Alexander Публикувано: 4 май, 2020 Публикувано: 4 май, 2020 Днес В 9:00 сутринта през 1 минута пуснах преводи от Райфайзен към ПИБ и от Револют към испанска банка. В 12:30 парите бяха в испанската банка, в ПИБ още няма нищо. 2 1
Фил Публикувано: 4 май, 2020 Публикувано: 4 май, 2020 Откъде/как се подава заявление за оспорване на транзакция с револютска карта?
IVM Публикувано: 4 май, 2020 Публикувано: 4 май, 2020 Преди 1 час, Фичо каза: Откъде/как се подава заявление за оспорване на транзакция с револютска карта? В техния чат в приложението 1 1
Marta0303 Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 Здравейте, имам един въпрос. Как мога да се свържа със сервис клиенти? 1
Божидар Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 Днес се опитах да изтегля кеш (за пръв път) но банкомата отказа транзакцията пробвах и на друг и пак не става,накрая проверявам в приложението парите са изтеглени и ги нямя пеше че ако търговеца не си ги вземе ще ги върнат да 7 дена,някъкви идеи какво да правя?
MatriXa Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 Преди 1 час, Божидар каза: Днес се опитах да изтегля кеш (за пръв път) но банкомата отказа транзакцията пробвах и на друг и пак не става,накрая проверявам в приложението парите са изтеглени и ги нямя пеше че ако търговеца не си ги вземе ще ги върнат да 7 дена,някъкви идеи какво да правя? демек някой ти е източил дебитната карта ?
Божидар Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 Не мисля че е източена ,не знам точно какво се обърка надявам се след като нищо не получих да се въстановят след 7 дена ако ли не има форма за оплакване и ще подам оплакване.
lio Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 преди 11 минути , Божидар каза: Не мисля че е източена ,не знам точно какво се обърка надявам се след като нищо не получих да се въстановят след 7 дена ако ли не има форма за оплакване и ще подам оплакване. Няма място за притеснение, просто, когато се прави опит за теглене системата автоматично блокира дадената сума по картата. Като си отчетат, че реално не е изтеглена, ще я освободят. Мисля даже назад в тази тема са коментирани такива случаи. 1
neuromancer Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 Връщат ги автоматично до 1-2 дена, ако не стане им пиши 1
MatriXa Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 преди 2 часа, lio каза: Няма място за притеснение, просто, когато се прави опит за теглене системата автоматично блокира дадената сума по картата. Като си отчетат, че реално не е изтеглена, ще я освободят. Мисля даже назад в тази тема са коментирани такива случаи. преди 4 часа, Божидар каза: Днес се опитах да изтегля кеш (за пръв път) но банкомата отказа транзакцията пробвах и на друг и пак не става,накрая проверявам в приложението парите са изтеглени и ги нямя пеше че ако търговеца не си ги вземе ще ги върнат да 7 дена,някъкви идеи какво да правя? какво значи блокирана ? при него казва че е изчезнала..и при неуспесхен опит за теглене в историята се показва към кой и каква сума се е опитала да се изтегли при него май е disappear
lio Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 преди 7 минути , MatriXa каза: какво значи блокирана ? при него казва че е изчезнала..и при неуспесхен опит за теглене в историята се показва към кой и каква сума се е опитала да се изтегли при него май е disappear Казах блокирана, защото сумата реално не е усвоена от никого, тя виси там някъде като "блокирана", съответно като мине Х време и процесите и правилата, по които работи услугата, която се ползва, нещата ще се наредят. При ескалиране на нещата, винаги може да се контактне support, live agent в чата и обяснявате ситуацията. Но в случая няма нужда от притеснение, предвид това, че е имало подобни случаи и то не на един и двама. Винаги става едно и също, парите са налице след Х време.
Божидар Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 преди 46 минути , MatriXa каза: какво значи блокирана ? при него казва че е изчезнала..и при неуспесхен опит за теглене в историята се показва към кой и каква сума се е опитала да се изтегли при него май е disappear Не са disappear пише че в момента са на изчакване
MatriXa Публикувано: 7 май, 2020 Публикувано: 7 май, 2020 звучи ми като доста бугава система. с немска банкова сметка съм и досега такива чудеса е нямало:) ей за тва не държа много в тоз "revolut"" ha-ha преди 2 часа, Божидар каза: Не са disappear пише че в момента са на изчакване първо каза че ги няма
lio Публикувано: 9 май, 2020 Публикувано: 9 май, 2020 От 11.05.2020 безплатната доставка на Revolut се прекратявала. Уведомлението било пратено до членове на "специална програма" на Revolut. Потребителите вероятно ще разберат постфактум, ако е истина. https://www.travelsmart.bg/revolut-спира-безплатните-карти/ https://www.vivainvest.eu/ също го публикуваха във Фейсбук. Може би след това ще има някакви бонусни програми... 1
neuromancer Публикувано: 9 май, 2020 Публикувано: 9 май, 2020 По принцип доставката не беше безплатна, освен ако уцелиш промоция. Това, че в момента няма промоция не ме учудва изобщо.
Yto Публикувано: 9 май, 2020 Публикувано: 9 май, 2020 Снощи ми се случи нещо странно. От преди една година съм задал обмяна на евро (автоматично) и ми е обменило 100 € при курс 1.9774.
lio Публикувано: 9 май, 2020 Публикувано: 9 май, 2020 преди 45 минути , neuromancer каза: По принцип доставката не беше безплатна, освен ако уцелиш промоция. Това, че в момента няма промоция не ме учудва изобщо. Доставката винаги е била безплатна, дали през сайта им, дали през приятелски линк. Просто преди вървяха две кампании, когато някой се регистрира през твой линк: - Кампания даваща 20 лева на теб и на регистриралия се. - Кампания даваща ти метален абонамент за една година безплатно, ако през твоя линк влязат 5 човека. Те бяха отделни и вървяха доста време за българските потребители, подчертавам на българските потребители. Когато няма кампании, картата е просто с безплатна доставка. Поне при мен и регистрацията на мои познати, независимо за коя кампания или без кампания, условията винаги са били такива, безплатен абонамент ( за стандартния план) и безплатна доставка.
chandni Публикувано: 9 май, 2020 Публикувано: 9 май, 2020 преди 27 минути , lio каза: Доставката винаги е била безплатна, преди 28 минути , lio каза: Поне при мен и регистрацията на мои познати, независимо за коя кампания или без кампания, условията винаги са били такива, безплатен абонамент ( за стандартния план) и безплатна доставка Би ли споделил от колко време си потребител на Revolut?
lio Публикувано: 9 май, 2020 Публикувано: 9 май, 2020 преди 33 минути , chandni каза: Би ли споделил от колко време си потребител на Revolut? От май миналата година, точно година някъде. През този период не е имало такса за доставка.
chandni Публикувано: 9 май, 2020 Публикувано: 9 май, 2020 Това преди 9 минути , lio каза: През този период не е имало такса за доставка. и това Преди 1 час, lio каза: Доставката винаги е била безплатна, са две коренно различни неща. Аз имам картата от 2016 година, като далеч не бях от първите заявили я и цената на доставката си беше 6€ за стандартни членове като едва на доста по-късен етап се появиха периодични промоции с безплатна доставка. 2 1
lio Публикувано: 9 май, 2020 Публикувано: 9 май, 2020 преди 6 минути , chandni каза: Това и това са две коренно различни неща. Аз имам картата от 2016 година, като далеч не бях от първите заявили я и цената на доставката си беше 6€ за стандартни членове като едва на доста по-късен етап се появиха периодични промоции с безплатна доставка. Съгласявам се! Но има и друго, в момента доставката е безплатна за всеки, който иска да си извади, не е обвързано с промоция. Но както изглежда от идната седмица ще има такса за доставка.
Фил Публикувано: 11 май, 2020 Публикувано: 11 май, 2020 Revolut имат ли някаква такса за неуспешно/неоснователно оспорване на транзакция?
Божидар Публикувано: 11 май, 2020 Публикувано: 11 май, 2020 Искам да похваля Revolut ,след като по някъква причина не успях да изтегля пари от банкомат чаках три дни и писах на сапотра ,попълних едно заявление и след 30 мин.по картата ми възстановиха цялата сума от 450лв. 2
T.E.Lawrence Публикувано: 12 май, 2020 Публикувано: 12 май, 2020 На 11.05.2020 г. в 15:39, Фичо каза: Revolut имат ли някаква такса за неуспешно/неоснователно оспорване на транзакция? Нищо такова не съм срещал, чувал, нито пише в правилата им. 🙂 Иначе travelsmart.bg пишат за орязване на бюджета във връзка с кризата: В отговор на кризисната ситуация породена от Коронавирус, Revolut стартираха програма по редуциране на разходите. Някои от основните аспекти, от която ще са намалянето на разходите за маркетинг, партньорства, както и за безплатни карти за нови потребители. Промените се планира да влязат в сила от 13 Май 2020. Надявам се да не спрат партньорството с агода. 12% отстъпка ми идват много добре. 🙂 2
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега