Прескочи до съдържание

50% бонус (до 40 долара) в booking.com


Георги
Съобщението е добавено от Георги

Личните реферални връзки към booking.com са разрешени само за златни членове, в тази тема. Ако търсите връзка, чрез която да резервирате с намаление (извън дискутираните тук 40/80, 70/225 и т.н. ), търсете там. 

Препоръчани мнения

Има промяна в 80/40. При резервацията дава следното съобщение:

Само резервации на стойност поне US$200 отговарят на условията за получаване на възнаграждение.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз имам две резервации, за които чакам бонус. Едната за 51$ другата за 56$, крайни цени. Получих мейли и за двете, гласящ следното:

Getting your US$25 reward from Booking.com

We hope you have an awesome trip! After your stay, you'll get an email about your US$25 reward from Booking.com. The reward is paid to your preferred credit card and sent shortly after that.

 

Чек-аута беше на 20.08. Този мейл е получен на 21.08 и след това нищо. Аз мислих, че няма основания да се притеснявам, но вече не съм сигурна.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 44 минути , Vyara каза:

Чек-аута беше на 20.08. Този мейл е получен на 21.08 и след това нищо. Аз мислих, че няма основания да се притеснявам, но вече не съм сигурна.

Все още не се притеснявай-от 3 до 5 работни дни превеждат, понякога стигат и до 7

 

преди 53 минути , Dani Magelan каза:

За 120/40 паунда.

Само резервации на стойност поне £155.83 отговарят на условията за получаване на възнаграждение. 

Това къде го виждаш? :(

Ще откажа накрая пак хотела и ще си взема друг от индийците!

Връзка към коментар

Влязох в резервациите си и видях вместо 75 евро 40 паунда, а сумата е доста над 225 евро. А беше изписано при резервацията, че се връщат 75 евро.

Направих пробни резервации през известните линкове. Накрая преди плащането се вижда този текст. Явно са променили в движение условията.

Връзка към коментар
преди 9 минути , bobole4e каза:

Все още не се притеснявай-от 3 до 5 работни дни превеждат, понякога стигат и до 7

 

Това къде го виждаш? :(

Ще откажа накрая пак хотела и ще си взема друг от индийците!

Ха-ха и аз така.Имам останали само две резервации,но и тях май ще откажа.

Връзка към коментар
преди 1 минута , edbloom каза:

@rik4o , не разбрах - тази резервация вече ти е минала и сега не искат да ти платят обещаното или тепърва ти предстои ?

Предстои и е с плащане на място, ако това има значение.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , rik4o каза:

Предстои и е с плащане на място, ако това има значение.

Е, тя рибата още в моето, вие се разправяте с отдела за борба с клиенти... Много често хората, които контактуват с клиентите си нямат хабер от нещата, които ги питам, по-добре да оставиш нещата да се случат автоматично и да се разправяш после, ако има проблем (досега тази промоция е била безпроблемна, според мен).

Или спокойно можеш да смениш с нещо малко по-скъпо, за да мине прага. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 5 минути , neuromancer каза:

Е, тя рибата още в моето, вие се разправяте с отдела за борба с клиенти... Много често хората, които контактуват с клиентите си нямат хабер от нещата, които ги питам, по-добре да оставиш нещата да се случат автоматично и да се разправяш после, ако има проблем (досега тази промоция е била безпроблемна, според мен).

Или спокойно можеш да смениш с нещо малко по-скъпо, за да мине прага. 

Ако можех да сменя, бих го направил. Но резервацията вече е без право на промяна и освен това, се твърди, че един потребител може да се възползва само от един линк. 

 

Нямам особени притеснения, дори и да не ми платят бонуса, тъй като:

  • цената на нощувките идеално ме устройва
  • вече веднъж получихме бонус по тази програма - не е болка за умиране, с още един бонус или не.

 

От друга страна обаче, предполагам никой не желае да взема решения в ситуация на неяснота и несигурност, пък било то и за някакви бонуси. А пък още по-неприятното е това постфактум да ти заявят, че не си за техния вип-салон, защото, видите ли, вратовръзката Ви била с 2 см по-къса от НАЙ-НАЙ-НОВИТЕ им изисквания. То това е дразнещото. :-) 

  • Харесвам 6
  • Смея се 1
Връзка към коментар

Така че да видим какво ще стане...

Щом сте рекли...

преди 3 часа, bobole4e каза:

rik4o,  не се отказвай, продължавай да им пишеш и пилиш на главата...

the show must go on...

 

Уважаема госпожо ...,
Благодаря за навременния отговор!

Бих искал да Ви обърна внимание върху факта, че Вашият колега НЕ ме е уведомявал, че "сумата на резервацията преди такси и данъци трябва да бъде поне два пъти по-голяма от стойността на наградата.". Цитатът е от Вашето писмо до мен и за съжаление фигурира единствено там. Не си и помислям, че е в резултат на недостатъчно информация. Отдавам го на вероятно известно объркване, което е станало при анализирането на коментирания казус с моята резервация и участието й в бонусната програма на Booking.com. А тя, мoята резервация, е направена в съответствие с всички предварителни изисквания и перфектно отговаря на условията за награда. Надявам се да осъществя престоя си в хотела и след това да получа полагащия ми се бонус по кредитната карта, запазена специално за случая в моя акаунт при вас.

Още веднъж изказвам добронамереното си желание да приключим час по-скоро обсъждането на казуса. В тази връзка настоятелно Ви моля отново да потвърдите участието на резервация с Номер на потвърждението ... в бонусната програма и изплащането на наградата  и чрез нарочен имейл до мен, отделно от недвусмисленото потвърждение, което имам от страницата, следваща самата резервация. С това ще считам случая за приключен, и то на нивото на професионализма, който задължително трябва да демострират и да притежават всички служители на уважавания от мен Booking.com.

Очаквам навременен отговор, за което предварително Ви благодаря!
Хубав ден!
--
Поздрави,
...

 

 

преди 12 часа, chandni каза:

@rik4o, препрати им собствените условия и ги накарай да мислят с главите си, а не да пишат глупости. Накарай ги да ти посочат къде пише нещо за сумата без таксите. 

Засега со кротце, со благо..., пък после може и да им цитирам освен собствените им условия и нещо от рода на...

 

преди 37 минути , mamaivy каза:

Ха-ха и аз така.Имам останали само две резервации,но и тях май ще откажа.

Може и да се стреснат.  Пък накрая направо ще ги поканя във форума, та да си поговорим наяве в интернет пространството. :-)

 

 

Чакаме отговор....

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Имам предвид, че като съм имал проблем и съм се свързвал с някоя голяма компания, в 80% от случаите не съм получавал адекватен отговор и е трябвало да се разправям с дни, понякога без резултат. Така че никога не бих си причинил това, без да имам конкретен проблем все още :)

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 13 минути , neuromancer каза:

Имам предвид, че като съм имал проблем и съм се свързвал с някоя голяма компания, в 80% от случаите не съм получавал адекватен отговор и е трябвало да се разправям с дни, понякога без резултат. Така че никога не бих си причинил това, без да имам конкретен проблем все още :)

Отдел за борба с клиентите - добре им пасва... :lol: :lol: :lol:

Редактирано от rik4o
  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Връзка към коментар

и аз не бях разбрала, че дискусията се води превантивно, преди изобщо резервацията да е минала още

 

не че нещо, ама колко да се стреснат от перспективата да изгубят 15% комисионна и да отърват плащането на 50%.. :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 12 минути , antea каза:

...не че нещо, ама колко да се стреснат от перспективата да изгубят 15% комисионна и да отърват плащането на 50%.. :)

Тя, преспективата, точно защото е перспектива, в един момент, ако я карат така, може да се разпростре и върху резервации с 0% плащания от тяхна страна, върху които пак да си изгубят 15-те процента комисиона. :)

 

P.S. Наистина, кой ги плаща реално тези US$40, US$75...?

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар

аз пък мисля, че перспективата винаги е била човек да буква от там, където му е най-изгодно в конкретния момент, а не да робува на някаква крива лоялност, и в тоя смисъл разни такива временни промоции на букинт или други платформа по-скоро имат само силно изразен краткосрочен ефект :)

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , antea каза:

аз пък мисля, че перспективата винаги е била човек да буква от там, където му е най-изгодно в конкретния момент, а не да робува на някаква крива лоялност, и в тоя смисъл разни такива временни промоции на букинт или други платформа по-скоро имат само силно изразен краткосрочен ефект :)

Точно така е. И в този смисъл, една лошо организирана и осъществена промоция може да "разколебае" и лоялността на вече спечелените клиенти. А за тях най-боли. :-) 

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар
преди 1 минута , rik4o каза:

Точно така е. И в този смисъл, една лошо организирана и осъществена промоция може да "разколебае" и лоялността на вече спечелените клиенти. :-) 

Ще попитам отново, има ли случай за не получен бонус?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И аз реших да им пиша предварително, тъй като и при мен изчезнаха бонусите от потвържденията в профилите ми. Та на единия профил ми отговориха, че 2 дни след престоя ми ще ми пратят мейл с инструкции как да получа бонуса си. А на другия профил все още нямам отговор, а ги писах по едно и също време снощи, само че единият на български /там имам отговор/, другият на английски :) 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Моята резервация беше от 14 до 16 този месец, точно 1 седмица мина и не съм получил дори мейл, за пари да не говорим. Сега проверих, че имам ДДС от 9%, та дори да го извадят от 106-те долара, пак няма да падне под 80 долара, макар това да си го измислиха в последствие.

Писах им мейл вчера, но нямам отговор, преди малко им писах отново. Сутринта се пробвах да се свържа по телефона, но след над 5 мин чакане се отказах.

Както казах предния път, имам два мейла с потвърждения, където изрично пише, че ще получа 40 долара.

 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Май и аз няма да мога да разчитам на моите бонуси другия месец. Резервациите са ми за по над 80$ дори и след данъци и такси, но кой знае какво още ще измислят.

Иначе първия и единствен кешбек от 40$, който съм получила беше при резервация на ръба т.е. 80евро . Цената е била с включени ДДС 9% и 4х0,60евро местна  такса , това май и при новите условия отговаря.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Kamen каза:

Ще попитам отново, има ли случай за не получен бонус?

Да има. Една стара резервация, както и една нова. Не съм се разправял, немам нерви.

Редактирано от Kris
Връзка към коментар
преди 6 часа, Dani Magelan каза:

Има промяна в 80/40. При резервацията дава следното съобщение:

Само резервации на стойност поне US$200 отговарят на условията за получаване на възнаграждение.

А и аз това разправям от вчера, а те не ми вярват :D

преди 3 часа, antea каза:

колко да се стреснат от перспективата да изгубят 15% комисионна:)

Някой има ли идея при плащане на място в хотела, буукинг как си взимат комисионната? Пращат ли им я?

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.