Алекс Публикувано: 18 юни, 2017 Сподели Публикувано: 18 юни, 2017 Здравейте, Някой знае ли при променен полет с Vueling дали има срок, в който трябва да прима/ откажа промяната? Връзка към коментар
reinamarsela Публикувано: 2 август, 2017 Сподели Публикувано: 2 август, 2017 На 18/6/2017 в 13:28, Алекс каза: Здравейте, Някой знае ли при променен полет с Vueling дали има срок, в който трябва да прима/ откажа промяната? Здравей , Алекс! Какво в крайна сметка се случи с полета ти с вуелинг? Аз при пътуването си до Майорка ще летя с тях и още не съм направила чек - ин ? Летяла ли си досега с тях? Връзка към коментар
akair Публикувано: 2 август, 2017 Сподели Публикувано: 2 август, 2017 Мисля, че няма срок, освен ако те не са сложили такъв в мейла, с който те информират за промяната. 1 Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 2 август, 2017 Автор Сподели Публикувано: 2 август, 2017 преди 3 часа, reinamarsela каза: Здравей , Алекс! Какво в крайна сметка се случи с полета ти с вуелинг? Аз при пътуването си до Майорка ще летя с тях и още не съм направила чек - ин ? Летяла ли си досега с тях? Здрасти, Ами какво се случи - никъде не намерих да имат срокове, но за по-сигурно си приех промените някъде след около 2 седмици. Иначе не съм летяла. То чек-ин е 7 дни преди датата доколкото разбирам от сайта. преди 2 часа, akair каза: Мисля, че няма срок, освен ако те не са сложили такъв в мейла, с който те информират за промяната. Сега си погледнах мейла Dear Customer, We inform you that your flight has been rescheduled. You can access the options available in "Manage your booking". If the flight suggested by us does not meet your needs, you have the possibility to change it* during the next 15 days or request a refund through the following link. 1 Връзка към коментар
reinamarsela Публикувано: 2 август, 2017 Сподели Публикувано: 2 август, 2017 преди 10 минути , Алекс каза: Здрасти, Ами какво се случи - никъде не намерих да имат срокове, но за по-сигурно си приех промените някъде след около 2 седмици. Иначе не съм летяла. То чек-ин е 7 дни преди датата доколкото разбирам от сайта. Сега си погледнах мейла Dear Customer, We inform you that your flight has been rescheduled. You can access the options available in "Manage your booking". If the flight suggested by us does not meet your needs, you have the possibility to change it* during the next 15 days or request a refund through the following link. Оффф, имам едни притеснения за тях, много са ми странни! Кой полет ти отмениха, вътрешния или международния. Преглеждайки коментарите, виждам ,ч е и вие ще летите 08,40ч. От Палма за Барселона. През бравофлай ли резервира? Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 2 август, 2017 Автор Сподели Публикувано: 2 август, 2017 преди 11 минути , reinamarsela каза: Оффф, имам едни притеснения за тях, много са ми странни! Кой полет ти отмениха, вътрешния или международния. Преглеждайки коментарите, виждам ,ч е и вие ще летите 08,40ч. От Палма за Барселона. През бравофлай ли резервира? Не, от този се отказах. Палма - Барселона резервирахме един на Norwegian към обяд. Иначе полетът на Vueling е Барселона - Малта. И на мен са ми малко странни, но всичко трябва да е наред. Аз си дръпнах приложението - доколкото виждам чекирането може да се направи през него. Пък дали ще стане, не е ясно. Има доста оплаквания от мобилното приложение. Също съветват да се запаметят бордните карти, тъй като на някакъв човек му е изчезнала от приложението малко преди полета и без интернет връзка не можеш да я отвориш. А уж не трябва да е така. На летището в Палма и Барселона може да се мине с бордна карта на телефона. От сайта: You can check in online for flight Majorca – Barcelona . You can take your printed boarding pass with you, or if you prefer, get in on your mobile. 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 2 август, 2017 Сподели Публикувано: 2 август, 2017 Може ли да кажете, как точно са ви странни? Повтаря се няколко пъти вече... Не виждам нищо по-различно от която и да е друга АК. Връзка към коментар
reinamarsela Публикувано: 2 август, 2017 Сподели Публикувано: 2 август, 2017 преди 10 минути , Alexander каза: Може ли да кажете, как точно са ви странни? Повтаря се няколко пъти вече... Не виждам нищо по-различно от която и да е друга АК. Ами много често чета оплаквания за отмяна на полети.... За комуникация с тях само по телефон, нито чат , нито нищо...Два пъти изпращам имейл - глас в пустиня.... относно чек ин- почти нищо с две думи..... мога ли не мога ли да се чекирам на летището- не е ясно..... таксуване ли се, колко? !?!?!?! Предвид горе изложеното ги намирам за СТРАННИ, ДАЖЕ СТРАШНИ! ( предвид на това , че ще пътувам с малко дете, ако съм сама не се стряскам толкова ) Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 2 август, 2017 Автор Сподели Публикувано: 2 август, 2017 преди 12 минути , Alexander каза: Може ли да кажете, как точно са ви странни? Повтаря се няколко пъти вече... Не виждам нищо по-различно от която и да е друга АК. На мен са ми странни, защото не съм ги ползвала и доста се лутам из сайта им. За мен лично не е user friendly. Освен това не ми пратиха и-мейл при резервацията. Дали аз не съм цъкнала да получа е-мейл или по принцип не пращат не знам. Истинско чудо, че получих за промяната на полета. Все още не знам реално с колко са ми изместили полета, защото никъде няма информация за първоначалната резервация. Такова нещо като Itinerary също няма, но да кажем, че в сайта им booking-a играе същата роля. После както казах ми отне доста време да разбера в какъв период мога да приема промените на полета си. А в General conditions of the contract for the carriage of passengers and baggage такава информация изобщо не намирам. Четох в коментари към приложението, че на гише можеш да се чекираш безплатно, но къде го пише това и дали е наистина е безплатно... 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 2 август, 2017 Сподели Публикувано: 2 август, 2017 Чак чести оплаквания не знам да има. Аз лично съм ги ползвал поне 15 пъти и никога не съм имал промяна на часа, камо ли на датата, за разлика от Уиз, където ми са ми сменяли часове и дати доста пъти! Чат не знам защо трябва да има, колко компании имат такъв, особено ЛК? Кога и къде може да се направи чек ин- онлайн, който не е задължителен си го пише тук, тук и тук. За багажа тук. Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 2 август, 2017 Автор Сподели Публикувано: 2 август, 2017 преди 1 минута , Alexander каза: Кога и къде може да се направи чек ин- онлайн, който не е задължителен си го пише тук, тук и тук. Това и аз го намерих, но ако не се чекираш онлайн, можеш ли да го направиш на летището на гише и плаща ли се? Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 2 август, 2017 Сподели Публикувано: 2 август, 2017 НЕ Е задължително, писах го в изречението, което си цитирала. Никъде в сайта им, не пишат, че е задължително, нито има цени точно за това. Ако не се направи предварително, се прави на гише безплатно. Освен това, си имат и апликация, но пак трябва да се провери, на кои летища работи и на кои не. Връзка към коментар
Алекс Публикувано: 2 август, 2017 Автор Сподели Публикувано: 2 август, 2017 преди 13 минути , Alexander каза: НЕ Е задължително, писах го в изречението, което си цитирала. Никъде в сайта им, не пишат, че е задължително, нито има цени точно за това. Ако не се направи предварително, се прави на гише безплатно. Освен това, си имат и апликация, но пак трябва да се провери, на кои летища работи и на кои не. Сега разбрах. Благодаря. Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 19 юни, 2021 Сподели Публикувано: 19 юни, 2021 Имам промяна в полет и ми предлагат трите опции. Искам да канселирам ама не мога да разбера, като кредит ли ми веъщат парите или по карта. В условията им пише само ако сам канселирам, че връщат кредит. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега