Vyara Публикувано: 24 април, 2018 Публикувано: 24 април, 2018 Не допускаше тази опция и връщаше обратно
macf1an Публикувано: 24 април, 2018 Публикувано: 24 април, 2018 Някой случайно да си пази плика, в който му е дошла наскоро картата, или да го е снимал ?
macf1an Публикувано: 24 април, 2018 Публикувано: 24 април, 2018 Благодаря. Дали снимката е от обикновена поръчка , за стандартен акаунт ?
Polina Публикувано: 24 април, 2018 Публикувано: 24 април, 2018 (редактирано) Обикновена поръчка, стандартен акаунт. Редактирано 25 април, 2018 от Polina 1
rik4o Публикувано: 25 април, 2018 Публикувано: 25 април, 2018 преди 9 часа, macf1an каза: Благодаря. Дали снимката е от обикновена поръчка , за стандартен акаунт ? Да. 1
Happy_Traveler Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Поръчах си карта на 1 април, до сега не дойде, пак поръчах, пак чакам 2-ра до не знам си кога... А по принцип никога не съм имала проблем с каквито и да е писма, пратки и т.н. Някаква идея какво може да е?
Vyara Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Моята трябваше да дойде на 14.03. Няма я. Има ли вариант да поръчам отново - безплатно?
macf1an Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Две подред не ми дойдоха, докато на друго име, на същия адрес, дойде. Накрая си поръчах до пощенския клон до поискване. Поръчването на нова, ако старата не е дошла, е безплатно през приложението, поне в момента. 1
Jorro Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 След няколко дни ще ползвам за първи път физическата карта Револют в Азия. Смятам да я ползвам за теглене на Малайзииски рингите и индонезийски руфии, като най-вероятно ще надхвърля лимита от 200 евро за месеца. За да тегля в някоя от тези валути как да процедирам. Да си конвертирам през приложението предварително някаква сума или? Аз имам в момента пари в 3 валути - като тегля как ще знам от коя ще конвертира ? Събота и неделя разбрах, че не трябва да тегля , но през седмицата с кой часови диапазон и коя часова зона трябва да се съобразя за да работи борсата и да имам по-добър курс? Големи ли са таксите за теглене след 200те евро и как да разбера дали даден банкомат има такса или не?
Тони Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 За таксата банкомата си изписва. В КЛ имаше едни банкомат и червени, забравих на коя банка, те не я разпознаваха. С другите нямаше проблеми.
Vyara Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 преди 2 часа, macf1an каза: Поръчването на нова, ако старата не е дошла, е безплатно през приложението, поне в момента. Като въведеш пин и потвърдиш адреса си, ти излиза бял екран с бутон отдолу и цена 5,99 евро. Писах на съпорта
macf1an Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Това го оправиха преди няколко версии. Сигурна ли си, че си с последната? На две различни устройства ми даде да си поръчам наново, безплатно. 1
Ivan Ivanich Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Здравейте! Реших и аз, барабар Петко с мъжете, да си взема от това чудо - карта Revolut. Дръпнах арр-а, стартирах го и започнах да се ориентирам в обстановката и нещеш ли получих SMS с код валиден 10 мин. Погледнах отгоре, отдолу, ляво и дясно, но не видях куде да го вкарам Четох в темата като "чукче" през страница през две, че е доста голяма, но не разбрах каква е горе-долу последователноста за да се регистрирам (дали пък не го направих - пита ме за име и адрес ), кога трябва да се идентифицирам (да им снимам документ за самоличност) и кога трябва да си заредя сметката? Казано на кратко ще бъда благодарен, ако някой скицира какво и в каква последователност трябва да се направи.
Vyara Публикувано: 26 април, 2018 Публикувано: 26 април, 2018 Да, оказа се че не съм с последна версия, но сега ми казва, че този начин на доставка не е валиден за територията ми или нещо подобно. От съпорта казаха, че имали май някъв проблем, утре да пробвам. Благодаря
Betisha Публикувано: 27 април, 2018 Публикувано: 27 април, 2018 преди 9 часа, Ivan Ivanich каза: получих SMS с код валиден 10 мин. Ами и аз така преди няколко дни когато получих кода се чудих и в крайна сметка не го въведох. Също не преминах през етапа за снимане лична карта както пише тук в темата. Въведох данните за име и адрес, заредих 10 Евро и получих съобщение че the card is on its way. Като дата на получаване ми посочи 5 май. 1
antea Публикувано: 27 април, 2018 Публикувано: 27 април, 2018 преди 9 часа, Vyara каза: Да, оказа се че не съм с последна версия, но сега ми казва, че този начин на доставка не е валиден за територията ми или нещо подобно. От съпорта казаха, че имали май някъв проблем, утре да пробвам. Благодаря и при нас така даваше - че опцията за безплатна доставка не е валидна, и изобщо това не се оправи, така че просто им пишеш в чата да терминират те старата ти карта, за да си поръчаш нова и си държиш на обещаната безплатна доставка, съответно след това поръчваш с тази, която е 5,99 евро и пак през чата се уговаряте да ти рефънднат таксата 1
chandni Публикувано: 27 април, 2018 Публикувано: 27 април, 2018 https://techcrunch.com/2018/04/25/revolunicorn/?utm_source=tcfbpage&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Techcrunch+(TechCrunch)&utm_content=FaceBook&sr_share=facebook 3
chandni Публикувано: 29 април, 2018 Публикувано: 29 април, 2018 На 26/04/2018 в 19:26, Jorro каза: След няколко дни ще ползвам за първи път физическата карта Револют в Азия. Смятам да я ползвам за теглене на Малайзииски рингите и индонезийски руфии, като най-вероятно ще надхвърля лимита от 200 евро за месеца. За да тегля в някоя от тези валути как да процедирам. Да си конвертирам през приложението предварително някаква сума или? Аз имам в момента пари в 3 валути - като тегля как ще знам от коя ще конвертира ? Събота и неделя разбрах, че не трябва да тегля , но през седмицата с кой часови диапазон и коя часова зона трябва да се съобразя за да работи борсата и да имам по-добър курс? Големи ли са таксите за теглене след 200те евро и как да разбера дали даден банкомат има такса или не? Цитат The card selects which balance to use in the following order: *The local currency of the merchant/ATM e.g. if you are in Spain, it will deduct funds from your Euro balance. *Your base currency - i.e. if you used a UK address to sign-up, your base currency will be GBP. *Your largest balance. You need to have sufficient funds in one single balance in order to make a transaction. If you don’t have enough funds in the balance of the local currency, it will default to your next largest balance and so on.
Ivan Ivanich Публикувано: 29 април, 2018 Публикувано: 29 април, 2018 Уф два пъти сменям очилата и не мога да вида къде е този чат за да се разберем за цената на доставката при нова регистрация. Някой да подскаже къде да го търся това чудо.
Мирослав Василев Публикувано: 29 април, 2018 Публикувано: 29 април, 2018 More -> Help -> Chat to us 2
Ivan Ivanich Публикувано: 29 април, 2018 Публикувано: 29 април, 2018 Тъкмо и аз го намерих. Благодаря!
cloud Публикувано: 1 май, 2018 Публикувано: 1 май, 2018 Да се похваля и аз. След заявка на физическа карта и очакван срок на доставка 01,05 вчера картата беше в пощенската кутия - Visa, доставена с Royal Mail: 2 1
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега