Прескочи до съдържание

EVE801 инфо за полета?


traveler

Препоръчани мнения

Племенника ми и съпругата му са на сватбено пътешествие.В момента летят за Доминикана с този полет(EVE801).Преди малко поледнах Flightradar и ужас - самолета е над Азорските острови  се връща  обратно.Рових нагоре надолу за информация и нищо не открих. То може и да е някакъв бъг,но се притесних.Някой може ли да помогне с инфо.Благодаря!

Връзка към коментар

Не се притеснявай, най-вероятно не е нищо страшно. Всекидневно се пренасочват полети по най-различни причини, например че има болен на борда. Няма да намериш информация толкова бързо, така и така. 

 

Самолетът е на добра височина, освен това продължава да си пердаши на крайсерска скорост. Като нищо е бъг във флайтрадара, който не го е прихванал добре след тъмната зона (тази с пунктир). 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 10 минути , Георги каза:

Не се притеснявай, най-вероятно не е нищо страшно. Всекидневно се пренасочват полети по най-различни причини, например че има болен на борда. Няма да намериш информация толкова бързо, така и така. 

 

Самолетът е на добра височина, освен това продължава да си пердаши на крайсерска скорост. Като нищо е бъг във флайтрадара, който не го е прихванал добре след тъмната зона (тази с пунктир). 

 

 

Как работи над океана флйтрадара при положение, че няма на близко радари, които да хванат сигнал от транспондера?

Връзка към коментар
преди 49 минути , Topfly каза:

Как работи над океана флйтрадара при положение, че няма на близко радари, които да хванат сигнал от транспондера?

Предполага какъв е маршрута, ако е на редовен полет се пробва да предположи за 120 минути напред, в противен случай само на 10. 

 

https://www.flightradar24.com/blog/exploring-estimated-coverage-in-flightradar24/

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това въртене може да продължи известно време, да си кажа, че сигурно се притесняваш :) Когато самолет е пълен с гориво на излитане за дълъг полет, не може да кацне със същото количество гориво без да застраши структурната цялост на самолета (или най-малкото бъдещата му експлоатация донякъде), та за това трябва да се изгори гориво преди да кацне обратно. Явно има някаква причина да се върнат обратно, ще имат интересна история за спомен от сватбеното пътешествие. 

Връзка към коментар

Ами може да се проточи малко.

На 17 април на BRU се върна полет SN255 до Буркина Фасо малко след излитането заради техническа неизправност. Тогава кръжа 4 часа да изгори горивото. Оказа се нищо сериозно, но процедурите са си процедури. Първо правеше кръгчета в една местност, после се премести на втора. Възможно е и тук така да се получи - казвам го за да не се спичаш излишно.

Прав е Георги - ще имат какво да разказват на маса младоженците!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Любопитен факт. Знаете ли защо кръгчетата не са всъщност кръгчета, а напомнят лекоатлетическа писта на стадион? Всяка права и всеки полукръг са по една минута летене, така въздушния контрол като прати някой самолет да върти кръгчета знае, че ако самолета е бил в точка А в един момент, то ще е точно след 4 минути в същата точка. Помага като имаш много самолети, които да наблюдаваш паралелно :)

  • Харесвам 13
Връзка към коментар
преди 8 часа, traveler каза:

Кацнаха благополучно,но са много объркани,ядосани и нищо не са разбрали.Имало подготвен самолет и до час щели да излетят.

Имате ли повече информация, стана любопитно. И щастливо прекарване на младоженците!

Връзка към коментар

Излетяха в 5 часа бг време.Сега пък ги няма на flightradar ,но се успокоявам че в тази част на океана няма други самолети и е поради липса на покритие от радари:(

Връзка към коментар
преди 12 часа, Георги каза:

Предполага какъв е маршрута, ако е на редовен полет се пробва да предположи за 120 минути напред, в противен случай само на 10. 

 

https://www.flightradar24.com/blog/exploring-estimated-coverage-in-flightradar24/

Пълен абсурд е, че в 21-ви век кучета, котки, коли и т.н. могат да се следят със спътник, но самолетите продължават да ползват стари технологии и реално да са невидими в голяма част от полета над океани, полюси, пустини и т.н. Трябваше безследно да изчезне един самолет на Malaysian airlines за да станат първата авиокомпания в света, която ще въведе сателитно проследяване на самолетите си цък

Връзка към коментар
преди 13 часа, Георги каза:

Любопитен факт. Знаете ли защо кръгчетата не са всъщност кръгчета, а напомнят лекоатлетическа писта на стадион? Всяка права и всеки полукръг са по една минута летене, така въздушния контрол като прати някой самолет да върти кръгчета знае, че ако самолета е бил в точка А в един момент, то ще е точно след 4 минути в същата точка. Помага като имаш много самолети, които да наблюдаваш паралелно :)

Предполагам данните се задават на автопилот и общо взето за пилотите не остава нищо друго освен да се закачат със стюардесите докато самолета изяде излишното гориво?

Връзка към коментар
преди 2 часа, Duke каза:

Предполагам данните се задават на автопилот и общо взето за пилотите не остава нищо друго освен да се закачат със стюардесите докато самолета изяде излишното гориво?

То по-голямата част от пилотската работа е такава. Виж, че елипсите са перфектни и буквално една върху друга, на ръка не може да стане дори да имаш хореографията на наште гимнастички :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, traveler каза:

Вече кацнахме:):):yahoo::yahoo:,по flightradar ,надявам се и действително.

Благодаря на всички!

Може да им съобщиш, че първото им семейно пътуване е било един виртуален магелански Биг брадър.

  • Харесвам 17
Връзка към коментар
преди 2 часа, Георги каза:

 Виж, че елипсите са перфектни и буквално една върху друга, на ръка не може да стане дори да имаш хореографията на наште гимнастички :)

Бе чак да са перфектни и една върху друга - не  съвсем ... ;)

-FR-1.thumb.jpg.bc1011e29075b62be8e62008decc46ee.jpg

Връзка към коментар

Леле, пътувахме миналата година на сватбеното ни пътешествие със същия самолет, същия полет, до същата дестинация... Очертава се и тази година да летим с него (че те на Evelop не им останаха много)... :)

Пиши подробности за причината, като стане ясно...

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.