招き猫 Публикувано: 24 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 24 октомври, 2018 Тълпата ще скандира BGN...BGN...BGN...BGN...😂 1 1 2 Връзка към коментар
wilson Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 Чакаме подробен доклад и добра новина 😂😂😂 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 (редактирано) Платих в сайта на Раян билет с революта на цена 9.99€. От революта ми го хванаха 10.62€,като го минаха 9.39£ А в акаунта съм си задал да ми е евро Някой има ли идея защо така се получава? Редактирано 25 октомври, 2018 от Branko Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 25 октомври, 2018 Автор Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 11 часа, edbloom каза: За утрешното събитие на Revolut , колко хора мислят да идат в крайна сметка ? 🙂 Аз ще ходя със сигурност. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 5 минути , Branko каза: Платих в сайта на Раян билет с революта на цена 9.99€. От революта ми го хванаха 10.62€,като го минаха 9.39£ А в акаунта съм си задал да ми е евро Някой има ли идея защо така се получава? Тъй като картата е английска, явно Ryan я разпознават като такава и те charge-ват в паунди по някакъв техен дървен курс, след което Revolut превалутира от паунди в €. Случвало ми се е в AirBNB да ми трансформира дължимата сума автоматично в паунди при плащане с Revolut-a. 3 1 1 Връзка към коментар
edbloom Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 (редактирано) преди 2 часа, Branko каза: А в акаунта съм си задал да ми е евро Някой има ли идея защо така се получава? Наскоро имах 2 казуса по същата причина. Първо в Братислава в един хостел плащах 2 пъти и уж на безконтактно устройство и не видях какво ми маркират. После ми дадоха касови бележки с цените в евро. Понеже беше късно вечерта само хвърлихме раниците и излязохме да търсим ядене. И на сутринта видях app-a , че са ме чарджнали в паунди и сумите бяха по-високи. Реших да не се разправям с рецепциониста защото той не е виновен. След това няколко седмици по-късно теглих 80 евро в Барселона от банкомат и на бележката ми изписа 80 евро, запазих я, а ме чарджнаха пак в паунди близо 9 евро повече. И вече се свързах с тях, писах на съпорта, че вече 2 пъти в Словакия и Испания ме чарджват в паунди, след като картата е в евро - пратих им бележките и ми дадоха линк през, който да вляза и да ги прикача отново и опиша проблема. Около 3 седмици след това - точно вчера получих разликите. Та това е, имаше проблем, но съм доволен от съпорта и реакцията им. P.S. и аз мисля да мина довечера на събитието 🙂 Редактирано 25 октомври, 2018 от edbloom 13 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 1 час, edbloom каза: И вече се свързах с тях, писах на съпорта, че вече 2 пъти в Словакия и Испания ме чарджват в паунди, след като картата е в евро - пратих им бележките и ми дадоха линк през, който да вляза и да ги прикача отново и опиша проблема. Около 3 седмици след това - точно вчера получих разликите. Та това е, имаше проблем, но съм доволен от съпорта и реакцията им. 🙂 А обясниха ли какъв е проблемът и дали е отстранен генерално? Връзка към коментар
Branko Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 Явно не е отстранен, щом и мен днес така ме таксува Ще питам довечера 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 (редактирано) същото беше и при нас като теглихме форинти от революта, обмени паунди, въпреки че акаунтът ми е в евро но това за паундите го видях само като нотификация при транзакцията, а после в приложението беше в евро изчислено Редактирано 25 октомври, 2018 от antea Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 Сблъскали сте се с Dynamic Currency Conversion - подла практика на определени банки да изкарат повече пари от разплащанията. Ако е на пос терминал - терминалът трябва да попита в каква валута да бъде разплащането - оригиналната или предложената, спрямо произхода на картата. Някои търговци отговарят на въпроса вместо вас, като получават процент от курсовата разлика. При безконтактни плащания понякога и въпрос няма, с цел "улеснение на плащането". На бележката трябва да е отбелязано каква валута е избрана и какъв е курсът. При теглене от банкомат задължително трябва да има въпрос на екрана в каква валута да бъде таксувана картата. 10 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 7 минути , macf1an каза: Сблъскали сте се с Dynamic Currency Conversion - подла практика на определени банки да изкарат повече пари от разплащанията. Ако е на пос терминал - терминалът трябва да попита в каква валута да бъде разплащането - оригиналната или предложената, спрямо произхода на картата. Някои търговци отговарят на въпроса вместо вас, като получават процент от курсовата разлика. При безконтактни плащания понякога и въпрос няма, с цел "улеснение на плащането". На бележката трябва да е отбелязано каква валута е избрана и какъв е курсът. При теглене от банкомат задължително трябва да има въпрос на екрана в каква валута да бъде таксувана картата. При мен се получи при плащане в сайта на раян. Цената беше в евро и никъде не се показа, че ще се сменя или конвертира през паунди 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 25 октомври, 2018 Автор Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 (редактирано) преди 3 минути , Branko каза: При мен се получи при плащане в сайта на раян. Цената беше в евро и никъде не се показа, че ще се сменя или конвертира през паунди Това вече звучи като бъг. Ако търговецът е визуализирал финално плащане в евро, с което ти си се съгласил, няма никаква логика да те чарджват в различна валута. Питай съпорта защо се получава така? В имейл разписката от Раян плащането в каква валута го пише - евро или паунди? Редактирано 25 октомври, 2018 от Георги Матеев 1 Връзка към коментар
edbloom Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 От съпорта ми обясниха точно 1 към 1 както го е написал @macf1an и казаха просто когато плащам на POS да казвам, че искам в евро. Но защо на банкомат в Барселона ми взе повече пак с паунди вместо 80 евро,(и излезе близо 9 евро тегленето) колкото натиснах, че искам и колкото ми излезе като бележка от банкомата, нямам идея. Ако нямах бележките нямаше да ми уважават искането, дори ми го казаха, така че пазете си бележките. 2 Връзка към коментар
zhivko7 Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 42 минути , macf1an каза: Някои търговци отговарят на въпроса вместо вас, като получават процент от курсовата разлика. При безконтактни плащания понякога и въпрос няма, с цел "улеснение на плащането". Точно по тая причина избягвам безконтактни плащания в чужбина. При плащане с чип все пак, докато се въвежда кода, по-лесно може да се забележи дали са обърнали сумата в друга валута. Имах няколко такива случая с Revolut в Чехия миналия месец, при които самият служител, на въпроса за избор на валута на плащане на POS устройството, беше избрал GBP (при налични опции за GBP и CZK) без да ме пита. 4 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 Преди 1 час, macf1an каза: При теглене от банкомат задължително трябва да има въпрос на екрана в каква валута да бъде таксувана картата. Точно така беше при банкоматите в Швейцария. Изписваше, че картата е английска и даваше избор между валутите, досега не бях забелязвал подобна практика. Благодаря за разясненията! Между другото швейцарските железници не приемат Revolut (нито Visa, нито Mastercard варианта) както и Diners, или поне моите не минават. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 За да сме изцяло изчерпателни, официалните правила на Мастъркард изискват при безконтактно плащане без въвеждане на пин да няма DCC: https://www.mastercard.com/elearning/dcc/docs/DCC Guide 20.02.17 EN.pdf 5 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 18 минути , stanimir каза: Точно така беше при банкоматите в Швейцария. Изписваше, че картата е английска и даваше избор между валутите, досега не бях забелязвал подобна практика. Благодаря за разясненията! Между другото швейцарските железници не приемат Revolut (нито Visa, нито Mastercard варианта) както и Diners, или поне моите не минават. Няколко пъти съм плащал билети за валкове с Дайнърс, включително на автоматите им. 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 25 октомври, 2018 Автор Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 DCC е ясно, но това по никакъв начин не обяснява как @Branko е видял крайна цена в евро в сайта на Ryanair, а после е таксуван в паунди. Интересно ми е от Ryanair или от Revolut идва проблема, тъй като това е доста странна ситуация. Ако в имейла от Раян плащането е изписано в евро - значи драмата е в Revolut и ще трябва допълнително проучване. 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 (редактирано) Офтопик : Явно проблемът е в моята, на няколко пъти получих отказ (онлайн в sbb) , минават ми само нормалните Visa и Mastercard. Редактирано 25 октомври, 2018 от stanimir Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 (редактирано) В агода и ммт като плащам с револют ми предлага по дефоул да плащам с паунди и всеки път си избирам друга валута, вкл. за няколко плащания едно след друго пак стандартно ми задава паунди. На някои места даже има допълнително предупреждение "картата ти е английска, сигурен ли си, че искаш да платиш в друга валута?" Редактирано 25 октомври, 2018 от T.E.Lawrence 1 Връзка към коментар
招き猫 Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 Във форума на револют имаше километрична тема за ДЦЦ 2 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 (редактирано) преди 1 час, Георги Матеев каза: Това вече звучи като бъг. Ако търговецът е визуализирал финално плащане в евро, с което ти си се съгласил, няма никаква логика да те чарджват в различна валута. Питай съпорта защо се получава така? В имейл разписката от Раян плащането в каква валута го пише - евро или паунди? Ето това ми е в мейла Ето и в революта Редактирано 25 октомври, 2018 от Branko 1 Връзка към коментар
招き猫 Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 Почна ли? някой с лайф ъпдейти? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 12 минути , Branko каза: Ето това ми е в мейла Ето и в революта Раян са те извъртяли, няма общо с Револют. 4 Връзка към коментар
Branko Публикувано: 25 октомври, 2018 Сподели Публикувано: 25 октомври, 2018 преди 10 минути , 招き猫 каза: Почна ли? някой с лайф ъпдейти? Не е още Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от Георги,
връзка за първа безплатна карта
Препоръчано от Георги
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега