Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

преди 37 минути , koliob каза:

Липсата на лимити и разказите на ползвалите кода в последния месец създадоха усещането, че няма никакви ограничения. Иначе booking.com не са обещавали подобно нещо. Или поне никъде не са го написали по този начин. 

Наличието на лимит/ограничение не би трябвало да произлиза (да се подразбира) от обстоятелството, че не е написано че няма ограничения, а би могло да е валидно, ако изрично е посочено че има някакво (кото бройка или стойност)  ограничение.
Или поне аз си мисля че това е нормалната логика.  

Да не говорим, че ясно са написали неща като:

 

Visit any of the attractions listed between 2017-**-** and 2017-**-**

Just show QR code to staff at the attractions (or location listed) to get your free tickets!

Enjoy Dubai attractions – free
 

Are there hidden charges or fees?
No charges, no fees – you can visit every attraction, completely free.

 

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар
преди 40 минути , koliob каза:

Липсата на лимити и разказите на ползвалите кода в последния месец създадоха усещането, че няма никакви ограничения. Иначе booking.com не са обещавали подобно нещо. Или поне никъде не са го написали по този начин. Не ги оправдавам, но така или иначе това няма как да продължи без да претърпят значими загуби. EUR 100 си е много хубав подарък за резервации със стойност EUR 100 - EUR 500, но явно много хора са се настроили да похарчат наколко хиляди за чужда сметка и сега са разочаровани.

Оказва се , че са заблузили клиентите си. Ако още в началото бяха упоменали  лимит от 100 е или ползане безплатно на една , две или три  атракции  примерно, в момента нямаше да водим тази дискусия и хората да остават с негативно усещане за тази "промоция ". В крайна сметка букинга е голяма международна фирма и би трябвало предварително да са си направили достатъчно добре разчетите , преди да офертират клиентите си.

Като пример ще дам - имам резервация за Барселона , но за 6 човека . При този лимит се окозва , че ще можем да се възползваме от 1 актракция с доплащане  обаче. Предполагам , че има и други като мен с направени резервации за повече хора.  И това вече не е промоция.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Всъшност и аз съм от групата на разочарованите, но според мен фактите са такива. Търсенето на аргументи и тълкуване на техните FAQ едва ли ще промени нещата. Вече канцелирах 9 резервации, но ми останаха все пак три. Може би трябваше да реализирам идеята да направя 7 еднодневни резервации, вместо една седмична, но тогава реших, че е прекалено голяма загуба на време.

Връзка към коментар
преди 1 минута , bad kid каза:

Аз съм от групата на редовно ползващите букинг, които нямахме достъп до тия оферти изобщо, та вашият проблем е по-малък.

И аз. Започвам да си мисля, че точно заради това. :-)

Връзка към коментар

Според мен този, или тези служители от booking.com, които са мислили и осъществили тази кампания, доста са се издънили. ;) 
В случай, че идеята е била, както предполагаме, рекламно-проучвателна - то лесно биха могли още изначално да заложат някакви условия, например "предложението важи за този, който резервира и за още 1 човек (и за 2 деца)" и "общата стойност на използваните атракции не може да  превишава 250€ на човек"  и "офертата за кодовете за безплатни атракции се предлага за ограничено време, до изчерпването им" , после да си видят какъв бюджет имат за кампанията, и според уговорките с агенциите да пускат кодове докато им се изчерпи бюджета, с който могат да покрият "безплатните" атракции. 
Така хем щеше да се разшуми за офертата (както стана и сега) в сайтовете, форумите и блоговете за туризъм и пътешествия и така да има рекламен ефект, хем всички, успели да резервират по време на кампанията щяха да са супер доволни и да хвалят booking.com, че с резервация за 20,30,40 или 50€ могат да получат допълнително екстри на стойност 500€, хем от booking.com щяха да си получат данни кои атракции се търсят, хем разходите им щяха да са колкото е предвидения бюджет. 
А сега какво се получава: 
- повечето клиенти с резервации са изнервени, в неизвестност и псуват booking.com че се опитват да променят офертата;
- от съпорта явно не са съвсем наясно какви са условията и не могат да отговорят на клиентите; 
- в случай че откажат атракции на основата на постфактум въведени ограничения, някои клиенти може да ги съдят или ще отнесат въпроса до европейски потребителски организации, а много други ще излеят разочарованието си в социалните мрежи, форумите и блоговете;
- сигурно  в booking.com не са наясно какъв точно бюджет ще им е необходим , доколкото въобще не е ясно кой от клиентите колко още хора ще доведе за атракциите и кои точно атракции ще пожелае да ползва ...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 2 часа, bobole4e каза:

Незнам...аз продължавам да не я намирам

Аз дори виждам две оферти - галерия с градини ( за тази имах резервация, която по-късно отмених) и само посещение на галерията. Странна работа ... 

Screenshot_20170722-153010.png

Screenshot_20170722-153032.png

Редактирано от margarettod
Връзка към коментар

А иначе аз лично в такива случаи (суперизгодни на пръв поглед оферти, грешки за самолетни билети и пр.) си спестявам разочарованието, като предварително подхождам с настройката, че е възможно нещата да не се получат, пък ако наистина станат - толкова по-добре! :) 
Плюс че (както на комар или на фондовата борса ;) )  влагам толкова допълнителни ресурси (време, пари), колкото мога да си позволя да изгубя, без да ме е яд и без това да има сериозни последици. 
 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 4 минути , margarettod каза:

Аз дори виждам две оферти - галерия с градини ( за тази имах резервация, която по-късно отмених) и само посещение на галерията

Аз през телефона не влизам, само през стационарен компютър.При мен беше само офертата с градините за 50евро(преди да зачезне). Така или иначе ще се пробвам с контактите, които има по напред в темата, когато дойде момента да направя някаква резервация. Даже офертата за 30евро по ме урежда, ако ще трябва да смятам и нагласям 100евро...А и какви градини през декември :)

Връзка към коментар
преди 1 час, koliob каза:

Липсата на лимити и разказите на ползвалите кода в последния месец създадоха усещането, че няма никакви ограничения. Иначе booking.com не са обещавали подобно нещо. Или поне никъде не са го написали по този начин. Не ги оправдавам, но така или иначе това няма как да продължи без да претърпят значими загуби. EUR 100 си е много хубав подарък за резервации със стойност EUR 100 - EUR 500, но явно много хора са се настроили да похарчат наколко хиляди за чужда сметка и сега са разочаровани.

Това за стойността на резервацията го четохте някъде или е само мнение?

Връзка към коментар
преди 1 минута , mamaivy каза:

Това за стойността на резервацията го четохте някъде или е само мнение?

В линка за атракциите е дописано долу в често задавани въпроси.

преди 46 минути , koliob каза:

Всъшност и аз съм от групата на разочарованите, но според мен фактите са такива. Търсенето на аргументи и тълкуване на техните FAQ едва ли ще промени нещата. Вече канцелирах 9 резервации, но ми останаха все пак три. Може би трябваше да реализирам идеята да направя 7 еднодневни резервации, вместо една седмична, но тогава реших, че е прекалено голяма загуба на време.

Еха, ти доста си се постарал :)

В интерес на истината , аз от пътуването няма да се откажа , но ако намеря по-евтино място за настаняване по другите сайтове , ще анулирам това от букинга.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Ради каза:

В линка за атракциите е дописано долу в често задавани въпроси.

Еха, ти доста си се постарал :)

В интерес на истината , аз от пътуването няма да се откажа , но ако намеря по-евтино място за настаняване по другите сайтове , ще анулирам това от букинга.

Извинявам се,но аз никъде не виждам ограничение за стойността на резервацията.Бихте ли цитирали,ако се вижда при Вас,защото това изискване ще е още нещо ново.

Връзка към коментар

Това е най- долу в линка от букинга за предоставяните атракции

Често задавани въпроси

Какъв е лимитът на тази оферта?

Вашият код е на стойност 100 EUR (прилага се валутен курс) и може да използван за всяка една от посочените атракции. Ще ви изпратим имейл, когато достигнете този лимит.

Кога е валидна тази оферта?

Вашият код е валиден по всяко време между 00:01ч. в деня на настаняване и 23:59 в деня на напускане.

Как мога да резервирам билети за тези атракции?

В момента не предлагаме тази опция на Booking.com. Въпреки това, някои атракции молят да се свържете с тях, за да резервирате своето място. Проверете информацията за всяка атракция, за да научите повече.

..........

Редактирано от Ради
Връзка към коментар
преди 1 минута , Ради каза:

Това е най- долу в линка от букинга за предоставяните атракции

Често задавани въпроси

Какъв е лимитът на тази оферта?

Вашият код е на стойност 100 EUR (прилага се валутен курс) и може да използван за всяка една от посочените атракции. Ще ви изпратим имейл, когато достигнете този лимит.

Кога е валидна тази оферта?

Вашият код е валиден по всяко време между 00:01ч. в деня на настаняване и 23:59 в деня на напускане.

Как мога да резервирам билети за тези атракции?

В момента не предлагаме тази опция на Booking.com. Въпреки това, някои атракции молят да се свържете с тях, за да резервирате своето място. Проверете информацията за всяка атракция, за да научите повече.

Откъде да взема билетите си?

За повечето атракции, просто покажете своя код на персонала на входа. Въпреки това, някои от атракциите изискват вземане на билетите от друго място. Вижте информацията за всяка атракция, за да сте сигурни.

Мога ли да удължа датите, в които мога да използвам своя код?

Кодът ще бъде валиден само за дните между настаняването и напускането, посочени в резервацията ви. Кодът за всяка резервация е уникален.

Има ли скрити такси?

Можете да се възползвате от тази оферта, без да плащате такси

Мога ли да променя името на госта, посочено на кода?

Името на госта, посочено на кода, няма значение, атракциите не изискват тази информация

Как мога да получа помощ във връзка с престоя си?

За всички въпроси, свързани с резервацията ви, моля, посетете страницата за обслужване на клиенти на Booking.com.

Да,благодаря,това излиза и при мен.Аз разбрах,че резервацията-в смисъл нощувките трябва да са на стойност над 100 евро и затова попитах.То не че и това не могат да добавят,де.:)Докато ми дойде времето за пътуване сигурно и на туристически автобус ще се радваме.:)

Връзка към коментар
преди 19 минути , Ради каза:

Това е най- долу в линка от букинга за предоставяните атракции

Често задавани въпроси

Какъв е лимитът на тази оферта?

Вашият код е на стойност 100 EUR (прилага се валутен курс) и може да използван за всяка една от посочените атракции. Ще ви изпратим имейл, когато достигнете този лимит.

Кога е валидна тази оферта?

Вашият код е валиден по всяко време между 00:01ч. в деня на настаняване и 23:59 в деня на напускане.

Аз понеже предвиждах някакво такова развитие, си архивирах тази страница в момента на получаване но кода и тя изглежда така:
boo-1.thumb.jpg.6841c76f4e79275e12f6fe78a61ac600.jpg
 

Друг е въпросът това колко ще помогне, но поне ще го ползвам като аргумент при спора. 

Връзка към коментар
преди 24 минути , antea каза:

какъв аргумент? че са добавили постфактум  още един "често задаван въпрос"? 

Не, че са променили постфактум условията по офертата 
И че добавеното условие влиза в директно противоречие с други условия, след като има оферти на стойност над 100€, за които изрично е посочено  "free"

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 13 минути , Фичо каза:

Не, че са променили постфактум условията по офертата 
И че добавеното условие влиза в директно противоречие с други условия, след като има оферти на стойност над 100€, за които изрично е посочено  "free"

а аз поне два пъти се опитам да кажа, че всички са научили условията на офертата постфактум след резервацията си /макар да са ги знаели косвено от споделени лични имейли на други потребители, но това не е нещо, на което да се позовеш/, така че всяка следваща промяна не е от никакво значение 

 

по второто ти изречение обаче съм съгласна, звучи като малоумна ситуация 

Връзка към коментар
преди 21 минути , antea каза:

а аз поне два пъти се опитам да кажа, че всички са научили условията на офертата постфактум след резервацията си /макар да са ги знаели косвено от споделени лични имейли на други потребители, но това не е нещо, на което да се позовеш/, така че всяка следваща промяна не е от никакво значение 

Не знам, може да си права, аз не съм юрист ..., просто се опитвам да разсъждавам логично.  И в този смисъл ми се струва неприемливо да се въвеждат постфактум едностранно някакви допълнителни ограничителни условия и промени.  
Все едно да сключиш договор с някой мобилен оператор и да има в пакета включени 100 безплатни минути и в последствие, постфактум да кажат: "ама тия минути не може да са на стойност, по-голяма от 5лв., ще ти пуснем смс-че като достигнеш 5лв."

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

е как ще е все едно? наистина ли не правиш разлика между това да имаш един равнопоставен двустранен договор с взаимоизгодни насрещни престации /точно такъв е договора на букинг с хотелите, защото от тях взимат комисионна, а с клиентите са само посредник, който продава чужда услуга/ и едностранното им действие да ти дадат нещо като бонус, което зависи изцяло от тях? а как ти звучи да те съдят, защото не си си ползвал кода? нелепо, нали? защото нямаш подобно задължение :)

 

според мен има смисъл да се дълбае с някакъв успех  единствено по посока на подвеждаща реклама, провокирала покупка

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.