Прескочи до съдържание

Дебитна карта Revolut


Георги Матеев

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, Ilian359 каза:

Зареждането с карта не е банков превод. 

Изходящите най-често отнемат 1 работен ден. При мен само първият се забави 3 дни, следващите минаваха за под 24 часа. 

Направих пробен опит за трансфер и опциите са следните:

- турбо трансфер - 2 дни - безплатно за премиум карта

- турбо трансфер - 2 дни - 6 евро такса за стандaртна карта

- нормален трансфер - 7 дни - без такса за стандартна карта

Поне на мен това ми излиза... пак е по-добре от стандартен банков трансфер за чужбина с 30+ евро такса, но не е и толкова удобно колкото беше преди 1-2 години, когато излезе Револют... аз така и не се организирах тогава да си взема... честито на печелившите, ако им важат тогавашните условия ;)

Редактирано от lyubo21
Публикувано:

А как стои въпроса с увеличавнето на top up лимита по сметката, някой налагало ли му се е. Някъде четох, че го увеличвали като доближиш годишния лимит.

Публикувано:

В България не е на сметка да се използва за покупки защото един път превалутира като зареждаш и още един като купуваш, дано да добавят български лев тогава ще е ок, гледам румънски леи има.

Публикувано:
8 hours ago, 招き猫 said:

В България не е на сметка да се използва за покупки защото един път превалутира като зареждаш и още един като купуваш, дано да добавят български лев тогава ще е ок, гледам румънски леи има.

... a през почивен ден какъв е дървен курса , да не говорим ... излиза 1.92

Георги Матеев
Публикувано:
На 26.03.2018 г. в 23:06, lyubo21 каза:

- нормален трансфер - 7 дни - без такса за стандартна карта ;)

Това е само на думи и да те зарибяват за платените "по-бързи" опции.

 

На практика нормалният трансфер винаги стига за максимум 2-3 дни, понякога дори от днес за утре. Твърдя го на базата на повече от 20 направени нормални трансфери.

преди 19 минути , georgebg каза:

... a през почивен ден какъв е дървен курса , да не говорим ... излиза 1.92

Това с дървените курсове през уикенда е основен недостатък на Revolut. Но перфектен продукт не съществува, а плюсовете на Revolut са в пъти повече от минусите, така че си затварям очите.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Да други карти взимат от 2 до 5 % превалутиране, и аз съм много доволен от Револют, все пак отбелязвам курса през почивни дни по скоро като особеност :) 

Публикувано:

Превалутирайте през делничните дни ако ползвате някаква валута през уикенда, все пак и Revolut трбява да печелят от нещо. :)

Публикувано:

Ехеее, днес ми пристигна картата поръчана на 5 февруари! Отдавна я репортнах за изгубена и ми върнаха парите за транспорта.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Виждам, че търговията с криптовалути се отключва за стандратна карта, ако поканиш 3 приятели и те се регистрират. Само регистрация достатъчна ли е или трябва да си вадят карта, да я ползват и т.н. Някой да е пробвал тази опция?

Публикувано:

Здравейте.Моята карта пристигна днес.Пробвах се да я добавя към профила по следния начин - Link existing revolut card - Enter revolut card number.След въвеждане на номера на картата ми излиза следната грешка - We're sorry,somethings has gone wrong.Please try later. В картата няма наличност.Преди това имах 10euro но през опцията за крипто ги обмених в BTC.

Публикувано:

Горният коментар ме навежда на въпроса - като имам втора виртуална карта, трябва ли да минавам през опцията  "Link existing revolut card" и т.н.?

Публикувано:

Как имаш втора виртуална карта, без да е в приложението, та искаш да я линкваш? Ако вече я виждаш в приложението няма нужда да я линкваш.

Публикувано:

Виждам я, но понеже виждам баланса само по първата виртуална, реших, че е необходимо да направя нещо допълнително.

Публикувано:

И моята промо карта пристигна днес. Въпреки, че в момента на поръчване избрах виза (по някаква причина имах избор), всъщност пристигна мастър кард. 

 

@antea, май само ти си от непечелившите до сега :)

  • Харесвам 2
Публикувано:
5 hours ago, antea said:

май да :( ние ще се абонираме за пощенска кутия в пощенския клон, и тогава вече няма да има никакво извинение :)

Споко, картите които поръчах на майка ми и тъщата в последния ден също още ги няма, а съм ги поръчал в различни пощенски клона на адреса на клона.

 

Публикувано:
На 3/29/2018 в 18:44, Георги каза:

И моята промо карта пристигна днес. Въпреки, че в момента на поръчване избрах виза (по някаква причина имах избор), всъщност пристигна мастър кард. 

 


:)

Набъбна много темата .Каква е уловката с това дали виза или мастъркард ??

Публикувано:

Здравейте отново. Най-после е пристигнала картата ми,но сега се е получил един проблем. От пощата са объркали и са я дали на друг човек. Той я е разпечатал,сигурно и пробвал,защото цялата опаковка беше накъсана,за да търси пин код сигурно. Два дни след това или днес я е върнал на пощальона,като е казал че не е негова. От пощата днес ме потърсиха,за да ми я връчат,но аз не я взех в това състояние. Какво следва сега? 

  • Замислям се 1
Публикувано:

Ако другия човек активирал ли я е? Виж в апп-а ако не що не си я вземеш и си я използваш? Инъче ще трябва да поръчваш нова...

Публикувано: (редактирано)
10 minutes ago, 100-qnov said:

Здравейте отново. Най-после е пристигнала картата ми,но сега се е получил един проблем. От пощата са объркали и са я дали на друг човек. Той я е разпечатал,сигурно и пробвал,защото цялата опаковка беше накъсана,за да търси пин код сигурно. Два дни след това или днес я е върнал на пощальона,като е казал че не е негова. От пощата днес ме потърсиха,за да ми я връчат,но аз не я взех в това състояние. Какво следва сега? 

Трябва както казаха, да я обявиш за от изгубена/открадната, картата си съдържа всички атрибути за покупки през интернет (CVC кода на гърба) и без пин кода, така че, не бих рискувал да зареждам пари в сметката , преди да е блокирана...

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано:

От приложението на support-a ли трябва да пиша и да я обява като загубена или неполучена? Следващата пак безплатна ли ще е или вече ще трябва да я платя,защото за тази бях хванал някаква промоция без да искам

Публикувано: (редактирано)

Според мен, спокойно можеш да си я ползваш. Просто преди да плащаш разрешаваш от настройките  и забраняваш пак. Каква е вероятността точно в тези 5 минути въпросния човек да се пробва да я използва? Вероятно се е пробвал веднъж, видял е, че не става и я е изхвърлил.

Редактирано от T.E.Lawrence
Публикувано:
5 hours ago, 100-qnov said:

Здравейте отново. Най-после е пристигнала картата ми,но сега се е получил един проблем. От пощата са объркали и са я дали на друг човек. Той я е разпечатал,сигурно и пробвал,защото цялата опаковка беше накъсана,за да търси пин код сигурно. Два дни след това или днес я е върнал на пощальона,като е казал че не е негова. От пощата днес ме потърсиха,за да ми я връчат,но аз не я взех в това състояние. Какво следва сега? 

Опаковката вероятно е била накъсана защото човека не е знаел как се отваря опаковката. 

Картата може да се ползва пълноценно за безконтактни плащания, плащане през ПОС терминал и за теглене от АТМ.

От аппа само забрани плащанията онлайн и swipe плащанията.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.