Patrick K Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 преди 5 часа, savagejo каза: Не е ново, сигурно преди две години и аз се подведох по това, опитах се да регистрирам Революта, но само ми взеха 2-та лева и нищо. После се зарових в сайта им и някъде намерих списък с поддържаните банки, сред които естествено нямаше нито една чуждестранна 🙄 Преди две години си е било за тогава. Току-що добавих успешно картата ми Revolut. 3
IvanNavi Публикувано: 30 септември, 2021 Публикувано: 30 септември, 2021 преди 2 часа, Patrick K каза: Преди две години си е било за тогава. Току-що добавих успешно картата ми Revolut. И преди две-три години не съм имал проблем - добавял съм както Revolut, така и Curve, но се чака известно време за ръчно потвърждаване. Не става автоматично като българските карти. 3
Василена Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 Нямам никакъв проблем с тях . Никакви комисионни за каквото и да е . Сметката ми е в евро .
savagejo Публикувано: 1 октомври, 2021 Публикувано: 1 октомври, 2021 Значи е трябвало по-упорито да пробвам явно
Guinness Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 Някой теглил е скоро пари от банкомат на ДСК? Има ли такса с Револют Мастъркард? С едно уточнение, че съм с обикновената пластика.
Patrick K Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 преди 37 минути , Guinness каза: Някой теглил е скоро пари от банкомат на ДСК? Има ли такса с Револют Мастъркард? С едно уточнение, че съм с обикновената пластика. Само банкоматите на Райфайзен банк имат такса. 4
Marisha Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 Преди 1 час, Patrick K каза: Само банкоматите на Райфайзен банк имат такса. И на Пощенска. 1
Zlia Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 преди 3 часа, Marisha каза: И на Пощенска. Аз последно теглих от банкомат на Пощенска банка и нямах такса- Curve с Револют отзад
neuromancer Публикувано: 5 октомври, 2021 Публикувано: 5 октомври, 2021 значи си теглил с Curve, защото това се вижда от банкомата. 1
Zlia Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 преди 10 часа, neuromancer каза: значи си теглил с Curve, защото това се вижда от банкомата. Банкомата вижда дали картата е издадена от българска банка или не според мен. Нека някой друг да каже за Пощенска директно с Револют, аз го ползвам през Curve, защото така нямам ограничение от 450лв безтаксово теглене.
chandni Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 Преди 1 час, Zlia каза: Банкомата вижда дали картата е издадена от българска банка или не според мен. Нека някой друг да каже за Пощенска директно с Револют, аз го ползвам през Curve, защото така нямам ограничение от 450лв безтаксово теглене. Зависи кога ти е издаден Curve-a. Новите Curve са с BG BIN и ако си с наскоро преиздадена, е възможно това да е причината да не ти начислят такса при теглене с нея, а с Revolut да. Моят Curve е все още с UK BIN (изтича през декември), след което ще я преиздадат и вече ще е с BG BIN. Пробвай да теглиш на новите банкомати на Райфайзен (тези, които имат NFC четец, а екранът им е като таблет). Ако и на тях минеш без такса, значи точно това е причината.
Zlia Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 преди 6 минути , chandni каза: Зависи кога ти е издаден Curve-a. Новите Curve са с BG BIN и ако си с наскоро преиздадена, е възможно това да е причината да не ти начислят такса при теглене с нея, а с Revolut да. Моят Curve е все още с UK BIN (изтича през декември), след което ще я преиздадат и вече ще е с BG BIN. Пробвай да теглиш на новите банкомати на Райфайзен (тези, които имат NFC четец, а екранът им е като таблет). Ако и на тях минеш без такса, значи точно това е причината. Моя Curve със сигурност не е с BG BIN и на 04.09 си теглих от банкомат на Пощенска без такса. Банкомата не беше с безконтактна функция. За Райфайзен е ясно, че имат такса. Чакам си преиздадената Curve карта и ще ви кажа с нея как е на РФБ банкомат.
Яничка Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 Имам да правя превод в леи към сметка - предполагам, че е румънска, но не съм сигурна. Има ли такса в Револют за такъв превод? И също трябва ли да обръщам от лв в леи или направо, като имам достатъчно наличност, мога да преведа?
dimitrov6 Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 преди 19 минути , Яничка каза: Имам да правя превод в леи към сметка - предполагам, че е румънска, но не съм сигурна. Има ли такса в Револют за такъв превод? И също трябва ли да обръщам от лв в леи или направо, като имам достатъчно наличност, мога да преведа? Май има 1 безплатен превод на месец Какви такси ще ми бъдат приложени за моето търгуване? В Revolut няма абсолютно никакви скрити такси. Вижте по-долу таксите, които се прилагат при различните сценарии: Комисиони: ние начисляваме комисиона за сделка извън месечния лимит от 1 безплатна сделка за планове Standard , 3 безплатни сделки за планове Plus и 5 безплатни сделки за планове Premium, а потребителите на Metal се радват на неограничени сделки без комисиона. Комисионната такса е по-голямата от 0,25% от сумата на поръчката или минималната такса за страната, посочена по-долу. Тази такса ще бъде начислена в момента на получаване на поръчката. Това означава, че няма да платите повече (или по-малко) под формата на такси, отколкото сте се съгласили да платите при подаването на вашата поръчка, дори и ако цената на инструмента се е променила в периода между подаването на поръчката и нейното изпълнение от страна на брокер трето лице. Тази такса ще се начислява в USD, като се използва обменният курс в момента на получаване на поръчката. Минималните такси за сделка по страни са както следва: Британска лира: 1 GBP Еврозона Исландия* и Лихтенщайн**: 1 EUR Дания: 9 DKK Норвегия: 11 NOK Полша: 4 PLN Румъния: 5 RON Чехия: 28 CZK 1 1
chandni Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 преди 23 минути , Яничка каза: Имам да правя превод в леи към сметка - предполагам, че е румънска, но не съм сигурна. Има ли такса в Револют за такъв превод? И също трябва ли да обръщам от лв в леи или направо, като имам достатъчно наличност, мога да преведа? Не е необходимо да имаш наличност в съответната валута, но е по-удобно. По време на превода, след като въведеш количеството леи, които трябва да изпратиш, отдолу под сумата ти показва има ли такса и каква. Ако превеждаш директо от леи в леи, ще ти изпише No fee (ако няма). Ако превеждаш от друга валута, ще ти показва точната сума, която ще ти изтеглят, включително таксите. За да видиш каква част е превалутиране в съответната валута и каква част са такси, трябва да натиснеш малкото Info бутонче и да видиш разбивката: 5 2
neuromancer Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 На 29.09.2021 г. в 18:48, Тони каза: Аз си сложих за данъци в Австралия, а адреса стои в Бг, тъй като казват, че не могат да го променят с такъв в Ау. Вече няколко месеца е така и няма проблем. Ами сложих си само Бразилия, мина една седмица и сега пак ми иска tax info... Не знам вече. Мислех, че като съм бил известно време в България е решило, че трябва да има България, ама сега никаква представа нямам какво да ги правя....
agenta Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 Спомням си, че някой беше подавал иск към фирмата на Револют за застраховката за пътуване / при Премиум и Метъл плановете/ за обезщетение за закъснял полет, но не мога да се сетя кой. В тази връзка, ако някой го е правил, моля за помощ като Ви изпратят имейл, с който Ви искат писмено потвърждение за броя на часовете на закъснение на полета и потвърждение за причината на полета, какво им отговаряте. Съмнявам се авиокомпанията да ми даде информация за причината за закъснението и то сега постфактум и за броя часове на закъснение. Благодаря на всеки отзовал се със съвет.
招き猫 Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 Последно помня имаше мед. застраховка тип pay per day, сега нямам тая опция в безплатния план?! Виждам мед.застраховки само в премиум и метал?
Ivan Ivanich Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 Вчера получих на пощата съобщение, че Revolut служебно ще ми сменят виртуалната карта (изтича 2024 г.) с нова която ще се приема на повече места, с повече екстри и т.н. но нищо конкретно. Някой да има идея за какво става въпрос?
chandni Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 И на мен преди доста време ми го написаха, като дадоха срок за закриване на старата виртуална (която беше валидна до 2024) до 14 септември. След 14 септември картата беше закрита автоматично, а новата ми бяха издали още преди да закрият старата. Нямам идея защо го правят. 1
Яничка Публикувано: 6 октомври, 2021 Публикувано: 6 октомври, 2021 преди 7 часа, agenta каза: Спомням си, че някой беше подавал иск към фирмата на Револют за застраховката за пътуване / при Премиум и Метъл плановете/ за обезщетение за закъснял полет, но не мога да се сетя кой. В тази връзка, ако някой го е правил, моля за помощ като Ви изпратят имейл, с който Ви искат писмено потвърждение за броя на часовете на закъснение на полета и потвърждение за причината на полета, какво им отговаряте. Съмнявам се авиокомпанията да ми даде информация за причината за закъснението и то сега постфактум и за броя часове на закъснение. Благодаря на всеки отзовал се със съвет. Аз бях писала, картата е на моят приятел. Той беше приложил снимки от таблата на летището и мейлите от Уиз за закъснението. От Уиз разбира се не му отговориха каква е причината за закъснението, но от Револют не му създадоха проблем за това. Не знам до къде си стигнал с комуникацията с тях, в нашия случай първо ни отрязана, но после бяхме малко по-настоятелни и накрая платиха. Успех. 4
agenta Публикувано: 7 октомври, 2021 Публикувано: 7 октомври, 2021 преди 8 часа, Яничка каза: Аз бях писала, картата е на моят приятел. Той беше приложил снимки от таблата на летището и мейлите от Уиз за закъснението. От Уиз разбира се не му отговориха каква е причината за закъснението, но от Револют не му създадоха проблем за това. Не знам до къде си стигнал с комуникацията с тях, в нашия случай първо ни отрязана, но после бяхме малко по-настоятелни и накрая платиха. Успех. @Яничка, много благодаря за информацията. Ще втвърдя тона и аз и ще се обяснявам. 1
Яничка Публикувано: 27 октомври, 2021 Публикувано: 27 октомври, 2021 Някой получавал ли е мейл от Revolut да си въведе ЕГН-то в арр-а във връзка с търгуването с акции? Чисто любопитство, защото ЕГН-то ми отдавна трябва да го имат, още при сканирането на личната карта за активиране на акаунта, а EГН не е нещо, което с времето да се променя.
iMari Публикувано: 27 октомври, 2021 Публикувано: 27 октомври, 2021 И без да търгуваш с акции, Револют искат ЕГН, откакто стъпиха на българския пазар с идеята да бъдеш идентифициран за данъчни цели. Предполагам, че властите имат изисквания към тях.
Яничка Публикувано: 27 октомври, 2021 Публикувано: 27 октомври, 2021 преди 8 минути , iMari каза: И без да търгуваш с акции, Револют искат ЕГН, откакто стъпиха на българския пазар с идеята да бъдеш идентифициран за данъчни цели. Предполагам, че властите имат изисквания към тях. Така е. Просто се чудя защо не го взимат от личната ми карта, която със сигурност имат и то откакто имам акаунт.
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега