Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 33 минути , Яничка каза:

Имам виртуална Revolut и искам да поръчам физическа. Без да имам премиум, ми дава като опция  Visa. Има ли вероятност, ако проверявам периодично, в някакъв момент да се появи опция за физическа Mastercard, каквато всъщност ми трябва?

Да,възможно е.Те от скоро смениха на виза физическата.Но кога....

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 35 минути , Яничка каза:

Имам виртуална Revolut и искам да поръчам физическа. Без да имам премиум, ми дава като опция  Visa. Има ли вероятност, ако проверявам периодично, в някакъв момент да се появи опция за физическа Mastercard, каквато всъщност ми трябва?

Сменят ги периодично, проверявай и ще извадиш късмет.

Публикувано:

май не, и аз също почвам да си мисля, че не са и имали намерение да ги изпратят или ще ги изпратят доста по-късно евентуално на тези, които имат търпение и няма да поръчат наново с платена доставка

  • Харесвам 1
Публикувано:
2 minutes ago, antea said:

май не, и аз също почвам да си мисля, че не са и имали намерение да ги изпратят или ще ги изпратят доста по-късно евентуално на тези, които имат търпение и няма да поръчат наново с платена доставка

моята, платена, не дойде над месец, поръчах втора, вече втора седмица - също я няма, добре , че може да се направи виртуалка, че да се погася дайнърса ;)

Публикувано:

Давате ли си сметка колко технологично време е нужно, за да се произведат тези десетки хиляди промо карти?

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
14 minutes ago, Ilian359 said:

Давате ли си сметка колко технологично време е нужно, за да се произведат тези десетки хиляди промо карти?

ако имат готови пластиките, "цялото" технологино време е в набиване на номера на картата и картодържателя, това машина го прави с около 30 бр. на минута, може и повече.

Иначе от самото начало принтиране, холограми, ламиниране, но за една замислена промоция, би трябвало да се подготвят.

Според мен , когато поръчаш картата, софтуерчето им , си дава автоматично , че е изпратена, без идея да си има, кога реално ще се изпрати.

 

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано:
преди 18 минути , Ilian359 каза:

Давате ли си сметка колко технологично време е нужно, за да се произведат тези десетки хиляди промо карти?

а мен пък това слабо ме интересува, да са си определили по-реалистични срокове на изпращане и получаване, никой не ги е насилвал да става в рамките на няколко дни, затова директно си бие на целево рекламно изхвърляне

 

фирма/институция/приложение, което се занимава с финансови услуги, трябва много да внимава какво обещава и как дава статуси, че някакви действия са извършени, иначе леееко така се подкопава доверието

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, antea каза:

а мен пък това слабо ме интересува, да са си определили по-реалистични срокове на изпращане и получаване, никой не ги е насилвал да става в рамките на няколко дни, затова директно си бие на целево рекламно изхвърляне

 

фирма/институция/приложение, което се занимава с финансови услуги, трябва много да внимава какво обещава и как дава статуси, че някакви действия са извършени, иначе леееко така се подкопава доверието

Доверието сякаш има много степени и немалко страни, особено ако за основа се приема като критерий коректността на българските банки. 

Нима "безплатността" на нещо не предполага някакви неудобства?!

... и тези неудобства колко ползватели ще откажат от услугата?

И в какво всъщност се изразява неудобството.

 

Доверието е избор. Продукта е добър. Повечето клиенти ще го направят по-добър.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)

Не знам какво е положението с доставките сега, но когато аз си поръчвах картата, я поръчах на служебния адрес - пощальонките ни познават и винаги ни носят пратките на място и картата пристигна преди крайния срок!

 

На домашния адрес сме към друг пощенски клон и вече 2 или 3 години поред, картички, изпратени от сестра ми от Щатите НЕ пристигат! Имаше дори случай, в който пратката беше върната обратно, а като причина беше посочен "несъществуващ адрес"! Така че замислете се преди да плюете по Revolut - много хора са споделяли опита си тук и като гледам, опитът в повечето случи е положителен. Не е коректно да се оплюва даден бизнес заради некоректността/несериозността на служители на Български пощи - тоталитарни кадри, за които ходенето на работа е бреме и всички са им длъжни!

Редактирано от chandni
  • Харесвам 5
Публикувано: (редактирано)
8 minutes ago, chandni said:

Не знам какво е положението с доставките сега, но когато аз си поръчвах картата, я поръчах на служебния адрес - пощальонките ни познават и винаги ни носят пратките на място и картата пристигна преди крайния срок!

 

На домашния адрес сме към друг пощенски клон и вече 2 или 3 години поред, картички, изпратени от сестра ми от Щатите НЕ пристигат! Имаше дори случай, в който пратката беше върната обратно, а като причина беше посочен "несъществуващ адрес"! Така че замислете се преди да плюете по Revolut - много хора са споделяли опита си тук и като гледам, опитът в повечето случи е положителен. Не е коректно да се оплюва даден бизнес заради некоректността/несериозността на служители на Български пощи - тоталитарни кадри, за които ходенето на работа е бреме и всички са им длъжни!

Аз, например, говоря за случай, в който на един и същ адрес, ми пристига банкова карта от Литва, в рамките на периода, microsd карта на стойност към 200 лв. от Англия с обикновена поща в пощенската ми кутия, и т.н.  ... а втори револют се бави вече 2 седмици, а първия се "бави" месец и половина .... и го няма.

Факт е че темата се измести как тази карта не се получава от никой т.е. проблема май си е на Револют.

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано: (редактирано)

 

След колко време мога да създам нова карта? Системата дава you are created too many cards.

 

 

Редактирано от Hollywood
Публикувано:

Моята чудна промоционална Револют-ка дойде днес! Точно на деня, в който пишеше в приложението! Много хитра опаковка!

 

Явно са знаели, че я пращат по мързелив охлюв-пешеходец обаче, защото никоя пратка досега не ми се е влачила 10 дни от Германия до Белгия! 

  • Харесвам 3
  • Смея се 2
Публикувано:

И моята карта закъснява вече със седмица. Имам питане. Ако сега поръчам втора карта но на друг адрес не в БГ, а в Англия новата карта (евентуално доставена на UK адреса) ще мога ли да я ползвам за плащане в сайтове, които изискват задължително карти регистрирани на UK адрес?

Профила съм си го регистрирал с адреса ми в бг.

Публикувано: (редактирано)

 

И моята карта закъснява вече със седмица. Имам питане. Ако сега поръчам втора карта но на друг адрес не в БГ, а в Англия новата карта (евентуално доставена на UK адреса) ще мога ли да я ползвам за плащане в сайтове, които изискват задължително карти регистрирани на UK адрес?

Профила съм си го регистрирал с адреса ми в бг.

 

Да се похваля, днес ми пристигна революта, който го поръчах първия или втория ден на промоцията с безплатните карти.  Опаковката наистина е много яка. Направи ми впечатление, че на плика няма подател , но пък има принт на немските пощи с адрес в Германия. Явно от там ги пращат, аз си мислех, че са от UK не знам защо.....

Редактирано от Jorro
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 часа, Jorro каза:

Опаковката наистина е много яка.

Може ли една снимка на опаковката, че умирам от любопитство :)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, Яничка каза:

Може ли една снимка на опаковката, че умирам от любопитство :)

След като поръчах картата на 10-ти март и получих мейл да я чакам на 21-ви
image.png.aeb4380820f766bf93e062bdd37851d6.png
да докладвам, че днес, 20-ти март, картата пристигна, верно е готина опаковката:smile3:, voila:

REV_01.gif.74dbf8c8fc37f1d1868ac16911797ecf.gif

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 5
  • Шок 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 1 час, Ilian359 каза:

Първата работа на дъщеря ми беше да я разкъса, за да види "как работи" :)

Любознателно е детето... :lol:

Публикувано:

И аз днес получих моята карта, всъщност 2 броя - една за мен и една за съпруга ми. Доставка с Дойче Пост с етикет на френски :) Ще отворим пликовете заедно довечера.

  • Харесвам 3
Публикувано:

И моята промоционална карта поръчана на 28/02 дойде днес. Явно картите за България са пуснати в един ден независимо от деня на заявяването. Етикета  е на Дойче пост, със самозалепващ етикет на получателя :). Утре ще трябва да я пробвам дали работи.

Публикувано:

като казвате - "дойде", в пощенската кутия имате предвид, нали? не е с връчване от пощальон?

и въпреки, че нашите не са пристигнали, се радвам, че разсъждението ми, че изобщо не са планирали да ги изпращат, се оказа невярно :)

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.