vellinna Публикувано: 22 май, 2017 Сподели Публикувано: 22 май, 2017 (редактирано) Здравейте! Купих два билета София - Бургас преди месец през edreams. Имам номерата на билетите и ги виждам на сайта на БГер, исках да сменя часа на полета и от Колцентъра на Бгер ми съобщиха, че полета е анулиран... В случая какво бих могла да направя, за първи път ми се случва анулиран полет? Редактирано 22 май, 2017 от vellinna Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 22 май, 2017 Сподели Публикувано: 22 май, 2017 В този под-форум има много теми със случаи като твоя, може да ги прегледаш за начало и да добиеш представа. Ако искаш конкретна помощ, трябва да споделиш повече информация - кога са отменените полети и колко време преди това си научила. Имаш много права, и на нов билет, и на връщане на парите + компенсация... Връзка към коментар
iMari Публикувано: 22 май, 2017 Сподели Публикувано: 22 май, 2017 В нета има доста информация какво ти се полага.Например тук. Важно е колко време преди полета правят промяна/анулират.От кол центъра не ти ли предложиха друг полет,това обикновенно е практиката.Ако дата на полета е в летните месеци БГ ер имат по няколко полета на ден.Ако сте искали да смените часа,може да се каже че това е щастлива случайност,ще го направят безплатно.Най-добре провери първо какво излиза на тяхната страница като часове същият ден и какво те устройва.За компенсация можеш да се бориш след като мине полета със всички налични документи - резервация,уведомление за промяна на полет(ако пратят,обикновенно звънят по телефона),бордни карти от осъществения полет. Връзка към коментар
vellinna Публикувано: 22 май, 2017 Автор Сподели Публикувано: 22 май, 2017 (редактирано) Подробностите - билетите са купени на 18 април през Едриймс. Дата на полета е 9 юли. До преди 3-4 дни на сайта на Бгер за 9 юли имаше два полета, в 14,50 и в 21,50. Не съм получила уведомление нито на меила нито на телефона. Днес разбрах случайно, като се обадих на колцентъра. След като дадох номера на билета, служителката ми каза че е купен през агенция и да си търся парите от там. Но преди това беше много учудена, че имам билети за полет който тя /невижда в системата/ - цитирам. Нищо повече. А на същата дата полета в 14,50 ме устройва, но днес вече не отговарят на телефона. Утре ще се обадя пак. Благодаря ви! Редактирано 22 май, 2017 от vellinna Връзка към коментар
Георги Публикувано: 22 май, 2017 Сподели Публикувано: 22 май, 2017 При това положение не ти дължат обезщетение, но могат да ти върнат парите или да те пренасочат на съседен полет. В този случай наистина по протокол трябва да говориш с edreams, макар че ако си по-упорита може и да попаднеш на по-сговорчив служител на авиокомпанията, който да ти свърши работа. Връзка към коментар
vellinna Публикувано: 24 май, 2017 Автор Сподели Публикувано: 24 май, 2017 Благодаря на всички. Ще си търся парите от edreams , и си купих нови билети с 36лв намаление на билет от обявената цена на сайта Бг ер. jetkost.it - edreams.it еднопосочен , плащане с АМ ЕХ 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега