Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

Публикувано:

Не само за Лондон, а и за останалите градове са махнали всички атракции, които са по-скъпи от EUR100, както и част от другите относително по-скъпи.

Публикувано:
преди 14 часа, mamaivy каза:

Някой има ли QR код за Лондон?В моя линк вече са изчезнали голяма част от атракциите-места за хапване,еднодневните екскурзии също ги няма,изобщо оставени са само атракциите с по-ниска цена за вход.;)Само моят линк ли е така?

Aз имам.И при мен е така, но като цяло не е толкова зле - мисля да ползвам тъмниците(30 лири), круиза до Гринуич - 12 лири и музеят на Джак Изкормвача за 10 лири - всичко е по две, защото сме двама - събира се около 90 и няколко лири и после ще посетя Мадам Тюсо и има комбиниран билет от Окото на Лондон за 50 лири за три атракции - Окото, Шрек и аквариума и като прибавя Хайд Парк и Британския музей, които са безплатни, мисля, че точно уплътнява програмата ми от 5 дни :)Ако остане време, евентуално ще си отида на мои разноски до Стоунхендж и мисля, че това е максимума, който може да се вмести за първо посещение на Лондон и оптимално използване на безплатните атракции + отстъпки от други билети.

  • Харесвам 4
Георги Матеев
Публикувано:

Моля адвокатите на букинг отново да обяснят как сайта първоначално нищо конкретно не е обещавал, не променя условията и офертата в движение и ние, бедните потребители, нищо не сме разбрали.

 

Според мен тази кампания е маркетинговия провал на годината. Щеше да е смешно, ако не беше толкова жалко.

  • Харесвам 11
Публикувано:

[де да бях адвокат на букинг] , ама помисли, че навсякъде се случват такива неща, дори и да си платил за нещо  - което не е случая тук, нали, защото, пак да кажем, не си платил нищо, освен резервацията си в хотела, и не е имало нужда да се съгласяваш и приемаш някакви условия / такива няма, има често задавани въпроси/, както и нямаш съответно и задължения във връзка с ползването на нещото безплатно

 

на мен няколко пъти ми се е случвало да отпадне хедлайнера в лайнъпа на някое парти, заради който отивам всъщност, и при това съм си платила месеци преди това - и какво? ясно е, че си разочарован, ама не е краят на света все пак :)

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 22 минути , antea каза:

[де да бях адвокат на букинг] , ама помисли, че навсякъде се случват такива неща, дори и да си платил за нещо  - което не е случая тук, нали, защото, пак да кажем, не си платил нищо, освен резервацията си в хотела, и не е имало нужда да се съгласяваш и приемаш някакви условия / такива няма, има често задавани въпроси/, както и нямаш съответно и задължения във връзка с ползването на нещото безплатно

 

на мен няколко пъти ми се е случвало да отпадне хедлайнера в лайнъпа на някое парти, заради който отивам всъщност, и при това съм си платила месеци преди това - и какво? ясно е, че си разочарован, ама не е краят на света все пак :)

Имам код за Рим и Дубай... отне ми две седмици работа да подготвя почасова програма за двете дестинации, да се свържа със съответните туристически агенции, имам вече дори електронни билети за някои атракции... Наистина ли мислите, че това е нищо? Аз не съм толкова снизходителна към некоректността на Букинг!!!

Смятам, че дъщеря ми на 15 дори си дава сметка, че така не се прави бизнес... това е лоша фирмена политика!!!

 

  • Харесвам 5
Публикувано:

ами, предполагам, че ако наистина държиш да посетиш всичките тези места, които си си набелязала, щеше да отделиш същото време за организиране на посещенията им, и без този код? с разликата, че щяхте да си ги платите..... наистина не разбирам - що за аргумент е това, че си положил усилия да се подготвиш за някакво място?

 

отстрани погледнато, на мен ми звучи сякаш сте възприели обещаното с 1 изречение от букинг едва ли не за конституционно-гарантирано право, което е грешен подход, и затова сте обидени сега

 

 

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 1 минута , antea каза:

ами, предполагам, че ако наистина държиш да посетиш всичките тези места, които си си набелязала, щеше да отделиш същото време за организиране на посещенията им, и без този код? с разликата, че щяхте да си ги платите..... наистина не разбирам - що за аргумент е това, че си положил усилия да се подготвиш за някакво място?

 

отстрани погледнато, на мен ми звучи сякаш сте възприели обещаното с 1 изречение от букинг едва ли не за конституционно-гарантирано право, което е грешен подход, и затова сте обидени сега

 

 

Бих отговорила само, че човек, който държи на думата си очаква същото... явно няма нужда повече да коментирам, защото няма да ме разберете...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Още в началото звучеше "too good to be true". Вероятно е въпрос на лошо планиране, имали са бюджет за промоцията, който бързо е бил изчерпан....

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 13 минути , antea каза:

отстрани погледнато, на мен ми звучи сякаш сте възприели обещаното с 1 изречение от букинг едва ли не за конституционно-гарантирано право, което е грешен подход, и затова сте обидени сега

Не знам защо и как намесихме конституцията :biggrin:, а иначе - просто приехме обещаното за обещано
И не е краят на света, разбира се, никой не го приема така. ;)  
 

  • Харесвам 5
Публикувано: (редактирано)
преди 17 минути , bonboneva каза:

Бих отговорила само, че човек, който държи на думата си очаква същото...

Според мен е грешка. Не бива да съдим за другите по това, което ние сме. Ако искаме да се спасим от разочарования, винаги трябва да имаме и мъничко толеранс, във вид на съмнение - тоест, да не вярваме безрезервно на всичко.

В противен случай, всяко неизпълнено насрещно обещание ще води до драми.

