bilikidd Публикувано: 1 септември, 2021 Публикувано: 1 септември, 2021 На 1.09.2021 г. в 15:30, dimitrov6 каза: На Wise картата отпред няма цифри,само отзад е трицифрения код.Може да задраскаш този код в Revolut да не може да се вижда. Разшири Може... След дъжд качулка... 1
db gn Публикувано: 3 септември, 2021 Публикувано: 3 септември, 2021 Здравейте, искам да попитам някой има ли проблеми да зареди револют виртуална карта през дебитна карта в ДСК. Имам уж 3д банкиране, стигам до стъкпата където трябва да въведа парола получена по смс и не получавам никакъв смс. Същото се получава и с Icard, като отида в някой клон на ДСК да попитам какво става, някакви момиченца ме гледат като полезно изкопаемо, звънях и по телефона, казаха проблема не е при нас, а при другите. Е добре де как на 2 места едно и също се случва и ми казват, че проблема не е при тях, направо в чудо се видях, обмислям да закрия ДСК сметката, много съм недоволен от компетенцията на служителите им. Та някой има ли същият проблем, картата ми е Visa Debit, ако това има някакво значение. 1
kali Публикувано: 3 септември, 2021 Публикувано: 3 септември, 2021 Днес заредих с виртуална карта на ДСК, никакъв проблем, получих си смс-а. Но освен паролата от смс, въвеждам и статична парола. Регистрирана ли ти е ДСК картата за такава?
db gn Публикувано: 4 септември, 2021 Публикувано: 4 септември, 2021 На 3.09.2021 г. в 13:47, kali каза: Днес заредих с виртуална карта на ДСК, никакъв проблем, получих си смс-а. Но освен паролата от смс, въвеждам и статична парола. Регистрирана ли ти е ДСК картата за такава? Разшири Да, имам статичен Пин, активиран е, но не получавам смс за потвърждаване. Общо взето се отказвам, невъзможно е и никой в тази банка не може да ми каже какъв е проблемъ изглежда. Ще сменям банката скоро. 1
db gn Публикувано: 4 септември, 2021 Публикувано: 4 септември, 2021 Ходих до банката няколко пъти, по телефона им звънях, всички ми казах че всичко е ок и трябва да работи, ама не работи. Номера си е наред, 3-д банкиране имам, статичен ПИН имам, ама не работи. Общо взето не искам да обиждам служителите им, ама си знаят един и същ скрипт, некомпетентни са и гледат да ме претупат колкото се може по-бързо, за да си пият кафето и да пушат цигари. Нямам енергия повече да се занимавам с тях. 1
neuromancer Публикувано: 4 септември, 2021 Публикувано: 4 септември, 2021 На 4.09.2021 г. в 10:00, db gn каза: Ходих до банката няколко пъти, по телефона им звънях, всички ми казах че всичко е ок и трябва да работи, ама не работи. Номера си е наред, 3-д банкиране имам, статичен ПИН имам, ама не работи. Общо взето не искам да обиждам служителите им, ама си знаят един и същ скрипт, некомпетентни са и гледат да ме претупат колкото се може по-бързо, за да си пият кафето и да пушат цигари. Нямам енергия повече да се занимавам с тях. Разшири Виж сега, в случая банката ползва някаква външна услуга, която праща смс-и, и тя не работи. Но със сигурност никой банков служител, който можеш да срещнеш като клиент, няма и хабер за това, за него всичко е ок, а това, което не е ок е външна услуга и той няма никакъв досег с нея. За съжаление така стоят нещата. За други покупки работи ли ти 3д банкирането (същата карта)? По принцип тия смс-и са рискови, ако си в чужбина вероятността да не работи нараства много. 2
iMari Публикувано: 4 септември, 2021 Публикувано: 4 септември, 2021 А пробва ли да смениш статичния Пин?Споменавам го, защото статичния Пин е обвързан с изпращането на СМСи. Един вид рестартираш услугата, евентуално. И аз вчера имах проблем с плащане с дебитна на ДСК. Всичко имам, идват СМСи, обаче така и не мога да погася задължение към Дайнърс с картата, пише плащане неуспешно. Говорих с ДСК, казаха ми същото, че всичко от тяхна страна е наред, при другите е проблема. 😉 Странно е, че системата им въобще не е отразява опитите за плащане. 1
db gn Публикувано: 4 септември, 2021 Публикувано: 4 септември, 2021 Това при другите е проблема, не може да е при нас хич не звучи убедително. Пина го смених няколко пъти, честно казано не съм пробвал досега 3д банкиране, но пробвах и през Icard да заредя пак не получавам никакъв смс. Като цяло вече съм решил още в понеделник да действам и да сменя банката, просто работата ми е такава, че ми трябва надеждно интернет банкиране.
Stryper Публикувано: 4 септември, 2021 Публикувано: 4 септември, 2021 На 4.09.2021 г. в 10:16, iMari каза: И аз вчера имах проблем с плащане с дебитна на ДСК. Всичко имам, идват СМСи, обаче така и не мога да погася задължение към Дайнърс с картата, пише плащане неуспешно. Разшири Аз имам същия проблем с Райфайзенбанк и сайта на Diners. Не мога да захраня акаунта. Възможно е проблема да е в Diners. 1
aleks_s Публикувано: 4 септември, 2021 Публикувано: 4 септември, 2021 А дали проблема не е в Revolut? 🤔И на мен няколко пъти вече ми се случва да не мога да захраня картата си с карти, които досега си действаха нормално. Не са нито ДСК, нито Diners, карти на чужди банки са, но досега никога не е имало проблем. Накрая успях да заредя Revolut със същата карта, но през Curvе.
iMari Публикувано: 5 септември, 2021 Публикувано: 5 септември, 2021 На 4.09.2021 г. в 20:02, db gn каза: Пина го смених няколко пъти Разшири Т.е. при заявка за смяна на Пин идва СМС с код? Защото иначе не може да смениш Пина.
antea Публикувано: 5 септември, 2021 Публикувано: 5 септември, 2021 На 4.09.2021 г. в 20:35, Stryper каза: Аз имам същия проблем с Райфайзенбанк и сайта на Diners. Не мога да захраня акаунта. Възможно е проблема да е в Diners. Разшири и според мен проблемът е в Дайнерс, също вчера не можахме да погасим задълженията с карти от ПИБ, излизаше съобщение, че "плащането е неуспешно, проверете в банката" 1
bobole4e Публикувано: 5 септември, 2021 Публикувано: 5 септември, 2021 На 5.09.2021 г. в 5:55, antea каза: и според мен проблемът е в Дайнерс, също вчера не можахме да погасим задълженията с карти от ПИБ, излизаше съобщение, че "плащането е неуспешно, проверете в банката" Разшири С карта на Уникредит(дебитна) нямам никакъв проблем да погася задължения на Дайнърс-вчера и преди два дни също. Странно, ако проблема е в Дайнърс, как селектира картите.
iMari Публикувано: 5 септември, 2021 Публикувано: 5 септември, 2021 Те, Дайнърс периодично имат този проблем. Лошото е, че никога не знаеш чия система се бъгва.😁 На Дайнърс система тотално беше полудяла преди месец, пробва да изтегли около 4-5 пъти сумата при плащане в букинг, даде умопомрачителен курс, но хубавото при тях е, че при оплакване реагират много бързо. И си признават, че имат проблем. 1
db gn Публикувано: 5 септември, 2021 Публикувано: 5 септември, 2021 На 5.09.2021 г. в 5:35, iMari каза: Т.е. при заявка за смяна на Пин идва СМС с код? Защото иначе не може да смениш Пина. Разшири Да, идва веднага. Въобще не се отразява в банката като опит за транзакция, транзакцията към Револют или АйКард.
Yto Публикувано: 29 септември, 2021 Публикувано: 29 септември, 2021 В момента евтино евро. Под 1.945. 2 1
neuromancer Публикувано: 29 септември, 2021 Публикувано: 29 септември, 2021 Абе да питам нещо, че почва да ме гризе... От около един месец ми напомня да си ъпдейтна информацията за данъците ( за България искат ЕГН, за Бразилия CPF). Чудя се какво да сложа... Имах две - България и Бразилия, или само България, все си напомня. Само Бразилия не мога да сложа, че не работят в Бразилия и ще вземат да ми закрият сметката. Проблема ми е да не ми поискат данъчна декларация или нещо от сорта, а за България няма как да им дам (поне валидна такава).
Тони Публикувано: 29 септември, 2021 Публикувано: 29 септември, 2021 Аз си сложих за данъци в Австралия, а адреса стои в Бг, тъй като казват, че не могат да го променят с такъв в Ау. Вече няколко месеца е така и няма проблем. 1
dimitrov6 Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 Опитах да платя водата в Epay с картата,но не я прие. С българска става.
Patrick K Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 На 30.09.2021 г. в 5:10, dimitrov6 каза: Опитах да платя водата в Epay с картата,но не я прие. С българска става. Разшири Имаше нещо по-специфично за картите Revolut, но най-добре звънни на ePay + има такса 2.9% от сумата на всяко плащане. В ePay е по-добре да се верифицираш до Ниво III(сканират ти личната карта), за да имаш персонален IBAN, а сметката ти в ePay можеш да я захранваш с безплатен превод от Revolut. Така ще избегнеш всички такси. П.П. Могат да се плащат битовите сметки и през сайта на ОББ https://ubbpay.bg/ без регистрация. Не е нужно да си клиент на банката, но за клиентите на ОББ е безплатно, а за останалите по 0.30лв. на плащане(вариант, ако няма друга алтернатива). 3 1
iMari Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 Epay приема само БГ карти, така ми отговориха и на запитване. Пробвала съм няколко пъти да регистрирам Револют и други подобни чужди карти, не става. 1
Patrick K Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 На 30.09.2021 г. в 7:56, iMari каза: Epay приема само БГ карти, така ми отговориха и на запитване. Разшири 2
savagejo Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 На 30.09.2021 г. в 10:45, Patrick K каза: Разшири На 30.09.2021 г. в 10:47, iMari каза: Явно е нещо ново. Разшири Не е ново, сигурно преди две години и аз се подведох по това, опитах се да регистрирам Революта, но само ми взеха 2-та лева и нищо. После се зарових в сайта им и някъде намерих списък с поддържаните банки, сред които естествено нямаше нито една чуждестранна 🙄 2
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега