Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте, Магеланци. Приятели се обърнаха към мен с една молба - купили са билет за възрастна жена до Русия и по-точно няколко билета - София-Шереметиево, Шереметиево-Екатерининбург, Екатерининбург-Шереметиево и Шереметиево-София. Жената е трябвало да пътува на 10.06.17 и да се върне на 10.07, но е паднала лошо и са последвали куп усложнения - счупена ключица и ребра, пробит далак и т.н. Приятелите са доплатили за смяна на датата на билетите с един месец 10.07-10.08, но сега се оказва, че се налага нова операция и докторът категорично е забранил всякакви полети. Билетите са купени от posoka.com и пише, че са non-refundable. Дали има все пак някаква възможност за частично връщане на парите? Някакви насоки как да процедирам? Всички полети са с Aeroflot, само първият пише, че е operated by Bulgaria Air, но номерът на полета започва пак със SU.

Връзка към коментар

Да се свържат с агента и да обяснят ситуацията. Често, когато има доказан медицински проблем, авиокомпаниите са склонни да възстановят сумата, такава е и Аерофлот. Ето например изрових техните инструкции как агентите да искат рефънд през GDS системата на BSPlink: https://www.aeroflot.ru/cms/files/category_pictures/SU_Instruction_Invol_Refund_through_Refund_Application_BSPLink_oct15.pdf т.4 обяснява подробно нужните документи, posoka би трябвало да ги изискат от вас. 

 

С две думи, да питат posoka, вероятно ще се наложи да им предоставят всички медицински документи, може да се наложи и превод.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.