се вияе от картата - директния дебит е към сметка и няма никаква допирна точка с каквато и да е карта.

Предлагам Ви да си общувате с Револют, защото освен да дадете сметка, трябва и да авторизирате дадения търговец да ползва директнив дебит към сметката Ви.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте , имам следния проблем. Преди няколко месеца заплатих таксите 10€+6€ доставка. Получих виртуалната карта, физическата до днес не съм я получила. Когато се опитвам да поръчам нова, достигам до етапа “безплатна доставка” и там се блокира и не може да се достигне следващия етап. Съгласна съм да платя, още веднъж доставка, но не ми предлага такава опция. Много съм притеснена. Моля, дайте съвет, какво да правя?!

Публикувано:

Виж в началото на темата, те доставките може да се бавят още повече.

Ако се свържеш с чата и кажеш, че не си получила картата, вероятно ще ти пратят пак безплатно

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 16 минути , neuromancer каза:

Виж в началото на темата, те доставките може да се бавят още повече.

Ако се свържеш с чата и кажеш, че не си получила картата, вероятно ще ти пратят пак безплатно

Благодаря за съвета! 

Публикувано:
On 4/18/2020 at 10:48 AM, chandni said:

 

Първото нещо, което ми хрумна, но проверих - Revolut си поддържат директен дебит (само за GBP и €). За евров ДД ограничението е 5000€, за паунди няма ограничение.

 

Това сигурно ли е? Преди 1/2 год. се опитах да си плащам чл. внос ГБП от Революта и не се получаваше. Питах агент в чата и той ми отвърна, че за сега не е възможен директен дебит от GBP.

Публикувано:
На 18.04.2020 г. в 9:52, Alexander каза:

В България май няма такова теглене от сметка по IBAN, но в Европа е много разпространено  за всичко като ток, вода, нет, данъци  и др.

Би трябвало заключване на карта да не влияе, поне в други банки не влияе.

Най-добре питай Револют или този който не е успял да си вземе парите защо се е получило така, иначе може да ти сложат още 9,50 или повече при нов неуспешен опит

Има от много години. Декларираш съгласие за директен дебит по дадена сметка. Аз така си плащам вода, ток, парно от 2000 г.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 минути , sailorbg каза:

Това сигурно ли е? Преди 1/2 год. се опитах да си плащам чл. внос ГБП от Революта и не се получаваше. Питах агент в чата и той ми отвърна, че за сега не е възможен директен дебит от GBP.

Погледни в мнението, което цитираш - последният цитат е от help секцията на сайата на Revolut. Ако отново са написали някоя глупост, която не е вярна, няма как да знам... 🙂

Публикувано: (редактирано)
На 18.04.2020 г. в 21:03, Marta0303 каза:

Здравейте , имам следния проблем. Преди няколко месеца заплатих таксите 10€+6€ доставка. Получих виртуалната карта, физическата до днес не съм я получила. Когато се опитвам да поръчам нова, достигам до етапа “безплатна доставка” и там се блокира и не може да се достигне следващия етап. Съгласна съм да платя, още веднъж доставка, но не ми предлага такава опция. Много съм притеснена. Моля, дайте съвет, какво да правя?!

Много странно.Аз получих пластиката за една седмица без такса доставка, че и 20 лв.бонус за първо контактно плащане. Пишете им на имейла. Аз имах опция да пиша, в случай че не доставена картата.

Редактирано от Asya Assenova
Публикувано:
преди 4 минути , Asya Assenova каза:

Има от много години. Декларираш съгласие за директен дебит по дадена сметка. Аз така си плащам вода, ток, парно от 2000 г.

Не знаех, явно има.

По Европа за повечето неща от изредените, почти няма друг вариант освен да дадеш банкова сметка и да си теглят от нея.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Alexander каза:

Не знаех, явно има.

По Европа за повечето неща от изредените, почти няма друг вариант освен да дадеш банкова сметка и да си теглят от нея.

В.България преди години това беше начин да не висиш по опашки, за.да си платиш режийните. После стана възможно да плащаш сметките по интернет, с кредитна карта и т.н. 

Публикувано:

Здравейте! 
Опитах се , чрез търсачката в сайта да намеря отговор на въпроса си , но не успях. Има някаква информация, но може би е стара.
Въпроса ми е следния: До сега зареждахме Револют от сметка в ДСК и беше безплатно , отчетено като плащане към ПОС терминал.
При последното зареждане виждаме, че са начислили такса от около 1% .  Вероятно нова политика на банката. 
Моля за съвет за друг начин за безплатно ( или поне за по-евтино ) зареждане на Револют.  Може би има все още банки с възможност за безплатно зареждане на Револют? 
Не съм особено вещ нито в банковите транзакции, нито в Револют - обикновен юзър съм и въпроса ми може да е глупав, но : Възможно ли е да се преведат евро към евровата ми сметка , предоставена от Револют, примерно по СЕПА и тези средства да постъпят по картата ми и да въдат видими в апа? 
Благодаря! 
 

Публикувано:
преди 3 минути , К.Александров каза:

Здравейте! 
Опитах се , чрез търсачката в сайта да намеря отговор на въпроса си , но не успях. Има някаква информация, но може би е стара.
Въпроса ми е следния: До сега зареждахме Револют от сметка в ДСК и беше безплатно , отчетено като плащане към ПОС терминал.
При последното зареждане виждаме, че са начислили такса от около 1% .  Вероятно нова политика на банката. 
Моля за съвет за друг начин за безплатно ( или поне за по-евтино ) зареждане на Револют.  Може би има все още банки с възможност за безплатно зареждане на Револют? 
Не съм особено вещ нито в банковите транзакции, нито в Револют - обикновен юзър съм и въпроса ми може да е глупав, но : Възможно ли е да се преведат евро към евровата ми сметка , предоставена от Револют, примерно по СЕПА и тези средства да постъпят по картата ми и да въдат видими в апа? 
Благодаря! 
 

Ето тази тема е по този въпрос: 

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Какъв беше случаят с двойно начислена сума от Револют? Неделя вечерта дръпнах сума от карта в ОББ и я прехвърлих веднага по Уиз картата.

Днес наличността по първата карта на ОББ ми се стори необичайна и видях, че сумата от 26 е неосчетоводена, но на 28 , т.е. вчера има осчетоводена същата сума.

Публикувано:

Получих този мейл

местим ви към нашия нов лиценз за Европа

Здравейте

Преди около година получихме лиценз за електронни пари в Литва. Лицензът е абсолютно същият като в Обединеното кралство. Предприехме това, тъй като искахме да се уверим, че клиентите ни от Европа няма да бъдат засегнати от Брекзит.

Считано от днес, ние ще започнем да преместваме нашите клиенти в Централна и Източна Европа към нашето ново европейско дружество, а добрите новини са, че от вас не се изисква нищо – ние ще се погрижим за всичко и ще ви известим веднага щом направим прехода към нашето европейско дружество.

Този ход ще гарантира, че ще можете да продължите да използвате Revolut и занапред, каквото и да се случи с Брекзит. Ще продължите да можете да използвате всички услуги и функции, които обичате, а вашите средства ще бъдат защитени в обособени сметки при нашите банкови партньори.

Нови правила и условия

Можете да прочете новите правила и условия на литовското дружество, към което ще бъдете прехвърлени, тук. Тези правила и условия до голяма степен са същите като съществуващите правила и условия в Обединеното кралство, като има няколко промени, за да отговорим на изискванията на местното законодателство.

Можете по-долу да намерите кратко обобщение на ключовите промени:

  • Дружеството на Revolut, с което ще имате взаимоотношения, ще бъде Revolut Payments UAB – дружество за електронни пари, упълномощено от Банката на Литва. Това дружество има същите разрешителни като нашето дружество в Обединеното кралство (Revolut Ltd) и има правото да ги използва в цяла Европа.
  • Регулаторът, пред който можете да подавате жалби, ще бъде Банката на Литва.
  • Законодателството, регулиращо правилата и условията, ще бъде литовското, а съдилищата с юрисдикция за разглеждане на искове ще бъдат литовските. В някои случаи може да имате правото да завеждате съдебни искове в собствената си държава в съответствие с нейното законодателство.

Тези правила и условия автоматично ще се прилагат за вас, щом ви прехвърлим към нашето литовско дружество.

Нови SWIFT и SEPA IBAN в EUR

IBAN номерата, които в момента използвате за получаване на плащания със SWIFT и SEPA в EUR, ще се променят. Ще ви уведомим веднага щом актуализираме вашите данни в приложението. Щом получите вашите нови IBAN номера, ще трябва да споделите тези нови данни с работодателя, приятелите и семейството си, за да получавате преводи в своята сметка на Revolut.

Не сте доволни по някаква причина?

Убедени сме, че процесът на прехвърляне ще премине гладко и че няма да има смущения в услугите или ще са минимални. Ако все пак пожелаете да получите още информация относно прехвърлянето, следната връзка може да ви е от полза – ЧЗВ.

Ако има нещо, за което не сте сигурни или от което не сте доволни, най-добрият начин да се свържете с нас е чрез чата за поддръжка на клиенти в приложението. Обърнете внимание, че не предлагаме поддръжка на клиенти през социалните мрежи или други канали поради причини, свързани със сигурността, така че се свържете с нас чрез приложението.

Ако по някаква причина все пак не сте доволни от промените, може да закриете своя акаунт в Revolut безплатно, като отидете в раздела „Табло“ на приложението, докоснете „Настройки“, превъртите до края на страницата и докоснете „Закриване на акаунт“. Може да направите това по всяко време преди прехвърлянето ви към литовското ни дружество или след това.

 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 7 минути , dimitrov6 каза:

Получих този мейл

местим ви към нашия нов лиценз за Европа

Здравейте

Преди около година получихме лиценз за електронни пари в Литва. Лицензът е абсолютно същият като в Обединеното кралство. Предприехме това, тъй като искахме да се уверим, че клиентите ни от Европа няма да бъдат засегнати от Брекзит.

Считано от днес, ние ще започнем да преместваме нашите клиенти в Централна и Източна Европа към нашето ново европейско дружество, а добрите новини са, че от вас не се изисква нищо – ние ще се погрижим за всичко и ще ви известим веднага щом направим прехода към нашето европейско дружество.

Този ход ще гарантира, че ще можете да продължите да използвате Revolut и занапред, каквото и да се случи с Брекзит. Ще продължите да можете да използвате всички услуги и функции, които обичате, а вашите средства ще бъдат защитени в обособени сметки при нашите банкови партньори.

Нови правила и условия

Можете да прочете новите правила и условия на литовското дружество, към което ще бъдете прехвърлени, тук. Тези правила и условия до голяма степен са същите като съществуващите правила и условия в Обединеното кралство, като има няколко промени, за да отговорим на изискванията на местното законодателство.

Можете по-долу да намерите кратко обобщение на ключовите промени:

  • Дружеството на Revolut, с което ще имате взаимоотношения, ще бъде Revolut Payments UAB – дружество за електронни пари, упълномощено от Банката на Литва. Това дружество има същите разрешителни като нашето дружество в Обединеното кралство (Revolut Ltd) и има правото да ги използва в цяла Европа.
  • Регулаторът, пред който можете да подавате жалби, ще бъде Банката на Литва.
  • Законодателството, регулиращо правилата и условията, ще бъде литовското, а съдилищата с юрисдикция за разглеждане на искове ще бъдат литовските. В някои случаи може да имате правото да завеждате съдебни искове в собствената си държава в съответствие с нейното законодателство.

Тези правила и условия автоматично ще се прилагат за вас, щом ви прехвърлим към нашето литовско дружество.

Нови SWIFT и SEPA IBAN в EUR

IBAN номерата, които в момента използвате за получаване на плащания със SWIFT и SEPA в EUR, ще се променят. Ще ви уведомим веднага щом актуализираме вашите данни в приложението. Щом получите вашите нови IBAN номера, ще трябва да споделите тези нови данни с работодателя, приятелите и семейството си, за да получавате преводи в своята сметка на Revolut.

Не сте доволни по някаква причина?

Убедени сме, че процесът на прехвърляне ще премине гладко и че няма да има смущения в услугите или ще са минимални. Ако все пак пожелаете да получите още информация относно прехвърлянето, следната връзка може да ви е от полза – ЧЗВ.

Ако има нещо, за което не сте сигурни или от което не сте доволни, най-добрият начин да се свържете с нас е чрез чата за поддръжка на клиенти в приложението. Обърнете внимание, че не предлагаме поддръжка на клиенти през социалните мрежи или други канали поради причини, свързани със сигурността, така че се свържете с нас чрез приложението.

Ако по някаква причина все пак не сте доволни от промените, може да закриете своя акаунт в Revolut безплатно, като отидете в раздела „Табло“ на приложението, докоснете „Настройки“, превъртите до края на страницата и докоснете „Закриване на акаунт“. Може да направите това по всяко време преди прехвърлянето ви към литовското ни дружество или след това.

 

Няма лошо, по-добре там, отколкото в ОК. Нямаше да е зле някакъв Немски IBAN да измислят, но няма промяна голяма.

  • Харесвам 2
Публикувано:

И аз го получих. Като гледам няма особени промени, най-вече от към такси. Ако някой по-компетентен е видял нещо по особено да сподели моля.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.