ruwenzogy Публикувано: 22 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2017 Може ли след като вече си се чекирал, да го отмениш и да се чекираш наново. Понеже аз се чекирах за един полет ( не с уиз и райън) и системата ми даде определени места, но на различни места, включително и детето. после като разгледах по-подробно се оказа, че съм могъл да си избера аз местата (безплатно), Сега се чудя какво да направя, че при промяна, дори на тези места , които съм могъл да се чекирам предварително ми иска по 10 евро. Имали ли сте подобен проблем, или да съм гледал, че "кьорав карти не играе" ' Връзка към коментар
Krum4ov Публикувано: 22 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2017 Може би е вaриaнт, дa се свържеш с компaниятa по телефон или имейл. Може дa свърши рaботa, кaто обясниш ситуaциятa. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 22 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2017 Дай повече подробности, коя е авиокомпанията? В доста от тях няма проблем да си промениш мястото и да си изгенерираш нови бордни карти. Връзка към коментар
silvia_b Публикувано: 22 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2017 Случвало ми се подобно нещо. Тъй като онлайн нищо не можеш да направиш, просто им пиши, че искаш да смениш местата, така че детето да е с вас. Така или иначе е недопустимо детето да не седи с поне един родител. В краен случай ще те накарат да им се обадиш и ще го направят по телефона. Резервен, но рисков вариант е на чекин гише преди полета, но тогава може да няма хубави свободни места. Връзка към коментар
ruwenzogy Публикувано: 22 февруари, 2017 Автор Сподели Публикувано: 22 февруари, 2017 Дай повече подробности, коя е авиокомпанията? В доста от тях няма проблем да си промениш мястото и да си изгенерираш нови бордни карти. https://www.tuifly.be/en Компанията е тази, но не намирам къде да им пиша. Чекирането започна днес и самолета все още е празен. Връзка към коментар
silvia_b Публикувано: 22 февруари, 2017 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2017 (редактирано) How do I contact TUI fly? AnswerYou can contact us by the following options: on the number +32 (0) 70 22 00 00 (from Monday to Friday from 8am to 10pm, on Saturdays from 9am to 10pm, on Sundays from 10am till 10pm, closed on public holidays)(max. € 0,30 per minute). For Moroccan destinations click here. Exception for destinations Agadir and Marrakech from/to Brussels and destination Casablanca from/to Brussels: on the number + 32 (0) 70 22 00 00 (from Monday to Friday from 8am to 10pm, on Saturdays from 9am to 10pm, on Sundays from 10am till 10pm, closed on public holidays)(max. € 0,30 per minute). contact form: where you can send a cancellation or group request. if you didn’t find the answer to your question you can ask an open question using the contact button below or directly on our mail address info@tuifly.be. Контактната форма напраово тук: https://www.tuifly.be/en/contactform/open-question Редактирано 22 февруари, 2017 от silvia_b 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега