Ilian359 Публикувано: 24 септември, 2018 Сподели Публикувано: 24 септември, 2018 преди 6 часа, stanimir каза: Знаете колко много и различни политики имат различните места за настаняване. Не искам да изпадна в ситуация при която пристигайли на място ми отказват настаняване поради неуспешен опит за теглене от картата и междувременно настанени други хора. Това е причината да не стои замразена. 🙂 На два пъти ми се е случвало да не успеят да дръпнат депозит. И в двата случая от booking ми дадоха 24-часов срок да предоставя нова карта и имах време за реакция. Първия път беше Revolut заради ниска наличност. Заредих го и изпратих съобщение на хотела да пробват отново. На следващата сутрин си взеха депозита. Втория път беше хотел в Созопол - просто не бяха преписали правилно номера на картата, която стои в профила ми отдавна. Тогава окончателно се убедих, че има човешки фактор и букинг не е подходящо място за плащане с кредитни карти с голям лимит. 7 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 26 септември, 2018 Сподели Публикувано: 26 септември, 2018 Споделям развитието на казуса в случай, че друг изпадне в подобна ситуация. Както разказах оспорих транзакциите и в чата ми казаха да изчакам дали търговците ще си ги осчетоводят. На следващия ден търговците си изтеглиха парите и отново се свързах с Revolut, като разбира се попаднах на нов служител и отново обясних ситуацията при което ми предоставиха линк към формуляр за fraud transactions. 4-5 странички с основни въпроси от типа, къде съхранявате картата си, имате ли активирана опция за онлайн нотификации, сигурни ли сте, че тези търговци са ви непознати, коя е последната транзакция за която сте дали разрешение и накрая се слага чавка, че информацуята която подавате е истинска, готови сте да съдействате при полицейско разследване и подобни. Предполагам са долу-горе стандартни при такива случаи. Попълних го вчера сутринта и днес следобед получих мейл, че клеймът е разгледан от сътрудниците на Revolut и ми възстановяват изцяло сумите по оспорените транзакции. Вече са в сметката ми. Как да не харесваш Revolut 🙂 П. П. Другата компрометирана карта е тази с която си зарвждам сметката в Реvolut - Visa на ПИБ. След като получих SMS-и за опити за неразрешени авторизации веднага се свързах с ПИБ и поисках блокиране на картата. Броени часове след това имаше опит за изтегляне на сериозна сума към търговец в Малта. И при двете карти в началото започнаха с опити за нулеви авторизации на картата, и малко след това вече действат с истински суми. Всичко това в две поредни нощи, когато не всеки би реагирал навреме. При мен с Visa - та беше чист късмет, че реших точно на 24.09 да ходя на работа и станах в ранни зори 😄 10 2 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 26 септември, 2018 Сподели Публикувано: 26 септември, 2018 преди 3 часа, stanimir каза: Споделям развитието на казуса в случай, че друг изпадне в подобна ситуация. Както разказах оспорих транзакциите и в чата ми казаха да изчакам дали търговците ще си ги осчетоводят. На следващия ден търговците си изтеглиха парите и отново се свързах с Revolut, като разбира се попаднах на нов служител и отново обясних ситуацията при което ми предоставиха линк към формуляр за fraud transactions. 4-5 странички с основни въпроси от типа, къде съхранявате картата си, имате ли активирана опция за онлайн нотификации, сигурни ли сте, че тези търговци са ви непознати, коя е последната транзакция за която сте дали разрешение и накрая се слага чавка, че информацуята която подавате е истинска, готови сте да съдействате при полицейско разследване и подобни. Предполагам са долу-горе стандартни при такива случаи. Попълних го вчера сутринта и днес следобед получих мейл, че клеймът е разгледан от сътрудниците на Revolut и ми възстановяват изцяло сумите по оспорените транзакции. Вече са в сметката ми. Как да не харесваш Revolut 🙂 П. П. Другата компрометирана карта е тази с която си зарвждам сметката в Реvolut - Visa на ПИБ. След като получих SMS-и за опити за неразрешени авторизации веднага се свързах с ПИБ и поисках блокиране на картата. Броени часове след това имаше опит за изтегляне на сериозна сума към търговец в Малта. И при двете карти в началото започнаха с опити за нулеви авторизации на картата, и малко след това вече действат с истински суми. Всичко това в две поредни нощи, когато не всеки би реагирал навреме. При мен с Visa - та беше чист късмет, че реших точно на 24.09 да ходя на работа и станах в ранни зори 😄 А как си обясняваш опитите от визата, нея нали не си я давал в Букинг? Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 26 септември, 2018 Сподели Публикувано: 26 септември, 2018 (редактирано) преди 18 минути , slujitel каза: А как си обясняваш опитите от визата, нея нали не си я давал в Букинг? И нея съм давал. Всъщност там ползвам единствено тези две карти и само с тях имам проблем. Логиката се къса при положение, че няма как хотел да има достъп до данните и на двете карти, защото за всяко място даваш данните само на едната. Затова не мога да съм сигурен, просто проблемите започнаха след като последно там съм ползвал Revolut, а минути преди това я заредих с Visa-та. Ползвал съм последно активно Revolut в Русия но пък там никъде не съм плащал с Visa, та и това не се връзва. На практика десктоп не ползвам, а никой няма достъп до телефона и таблета ми, не отварям съмнителни мейли и т. н. Явно все пак някъде е станала издънка. Доста разводних темата, в крайна сметка всичко вече е ОК, а аз ще взема всички възможни защитни мерки това да не се повтори. Редактирано 26 септември, 2018 от stanimir 3 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 26 септември, 2018 Сподели Публикувано: 26 септември, 2018 преди 46 минути , stanimir каза: Логиката се къса при положение, че няма как хотел да има достъп до данните и на двете карти, защото за всяко място даваш данните само на едната. Затова не мога да съм сигурен, просто проблемите започнаха след като последно там съм ползвал Revolut, а минути преди това я заредих с Visa-та. --------------------------- На практика десктоп не ползвам, а никой няма достъп до телефона и таблета ми, не отварям съмнителни мейли и т. н. Явно все пак някъде е станала издънка. А защо отхвърляш възможността теча да е станал чрез Револют? Ти уведоми ли ги, че заедно с тяхната карта правят опити да теглят и от картата, с която зареждаш Револют? Странна е ситуацията. Не очаквам по едно и също време да почнат да атакуват и двете ти карти, ако няма връзка между тях, а свързващото звено е Революта. 4 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 26 септември, 2018 Сподели Публикувано: 26 септември, 2018 (редактирано) Нищо не отхвърлям. За мен случаят е приключен. П.П. Друг странен момент - заредената сума в Revolut към момента на блокиране на Visa-та не беше осчетоводена и разбира се вече няма как да я изтеглят оттам. Картата е кредитна. Досега не са поискали да им дам друга карта за да си приберат парите. Вече ползвах част от тях, с друга част бандюгите хапнаха обилно в Израел и си платиха Netflix-a , после от Revolut ми възстановиха сумите... които на практика никога не съм внесъл при тях, защото картата вече не съществува. При блокиране на картата, като дължими се изискват единствено осчетоводените към момента суми, но не и тези които висят като блокирани. Можех изцяло да закрия сметката прекратявайки всякакви взаимоотношения с банката и после не знам какво следва. Избрах просто да ми преиздадат нова пластика. Чак сега след пет дни се появиха като висящи, предполагам ПИБ и Revolut щяха да ме намерят 🙂 Чакам Revolut да си ги поискат, но ще трябва да им дам номер на нова карта към Visa сметката, а карта ще имам чак в понеделник, та може би ще трябва да им дам друга. Редактирано 26 септември, 2018 от stanimir Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 26 септември, 2018 Сподели Публикувано: 26 септември, 2018 преди 4 часа, stanimir каза: имате ли активирана опция за онлайн нотификации А това от къде се активира при Revolut? Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 26 септември, 2018 Сподели Публикувано: 26 септември, 2018 Ако си с Android трябва да ги разрешиш от Settings > Notifications and status bar > App notifications > Revolut. В самото приложение на Revolut са активирани по подразбиране още при инсталирането му. За iOS предполагам е подобно. 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 преди 4 часа, stanimir каза: За iOS предполагам е подобно. Settings-Notifications-Revolut Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 В момента имам сериозен проблем. Каквото и да се опитам да направя в приложението на телефона, получавам това съобщение: Преди около половин час се опитах да размразя картата и получих горното съобщение. Пробвах почти всичко в менютата - същото. Рестартирах телефона, преинсталирах апликацията - същия резултат. Сега не мога дори да вляза в приложението. Не ползвам активно картата, държа я като резервен вариант в чужбина. Възможно ли е това да е причината? Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация? В момента усещането ми е като за нещо, което притежавам, но вече не съм сигурен, че мога да ползвам във всеки един момент, уви! Доста неприятно! Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Преди 5 мин зареждах революта без проблем. Сега пробвах да размразя и замразя картите, всичко работи. Пробвай да актуализираш апликацията. 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Опитай първо Delete data and cache. И след това изтрий приложението и после го инсталирай отново 2 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 Всичко тръгна от само себе си след още едно преинсталиране и рестарт! 🙂 1 Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 27 септември, 2018 Сподели Публикувано: 27 септември, 2018 преди 17 часа, stanimir каза: Нищо не отхвърлям. За мен случаят е приключен. П.П. Друг странен момент - заредената сума в Revolut към момента на блокиране на Visa-та не беше осчетоводена и разбира се вече няма как да я изтеглят оттам. Картата е кредитна. Досега не са поискали да им дам друга карта за да си приберат парите. Вече ползвах част от тях, с друга част бандюгите хапнаха обилно в Израел и си платиха Netflix-a , после от Revolut ми възстановиха сумите... които на практика никога не съм внесъл при тях, защото картата вече не съществува. При блокиране на картата, като дължими се изискват единствено осчетоводените към момента суми, но не и тези които висят като блокирани. Можех изцяло да закрия сметката прекратявайки всякакви взаимоотношения с банката и после не знам какво следва. Избрах просто да ми преиздадат нова пластика. Чак сега след пет дни се появиха като висящи, предполагам ПИБ и Revolut щяха да ме намерят 🙂 Чакам Revolut да си ги поискат, но ще трябва да им дам номер на нова карта към Visa сметката, а карта ще имам чак в понеделник, та може би ще трябва да им дам друга. Ако се плащат хотели само през Orbitz и се плаща само през Paypal,според мен няма как да се източат пари от някои крадци. Връзка към коментар
vlady Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 На 25.10. отварят офис в София! 1 Връзка към коментар
招き猫 Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 Офис хаха да бе 🙂 по скоро ще има само хапване и пийване някъде. Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 преди 2 часа, vlady каза: На 25.10. отварят офис в София! само ивент е. записали сме се! Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 Искам и аз... но нищо не съм получавам 🙂 Връзка към коментар
Polina Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 преди 13 минути , MARTiNSHO каза: Искам и аз... но нищо не съм получавам 🙂 Връзка към коментар
bacho Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 Здравейте, Случайно попаднах във вашия форум и се заинтересувах от револют'а. Може ли някой който е вече на ти с тези регистрации, акаунти и карти да ми каже накратко: задължителна ли е идентификацията ( т.е. пращане на снимка на лична карта и селфи ) за да мога да ползвам акаунта свободно т.е. да превеждам пари чрез дебитна карта по револ'т сметка и да тегля обратно по банкова сметка чрез СЕПА? Виждам че като нов потребител мога да си поръчам някаква дебитна карта с месечен лимит 200 евро. Реално нужно ли е заплащане на такса за доставка на самата карта и как става повишаването на този лимит? Като навъртиш определен оборот през картата или трябва да плащам както прочетох от сайта им по 7 евро ( ли паунда бяха ) месечна такса ? Извинявам се ако някъде вече е отговаряно точно на тези въпроси, но условията явно бързо се променят и ще се радвам на някаква актуална информация. Поздрави И благодаря предварително. Връзка към коментар
Happy_Traveler Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 Здравей Бачо. 200 евро е лимит, при който ти е безплатно. След това просто плащаш по 2% такса за теглене. Аз ползвам точно този вариант - най-обикновения и съм доволна. ТРЯБВА ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАШ, няма как без идентификация. СЕПА какво е и как действа, за да мога да ти кажа? Трябва да заредите 10 евро, доставката е 6. За оборота на месец и допълнителна такса - някой друг да каже! Връзка към коментар
foxer Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 преди 26 минути , bacho каза: Здравейте, Случайно попаднах във вашия форум и се заинтересувах от револют'а. Може ли някой който е вече на ти с тези регистрации, акаунти и карти да ми каже накратко: задължителна ли е идентификацията ( т.е. пращане на снимка на лична карта и селфи ) за да мога да ползвам акаунта свободно т.е. да превеждам пари чрез дебитна карта по револ'т сметка и да тегля обратно по банкова сметка чрез СЕПА? Виждам че като нов потребител мога да си поръчам някаква дебитна карта с месечен лимит 200 евро. Реално нужно ли е заплащане на такса за доставка на самата карта и как става повишаването на този лимит? Като навъртиш определен оборот през картата или трябва да плащам както прочетох от сайта им по 7 евро ( ли паунда бяха ) месечна такса ? Извинявам се ако някъде вече е отговаряно точно на тези въпроси, но условията явно бързо се променят и ще се радвам на някаква актуална информация. Поздрави И благодаря предварително. Да задължително е да минеш през верификация. За да получиш картата безплатно ползвай този линк (https://www.booking.com/promotions/revolut.en-gb.html?label=gen173nr-1DEgpwcm9tb3Rpb25zMgdyZXZvbHV0QgJYWEgJWARoF4gBAZgBLsIBCndpbmRvd3MgMTDIAQzYAQPoAQH4AQKSAgF5qAID;sid=50b1755e2d4d3d7ad44d1ef08b7d4541;tmpl=promotions%2Frevolut) за регистрация. За месечна такса си преценяваш. На повечето тук мисля, че безплатният вариант върши прекрасна работа. Връзка към коментар
bacho Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 (редактирано) Здравейте, И благодаря за отговорите. За верификация се надявах , че безплатния вариант не изисква такава та и затова ограничението да е до такава малка сума за теглене при АТМ. Инак за момента аз не съм се идентифицирал но ми дава възможност да поръчам карта, даже получих писмо защо съм се отказал по средата на процедурата и колкото много бих спечелил ако си поръчам такава безплатна карта. Относно линка по-горе за безплатната карта за съжаление ако го ползвам, то давам съгласието си да ми предоставят личните данни на партньорите на револют както и информация за направените от мен транзакции. . "By submitting your telephone number above and in order to receive your free Revolut card, you hereby give consent for Revolut to share your name, location and transaction information with our partner (listed above) in order for them to evaluate and optimise their offerings to you. " И може би ще си платя доставката, но благодаря за линка все пак. happy traveler: Сепа е европейска система за банкови транзакции като идеята е че транзакция направен между банки от страни на европейския съюз се осъществява по-бърз и по евтино. С малката но важна забележка, че нашите банки кожодери се правят на ощипани и таксуват по 12 .. 15 евро за СЕПА при изпращане на примерно 200 евро. За справка ако си пратя от чужда банка по моя сметка ( конкретно в ПИБ ) то не ми струва нищо или най много 1 евро но обратното изпълнение от ПИБ към чужда банка в ЕУ е мин. 12Евра. Та... това е за СЕПА За лимитите някъде из постовете прочетох цифри от рода на 15 000 евра, това дали е с платения вариант или с течение на времето като лоялен клиент ползвател на тия карти лимита ти се вдига? А дали е възможно ползването на револют без верификация и без дебитната карта, т.е. да се ползва просто сметката в Английската банка за транзакции? Редактирано 28 септември, 2018 от bacho Връзка към коментар
nomad Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 (редактирано) преди 58 минути , bacho каза: За лимитите някъде из постовете прочетох цифри от рода на 15 000 евра, това дали е с платения вариант или с течение на времето като лоялен клиент ползвател на тия карти лимита ти се вдига? Тези 200 евро, не са лимит, а са сумата, която можеш да теглиш месечно, на банкомат, без допълнителни такси. Ако си с premium плана, можеш да теглиш до 400 евро месечно, без такса.Това не е истински лимит, защото, ако искаш, можеш да продължиш да теглиш над тази сума, само че, ще имаш 2% такса. Годишният лимит на акаунта ти, не зависи от това дали си със стандартният им план(безплатен) или с платения. Аз съм със стандартен и лимита ми е 15к, знам за други, на които е 60к, пак със стандартен. Дори и да ти е 60к или да ти дава, че нямаш лимит, ако бъдеш заподозрян в пране на пари или съмнителни транзакции, винаги могат да ти замразят сметката и да поискат да докажеш source of funds . От друга страна, ако си стигнал годишния лимит и можеш да докажеш източника на парите, не е никакъв проблем да им пишеш и ще ти вдигнат лимита. Редактирано 28 септември, 2018 от nomad Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 28 септември, 2018 Сподели Публикувано: 28 септември, 2018 Bacho, не вярвам някой да допусне да изпращаш анонимни SEPA трансфери. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега