antea Публикувано: 7 септември, 2018 Публикувано: 7 септември, 2018 получих един превод в британски паунди и сега в революта имам малко евра и повече паунди, а ми предстои скоро да плащам или тегля само евро - има ли смисъл предварително да обърна паундите в евро вътре в приложението или е без значение и при някое плащане, за което няма достатъчно наличност в евро, ще се използва сумата в паунди?
chandni Публикувано: 7 септември, 2018 Публикувано: 7 септември, 2018 (редактирано) преди 30 минути , antea каза: получих един превод в британски паунди и сега в революта имам малко евра и повече паунди, а ми предстои скоро да плащам или тегля само евро - има ли смисъл предварително да обърна паундите в евро вътре в приложението или е без значение и при някое плащане, за което няма достатъчно наличност в евро, ще се използва сумата в паунди? Ако нямаш достатъчно в Евро, автоматично ще превалутира и ще дръпне от паундите. Смисъл има да ги обърнеш сама в случай, че очакваш (едва ли имаш подобна информация 🙂 ) лирата да се срине на по-късен етап и да загубиш пари, когато автоматично превалутира в бъдеще. Другият случай, при който би искала да ги обърнеш в едната валута е, ако имаш плащане, за което нямаш достатъчна наличност в нито едната от двете валути, но събрани заедно в една валута имаш. Revolut не взема от различни валути едновременно, така, че трябва да имаш достатъчна наличност в някоя от валутите, за да ти мине плащането. Редактирано 7 септември, 2018 от chandni 1
П.Кръстев Публикувано: 7 септември, 2018 Публикувано: 7 септември, 2018 Ако имам 3 различни валути в акаунта си, има ли възможност да избера от коя от тях да се правят разплащанията по подразбиране?
antea Публикувано: 7 септември, 2018 Публикувано: 7 септември, 2018 Преди 1 час, chandni каза: Ако нямаш достатъчно в Евро, автоматично ще превалутира и ще дръпне от паундите. Смисъл има да ги обърнеш сама в случай, че очакваш (едва ли имаш подобна информация 🙂 ) лирата да се срине на по-късен етап и да загубиш пари, когато автоматично превалутира в бъдеще. Другият случай, при който би искала да ги обърнеш в едната валута е, ако имаш плащане, за което нямаш достатъчна наличност в нито едната от двете валути, но събрани заедно в една валута имаш. Revolut не взема от различни валути едновременно, така, че трябва да имаш достатъчна наличност в някоя от валутите, за да ти мине плащането. ясно, значи все пак по-добре да ги обменя предварително, за да не се окаже, че при някое плащане няма достатъчно наличност за цялото плащане и в двете валута
T.E.Lawrence Публикувано: 7 септември, 2018 Публикувано: 7 септември, 2018 преди 1 час, П.Кръстев каза: Ако имам 3 различни валути в акаунта си, има ли възможност да избера от коя от тях да се правят разплащанията по подразбиране? Ако имаш в съответната валута за плащането - тегли от нея. Ако не, тегли от най-многото. 1
П.Кръстев Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 (редактирано) Има ли проблем ако си депозирам пари в Револют акаунта с дебитна карта мастъркард на райфайзен, която е на името на друг човек? Или е по-добре първо парите да бъдат преведи по моята дебитна карта (Виса на Райфайзен) и аз да си ги заредя в акаунта? Отговорих си: Не може, картата трябва да е на мое име. Редактирано 11 септември, 2018 от П.Кръстев
Ilian359 Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 И най-добре да не е на Райфайзен, че ще се учудиш колко е скъпо евро-то 🙂 3
П.Кръстев Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 преди 8 минути , Ilian359 каза: И най-добре да не е на Райфайзен, че ще се учудиш колко е скъпо евро-то 🙂 Знам, знам. Доста отдавна се учудих, но нямам друга дебитна карта в момента.
yordanov Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 Преди 1 час, П.Кръстев каза: Има ли проблем ако си депозирам пари в Револют акаунта с дебитна карта мастъркард на райфайзен, която е на името на друг човек? Или е по-добре първо парите да бъдат преведи по моята дебитна карта (Виса на Райфайзен) и аз да си ги заредя в акаунта? Отговорих си: Не може, картата трябва да е на мое име. Зареждал съм от чужда карта без никакви проблеми. 1
neuromancer Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 По правилата трябва да е твоя, но и аз съм зареждал от чужда карта без проблем 2
Alexander Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 Вързах си и испанската кредитна карта за зареждане в Революта. Няколко пъти слагах по 30 до 100 евро и днес исках да заредя 400 евро и ми изписа, че съм си минал дневния лимит и да пробвам с трансфер! Аз съм много далче от дневния лимит, а и не бях зареждал от над 3 дни с нея. Пробвах с 300, пак не стана и нарая с 100 мина. Така и не разбрах какъв им е проблема, с дебитните не съм имал таъв проблем до сега. Някой има ли идея защо ми дава това съобщение. Когато съм минавал дневните лимити на други карти ми зарежда и веднага ми изписва, че е отхърлен трансфера от банката и си остава в историята. С кредитната няма такова нещо, само съобщение за което казах.
chandni Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 (редактирано) Картата ти верифицирана ли е? Ако не, верифицирай я. Правеха някаква малка транзакция и трябва да въведеш кода, който се появява в извлечението. Редактирано 11 септември, 2018 от chandni
Alexander Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 Да, още първия път ми взе 1 евро преди седмица, след това въведох и 4 цифрения номер. Въпреки това, при зареждане от кредитната винаги ми изисква да вкарам 3-те последни цифри и 3д парола. За дебитни карто от същата банка минали верифициране един път, не ми иска нито 3те цифри, нито 3д парола.
chandni Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 В момента, Alexander каза: Да, още първия път ми взе 1 евро преди седмица, след това въведох и 4 цифрения номер. Въпреки това, при зареждане от кредитната винаги ми изисква да вкарам 3-те последни цифри и 3д парола. За дебитни карто от същата банка минали верифициране един път, не ми иска нито 3те цифри, нито 3д парола. Има нещо бъгаво в автоматичната им верификация. Аз въпреки, че въведох кода и снимах картата, после пак трябваше да пиша на съпорт, да им пращам не просто кода, а извлечението, в което се вижда, снимка на картата и чак след това спря да ми иска каквото и да било при зареждане от КК. 1
Alexander Публикувано: 11 септември, 2018 Публикувано: 11 септември, 2018 Я каква изненада. This is a limit enforced by our automated security system. Your limit will be relaxed over time as you use your account and build a history with us. Явно за това не става, но не можа да ми каже кога и с колко ще се увеличи лимита ми за зареждане. 1
Георги Матеев Публикувано: 12 септември, 2018 Автор Публикувано: 12 септември, 2018 Наскоро забелязах, че от ап-а вече изцяло отсъства екрана, който показваше колко остава до достигане на годишния топ-ъп лимит. При вас махнат ли е? И това дали значи, че вече няма годишен лимит за зареждане на Револют (т.е. не искат произход на средства след зареждане на определена сума)? Ровнах набързо из гугъл и техния сайт, но не намерих нищо конкретно.
chandni Публикувано: 12 септември, 2018 Публикувано: 12 септември, 2018 преди 7 минути , Георги Матеев каза: Наскоро забелязах, че от ап-а вече изцяло отсъства екрана, който показваше колко остава до достигане на годишния топ-ъп лимит. При вас махнат ли е? И това дали значи, че вече няма годишен лимит за зареждане на Револют (т.е. не искат произход на средства след зареждане на определена сума)? Ровнах набързо из гугъл и техния сайт, но не намерих нищо конкретно. Виж това ми мнение от предишната страница 😉 1
Георги Матеев Публикувано: 12 септември, 2018 Автор Публикувано: 12 септември, 2018 преди 11 минути , chandni каза: Виж това ми мнение от предишната страница В такъв случай и аз се "надувам" 🙂 Годишният ми лимит неочаквано и мистериозно е премахнат изцяло и гордо се нареждам до теб в редицата на "красивите" 🤣 1 2
ruil4o Публикувано: 12 септември, 2018 Публикувано: 12 септември, 2018 И при мен вече не виждам екрана с лимита 🙂
wilson Публикувано: 12 септември, 2018 Публикувано: 12 септември, 2018 И при мен липсва, явно е премахнат изцяло.
П.Кръстев Публикувано: 12 септември, 2018 Публикувано: 12 септември, 2018 (редактирано) Аз нямам екран с годишен топ-ъп лимит, но лимит имам! Това ми го казаха, след като си писах с тях. (15К EUR) @Георги Матеев най-добре им пиши в чата за да няма неприятни изненади. Редактирано 12 септември, 2018 от П.Кръстев 1 1
kakadu Публикувано: 12 септември, 2018 Публикувано: 12 септември, 2018 Револута ми не бачка. Съпорта вика, че има проблем с 4.4.2 андроид версиите. Работели по проблема, хъката мъката, глупости. Това ми е телефона, нямам друг, по модерен. И какво да правя, как да вкарам пари? Някакви идеи?
Боян Димитров Публикувано: 12 септември, 2018 Публикувано: 12 септември, 2018 Интересува ме , някой има ли наблюдения след колко зареждания на сметката лимита се увеличава и с колко. На мене текущия ми лимит е 500 еуро на зареждане и не иска да се вдига след 5-6 прехвърляния на максималната сума и поне още 5-6 по-дребни
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега