lyubo21 Публикувано: 26 март, 2018 Сподели Публикувано: 26 март, 2018 (редактирано) преди 1 час, Ilian359 каза: Зареждането с карта не е банков превод. Изходящите най-често отнемат 1 работен ден. При мен само първият се забави 3 дни, следващите минаваха за под 24 часа. Направих пробен опит за трансфер и опциите са следните: - турбо трансфер - 2 дни - безплатно за премиум карта - турбо трансфер - 2 дни - 6 евро такса за стандaртна карта - нормален трансфер - 7 дни - без такса за стандартна карта Поне на мен това ми излиза... пак е по-добре от стандартен банков трансфер за чужбина с 30+ евро такса, но не е и толкова удобно колкото беше преди 1-2 години, когато излезе Револют... аз така и не се организирах тогава да си взема... честито на печелившите, ако им важат тогавашните условия Редактирано 26 март, 2018 от lyubo21 Връзка към коментар
wilson Публикувано: 26 март, 2018 Сподели Публикувано: 26 март, 2018 А как стои въпроса с увеличавнето на top up лимита по сметката, някой налагало ли му се е. Някъде четох, че го увеличвали като доближиш годишния лимит. Връзка към коментар
招き猫 Публикувано: 27 март, 2018 Сподели Публикувано: 27 март, 2018 В България не е на сметка да се използва за покупки защото един път превалутира като зареждаш и още един като купуваш, дано да добавят български лев тогава ще е ок, гледам румънски леи има. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 28 март, 2018 Сподели Публикувано: 28 март, 2018 8 hours ago, 招き猫 said: В България не е на сметка да се използва за покупки защото един път превалутира като зареждаш и още един като купуваш, дано да добавят български лев тогава ще е ок, гледам румънски леи има. ... a през почивен ден какъв е дървен курса , да не говорим ... излиза 1.92 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 28 март, 2018 Автор Сподели Публикувано: 28 март, 2018 На 26.03.2018 г. в 23:06, lyubo21 каза: - нормален трансфер - 7 дни - без такса за стандартна карта Това е само на думи и да те зарибяват за платените "по-бързи" опции. На практика нормалният трансфер винаги стига за максимум 2-3 дни, понякога дори от днес за утре. Твърдя го на базата на повече от 20 направени нормални трансфери. преди 19 минути , georgebg каза: ... a през почивен ден какъв е дървен курса , да не говорим ... излиза 1.92 Това с дървените курсове през уикенда е основен недостатък на Revolut. Но перфектен продукт не съществува, а плюсовете на Revolut са в пъти повече от минусите, така че си затварям очите. 5 Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 28 март, 2018 Сподели Публикувано: 28 март, 2018 Да други карти взимат от 2 до 5 % превалутиране, и аз съм много доволен от Револют, все пак отбелязвам курса през почивни дни по скоро като особеност Връзка към коментар
wilson Публикувано: 28 март, 2018 Сподели Публикувано: 28 март, 2018 Превалутирайте през делничните дни ако ползвате някаква валута през уикенда, все пак и Revolut трбява да печелят от нещо. Връзка към коментар
ruil4o Публикувано: 28 март, 2018 Сподели Публикувано: 28 март, 2018 Ехеее, днес ми пристигна картата поръчана на 5 февруари! Отдавна я репортнах за изгубена и ми върнаха парите за транспорта. 1 Връзка към коментар
lyubo21 Публикувано: 28 март, 2018 Сподели Публикувано: 28 март, 2018 Виждам, че търговията с криптовалути се отключва за стандратна карта, ако поканиш 3 приятели и те се регистрират. Само регистрация достатъчна ли е или трябва да си вадят карта, да я ползват и т.н. Някой да е пробвал тази опция? Връзка към коментар
bobiholandeca Публикувано: 28 март, 2018 Сподели Публикувано: 28 март, 2018 Здравейте.Моята карта пристигна днес.Пробвах се да я добавя към профила по следния начин - Link existing revolut card - Enter revolut card number.След въвеждане на номера на картата ми излиза следната грешка - We're sorry,somethings has gone wrong.Please try later. В картата няма наличност.Преди това имах 10euro но през опцията за крипто ги обмених в BTC. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 29 март, 2018 Сподели Публикувано: 29 март, 2018 Горният коментар ме навежда на въпроса - като имам втора виртуална карта, трябва ли да минавам през опцията "Link existing revolut card" и т.н.? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 29 март, 2018 Сподели Публикувано: 29 март, 2018 Как имаш втора виртуална карта, без да е в приложението, та искаш да я линкваш? Ако вече я виждаш в приложението няма нужда да я линкваш. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 29 март, 2018 Сподели Публикувано: 29 март, 2018 Виждам я, но понеже виждам баланса само по първата виртуална, реших, че е необходимо да направя нещо допълнително. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 29 март, 2018 Сподели Публикувано: 29 март, 2018 И моята промо карта пристигна днес. Въпреки, че в момента на поръчване избрах виза (по някаква причина имах избор), всъщност пристигна мастър кард. @antea, май само ти си от непечелившите до сега 2 Връзка към коментар
antea Публикувано: 29 март, 2018 Сподели Публикувано: 29 март, 2018 май да ние ще се абонираме за пощенска кутия в пощенския клон, и тогава вече няма да има никакво извинение Връзка към коментар
Jorro Публикувано: 29 март, 2018 Сподели Публикувано: 29 март, 2018 5 hours ago, antea said: май да ние ще се абонираме за пощенска кутия в пощенския клон, и тогава вече няма да има никакво извинение Споко, картите които поръчах на майка ми и тъщата в последния ден също още ги няма, а съм ги поръчал в различни пощенски клона на адреса на клона. Връзка към коментар
dilkata Публикувано: 29 март, 2018 Сподели Публикувано: 29 март, 2018 На 3/29/2018 в 18:44, Георги каза: И моята промо карта пристигна днес. Въпреки, че в момента на поръчване избрах виза (по някаква причина имах избор), всъщност пристигна мастър кард. Набъбна много темата .Каква е уловката с това дали виза или мастъркард ?? Връзка към коментар
100-qnov Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 Здравейте отново. Най-после е пристигнала картата ми,но сега се е получил един проблем. От пощата са объркали и са я дали на друг човек. Той я е разпечатал,сигурно и пробвал,защото цялата опаковка беше накъсана,за да търси пин код сигурно. Два дни след това или днес я е върнал на пощальона,като е казал че не е негова. От пощата днес ме потърсиха,за да ми я връчат,но аз не я взех в това състояние. Какво следва сега? 1 Връзка към коментар
wilson Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 От аппа обяви я за изгубена. Връзка към коментар
招き猫 Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 Ако другия човек активирал ли я е? Виж в апп-а ако не що не си я вземеш и си я използваш? Инъче ще трябва да поръчваш нова... Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 (редактирано) 10 minutes ago, 100-qnov said: Здравейте отново. Най-после е пристигнала картата ми,но сега се е получил един проблем. От пощата са объркали и са я дали на друг човек. Той я е разпечатал,сигурно и пробвал,защото цялата опаковка беше накъсана,за да търси пин код сигурно. Два дни след това или днес я е върнал на пощальона,като е казал че не е негова. От пощата днес ме потърсиха,за да ми я връчат,но аз не я взех в това състояние. Какво следва сега? Трябва както казаха, да я обявиш за от изгубена/открадната, картата си съдържа всички атрибути за покупки през интернет (CVC кода на гърба) и без пин кода, така че, не бих рискувал да зареждам пари в сметката , преди да е блокирана... Редактирано 30 март, 2018 от Гост 23*6 Връзка към коментар
招き猫 Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 Да правилно онзи може да си е преписал картата и чака да се зареди и ...... 1 Връзка към коментар
100-qnov Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 От приложението на support-a ли трябва да пиша и да я обява като загубена или неполучена? Следващата пак безплатна ли ще е или вече ще трябва да я платя,защото за тази бях хванал някаква промоция без да искам Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 (редактирано) Според мен, спокойно можеш да си я ползваш. Просто преди да плащаш разрешаваш от настройките и забраняваш пак. Каква е вероятността точно в тези 5 минути въпросния човек да се пробва да я използва? Вероятно се е пробвал веднъж, видял е, че не става и я е изхвърлил. Редактирано 30 март, 2018 от T.E.Lawrence Връзка към коментар
Slavimir Публикувано: 30 март, 2018 Сподели Публикувано: 30 март, 2018 5 hours ago, 100-qnov said: Здравейте отново. Най-после е пристигнала картата ми,но сега се е получил един проблем. От пощата са объркали и са я дали на друг човек. Той я е разпечатал,сигурно и пробвал,защото цялата опаковка беше накъсана,за да търси пин код сигурно. Два дни след това или днес я е върнал на пощальона,като е казал че не е негова. От пощата днес ме потърсиха,за да ми я връчат,но аз не я взех в това състояние. Какво следва сега? Опаковката вероятно е била накъсана защото човека не е знаел как се отваря опаковката. Картата може да се ползва пълноценно за безконтактни плащания, плащане през ПОС терминал и за теглене от АТМ. От аппа само забрани плащанията онлайн и swipe плащанията. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега