MARTiNSHO Публикувано: 4 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2017 Здравейте, Пускам темата, понеже не мога да намеря тема за този казус. Значи... вчера си купих прекрасни билети от Люксембург до Занзибар за скромната сума от 160 евро. Брутален error fare на Oman Air. Всичко ток... излезнаха в Амадеус, получих потвърждение, а след малко получих и издаден електронен билет, с което се успокоих. Но получих днес мейл от budgetair, което е агенцията, че Оман ме кенселират. В сайта на Luxair (реално билетите са издадени от тях и с тях е първата отсечка от Люксембург до Мюнхен) ми излиза trip status: confirmed, но сегментите липсват. Изчезна и от Amadeus. Сега... и преди са ми кенселирали error fare-и, но никога не съм имал издаден eticket. Реално може ли да се направи нещо в тази случай или да пия една вода? Поздрави! Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 4 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2017 Помоли поне за лимон във водата, това можеш 6 Връзка към коментар
Nikolay Публикувано: 4 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2017 И аз имам купени 3 билета от тази грешка. При мен все още всичко изглежда нормално, както в сайта на Oman air, така и в сайта на Luxair (имаме издадени билети и полетите са потвърдени), но след това което написа явно е въпрос на време да ги канселират. Много жалко, вече се бях настроил за море през зимата...... 1 Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 4 февруари, 2017 Автор Сподели Публикувано: 4 февруари, 2017 Да де, нямаше да пиша даже, ако не бях чел някъде, че може да се направи нещо по въпроса ако имаш издадени eticket Ама може и да се заблуждавам. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 4 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2017 Според мен единственото нещо което може да се иска при такива случаи е компенсация за резервирани хотели и т.н. С много малко изключения ако договор се сключи против волята на едната от страните, той може да бъде развален. Ако някой случайно ти преведе 1 милион долара на сметка и обяви, че е станала грешка, ти си длъжен да му върнеш парите... Разбира се има вариант при който сгрешилият реши да не разваля сделката в името на репутацията си, но това си е чисто негово решение. 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 4 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2017 Изчакай да минат ден-два-три и тогава виж какво става, трябва малко да слегне ситуацията. А дори и да имаш някакви права при издаден и отменен електронен билет, дали си заслужава да ги търсиш по съдебен път и т.н.? Моята философия обикновено е махаш с ръка и чакаш следващото издание 5 Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 5 февруари, 2017 Автор Сподели Публикувано: 5 февруари, 2017 А... съдебен път. Не искам съдебен път, искам си билета, който ми издадоха. Но вслучая трябва ли да си говоря направо с авиокомпанията или с агенцията? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 5 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 5 февруари, 2017 А... съдебен път. Не искам съдебен път, искам си билета, който ми издадоха. Но вслучая трябва ли да си говоря направо с авиокомпанията или с агенцията? По принцип с агенцията. Но ако има решение, то ще дойде от авиокомпанията. При положение, че едни билети са отказани, а други не, значи ситуацията е все още висяща. За това и ти казах да почакаш малко 1 Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 6 февруари, 2017 Автор Сподели Публикувано: 6 февруари, 2017 И аз имам купени 3 билета от тази грешка. При мен все още всичко изглежда нормално, както в сайта на Oman air, така и в сайта на Luxair (имаме издадени билети и полетите са потвърдени), но след това което написа явно е въпрос на време да ги канселират. Много жалко, вече се бях настроил за море през зимата...... Здравей, четох в fly4free, че и на други хора са кенселирани билетите. Можеш ли да кажеш при теб какво се случва? Връзка към коментар
Nikolay Публикувано: 6 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 6 февруари, 2017 Здравей, четох в fly4free, че и на други хора са кенселирани билетите. Можеш ли да кажеш при теб какво се случва? Здравей, Имам купени 3 билета на 2 отделни резервации и всичко е ок засега и за двете. Не съм получавал имейл за канселиране и резервациите си стоят потвърдени на сайта на авиокомпанията. Резервирах ги на 02.02 през rumbo и полетите са за декември, ако това има значение. В сайта на oman air ми дава възможност за upgrade за бизнес класа на отделните отсечни. За отсечката Мускат - Занзибар е 91$ и се чудя ако си платя само за тази отдечка дали няма да са по-благосклонни и да ми уважат билетите :-) Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 6 февруари, 2017 Автор Сподели Публикувано: 6 февруари, 2017 Моля, пиши ако има някаква промяна, защото аз например резервирах през budgetiar. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега