rik4o Публикувано: 25 май, 2018 Публикувано: 25 май, 2018 преди 1 час, Jorro каза: Някой може ли да ми каже, ако си изтрия виртуалната карта след това ще мога ли да си създам нова безплатно? преди 50 минути , alienad каза: Да, аз така бях направила преди няколко месеца. При мен пък не се получи, след като ми дойде физическата. 2
alienad Публикувано: 25 май, 2018 Публикувано: 25 май, 2018 преди 2 минути , rik4o каза: При мен пък не се получи, след като ми дойде физическата. Да, това беше преди да поръчам физическа карта. 1
Jorro Публикувано: 27 май, 2018 Публикувано: 27 май, 2018 On 5/25/2018 at 11:48 PM, alienad said: Да, това беше преди да поръчам физическа карта. On 5/25/2018 at 11:45 PM, rik4o said: При мен пък не се получи, след като ми дойде физическата. Потвърждавам, че ако не си поръчал физическа може да си я триеш и създаваш нова без проблем. 3
koliob Публикувано: 27 май, 2018 Публикувано: 27 май, 2018 преди 25 минути , Jorro каза: Потвърждавам, че ако не си поръчал физическа може да си я триеш и създаваш нова без проблем. Запиши си някъде данните от старата карта ако си я ползвал. Никога не знаеш, кога може да ти се наложи рефънд. 2
Zornitsa Публикувано: 27 май, 2018 Публикувано: 27 май, 2018 (редактирано) Дали би имало проблем ако платя хотел в Рим от веригата Best Western с виртуална карта? Досега никъде не са ми изиксвали да представя карта, но знам ли какво може ми изискат? Пък в сметката имам достатъчно наличност. Редактирано 27 май, 2018 от Zornitsa
boogy83 Публикувано: 27 май, 2018 Публикувано: 27 май, 2018 Едно такова питане: преди около месец получих мейл от Револют, че заради някакви проблеми по лондонското метро щели да ми пратят нова карта и си попълних някакво формулярче (не четох много условия и дъра-бъра). Сега в приложението си виждам една нова карта, която е Visa. Предполагам, че това е картата за която съм попълнил формулярчето и предполагам, че би трябвало да е физическа, а не виртуална. Обаче отдолу под нея не пише, както при предишните дето съм поръчвал: кога ще бъде изпратена и кога се очаква да я получа. Въпроса е, че не съм я получил и не знам колко още да чакам, а и нямам опция отдолу да дам, че не съм получил картата. Някой с подобен проблем?
pepi:) Публикувано: 29 май, 2018 Публикувано: 29 май, 2018 Имам следните неясноти по отношение на получаване на превод по сметката ми (евро) към реална карта Revolut: _ за да получа превод по тази сметка, какво е нужно да дам на изпращача на парите - освен IBAN и BIC? - той кого трябва да посочи като получател - моите имена или REVOLUT LTD - парите, които ще получа, ако са изпратени в в паунди, като паунди или евро ще постъпят в моята сметка Ако пропускам нещо, ще съм благодарна за всякакви насоки. Благодаря предварително!
Гост Гост 23*6 Публикувано: 29 май, 2018 Публикувано: 29 май, 2018 7 minutes ago, pepi:) said: Имам следните неясноти по отношение на получаване на превод по сметката ми (евро) към реална карта Revolut: _ за да получа превод по тази сметка, какво е нужно да дам на изпращача на парите - освен IBAN и BIC? - той кого трябва да посочи като получател - моите имена или REVOLUT LTD - парите, които ще получа, ако са изпратени в в паунди, като паунди или евро ще постъпят в моята сметка Ако пропускам нещо, ще съм благодарна за всякакви насоки. Благодаря предварително! Евровата и сметката в паунди са си индивидуални - като натиснеш в апп-а върху сумата в евро се появвяват данните, необходими за превод, същото ако си откриеш сметка в паунди, там си пише - бенефициент - твоето име . Едва ли ще превалутират автоматично, така че е по-добре да си откриеш сметка в паунди и да дадеш да ти преведат сумата там, после през апп-а си превалутираш .
Цвете Публикувано: 30 май, 2018 Публикувано: 30 май, 2018 (редактирано) Имам следния казус. Днес си направих акаунт и виртуална карта, заредих от дебитна карта 10+250 евро. Опитах се да направя плащане за около 249 евро през колумбийския Jetcost - lastminute, но ми изписа, че плащането не може да се случи. Отворих приложението на Револют и там стоеше надпис, че акаунта ми е блокиран от съображения за сигурност. Писах на съпорта и ми отговориха, че имат 24 часа за отговор. Някакви идеи? Редактирано 30 май, 2018 от Цвете
T.E.Lawrence Публикувано: 30 май, 2018 Публикувано: 30 май, 2018 От време на време са случва, ако засекат странна по техните критерии активност. Обикновено можеш да си я отблокираш сама от приложението. В краен случай съпортът ще свърши работа. 1
cybersimo Публикувано: 30 май, 2018 Публикувано: 30 май, 2018 преди 11 минути , Цвете каза: Имам следния казус. Днес си направих акаунт и виртуална карта, заредих от дебитна карта 10+250 евро. Опитах се да направя плащане за около 249 евро през колумбийския Jetcost - lastminute, но ми изписа, че плащането не може да се случи. Отворих приложението на Револют и там стоеше надпис, че акаунта ми е блокиран от съображения за сигурност. Писах на съпорта и ми отговориха, че имат 24 часа за отговор. Някакви идеи? Верификация с лична карта мина ли?
Цвете Публикувано: 30 май, 2018 Публикувано: 30 май, 2018 В момента, cybersimo каза: Верификация с лична карта мина ли? със шофьорска книжка, мислех, че щом има тази опция е ок.
vl_stamboliev Публикувано: 31 май, 2018 Публикувано: 31 май, 2018 Здравейте, не мога да тегля пари и плащам в Израел. Имате ли идея защо?
boogy83 Публикувано: 31 май, 2018 Публикувано: 31 май, 2018 преди 2 часа, vl_stamboliev каза: Здравейте, не мога да тегля пари и плащам в Израел. Имате ли идея защо? Дали от приложението си разрешил съответните отметки за теглене за плащане?
vl_stamboliev Публикувано: 31 май, 2018 Публикувано: 31 май, 2018 преди 11 минути , boogy83 каза: Дали от приложението си разрешил съответните отметки за теглене за плащане? Мисля, че да. Тук използват само магнитната лента. Ето какво съм разрешил:
gorol54 Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 Здравейте, Вчера смених телефона си и тъй като имах няколко платени приложение, реших да направя backup на стария телефон и да инсталирам всичко на новия. Така спестявам вкарването на пароли и настройки на всички качени приложения. Качих всичко на новия телефон, а на стария сложих SIM картата на съпругата ми и и честитих новата придобивка. Да ама, не - както казваше един журналист. Револют приложението се качи на новия телефон, като вляза в него привидно работи, но като правя транзакции през картата, съобщенията се получават на апарата на съпругата ми, независимо, че е с друг номер. Не посмях да изтрия приложението от стария апарат, за да не загубя картите и сумите по тях. Малка подробност е, че имам две регистрирани карти на акаунта си (VISA и MasterCard). Мога ли едната от картите да я махна от акауна си и да я регистрирам на телефон с друг номер, за да мога да прехвърля сумите по нея и след това да се забавлявам с другия проблем? Моля за съвет. Ако има други трикове, с които да реша проблема си - отворен съм за експерименти.
aleksandrina Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 Гугъл какво казва по въпроса? Все някой е сменял телефон и съответно приложението. Вариант е всичко това да го оппишете в мейл до Револют.
boogy83 Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 Преди 1 час, gorol54 каза: Здравейте, Вчера смених телефона си и тъй като имах няколко платени приложение, реших да направя backup на стария телефон и да инсталирам всичко на новия. Така спестявам вкарването на пароли и настройки на всички качени приложения. Качих всичко на новия телефон, а на стария сложих SIM картата на съпругата ми и и честитих новата придобивка. Да ама, не - както казваше един журналист. Револют приложението се качи на новия телефон, като вляза в него привидно работи, но като правя транзакции през картата, съобщенията се получават на апарата на съпругата ми, независимо, че е с друг номер. Не посмях да изтрия приложението от стария апарат, за да не загубя картите и сумите по тях. Малка подробност е, че имам две регистрирани карти на акаунта си (VISA и MasterCard). Мога ли едната от картите да я махна от акауна си и да я регистрирам на телефон с друг номер, за да мога да прехвърля сумите по нея и след това да се забавлявам с другия проблем? Моля за съвет. Ако има други трикове, с които да реша проблема си - отворен съм за експерименти. Аз насково си смених телефона. Процедурата по която направих всичко е следната: - бутам си сим картата в новия телефон; - тегля си в него приложението на Револют; - стартирам го и то ме пита да се идентифицирам; - пишеш си данните, които ти иска и телефонния номер (който разбирам, че ти е същия); - получаваш СМС на телефона, за да се верифицира и дерзаеш. Не знам какво се е объркало, но дори да изтриеш приложението от стария телефон нищо няма да ти се изгуби. Нито пари, нито карти. Те се съхраняват в база данни далеч от твоя телефон. Опитай да инсталираш приложението наново на новия си телефон и направи, както съм описал. Би трябвало да нямаш проблем. 5
Тони Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 Аз също сменях телефон преди дни, верифицираха ме, пратиха ми код по СМС и всичко е наред. 1
Гост Гост 23*6 Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 5 hours ago, gorol54 said: Здравейте, Вчера смених телефона си и тъй като имах няколко платени приложение, реших да направя backup на стария телефон и да инсталирам всичко на новия. Така спестявам вкарването на пароли и настройки на всички качени приложения. Качих всичко на новия телефон, а на стария сложих SIM картата на съпругата ми и и честитих новата придобивка. Да ама, не - както казваше един журналист. Револют приложението се качи на новия телефон, като вляза в него привидно работи, но като правя транзакции през картата, съобщенията се получават на апарата на съпругата ми, независимо, че е с друг номер. Не посмях да изтрия приложението от стария апарат, за да не загубя картите и сумите по тях. Малка подробност е, че имам две регистрирани карти на акаунта си (VISA и MasterCard). Мога ли едната от картите да я махна от акауна си и да я регистрирам на телефон с друг номер, за да мога да прехвърля сумите по нея и след това да се забавлявам с другия проблем? Моля за съвет. Ако има други трикове, с които да реша проблема си - отворен съм за експерименти. проблема вероятно е от бекъпа, ако си го ползвал за revolut приложението. А и задължително изтрий приложението от стария телефон - това също може да бърка нещата, понеже транзакцията се пушва не със смс, а през самия деймън на приложението, и по някакъв начин приложението на стария ти телефон взема "предимство".
Ilian359 Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 Не е проблем приложението да работи на два телефона. Така го ползвам от почти година. 1
vl_stamboliev Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 Проблемът е централен. Изложиха се яко.... 2
cybersimo Публикувано: 1 юни, 2018 Публикувано: 1 юни, 2018 (редактирано) преди 2 часа, vl_stamboliev каза: Проблемът е централен. Изложиха се яко.... Проблема е в системата на VISA за почти целия свят, а не в Revolut Цитат If the bank card you use to top up your Revolut account has been issued by Visa, you will not be able to top up your Revolut account right now due to a global service disruption with Visa. If your Revolut card is Visa, you card payments may also be declined due to the same issue, but we are only seeing some reports on this right now. We're in constant communication with our partners to try and find a fix, but we sincerely hope you understand that this issue is affecting banks and other financial services across Europe. Редактирано 1 юни, 2018 от cybersimo 2
vl_stamboliev Публикувано: 2 юни, 2018 Публикувано: 2 юни, 2018 (редактирано) Вече работи! Редактирано 2 юни, 2018 от vl_stamboliev 1
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега