Фил Публикувано: 16 януари, 2017 Публикувано: 16 януари, 2017 (редактирано) THE WORLD’S NEW AIRPLANES IN 2017 Кой от тези самолети имате най-голямо желание да пробвате? Също ще са ми е интересни коментари на разбирачите за китайската птичка. Редактирано 16 януари, 2017 от Фичо 3
chandni Публикувано: 16 януари, 2017 Публикувано: 16 януари, 2017 Кой от тези самолети имате най-голямо желание да пробвате? Този:
luba_rizova Публикувано: 16 януари, 2017 Публикувано: 16 януари, 2017 Аз, като абсолютен лаик - Еърбъса - А330нео. Освен, че съм почитател на европейската икономика и върл противник на американската такава , съм гледала много серии на самолетните катастрофи и общото ми впечатление е, че Еърбъсите катастрофират по-малко. Сигурно не съм права, но такова ми е усещането и това е. Та, дано ни се случи някога да се качим на такива нови птички. Ама е хубаво да е скоро, щото някога след десет години вече ще са стари и кой знае какви космически кораби ще има в небето. Иначе, китайски стоки не харесвам, макар ща не ща да ползвам, но си признавам, че би ме било страх да хвърча с китайски самолет. Без причина. Плюс, макар и да ми са много симпатични ембраерите и да са ми много удобни, и с тях ме е страх. Женска работа.
Duke Публикувано: 16 януари, 2017 Публикувано: 16 януари, 2017 А с Ту-тата, как си, ако въобще си летяла на тях, де? Фичо, китайчето май е само за вътрешен пазар, като онзи виц за заводите в Щутгарт и Толиати... 2
Achtung Публикувано: 23 януари, 2017 Публикувано: 23 януари, 2017 (редактирано) За мен лично нео-тата и макси-тата са добре напудрени стари самолети с нови двигатели Предполагам, че при еднаква планировка на салона, единствената разлика за пасажера ще е по-голямата тишина в кабината. Колкото до МС21 и С919 няма никакъв шанс тази година да ги видим в търговска експлоатация, така, че ще трябва да почакаме малко повече, дано поне литнат . И една новина от мен: Японския MRJ няма да влезе в редовна експлоатация до 2020, като това е вече не знам кое забавяне подред. Нещата за съжаление отиват към шумен финансов провал https://www.flightglobal.com/news/articles/mitsubishi-delays-mrj-deliveries-by-two-years-433402/ Редактирано 23 януари, 2017 от Achtung
akair Публикувано: 12 март, 2017 Публикувано: 12 март, 2017 Вече има МАХ в клиентска ливерия: Източник: http://www.airliners.net/photo/Southwest-Airlines/Boeing-737-8-Max/4261723/L 8
Еминко Публикувано: 12 март, 2017 Публикувано: 12 март, 2017 С нетърпения очаквам новото поколение Falcon 8X.:-))))) Големи обещание,големи надежди възлагат клиентите.Както и аз де:-))) http://robbreport.com/aviation/very-first-dassault-falcon-8x-jet-ready-takeoff 1
cck Публикувано: 27 май, 2017 Публикувано: 27 май, 2017 Не зная дали е нов, но идеята с парашута не съм я виждал никъде реализирана. 1
Георги Публикувано: 28 май, 2017 Публикувано: 28 май, 2017 преди 23 часа, cck каза: Не зная дали е нов, но идеята с парашута не съм я виждал никъде реализирана. Не е ново, този модел мисля, че си го има от доста време 1
randi Публикувано: 28 май, 2017 Публикувано: 28 май, 2017 Вчера първи полет направи МС 21. Машината ми изглежда неадекватно в дължината на фюзелажа и разположението на крилата. Крилата са твърде напред и ще се прави лесно tailstrike. Даже ми се струва, че са сложили една стойка с колела на опашката, подобна има ИЛ 62.... Иначе е по - лек от А321 при подобен брой седалки, но лично аз се съмнявам в успеха му. В експлоатация трябва да влезе през 2019 г. с Аерофлот. 3
akair Публикувано: 29 май, 2017 Публикувано: 29 май, 2017 Интересното е, че машината е с двигател Pratt & Whitney PW1000G - същия, който слагат на Bombardier C Series, MRJ, новите ембраери (E-Jet2) и семейството A320neo. Машината се управлява с джойстици: Снимка: WIkipedia 1
tch Публикувано: 29 май, 2017 Публикувано: 29 май, 2017 Ама руснаците имали напъни в гражданската авиация ли Ако шитнат 100 бройки в Азия (извън Русия) ще е голям успех. Със сигурност китайците ще направят по-читав самолет. Ето леко намигване към руския инженерен гений https://youtu.be/SnH7YGav9xk?t=42s
randi Публикувано: 29 май, 2017 Публикувано: 29 май, 2017 Единствените бройки извън руския пазар са за Azal - 10 броя и Cairo Aviation - 6 броя. Имали са планове да влезе в експлоатация 2012 г., но е отложен за 2019 - 2020г.
Achtung Публикувано: 30 май, 2017 Публикувано: 30 май, 2017 Според мен е още доста рано да се прецени как ще се развият продажбите на новите тясно-фюзелажни машини C919 и МС-21. Китай е най-голямата икономика в света по ППС и определено има финансовите инструменти да наложи типа и извън китайските авиокомпании, стига обаче да е успешен. Руския самолет с композитния центроплан е една идея по авангарден в този клас, не само от C919, но дори и от А320 и Б737. Спомняйки си развитието на стартиралите почти едновременно програми ARJ21 и SSJ100, и огромните трудности пред китайското отроче..... не очаквам който и да е от 2-та типа да бъде въведен в търговска услуга преди 2021 год.
Фил Публикувано: 30 май, 2017 Автор Публикувано: 30 май, 2017 И това бил "убиецът на Боинг и Еърбъс" , да им палим ли свещички вече? 1
tch Публикувано: 30 май, 2017 Публикувано: 30 май, 2017 Рано е за китайския проект, руския ясно, че няма да има успех. А като държавни фирми го накупят по задължение като нищо и някой да падне, като им знам поддръжката и това направо ще загроби проекта. 1
Еминко Публикувано: 30 май, 2017 Публикувано: 30 май, 2017 1 hour ago, Фичо said: И това бил "убиецът на Боинг и Еърбъс" , да им палим ли свещички вече? .Рано е още за свещи.Почакай събота когато е Задушница. Но майтапа на страна,не бива да се четат масовите руски ел.медии ,социални мрежи и т.н.В специализираните руски авио сайтове са умерени оптимисти(засега).Самите те знаят ,че не е нужно само да произведеш самольот,но и да го предложиш(гаранции за лизинг,да се работи със световни банки и лизингови компании),да направиш бази за ремонт и подръжка по света(да обучиш персонал,да направиш складова база и страхотна система за логистика) и изобщо да се пребориш успешно с детските болести на самолета,както да се пребориш с нелицеприятния имидж на съвременното руско самолетостроене(за това са необходими десетки години и милиони часове безпроблемни полети).Има и още едно много важно нещо ,за да може този масов убиец да се наложи.По данни на руснаците 40-50 % важните детайли от самолета са или американски,или европейски,което ще го направи недостъпен за държави от третия свят които се намират под някакъв вид ембарго!!!Т.е сега засега по заповед отгоре ще го купуват руски компании,министерства,големи монополисти и т.н.А какво тогава ще стане с новозакъпените ССуперджетове от същите тези никой не знае:-))??.Може би от недвижима собственост ще се превърнат с качествени лъжици и вилици:-)) 1
tch Публикувано: 30 май, 2017 Публикувано: 30 май, 2017 6 minutes ago, Еминко said: А какво тогава ще стане с новозакъпените ССуперджетове от същите тези никой не знае:-))??.Може би от недвижима собственост ще се превърнат с качествени лъжици и вилици:-)) Може да ги ползвам за мишени на "БУК"-овете
Achtung Публикувано: 31 май, 2017 Публикувано: 31 май, 2017 (редактирано) Суперджета е регионален самолет, съвсем различен клас от МС-21. Въпроса "А какво тогава ще стане с новозакъпените ССуперджетове от същите тези никой не знае:-))" е малко като " ако си купя камион, комбито няма да ми трябва" Редактирано 31 май, 2017 от Achtung
Фил Публикувано: 3 юни, 2017 Автор Публикувано: 3 юни, 2017 На 29.05.2017 г. в 0:49, randi каза: Крилата са твърде напред и ще се прави лесно tailstrike. Даже ми се струва, че са сложили една стойка с колела на опашката, подобна има ИЛ 62.... Има, но не е с колела: 1
randi Публикувано: 4 юни, 2017 Публикувано: 4 юни, 2017 Това предпазва при удар на опашката. Все пак явно наистина това му е слабост.
Hollywood Публикувано: 5 юни, 2017 Публикувано: 5 юни, 2017 На 30.05.2017 г. в 19:43, Фичо каза: И това бил "убиецът на Боинг и Еърбъс" , да им палим ли свещички вече? По мяза на самоубиец с тези ретро крила.
akair Публикувано: 19 юни, 2017 Публикувано: 19 юни, 2017 Наскоро сградата на Боинг в Еверет е имала годишнина. Филмчето е много интересно: Също така компанията е започнала доставките на 737 МАХ. Първи клиент - Малиндо Ер. Норвежците също са получили вече поне един 737 МАХ. Конкуренцията от Ербъс не спи - има нов уингтип за 380, нови "системи" в кокпита (каквото и да значи това), ново помещение за почивка на екипажа, нови стълби и... 11 седалки на ред в иконъми (3+5+3). Общо-взето иконъмито вече е станало cattle class. 9 седалки на ред в иконъми+. А 380 вече е 380plus. 4
Doctor Who Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 (редактирано) Германци правят летящо електрическо такси http://it.dir.bg/news.php?id=26370673 Редактирано 11 септември, 2017 от Таньо 5
Фил Публикувано: 11 септември, 2017 Автор Публикувано: 11 септември, 2017 На 19.06.2017 г. в 6:38, akair каза: 11 седалки на ред в иконъми (3+5+3). Общо-взето иконъмито вече е станало cattle class. 9 седалки на ред в иконъми+. А 380 вече е 380plus. Единствената полза за пътниците, за която се сещам, е тази - ако се случи по-празен самолет и има свободен среден ред, човек да се опъне да поспи - 5 е по-добре от 4. Веднъж така успах да се пласирам на 4 средни седалки на нощен полет и поспах прилично. 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега