Прескочи до съдържание

Booking.com - полезни опции, съвети, възможности и трикове при търсене


rik4o

Препоръчани мнения

преди 6 минути , saved_ каза:

Чудя се дали от хотела няма да направят проблем за това и да не се наложи да плащам двойно?

Може да се направи снимка на екрана с потвърждението в профила и да се представи при настаняването. А още по-добре, някакъв документ от банката - извлечение, снимка от онлайн банкирането с миналото плащане по резервацията...

Връзка към коментар
преди 21 минути , saved_ каза:

Имам въпрос: Случвало ли ви се е да платите предварително резервация и после на потвърждението, което трябва да се принтира да липсва червения печат с надпис ПЛАТЕНО/PAID. Като вляза в профила си там, където е резервацията, всичко изглежда ок и изписва, че вече е платено с карта еди-каква си, но на самото потвърждение липсва въпросния надпис. Чудя се дали от хотела няма да направят проблем за това и да не се наложи да плащам двойно?

Миналата седмица платих резервация, не се появи надпис. И аз се чудих същото. Даже хем пишеше, че е платено с карта, хем излизаше информация, че хотела приема само плащане на място. Но резервацията мина, всичко си беше ок. Може би са махнали вече този надпис"Платено". А може да има връзка с това, че частично платих с портфейла.

Връзка към коментар

Значи резервацията, която направих беше частично платена портфейл и частично с карта и съответно не ми излезе надписа ПЛАТЕНО.

 

Днес направих друга резервация за друг хотел като отново плащането беше комбинирано - портфейл+ карта, но този път излезе надписа и всичко бе ок.

 

Много странно...🤔

Връзка към коментар

Не ми се е случвало до сега подобно нещо. Искам да направя резервация за нощувка в Болоня за май 2021 г., но излизат много малко места за настаняване и космически цени. Дали ще се заредят на по-късен етап още места?

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Забелязах следното "поведение" на Booking, с което получих 10% отстъпка на момента за 3 резервации, които направих през последния месец:

1. Правя резервация (задължително с безплатна анулация, като за всеки случай давам за гаранция карта без наличност в нея)

2. След 1-2 часа анулирам резервацията

3. След около час - два Booking ми дава отстъпка от 10% за стаята, която вече съм анулирал (не и за другите видове стаи в хотела).

4. Съответно резервирам, плащам и т.н. Плащането за втората вече реална резервация е през Booking, но имах опции за безплатни анулации.

 

Схемата поне при мен работи за резервации за след 7+ дни.  

 

Някой друг с такива отстъпки? 

 

 

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
преди 9 часа, Eagleman каза:

Забелязах следното "поведение" на Booking, с което получих 10% отстъпка на момента за 3 резервации, които направих през последния месец:

1. Правя резервация (задължително с безплатна анулация, като за всеки случай давам за гаранция карта без наличност в нея)

2. След 1-2 часа анулирам резервацията

3. След около час - два Booking ми дава отстъпка от 10% за стаята, която вече съм анулирал (не и за другите видове стаи в хотела).

4. Съответно резервирам, плащам и т.н. Плащането за втората вече реална резервация е през Booking, но имах опции за безплатни анулации.

 

Схемата поне при мен работи за резервации за след 7+ дни.  

 

Някой друг с такива отстъпки? 

 

 

Имал си късмет, през последния месец резервирах и анулирах доста резервации и нито веднъж не ми даде 10 %.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
13 minutes ago, slujitel said:

Имал си късмет, през последния месец резервирах и анулирах доста резервации и нито веднъж не ми даде 10 %.

Може, но пък 3 пъти. Само да уточня, че не ми е изпращало мейл или нотификация. Когато започна да резервирам същата стая 1-2 часа след анулацията директно ми дава отстъпка само за нея.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 19 минути , Eagleman каза:

Може, но пък 3 пъти. Само да уточня, че не ми е изпращало мейл или нотификация. Когато започна да резервирам същата стая 1-2 часа след анулацията директно ми дава отстъпка само за нея.

Отстъпката обявена ли е или просто цената е по-ниска и ти си сметнал че е с 10%

Връзка към коментар
1 hour ago, ven62 said:

Отстъпката обявена ли е или просто цената е по-ниска и ти си сметнал че е с 10%

Обявена е. Виждаха се реална и намалена цена. Правят го със сигурност за сметка на тяхната си комисионна (работя в хотели и познавам много добре платформата).

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Доста дълго (няколко години) ползвах възможността на Booking, когато я имаше още, да се резервира с кешбек след осъществена резервация. Тогава връщаха парите по карта.

Сега онзи ден получих на основния си профил в Booking код за 10% отстъпка. Тамън щях да го пусна в темата за еднократни кодове, за да се възползва някой магеланец, и се оказа, че на мен ще ми трябва. Та го ползвах за резервация. В нея пише "Ще получите 10% обратно под формата на кредит за пътуване след вашия престой". Чисто любопитство, понеже до сега лично не бях получавала и не бях ползвала код на основния си профил, при тях винаги ли връщат парите под формата на кредит за бъдеща резервация или има някаква врътка да се получат и по карта?

 

 

Връзка към коментар
преди 41 минути , Яничка каза:

 Чисто любопитство, понеже до сега лично не бях получавала и не бях ползвала код на основния си профил, при тях винаги ли връщат парите под формата на кредит за бъдеща резервация или има някаква врътка да се получат и по карта?

Ами аз последно, когато получавах рефънд е било в карта и не съм получавал кредит, но може би последно съм получавал преди повече от половин година и може да е различно вече.

Връзка към коментар
9 hours ago, Яничка said:

Доста дълго (няколко години) ползвах възможността на Booking, когато я имаше още, да се резервира с кешбек след осъществена резервация. Тогава връщаха парите по карта.

Сега онзи ден получих на основния си профил в Booking код за 10% отстъпка. Тамън щях да го пусна в темата за еднократни кодове, за да се възползва някой магеланец, и се оказа, че на мен ще ми трябва. Та го ползвах за резервация. В нея пише "Ще получите 10% обратно под формата на кредит за пътуване след вашия престой". Чисто любопитство, понеже до сега лично не бях получавала и не бях ползвала код на основния си профил, при тях винаги ли връщат парите под формата на кредит за бъдеща резервация или има някаква врътка да се получат и по карта?

 

 

Вече не може по карта. Добавят ти ги в wallet-a в сайта и после може да ги ползваш при резервация с опцията плати с портфейл. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Не съм много сигурен дали това трябва да е точно в тази тема, така че ако не й е мястото тук, моля модератора я премести, където й е мястото:

Booking.com and the Expedia Group are now displaying more accurately:

which offers are promoted; 
how payments received by accommodation providers have influenced rankings;
how many people would like to book the same hotel for the same dates and how many rooms are left on the website;
the total price the consumer will pay for the accommodation including mandatory fees and charges;
price comparisons to ensure only genuine discounts are advertised as such;
whether the host is a professional or a private person.
When engaging with the companies, the Commission stressed the need to ensure precise and easy access to cancellation practices as part of the response to travel disruption related to the COVID-19 pandemic.

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/bg/ip_20_2444

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Честита нова година!

Може ли някой да ми помогне с информация как да намаля цената на резервация в booking или пък някакъв начин за cashback.

Искам да резервирам хотел и на последната стъпка ми вдига цената от 1458 на 1620, което не ми се е случвало до сега и доста ме подразни.

Edit: направих си резервацията през Wizzair. Цената си остана 1458, даже и cashback от 5% ще имам 😄

Редактирано от Dreamm
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
преди 5 минути , Oshko каза:

Ако отменя резервация, за която съм използвал и wallet, дали ще ми върнат и парите в wallet-a?

free cancellation е до утре.

Да.При мен ги върнаха след няколко дни и получих мейл за това.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

За тези, които са си направили профили през US IP - може да получите 50$ награда при резервация над 100$. Това получих на мейла.

Screenshot_20210414-154421.png.fb4975d73e0eacf056741d31ff7b8711.pngScreenshot_20210414-154442.png.e5b02ab63daba55915e33fe8d81a7954.png

 

Май още някой беше писал за тази промоция, не съм сигурна. Може да си направите профил през US IP, пък току виж пратили такъв мейл 🙂

 

Ако някой се възползва, нека да напише ред-два 😉

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
Преди 1 час, Мари Николова каза:

За тези, които са си направили профили през US IP - може да получите 50$ награда при резервация над 100$. Това получих на мейла.

Screenshot_20210414-154421.png.fb4975d73e0eacf056741d31ff7b8711.pngScreenshot_20210414-154442.png.e5b02ab63daba55915e33fe8d81a7954.png

 

Май още някой беше писал за тази промоция, не съм сигурна. Може да си направите профил през US IP, пък току виж пратили такъв мейл 🙂

 

Ако някой се възползва, нека да напише ред-два 😉

 

Имам профили през US IP , но нямам такава покана. Опитах да резервирам без линк, не се появи опция за 50$.

Връзка към коментар

Благодаря на @Дани Магелани и @Мари Николова, че обръщат внимание за промоцията, насочена към американци. Моите наблюдения до момента - направих нов акаунт през US IP и веднага ми се появи съобщение за промоцията - това през десктоп:

Untitled.png.78ea2e7cd36d62c6280937f46fc741f0.png

 

367637194_Untitled2.png.1b18ce9e1e2221ebd3a61115b57cfc8c.png

 

В момента, в който изключих Hola VPN, Booking.com отчете, че не съм вече през US IP и изчезна горното съобщение и се изписа "Promotion

unavailable".

Пробвах през телефон, защото пише, че трябва да се букне от АРР - там обаче не ми излезе съобщението за промоция. Като имам време, ще разцъкам пак. Ако някой направи реална резервация, моля да сподели.

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 14 минути , neuromancer каза:

През телефона като не излезе с американски IP адрес ли беше? Пробвай tunnelbear за да смениш адреса на телефона

Благодаря ти. С tunnelbear  по-ми се получиха нещата от телефона, Hola явно не е сработил. Активирах промоцията. Като имам възможност, ще букна нощувка.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.