randi Публикувано: 27 април, 2017 Публикувано: 27 април, 2017 От края на март 2018г. стартират директни полети от Пърт до Лондон. Билетите вече са в продажба. Полетите ще се изпълняват от 787 - 9(236 места), които трябва да започнат да получават до края на годината. Полетното време от Пърт до Лондон е заложено на 18:20 мин. а в обратна посока са едва 15:45 мин. 7
Георги Публикувано: 28 април, 2017 Публикувано: 28 април, 2017 Четох преди време за тая авантюра, повечето хора сякаш бяха с противоречиви мнения. Звучи като осъществена мечта директен полет между Австралия и Великобритания, но Пърт няма трафика да поддържа такава линия, а като тръгваш от Мелбърн и Сидни и така и така имаш прекачване, сякаш е по-удобно да го направиш някъде по средата на маршрута. Винаги бих избрал примерно 10+7 часа полети, от колкото 2 + 15. Ама ще видим 1
randi Публикувано: 28 април, 2017 Автор Публикувано: 28 април, 2017 Мен ми беше доста интересно от техническа гледна точка, как ще прелетят такова голямо разстояние с 789. Обхвата му идва по - малък при повече седалки, обаче Qantas са ги поръчали с 236 места, което ще им позволи максимално затоварване. Иначе те са правили директен от Лондон до Сидни с 747, като полетното време е било над 20 часа. 3
Фил Публикувано: 28 април, 2017 Публикувано: 28 април, 2017 (редактирано) Аз пък се чудя - от един момент нататък не започва ли да става нерентабилно, при положение, че всичкото гориво, необходимо за цялото разстояние, трябва да го влачиш още отначало? Редактирано 28 април, 2017 от Фичо 1
Георги Публикувано: 29 април, 2017 Публикувано: 29 април, 2017 преди 10 часа, Фичо каза: Аз пък се чудя - от един момент нататък не започва ли да става нерентабилно, при положение, че всичкото гориво, необходимо за цялото разстояние, трябва да го влачиш още отначало? Еми гледай 2008-а преди кризата как всички супер дълги полети почнаха да отпадат (Сингапур - Ню Йорк / ЛА) и ще разбереш кога се прекатурва каруцата В днешно време сравнително ниските цени на петрола и новите по-икономични самолети очевидно започват да правят подобни отсечки рентабилни, т.е. въпреки повечето похарчено гориво явно се разчита, че има достатъчно хора, които биха си платили за нонстоп удобството. Все пак на практика те ще са монополисти на директните полети UK-AUS, докато всички останали се бият на маршрутите с прекачване.
randi Публикувано: 29 април, 2017 Автор Публикувано: 29 април, 2017 М/у другото Singapore Airlines ще възстановяват полетите до LAX и EWR/JFK. Чакат си новите А350-900ULR, които вероятно ще са с 170 места. Само не разбирам, защо ще им сложат толкава малко седалки, като модела има обхват от 18 000 км. Това покрива отсечката до EWR и спокойно могат да летят с доста повече места.
Георги Публикувано: 30 април, 2017 Публикувано: 30 април, 2017 преди 12 часа, randi каза: М/у другото Singapore Airlines ще възстановяват полетите до LAX и EWR/JFK. Чакат си новите А350-900ULR, които вероятно ще са с 170 места. Само не разбирам, защо ще им сложат толкава малко седалки, като модела има обхват от 18 000 км. Това покрива отсечката до EWR и спокойно могат да летят с доста повече места. Вероятно ще са само или основно бизнес класа, както бяха и преди.
akair Публикувано: 20 март, 2018 Публикувано: 20 март, 2018 Нова крачка за Qantas - известният Kangaroo route става нон-стоп от 24 март. Полетът ще е 17 часа между Пърт и Лондон: 8
Георги Публикувано: 20 март, 2018 Публикувано: 20 март, 2018 Супер. За този им мерак четох още като 787 беше само един куп чертежи в централата на Боинг За Сидни и Мелбърн обаче явно не му стигат силиците, това ще е баш гросмайсторски маршрут. 2
Иван Попов Публикувано: 18 декември, 2021 Публикувано: 18 декември, 2021 Qantas launches new route between Italy and Australia. From 22 June 2022, Qantas will operate the only direct service between Australia and continental Europe, flying three return Sydney-Perth-Rome flights per week to meet demand over the European holiday peak season. The new flight will cut more than three hours off the current fastest travel time to Rome using the Boeing 787 Dreamliner, with cabins designed specifically for long haul travel. Customers will be able to combine Qantas’ Rome flights with its double-daily direct flights between Australia and London, meaning they will be able to fly in and out of different cities on one return ticket through to October 2022. За повече инфо тук. 3
neuromancer Публикувано: 2 май, 2022 Публикувано: 2 май, 2022 Qantas са обявили директни нон-стоп полети от Сидни и Мелбърн до Лондон и Ню Йорк. Поръчани са 12 Airbus A350-1000ULR (ultra long range), които ще могат да прелетят разстоянието за 21 часа. Очаква се да започнат през 2025, ако няма забавяне в доставките на самолети. По-нататък се очакват полети до Франкфурт, Париж и евентуално Рио де Жанейро и Кейптаун. Първа класа ще е с отделни кабини с постоянно (несгъваемо) легло и седалка. Повече от 40% от местата (и доста повече от пространството) ще са премиум 6
stanislavpp Публикувано: 2 май, 2022 Публикувано: 2 май, 2022 Все още няма инфо как ще изглежда бизнес салона, но първа класа изглежда много добре с отделни легло и седалка ( подобно на първа класа при Сингапур Еърлайнс). Поръчали са също 20бр А321LXR и 20бр А220-300 : 3
stanimir Публикувано: 2 май, 2022 Публикувано: 2 май, 2022 Вярвам ,че изображенията не отговарят на реалната картина ,защото ако се сложи една стойка с окачена банка разтвор на нея ще прилича досущ на легло в болнична стая.
stanislavpp Публикувано: 2 май, 2022 Публикувано: 2 май, 2022 Рендъринга вероятно ще претърпи промени до 2025г, когато се очаква стартирането. Мен ми прави впечатление , че вероятно с позиция легло на седалката и заедно с леглото , в крайна сметка ще се образува голямо двойно легло. 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега