Прескочи до съдържание

50% бонус (до 40 долара) в booking.com


Георги
Съобщението е добавено от Георги

Личните реферални връзки към booking.com са разрешени само за златни членове, в тази тема. Ако търсите връзка, чрез която да резервирате с намаление (извън дискутираните тук 40/80, 70/225 и т.н. ), търсете там. 

Препоръчани мнения

На 9/5/2017 в 20:32, Bogiana каза:

Направих резервация по схемата 75е/225е и 20 минути след като се настаних в хотела и заплатих нощувките получих мейл, че резервацията ми е анулирана от мен.

След този пост, започнах да влизам по-честичко да си проверявам резервацията, дали "случайно" не са ми я анулирали, и днес , с приятна изненада виждам следния надпис:

40p.jpg.e3c7283286ff39542f200b495a647775.jpg

 

Намира се в самата резервация, отдолу. Разбира се, направих снимка за всеки случай :)

Резервацията ми е през линка 120 паунда/40

Редактирано от bobole4e
  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 18 минути , bobole4e каза:

След този пост, започнах да влизам по-честичко да си проверявам резервацията, дали "случайно" не са ми я анулирали, и днес , с приятна изненада виждам следния надпис:

40p.jpg.e3c7283286ff39542f200b495a647775.jpg

 

Намира се в самата резервация, отдолу. Разбира се, направих снимка за всеки случай :)

Резервацията ми е през линка 120 паунда/40

И при мен се появява подобен надпис, но за 75 евро. И аз ще направя снимка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 13 минути , Звелина каза:

При мен няма нищо, въпреки и че през работещ линк 75/225 влезнах.

На компютър само се появява. На телефона и аз не го виждам. 

Връзка към коментар

Не, според мен са започнали от днес-защото аз и вчера я гледах моята....- и ще стане постепенно. Особено ако са много.

Иначе моята е за след две седмици, на 21.09

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 30 минути , Stryper каза:

Трябва ми код 25/50USD или подобен. В темата има линк за реферъл. Дали има някой човек, от форума, за да се регистрирам под него?

Ето този намерих:

https://www.booking.com/index.html?aid=1229592;label=refer-UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YR0Sx_JJ4j-ZdmZForL4gLxf280KTo9yMkIyFDSyPwV67ElOMYSeKPFBsNAtIEo6RQ

За 50/25 не ти трябва рефърал. Иначе, ако е през рефърал в най - честия случай на теб и на него връщат по 15 евро.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Привет! Точно ровех в темата за мейла на съпорта и видях, че имам мейл " заявете своето възнаграждение в размер на US$25 сега, когато осъществихте престоя си ". Нужно ли е да правя нещо, или просто да чакам да ми преведат парите?

 

Връзка към коментар

Имам запазена карта, а линк има само за другата програма с приятелите. Подканят ме да се възползвам и от нея.

Значи просто ще си чакам парите. Благодаря ви!

 

Връзка към коментар

Дойде време и аз да попитам....

На 24 август резервирах хотел за периода 5-9.09.17 год. и все още нищо не е дошло само потвърждението по имейл.Като резервирах ми излезна,че ше ми върнат 40 паунда,но все още няма никой.^_^И започват да ме дразнят.

Стойността е 324 евро с линка за връщане на 40 паунда.Имам го на снимка за връщане на сумата.Картата е запаметена,защото теглиха парите по-рано.Какво ли става и аз не знам май май се правят на зашаматени.За телефона май  е този  02/425-3700 ,а за имейл не мога да го открия.Благодаря  предварително за отговорите.:)

Връзка към коментар
преди 1 минута , bobole4e каза:

Кое потвърждение по имейл е дошло? Резервацията ти е минала преди два дни, много скоро ми се струва да се ядосваш още.

Защо да се ядосам.Преди като влизах  имаше надпис,че ще ми върнат парите ,а сега като влезна няма нищо.:rtfm:

 

Връзка към коментар

Така ми се стори от поста ти, дано не съм те засегнала неумишлено...

Според мен е рано за твоята резервация, дано всичко да  е наред накрая. Аз също ще чакам пари по тези линкове и докато не ги видя в картата си все ще си имам едно наум(негативно :( ).

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

По принцип трябва да минат 5-7 дни от престоя. Първо пращат един мейл да си чакаш парите, после след няколко дена идват и парите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 37 минути , Иван Попов каза:

Защо да се ядосам.Преди като влизах  имаше надпис,че ще ми върнат парите ,а сега като влезна няма нищо.:rtfm:

 

За резервация 02 - 04 септември, получих следния мейл на 05.09:

Цитат

Welcome back!

Just to let you know, we've started processing your US$25 cash reward. This normally takes 2 to 10 working days.

We’ll be as quick as we can and when we've finished processing, we’ll send you another email about claiming your reward.

Не знам дали си забелязал, но едно от условията (освен създаването на акаунт и запаметяването на карта) беше да се остави ревю за престоя. Тъй като бяхме на път и вечер бяхме изморени, нямах време да се занимавам и не оставих веднага ревю. Оставих го чак на 08.09 вечерта. В 02:45АМ на 09.09 са ми изпратили имейл, че ревюто е качено, в 02:47 са ми изпратили имейл:

 

Цитат

Confirmation number ххххххххххх: Claim your US$25 reward now that you’re back!

Welcome back!

We hope you enjoyed your trip. Now you've stayed, we’ll put your US$25 reward on your credit card like we promised. You don’t need to do anything!

 

It’s done. Your US$25 is already on its way!

 

Още ги няма в сметката, но това вече зависи от банката колко ще отнеме.

Редактирано от chandni
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 45 минути , Иван Попов каза:

Дойде време и аз да попитам....

На 24 август резервирах хотел за периода 5-9.09.17 год. и все още нищо не е дошло само потвърждението по имейл.Като резервирах ми излезна,че ше ми върнат 40 паунда,но все още няма никой.^_^И започват да ме дразнят.

Стойността е 324 евро с линка за връщане на 40 паунда.Имам го на снимка за връщане на сумата.Картата е запаметена,защото теглиха парите по-рано.Какво ли става и аз не знам май май се правят на зашаматени.За телефона май  е този  02/425-3700 ,а за имейл не мога да го открия.Благодаря  предварително за отговорите.:)

Два - три дни след приключването на резервацията трябва да пристигне мейл, с който те уведомяват, че е време да получиш бонуса си.

После, трябва след 7 работни дни да са ти го превели. 

Така ми отговориха на мен, като се забавиха.

Аз им писах на :

customer.service@booking.com 

Ако и утре нямаш имейл, започвай да пишеш. 

Редактирано от AlexandraKo
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.