neuromancer Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 Те тия 5 ще са почти същото по размер като предишни 4 Тук една готина компания има това https://www.voeazul.com.br/economy-xtra#skysofa
Емика Публикувано: 2 октомври, 2017 Публикувано: 2 октомври, 2017 В Русия започнаха да създават електрически самолет, съобщи генералния директор на Национален изследователски център " Жуковски". Въз основа на разработените технологии, се планира да се създаде сериен електрически двигател за самолет за 9-19 пътници. видео: https://cdn.iz.ru/video/embed/621589 статия:https://iz.ru/620336/evgenii-deviatiarov/v-rossii-pristupaiut-k-sozdaniiu-elektricheskogo-samoleta-budushchego 1 2
Фил Публикувано: 3 октомври, 2017 Автор Публикувано: 3 октомври, 2017 Russo-Chinese widebody airliner given official name 1
akair Публикувано: 17 октомври, 2017 Публикувано: 17 октомври, 2017 Канадският производител Бомбардие изпадна в тежко състояние - програмата C-Series се проточи доста повече от очакваното и глътна доста повече пари. Това доведе до няколко преливания на пари вътре в концерна, както и заеми от провинция Квебек. Програмата получи сертификат и вече няколко компании летят с машини CS100 и CS300. За да спаси програмата, Бомбардие подписа договор за много бройки с Делта на цена, която е спорно дали покрива себестойността на продукта. Заплахата от развиване на програмата до CS500, който влиза в сегмента на малкия 7М7 и на А319, подтикна Боинг до се оплаче на американското правителство за сделката с Делта. Към момента ситуацията е на етап Търговската камара подкрепя Боинг и случаят е в Конгреса. Това явно е повлияло на Бомбардие, които са потърсили инвеститор за програмата (може би, за да заплашат Боинг, че може някоя агресивна икономика да купи продуктовата серия и да започне да произвежда големи количества). Но това не се случи - успели са да я продадат на Ербъс. Това само по себе си е интересно - Ербъс купува само тази продуктова линия (предполагаемо за добра цена), убива в зародиш щенията за конкурент на А319, получава директен съперник на бразилските Ембраери и са обещали освен заводите в Квебек, да пуснат 2-ра линия за довършване на C-Series моделите в САЩ, където неотдавна отвориха завод за машини от семейството A32S. Допълнително Ербъс разширява продуктовата си гама в сегмент, в който Боинг няма какво да предложи... Ербъс знаят, че АТР (които са част от концерна им) така или иначе продължава да завзема пазарен дял от конкурентния CRJ, който се произвежда от Бомбардие и не са проявили интерес към продуктовата линия на самолетите с перки. http://www.airbus.com/newsroom/press-releases/en/2017/10/airbus-bombardier-cseries-agreement.html 8 1
randi Публикувано: 20 октомври, 2017 Публикувано: 20 октомври, 2017 A330Neo на 19 - ти извърши първия си полет. 6
FlyTraveler Публикувано: 20 октомври, 2017 Публикувано: 20 октомври, 2017 На 9/11/2017 в 16:20, Фичо каза: Единствената полза за пътниците, за която се сещам, е тази - ако се случи по-празен самолет и има свободен среден ред, човек да се опъне да поспи - 5 е по-добре от 4. Веднъж така успах да се пласирам на 4 средни седалки на нощен полет и поспах прилично. Едва ли е точно тази идеята за 5-те средни седалки. 3
akair Публикувано: 5 декември, 2017 Публикувано: 5 декември, 2017 Ситуацията с Делта и техните Airbus C-Series става все по-заплетена. Делта държи 49% в АероМексико и услужливо ще отстъпи (част от) поръчките си на мексиканците. Още не е ясно дали на свой ред АМ ще им ги даде обратно на лизинг или ще си ги ползва, пенсионирайки по-рано от очакваното своите 737-700. Ако това се случи, поръчката на Делта може да изчака откриването на поточната линия в Алабама и така Делта ще лети на самолети, произведени в САЩ. Но това би означавало също, че Делта ще използва опциите, договорени с предишния собственик на програмата, за да компенсира бройките за АМ. На практика така програмата ще има един нов клиент и допълнителни поръчки в книгите. Всичко това прави началното оплакване да изглежда все повече като зле премислена стъпка... https://finance.yahoo.com/news/aeromexico-eyes-deltas-cseries-jet-212212124.html
akair Публикувано: 6 декември, 2017 Публикувано: 6 декември, 2017 След завеждане на опакването (от страна на Боинг), Канада е отказала поръчка за 18 броя Ф-18 Хорнет от Боинг. Сложно е да се каже дали 2-те събития са свързани по някакъв начин.
neuromancer Публикувано: 11 януари, 2018 Публикувано: 11 януари, 2018 На 17/10/2017 в 2:31, akair каза: ... Това само по себе си е интересно - Ербъс купува само тази продуктова линия (предполагаемо за добра цена), убива в зародиш щенията за конкурент на А319, получава директен съперник на бразилските Ембраери и са обещали освен заводите в Квебек, да пуснат 2-ра линия за довършване на C-Series моделите в САЩ, където неотдавна отвориха завод за машини от семейството A32S. Допълнително Ербъс разширява продуктовата си гама в сегмент, в който Боинг няма какво да предложи... А пък във вестниците прочетох, че Боинг водят преговори за закупуване на компанията Ембраер (явно в отговор на горното). Само че държавата има дял в нея (и право на вето), а Ембраер се счита за перла в короната на бразилската индустрия, та било малко вероятно да се стигне до продажба. 2
akair Публикувано: 12 януари, 2018 Публикувано: 12 януари, 2018 31 minutes ago, neuromancer said: А пък във вестниците прочетох, че Боинг водят преговори за закупуване на компанията Ембраер (явно в отговор на горното). Само че държавата има дял в нея (и право на вето), а Ембраер се счита за перла в короната на бразилската индустрия, та било малко вероятно да се стигне до продажба. Аз прочетох, че Ембраер тотално е отрязало мераците на Боинг, но да видим. Много е вероятно всичко да може да се купи за правилната цена... 1
cck Публикувано: 6 февруари, 2018 Публикувано: 6 февруари, 2018 Нова година - нови самолети Новите мнения за тазгодишните новости тук:
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега