Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

Аз мисля да пусна една жалба, защото очаквано или не, отказвам да приема, че това е нормално и че една международна компания трябва да се държи по този начин. И да е станала грешка, да са придвидили 50 ваучера, пък да им се е бъгнал алгоритъма и да са раздали 500, не е това правилният начин да си ограничат загубите. Държат се като мишки. Можете спокойно да пратят по един имеил, първо уведомявайки ме, че има промяна в условията за ползване на кодовете, и после извинявайки се за неудобната ситуация.

 

В този ред на мисли, имам спомени, че някой беше давал линк за жалби на европейско ниво. Ако може пак да го постне.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Поправете ме ако не съм вникнала в детайлите на ситуацията, но до сега аз разбрах това :

 

1. Първоначално определени клиенти на Букинг са получили персонални мейли с оферти за безплатни атракции. В често задаваните въпроси са уточнили че за тези получили офертата няма ограничения в броя на атракциите , които ще ползват от изброените в мейла, както и няма лимит на стойността им .

2. В последствие , резервиралите през букинг започват да получават оферта за атракции с лимит на стойността до 100 евро, и в често задаваните въпроси се променя също информацията, съответно отговаряща на получените нови условия .

 

Това ли е ситуацията в общи линии ?

Редактирано от funny
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

В недалечното бай Тошово минало се говореше за следната действителна случка. Радой Ралин пред продавачница на гевреци. Пита колко струва един геврек - 10 стинки, колко струват всичките гевреци - 50лева. Платил ги и казал: "Сега който дойде, му давайте колкото геврека иска без пари".....Сещате се какво се случило.

А като трябвало да дава обяснения, човека проверявал какво щяло да се случи при комунизма.

 

пп имам безплатни кодове, но след такива зверски злоупотреби за 1000 - 2000паунда, .......но комент. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 25 минути , funny каза:

Поправете ме ако не съм вникнала в детайлите на ситуацията, но до сега аз разбрах това :

 

1. Първоначално определени клиенти на Букинг са получили персонални мейли с оферти за безплатни атракции.

Не, кодове получаваха всеки, който букне нощувки /в определен период беше тази промоция за всички резерваций мисля една или две седмици/ в съответния град и достъп за атракций в дните на този престой.

Връзка към коментар

Промота, които изглеждат твърде добре се случват. Не винаги се развиват по този начин и не е добре да се генерализира с клишета като "няма безплатен обяд", "няма как да не е измама" и т.н. Има хора, които и до сега премигват като им кажа, че съм летял многократно за по един цент, много сигурно и в момента се чудят как е възможно да влизат почти безплатно в бизнес салони по летищата. 

 

Всеки сам си има някакви собствени разбирания дали да се възползва от нещо, което му е предоставено неограничено, колко е нахално и колко е възпитано. Темата не е за това и ще помоля, ако по някаква причина сте преценили, че промото не е за вас, да не проектирате някакви морални присъди и собствени разбирания върху останалите, които мислят по по-различен начин. 

 

Ще съм благодарен, ако темата върви само в посока кои са останалите налични атракции, какъв е процеса да се възползват хората с кодове от тях, както и ревюта дали са доволни от самата атракция. 

  • Харесвам 13
Връзка към коментар
преди 37 минути , funny каза:

Това ли е ситуацията в общи линии ?

мисля, че не точно

аз от постовете тук разбрах, че в имейла, с който са получили кода, е имало линк, който води към уеб-страница, на която са описани съответните атракции и ги има често задаваните въпроси, и още в началото някой забеляза, че тази страница е динамична, настъпват промени по нея, /появяват се нови атракции, други изчезват, сменят им се цените/, а не е статично съдържание, каквото би било, ако са ти изпратили всичко описано текстово в имейл

 

такова едно решение изглежда абсолютно обективно, доколкото наистина няма как да ти гарантират /при неограничено време като период за резервация/, че след половин година посочените атракции биха били активни и все още обвързани с някакъв договор с Букинг, затова и в такива случаи само най-първите и бързите в ползването успяват да извлекат максимума

 

 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Каквото и да си говорим Букинг въведоха потребителите си в заблуждение и сега събраха много злоба.Нормално е хората да се чувстват излъгани,защото е точно така.

Аз включително букнах стая само заради тази реклама.Така и не съм я ползвал тази стая понеже си ползвах хотела запазен през ММТ.

Абе за мен е подвеждане на клиентите по  най-долен начин -все едно при покупка в магазин за електроника да ти кажат ,че ако си купиш телефон,ще ти дадат още безплатно телевизор ,печка и хладилник.И след като платиш телефона да ти дадат само миксер.Това всеки би го сметнал за чиста измама.

Другото за което мога да отправям упреци е ,че промехиха условията абсолютно тихомълком и без да ме известят.Ако не бях видял писаното тук щях да съм в много тъпа ситуация.Някой от туровете ,които бях запазил предварително са с вземане от хотела и какво щях да правя ,ако не бях видял за това от форума и кода се окаже навалиден като дойдат да ме вземат и кода не работи,а аз не съм подготвен финансово?

Така че това малоумно начинание е некоректно не само към нас ,а и към пратньорите на Букинг в тази програма.Предполагам,че не само аз съм отказал резервации.

Редактирано от christuff
  • Харесвам 12
Връзка към коментар
На 28.06.2017 г. в 19:06, Dreamm каза:

Много са ми любопитни атракциите, включващи обяд или вечеря. Винаги са ми казвали, че безплатен обяд няма...:lol:

Казвах ви аз :lol::lol::lol:

 

И въпреки това аз лично съм доволна, защото доста преди промоцията имах направена резервация в Букинг за Барселона. Заради промото букнах отново същия хотел за същите дати и си анулирах първоначалната резервация. При всички случаи това, което евентуално ще получа като бонус от Букинг ми е в плюс.

Направих, разбира се, и една резервация за Рим за догодина, но до тогава не се знае какво ще се случи, и въпреки това смятам да си я ползвам.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз също ще пусна жалба. Очаквам линк, ако някой може да помогне.

Радвам се, че Георги се включи и напомни целта на темата.

Ще се обърна отново при нужда от помощ...

Редактирано от bonboneva
Връзка към коментар
преди 3 часа, Алекс каза:

Промоцията изтече отдавна. Няма да получиш.

 

преди 3 часа, elateq каза:

Спряха да пращат кодове преди известно време (около две седмици, ако не се лъжа).

излезе  докато резервирах, че са включени безплатни атракции. Да разбирам ли, че въпреки всичко няма да получа

Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 9 минути , Ивка каза:

 

излезе  докато резервирах, че са включени безплатни атракции. Да разбирам ли, че въпреки всичко няма да получа

Кога се случи?

Връзка към коментар
Дани Магелани

Имаш шанс да получиш.

Аз през цялото време чета темата, но така и не направих резервация, за да проверя каква е процедурата с кодовете. Виждаше ми се прекалено хубаво, за да сработи. А не ми се искаше да разбера, че няма Дядо Коледа.

Надявам се да се похвалиш, късмет!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 3 часа, antea каза:

такова едно решение изглежда абсолютно обективно, доколкото наистина няма как да ти гарантират /при неограничено време като период за резервация/, че след половин година посочените атракции биха били активни и все още обвързани с някакъв договор с Букинг, затова и в такива случаи само най-първите и бързите в ползването успяват да извлекат максимума

Коректното и отговорно поведение в такъв случай би било Boooking  още в началото да кажат:
"Пичове (и пичеси), за ограничен период от време имаме промоция - при резервация за настаняване от нашия сайт, получавате подарък - ваучер за атракции на стойност 100€.  Към настоящия момент възможните атракции са тези и тези, към момента на вашето настаняване не се знае кои атракции ще са налични." 
Да, ама не. Тогава пишеше съвсем други неща. ;)
Сега..., то е ясно, че някой от booking някъде не е догледал и така се получи тази каша.
ОК, случават се фалове, случват се гафове. Можеше поне да пуснат  един окръжен мейл от сорта: 
"Уважаема госпожо/господине, получило се е известно недоразумение и сме ви подвели по отношение на промоцията с безплатните атракции,  налагат се такива и такива ограничения! Моля приемете нашите извинения, ние държим на нашите клиенти и се надяваме и в бъдеще да бъдем на вашите услуги .... бла-бла-бла, бла-бла-бла ..."

Да, ама не. Извадиха тихомълком ножицата и почнаха да режат. :biggrin:


И още нещо - винаги съм бил за спазване на правилата и съм се опитвал да спазвам правилата, защото считам, че това в крайна сметка е от полза за всички.  Включително съм си позволявал и в нашия форум да отправя упрек по отношение на призиви и съвети за разни, макар и дребни хитрини, като пътуване гратис или други подобни неща. 
В същото време по никакъв начин не се чувствам виновен или гузен, че съм се възползвал от някакви изгодни възможности, които се появяват тук и там и за които често се информираме взаимно в този форум. 

 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 14
Връзка към коментар

то пък оставаше и да се чувстваш виновен :)

и все пак малко е нелепо да се хвалиш /не конкретно ти/, че си си спретнал план за по хиляди евра за чужда сметка на различни места, а после като те пореже реалността, да викаш "те са лошите, измамници! ", не е зле да се апелира и срещу такива коментари, понеже и те не особено полезни за качеството на форума 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 9 минути , antea каза:

и все пак малко е нелепо да се хвалиш /не конкретно ти/, че си си спретнал план за по хиляди евра за чужда сметка на различни места, а после като те пореже реалността, да викаш "те са лошите, измамници! "

Само не ми е ясно ,защо да е нелепо хората да искат да извлекат максимум от ситуацията?Никой не краде или мами.При положение ,че при  първите изпробвали  схемата е работила и фирмите партньори на Букинг потвърждават резервациите щеше да е по-скоро нелепо хората да не си правят планове.

 

 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

не е нелепо да си правиш подобни  планове, нелепо е да се оплакваш с груб хейт, когато пред теб са затворили кранчето

 

вече се чувствам като латерна в опитите си да кажа едно и също нещо по различен начин, така че спирам

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Някой нещо в Барса да е пробвал? Имам два кода за декември. Единия може да не важи, защото му отказах резервацията, но ще пробвам като дойде време.

Аз от самото начало на прИмоцията си видях, че точно атракциите, които искам да посетя, не са включени в предложенията на букинг. Всяка от техните атракции ще ми е бонус, тъй като без код няма да посетим.

Все пак каквото и да избера ограничението от 100евро е смешно, защото сме 6 човека и апартамента съм платила като за 6ма. А можех да букна от airbnb , както обикновено правя като сме повече хора.

Антеа, разбрахме те от първия път. Просто имаш друго мнение, но ние не се чувстваме виновни за това, че нещо ни е било предложено и сме искали да се възползваме. Тъпо е да се информираме от форумите какво се случва с тези кодове вместо букинг да напишат ясни условия с цифри.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Не мога да разбера хората, които обвиняват booking , за некоректонто им поведение / според тях/, а някак си толерират поведение на потребители, които букват една нощувка мижава за няколко евра и  се възползват от атракции за стотици евро, или отменят резервации и използват кодовете или пък отиваме цял автобус приятели с един код и и още куп тарикатлъци. Е не знам, как и кой не би променил условията в такъв случай. Все си мисля, че ако всеки се беше възползвал в разумни граници възможно е , кампанията да беше се развила и можеше повече хора да се възползват. Защо след като ни е дадено нещо подарък или безплатно, не се възползваме от атракции, които бихме посетили, когато трябва да си плащаме, а гледаме, ако има как всичко да вземем! не знам дали е подходящ примера, но вчера гледах епизод от руския сериал "кухня", в който промоцията в ресторанта беше, чеако изядеш 2 кг телешка пържола, не си плащаш сметката, е човека преди да изяде последната хапка получи инфаркт от преяждане ;) 

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Това от страна на booking.com си е чиста измама. Пускат небивала оферта, зарибяват страшно много хора да си запазят нощувки през техния сайт, като им предлагат нереално изгодни условия, пускат няколко "глашатаи" да минат по атракциите и да кажат, че всичко е наред и промоцията е истинска и изведнъж хоп....промяна в условията! Абсолютна измама!

Как в нашия форум още с пускането на тая промоция, 90% от хората се досетиха, че това звучи нереално, защото ще доведе до големи загуби на сайта booking.com а от "умните" глави в оня сайт никой не го е предвидил?

А дали трябва да се ползват атракции, които ако сам си плащаш не би посетил? Ми всеки се разполага според чергата си....тоест, ако ХХ паунда ми се струват много, за да се кача на Окото в Лондон, не означава, че като някой ми предложи да ми плати входа, аз няма да искам да се насладя на гледката отгоре? Ми тоя който ми предлага безплатен вход явно може да си го позволи, щом ми го предлага.

 

Каквото и да си говорим аз не успях да взема код, макар да бях планувал пътуване до Барселона и без друго. Дори съм си запазил стая за Януари, но ще я отменя, защото аз също съм разочарован от начина по който сайта се отнася с клиентите си. Дори да не съм пряко засегнат в тази ситуация, си представям какво може да се случи в бъдеще, щом тия хора с лека ръка променят условия и се вият като змия около предложенията си.

  • Харесвам 14
Връзка към коментар
преди 2 часа, boogy83 каза:

Това от страна на booking.com си е чиста измама. Пускат небивала оферта, зарибяват страшно много хора да си запазят нощувки през техния сайт, като им предлагат нереално изгодни условия, пускат няколко "глашатаи" да минат по атракциите и да кажат, че всичко е наред и промоцията е истинска и изведнъж хоп....промяна в условията! Абсолютна измама!

Как в нашия форум още с пускането на тая промоция, 90% от хората се досетиха, че това звучи нереално, защото ще доведе до големи загуби на сайта booking.com а от "умните" глави в оня сайт никой не го е предвидил?

А дали трябва да се ползват атракции, които ако сам си плащаш не би посетил? Ми всеки се разполага според чергата си....тоест, ако ХХ паунда ми се струват много, за да се кача на Окото в Лондон, не означава, че като някой ми предложи да ми плати входа, аз няма да искам да се насладя на гледката отгоре? Ми тоя който ми предлага безплатен вход явно може да си го позволи, щом ми го предлага.

 

Каквото и да си говорим аз не успях да взема код, макар да бях планувал пътуване до Барселона и без друго. Дори съм си запазил стая за Януари, но ще я отменя, защото аз също съм разочарован от начина по който сайта се отнася с клиентите си. Дори да не съм пряко засегнат в тази ситуация, си представям какво може да се случи в бъдеще, щом тия хора с лека ръка променят условия и се вият като змия около предложенията си.

 

В момента, bonboneva каза:

Мисля в понеделник да се подготвя за жалбата... ще се информирам. Как мислите... дали не е по-добре да я пуснем колективно от повече недоволни?

 

преди 2 часа, boogy83 каза:

Това от страна на booking.com си е чиста измама. Пускат небивала оферта, зарибяват страшно много хора да си запазят нощувки през техния сайт, като им предлагат нереално изгодни условия, пускат няколко "глашатаи" да минат по атракциите и да кажат, че всичко е наред и промоцията е истинска и изведнъж хоп....промяна в условията! Абсолютна измама!

Как в нашия форум още с пускането на тая промоция, 90% от хората се досетиха, че това звучи нереално, защото ще доведе до големи загуби на сайта booking.com а от "умните" глави в оня сайт никой не го е предвидил?

А дали трябва да се ползват атракции, които ако сам си плащаш не би посетил? Ми всеки се разполага според чергата си....тоест, ако ХХ паунда ми се струват много, за да се кача на Окото в Лондон, не означава, че като някой ми предложи да ми плати входа, аз няма да искам да се насладя на гледката отгоре? Ми тоя който ми предлага безплатен вход явно може да си го позволи, щом ми го предлага.

 

Каквото и да си говорим аз не успях да взема код, макар да бях планувал пътуване до Барселона и без друго. Дори съм си запазил стая за Януари, но ще я отменя, защото аз също съм разочарован от начина по който сайта се отнася с клиентите си. Дори да не съм пряко засегнат в тази ситуация, си представям какво може да се случи в бъдеще, щом тия хора с лека ръка променят условия и се вият като змия около предложенията си.

 

Връзка към коментар

Добре де, нали на всички получили първоначалната оферта им е изписвало ".Това е оферта с ограничена продължителност! ". 

Защо тогава се учудвате , че са сменили условията да има лимит на ползването на атракциите до определена сума ?  Не си ли помислихте че може да е свършила "тази ограничена продължителност" ?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Може би не е станало ясно от предишното ми мнение, но дискусиите по това дали е допустимо или не да се експлоатира дадена промоция трябва да приключат. Трябва да приключи и четенето на морал. 

 

Ако се чудите каква е форумната политика в такива случаи, то е че всякакви врътки, които не нарушават общите условия са позволени. Wizz пуснали билети по 2 евро - искаме да има дискусии как да се обиколи Европа без пари. Cebu Pacific имат промо Дубай-Манила, искаме да разберем дали може да се стигне и отвъд Манила, например за 200 евро до Сидни. Еди кой си сайт пуска код за нощувка, който няма минимална сума на резервация - искаме да разберем дали резервирайки 5 поредни нощувки в отделни резервации работи. И да, booking пуска неограничени безплатни атракции при една нощувка на символична стойност, искаме да разберем точно колко са неограничени, и ако сте успели да посетите Х атракции безплатно искаме да видим дали някой ще може да ви бие рекорда. Ако такъв тип промо не е вашето промо, просто подминете. Ако имате въпроси относно тази политика и искате да направите предложение, пишете на лични, но недейте да правите изказвания какво е допустимо във форума и какво не. 

 

При следващо отклонение от темата ще бъде временно заключена и прочистена от самото начало. 

 

П.С. Няколко пъти се питаше за връзката, където да се пусне оплакване, ето я: http://ecc.bg/ Нека те преценят има ли нарушаване на правила и условия, какво означава "ограничена продължителност" и каква е разликата между общи условия и често задавани въпроси. Какъвто и да е извода им, винаги може да гласувате с портфейла си. 

  • Харесвам 11
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.