Ето сега, какво се случва: сърдите се, за нещо, което някой си обещал и не изпълнил.:O

Ми, в живота си, аз съм срещала сума ти индивиди, дето си обещават на поразия и мигновено забравят. С такива веднага приключвам.

В случая, ако сте оскърбени от неизпълненото им обещание, приключете отношенията си с Букинг - дали с мейл, че да им обясните, дали - мълчаливо, няма значение.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 4 минути , AlexandraKo каза:

Според мен е грешка. Не бива да съдим за другите по това, което ние сме. Ако искаме да се спасим от разочарования, винаги трябва да имаме и мъничко толеранс, във вид на съмнение - тоест, да не вярваме безрезервно на всичко.

В противен случай, всяко неизпълнено насрещно обещание ще води до драми.

Ето сега, какво се случва: сърдите се, за нещо, което някой си обещал и не изпълнил.:O

Ми, в живота си, аз съм срещала сума ти индивиди, дето си обещават на поразия и мигновено забравят. С такива веднага приключвам.

В случая, ако сте оскърбени от неизпълненото им обещание, приключете отношенията си с Букинг - дали с мейл, че да им обясните, дали - мълчаливо, няма значение.

Точно това съм направила...

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 29 минути , bonboneva каза:

Бих отговорила само, че човек, който държи на думата си очаква същото... явно няма нужда повече да коментирам, защото няма да ме разберете...

дедуктивно стигнах до извода, че явно не си държа на думата, след като не мога да разбера позицията ви; това е леко обидно, но както и да е  :)

 

опитвам се просто учтиво да изразя неодобрението си към вече някак прекаленото оплакване от ситуация, в която някои хора са се замесили сами, позволявайки алчността да замъгли здравия им разум /почти дословно самопризнание мернах някъде назад в темата/

 

няма нищо лошо в търсенето и ползването на изгодни оферти, но когато авантата е самоцел винаги е възможно да се случат и издънки.... малко като приказката със шамара

Редактирано от antea
  • Харесвам 6
Публикувано:

Големи хора сме! Едва ли някой вярва в Дядо Коледа?

 

Да си призная и аз се надявах, но не съм и толкова разочарован.

 

В крайна сметка..................... да се самоцитирам от самото начало:

На 20.06.2017 г. в 9:37, Georgi_G каза:

Въпросът: Прекалено е добро за да е истина, дали някой се е възползвал, работи ли на практика?

 

На 21.06.2017 г. в 11:53, Georgi_G каза:
даже и безплатен трансфер от Леонардо.
Абе звучи си като измама отвсякъде.

 

  • Харесвам 4
Георги Матеев
Публикувано:

Грешка или не, алчност или не... няма никакво значение. Разочарованието, откраднатата радостна емоция и усещането за прецакване си остават. Не мисля, че който и да е бизнес - особено мултимилиарден - би желал да се самопостави в толкова негативна ситуация и в този ред на мисли реакцията на букинг е неадекватна, тъй като показва тотален непукизъм към клиентите им.

 

За мен лично темата приключи. Така или иначе ще посетя набелязаните атракции - със или без код, направих си съответния извод за букинг и животът продължава :)

  • Харесвам 11
Катя мравката
Публикувано:

Човек, който не си държи на обещанието, ще замести излъгания си приятел с нов. Бизнесът обаче като си загуби репутацията било поради случайна грешка, било поради съмнителна рекламна стратегия, губи много повече от спестеното от орязването. Аз също ще отида на атракциите, за които Букинг ми заостри апетита. Като си ги организира сам човек, ще са отговарят повече на интересите му от надценените предложения на тур агенциите.

Беше твърде хубаво, за да е вярно.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Според мен това е като грешките със самолетните билети, всички знаехме, че е грешка и се надявахме да мине, е, не мина. Всеки трябваше да е подготвен.

  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 25 минути , Катя мравката каза:

 Бизнесът обаче като си загуби репутацията било поради случайна грешка, било поради съмнителна рекламна стратегия, губи много повече от спестеното от орязването.

 

това няколко пъти се повтори, но според мен отново не е някакъв особен фактор в случая

 

в тази тема - колко, може би 10-20? човека да са получили кодове, в трипадвайзър също обидено коментират приблизителен брой хора от същия порядък

 

във фейсбук също е нещо подобно, от линка, който беше пуснал някой назад, мернах, че там някаква особено активна дама настояваше, че ако получи от Букинг като компенсация еди-какви си седмични пасове за Лондон и Париж, за да й се върже измислената програма, щяла да се кротне и да счита случая за приключен ^_^

 

ако обмислите пък колко хора са си ползвали неограничено кодовете и са ултра доволни /т.е. косвено ще направят обратната положителна реклама/, и колко още пъти по хиляди хора изобщо нищо никога не са получили допълнително, въпреки че са редовни клиенти /не че им се полага по право нещо извън това, за което си имат сделка с Букинг/, и въобще няма да се трогнат от неволите на десетки или стотици, които се чувстват ограбени заради неполученото обещание, според мен ще е повече от наивно да се очаква какъвто и да било сериозен отзвук върху бизнеса, имиджа, реномето, репутацията и каквото още там за компанията

 

  • Харесвам 6
Публикувано:

а колко време след като резервирахте получихте кодовете? Аз резервирах преди два дни и досега нищо.

Публикувано:
преди 5 минути , Ивка каза:

а колко време след като резервирахте получихте кодовете? Аз резервирах преди два дни и досега нищо.

Промоцията изтече отдавна. Няма да получиш.

Мирослав Василев
Публикувано:
преди 4 минути , Ивка каза:

а колко време след като резервирахте получихте кодовете? Аз резервирах преди два дни и досега нищо.

Спряха да пращат кодове преди известно време (около две седмици, ако не се лъжа).

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.