Прескочи до съдържание

Да извоюваме нови евтини дестинации от България


Препоръчани мнения

Т.нар. фонд за подпомагане на туризма в Пловдив и региона, напрактика е фонд Раянеър. За да летят до много европейски дестинации, ирландчетата изискват разни отстъпки или директно да им се плати. Дълга тема е до колко това е коректен метод за водене на бизнес, има добри аргументи и от двете страни. 

 

Толкова много са тези европейски дестинации, че тъпчат на две . От зимата да видим на къде ще летят или ще има затварящ полет.

Връзка към коментар

Няма спор , че Ryan са машина за пари но това идва и от факта , че нямат скрупули да режат всяка дестинация дето не им връзва планираните цифри. Както се казва нищо лично към Пловдив , България или където и да било.

 

[egekura_lowcost.jpg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Единствената "експанзия", която лично аз си пожелавам от WizzAir се нарича Южна Испания, Франция, Сицилия и евентуално Шотландия плюс Ирландия...

Иралндия и Wizz, предполагам имаш предвид единствено Корк, защото всички останали летища на келтите са окупирани и съществуват благодарение на О'Лиъри. Който от патриотични чувства се е смислил и пуснал на Дъблин единствено Air Lingus. Wizz или easy в Дъблин?! Не и докато леприкона е начело на Ryan. В това може да си сигурен. Въпреки че не съм хазартен тип, и никога не съм залагал, края на месеца като отида мисля да сложа залог на това в Paddy's Power, примерно. Лошото е, че коефициента, който ще ми дадат, ще е минимален. Но пък гарантирано няма и да загубя :)

 

А и не харесвам собствениците на БгЕър, че съсипаха града и изгониха Уиз от линията Варна-София.

И аз съм твърдо анти собствениците на уж "националния" превозвач. И аз дълго време си мислех, че те са изрекетирали/натиснали/изгонили Уиз от линията София - Варна. Но все нещо ме глождеше и направих доста обстойно и сериозно проучване за причините. След което истината се оказа доста по-различна. Конкретно в случая със затворената линия, инициативата е изцяло на унгарците. Мога да ги представя накратко (поне по това, което съм намерил), но ще е в друга тема ако се появи такава по този казус. Исках само да вметна, че и аз не харесвам BGair, но в случая не те са (основната) причина за спирането на "9 лв до моренцето". Естествено, че след това вече FB се възползваха максимално от поднесената на тепсия торта, и се оляха много мазно с цените. Но не направиха нищо повече от това, което всеки друг на тяхно място не би направил.

Не сториха ли същото и изисканите и рафинирани Австрийци след оттеглянето на Ники от София?!

Oт 58 евро двупосочен SOF-VIE през 2010-11, на 88 евро през 2012, ииии хита на елита 178 евро в края на 2013 :) How sweet.

 

Ще си позволя с искрено предварително извинение, и изрично уточнение, че не се правя на педант, но Girona на каталан се произнася Жирона. На никой каталунец няма да му хареса да чуе Хирона на кастеяно, па макар и от чужденец. Както примерно на мен не ми харесва всеки изсухлен застаряващ рокаджия като дойде тук, да се провикне насред стадиона "Гууд ийвнинг СофИя". Адски дразнещо поне за мен.

Още веднъж stenk, Георги - целта ми не е да се правя на лингвистичен капацитет, а единствено коректността към местните фонетични  правила.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Приемам забележката и като цяло съм съгласен с мнението ти.

 

Изчезването на София - Варна на Уиз си има и съвсем прозаична причина. След като влезнахме в open skies, те нямаха нужда от българско подразделение (както например в момента имат украинско и сръбско, ако не се лъжа) и с цел оптимизиране на разходите решиха да го затворят. Полетите до Варна изчезнаха малко преди Уиз Бългрия. Не, че не може и унгарците да изпълняват тоя полет де, но продупчената ми памет си спомня, че със спирането на полетите имаше прекрояване на мрежата като цяло. Предполагам тия 2 часа, които вървяха за тая ротация София-Варна са ги наместили на по-рентабилно място. 

Връзка към коментар

Аз пък все си мисля, че специално за летище Пловдив се оказва голям натиск и от София, в смисъл софийското летище си брани линиите, някои от които в противен случай биха отишли в Пловдив. Просто не искат Пловдив да му е конкурент, то и в момента линиите от София не са толкова много.

И пак си мисля, че основната причина е, че сме сравнително малък и неплатежоспособен пазар, на фона на другите споменати /Румъния, Полша и т.н./, един вид последната дупка на кавала :angry:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И пак си мисля, че основната причина е, че сме сравнително малък и неплатежоспособен пазар

И още нещо - няма ясна перспектива за развитие на държавата като цяло. Фиром е много по-малък и по-неплатежоспособен пазар, но за тях има надежда, че ще влязат в ЕС и лечка полечка ще започнат да се развиват икономически, политически, умствено и т.н. А за нас надежда няма, защото 6 години след влизането ни в ЕС се съсухряме все повече и повече.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

На този етап няма да се увеличават цените на билетите заради силната конкуренция, наложена на пазара. /БЛИЦ 

Те на това тук ако казват "силна конкуренция", ясно колко вярно е и предното твърдение в статията "На този етап няма да се увеличават цените на билетите".

Едно време имаше една поредица по "Първа програма" - "Усмивки от старите ленти".

Само в спомените май ще останат времената от 2008-2010 с двуцифрени цени, и разнообразие от дестинации.

 

П.П. Летище София кога прехвърли 5 млн. пасажера на година? Или смятат и изпращачите + посрещачите в това число?  :biggrin: 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не са добри новините ... Катарците тихомълком качиха цените си с едно 60-ина евро от тази пролет , та и тук никой няма да иска да се афишира , но е ясно откъде ще си избият разходите ...

Връзка към коментар

До колко са променливи по принцип цените на Катарците, може просто такива да са им първоначално заредените тарифи? Все пак добавиха още един полет седмично, по начало няма логика с вдигане на капацитета да вдигаш и цените. 

Връзка към коментар

Следя ги още от самото начало и тази година  вече видимо си залагат  едно 10% отгоре на първоначалните твърди тарифи.

 

П.С. Усеща се , че имат повече трафик от БГ спрямо началото , а досега полетите от Букурещ към Азия малко парадоксално бяха по-скъпи спрямо полетите  от София  :)

 

Предполагам въпрос на пазар и конкуренция. Всичките полети към Доха след Букурещ са на практика пълни в двете посоки или айде ако нещо не съм довидял да са на 99% ...

Редактирано от stenk
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Те на това тук ако казват "силна конкуренция", ясно колко вярно е и предното твърдение в статията "На този етап няма да се увеличават цените на билетите".

Едно време имаше една поредица по "Първа програма" - "Усмивки от старите ленти".

Само в спомените май ще останат времената от 2008-2010 с двуцифрени цени, и разнообразие от дестинации.

 

П.П. Летище София кога прехвърли 5 млн. пасажера на година? Или смятат и изпращачите + посрещачите в това число?  :biggrin: 

Де е тази конкуренция - до Мюнхен лети директно само Lufthansa, до Виена БГ Еър и Аустриан които са си натъкмили тарифите +/- 2-3лв че си дигнаха полетите с по 40лв за най-ниските тарифи, Амстердам - Само БГ Еър, Будапеща - Само БГ Еър, Истанбул - само Туркиш и т.н.; конкуренция няма никаква затова цените на билетите са толкова високи на повечето редовни авиолинии от София;

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Де е тази конкуренция - до Мюнхен лети директно само Lufthansa, до Виена БГ Еър и Аустриан които са си натъкмили тарифите +/- 2-3лв че си дигнаха полетите с по 40лв за най-ниските тарифи, Амстердам - Само БГ Еър, Будапеща - Само БГ Еър, Истанбул - само Туркиш и т.н.; конкуренция няма никаква затова цените на билетите са толкова високи на повечето редовни авиолинии от София;

Е да де, аз кво съм писал - че това тук нашето в никакъв случай не може да се нарече "конкуренция", че и силна писали наглеците  :biggrin:

"То е то", както казват сърбите.

И колкото е вярно, че на бг пазара има силна конкуренция, толкова ще е вярно че нямало да се увеличат цените с въвеждането на новата тарифа на таксата.

Само прах в очите. Що изобщо се хабят да ги пишат тези глупости, като на всички е ясно, че нямат нищо общо с реалността? :huh:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Е то е и малко омагьосан кръг - как да има конкуренция като пазарът е малък ...

Ти остави това, че пазарът ни е малък. На Литва, Хърватия, Словакия, Словения не е по-голям в никакъв случай. Ама качеството на пазара ни е такова, че не дава предпоставки за силна конкуренция.  :mellow:

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.