Прескочи до съдържание

Booking.com - безплатни входове по атракции


Препоръчани мнения

преди 1 час, Георги каза:

Може би не е станало ясно от предишното ми мнение, но дискусиите по това дали е допустимо или не да се експлоатира дадена промоция трябва да приключат. Трябва да приключи и четенето на морал. 

 

Ако се чудите каква е форумната политика в такива случаи, то е че всякакви врътки, които не нарушават общите условия са позволени. Wizz пуснали билети по 2 евро - искаме да има дискусии как да се обиколи Европа без пари. Cebu Pacific имат промо Дубай-Манила, искаме да разберем дали може да се стигне и отвъд Манила, например за 200 евро до Сидни. Еди кой си сайт пуска код за нощувка, който няма минимална сума на резервация - искаме да разберем дали резервирайки 5 поредни нощувки в отделни резервации работи. И да, booking пуска неограничени безплатни атракции при една нощувка на символична стойност, искаме да разберем точно колко са неограничени, и ако сте успели да посетите Х атракции безплатно искаме да видим дали някой ще може да ви бие рекорда. Ако такъв тип промо не е вашето промо, просто подминете. Ако имате въпроси относно тази политика и искате да направите предложение, пишете на лични, но недейте да правите изказвания какво е допустимо във форума и какво не. 

 

При следващо отклонение от темата ще бъде временно заключена и прочистена от самото начало. 

 

П.С. Няколко пъти се питаше за връзката, където да се пусне оплакване, ето я: http://ecc.bg/ Нека те преценят има ли нарушаване на правила и условия, какво означава "ограничена продължителност" и каква е разликата между общи условия и често задавани въпроси. Какъвто и да е извода им, винаги може да гласувате с портфейла си. 

Благодаря за линка и за включването на точното място!!! Аз ще реагирам скоро. Ако има още желаещи може да пишат...

Връзка към коментар
преди 19 часа, christuff каза:

Каквото и да си говорим Букинг въведоха потребителите си в заблуждение и сега събраха много злоба.Нормално е хората да се чувстват излъгани,защото е точно така.

Аз включително букнах стая само заради тази реклама.Така и не съм я ползвал тази стая понеже си ползвах хотела запазен през ММТ.

Абе за мен е подвеждане на клиентите по  най-долен начин -все едно при покупка в магазин за електроника да ти кажат ,че ако си купиш телефон,ще ти дадат още безплатно телевизор ,печка и хладилник.И след като платиш телефона да ти дадат само миксер.Това всеки би го сметнал за чиста измама.

Другото за което мога да отправям упреци е ,че промехиха условията абсолютно тихомълком и без да ме известят.Ако не бях видял писаното тук щях да съм в много тъпа ситуация.Някой от туровете ,които бях запазил предварително са с вземане от хотела и какво щях да правя ,ако не бях видял за това от форума и кода се окаже навалиден като дойдат да ме вземат и кода не работи,а аз не съм подготвен финансово?

Така че това малоумно начинание е некоректно не само към нас ,а и към пратньорите на Букинг в тази програма.Предполагам,че не само аз съм отказал резервации.

Greetings,

 

We hope this email finds you well and excited for your upcoming group tour that you have scheduled with Booking.com!

 

We are writing to you today with important information as a Booking.com guest. Although you may have already been notified by a Booking.com representative, we are reaching out personally as Booking.com has just advised us of a recent update which may or may not affect your QR code. Therefore, to ensure there are no problems with your QR code scanning successfully the day of your service, we strongly recommend getting in touch with Booking.com directly to verify the monetary limit of your voucher.

 

As much as we’d love to assist you in this, I’m afraid your best recourse is contacting Booking.com’s customer support team via email at support.experiences@booking.com or by phone at +44-2033202609, +39-0223331342, or 1-(888)-850-3958.

 

However, please do reach out to us after speaking with Booking.com to let us know if you’re still able to attend already scheduled Walks of Italy services.

 

While we know this may be an inconvenience, we’re trying to prevent any disappointment the day of your tour. Unfortunately, should your QR code not scan successfully you will be unable to join us without first providing direct payment.  

 

All the best,


The Walks Team

 

Агенциите започнаха да вършат работата на Букинг... 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 2 часа, Георги каза:

Може би не е станало ясно от предишното ми мнение, но дискусиите по това дали е допустимо или не да се експлоатира дадена промоция трябва да приключат. Трябва да приключи и четенето на морал. 

 

Ако се чудите каква е форумната политика в такива случаи, то е че всякакви врътки, които не нарушават общите условия са позволени. Wizz пуснали билети по 2 евро - искаме да има дискусии как да се обиколи Европа без пари. Cebu Pacific имат промо Дубай-Манила, искаме да разберем дали може да се стигне и отвъд Манила, например за 200 евро до Сидни. Еди кой си сайт пуска код за нощувка, който няма минимална сума на резервация - искаме да разберем дали резервирайки 5 поредни нощувки в отделни резервации работи. И да, booking пуска неограничени безплатни атракции при една нощувка на символична стойност, искаме да разберем точно колко са неограничени, и ако сте успели да посетите Х атракции безплатно искаме да видим дали някой ще може да ви бие рекорда. Ако такъв тип промо не е вашето промо, просто подминете. Ако имате въпроси относно тази политика и искате да направите предложение, пишете на лични, но недейте да правите изказвания какво е допустимо във форума и какво не. 

 

При следващо отклонение от темата ще бъде временно заключена и прочистена от самото начало. 

 

П.С. Няколко пъти се питаше за връзката, където да се пусне оплакване, ето я: http://ecc.bg/ Нека те преценят има ли нарушаване на правила и условия, какво означава "ограничена продължителност" и каква е разликата между общи условия и често задавани въпроси. Какъвто и да е извода им, винаги може да гласувате с портфейла си. 

Пише, че трябва да пусна първо официално жалба в случая към Букинг и после до Европейски потребителски център. Така че сега подготвям първо към Букинг...

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 18 часа, Dreamm каза:

Интересно. За къде ти е резервацията?

Рим

преди 18 часа, Dani Magelan каза:

Имаш шанс да получиш.

Аз през цялото време чета темата, но така и не направих резервация, за да проверя каква е процедурата с кодовете. Виждаше ми се прекалено хубаво, за да сработи. А не ми се искаше да разбера, че няма Дядо Коледа.

Надявам се да се похвалиш, късмет!

Приятелят ми е с инвалидна карта и поне той влиза безплатно или с някакво намаление, паркираме в европейския съюз навсякъде безплатно, така че и да не получа кодове няма да е голяма драма, но  българското в мен се обажда и искам и аз някаква далавера

Връзка към коментар
Преди 1 час, Ивка каза:

Рим

Приятелят ми е с инвалидна карта и поне той влиза безплатно или с някакво намаление, паркираме в европейския съюз навсякъде безплатно, така че и да не получа кодове няма да е голяма драма, но  българското в мен се обажда и искам и аз някаква далавера

Бъди спокойна,българското у теб хич не е само българско.;)И за да съм по темата,кодовете не отразяват отстъпките за деца,семейства,както и отстъпките за комбиниран билет за няколко атракции.Ако предположим хипотетично,че задрасканите цени са тези,които Букинг ще таксува,когато стартират този проект,мисля че ще спечелят една прилична сума само от това.

 

 

Връзка към коментар

Днес изпратих жалбата официално и до центъра за обслужване на клиенти, преведена на английски език...

Очаквам резултат. Решила съм, ако не отговорят до седмица да пиша до Европейски потребителски център за проверка.

Поне да знам, че съм направила всичко, зависещо от мен...

 

Аз до сега съм резервирала само в Букинг... можете ли да ми препоръчате сайт, където хотелите са по-изгодни?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , Vyara каза:

Жалбата за какво е? Променените условия ли? Какви са ти мотивите?

 

Да, за променените условия.

Че вече имам съставена програма и резервации.

Че вече имам купени  самолетни билети и така поставят семейството ми в затруднено положение.

Че съм тяхна клиентка от години и се чувствам обидена от некоректното им отношение...

В този дух...

Искането ми е да ползвам атракциите, където имам вече потвърдена резервация. Това може да се докаже.

 

На 28.07.2017 г. в 16:28, Алекс каза:

Аз мисля да пусна една жалба, защото очаквано или не, отказвам да приема, че това е нормално и че една международна компания трябва да се държи по този начин. И да е станала грешка, да са придвидили 50 ваучера, пък да им се е бъгнал алгоритъма и да са раздали 500, не е това правилният начин да си ограничат загубите. Държат се като мишки. Можете спокойно да пратят по един имеил, първо уведомявайки ме, че има промяна в условията за ползване на кодовете, и после извинявайки се за неудобната ситуация.

 

В този ред на мисли, имам спомени, че някой беше давал линк за жалби на европейско ниво. Ако може пак да го постне.

Алекс, ти подаде ли жалба?

Връзка към коментар

Жалби до откат. Тези за нищо не сатват. Защо е необходимо , когато допуснеш грешка за да я компенсираш да накеж потребителите си.

За първи път, чета темата защото когато видя букинг ми се ..... но пък добре, че метнах едно око да се убдея , че мнението ми е правилно.

Връзка към коментар
преди 49 минути , bonboneva каза:

 

Аз до сега съм резервирала само в Букинг... можете ли да ми препоръчате сайт, където хотелите са по-изгодни?

Make my trip, в форума има тема за саита ако искаш прочети аз лично а и по голямата част от форума отам резервираме а цените са повече от добри.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Алекс каза:

Още не. Надявам се до края на седмицата да успея. Аз гледах, че компанията е регистрирана в Холандия. 

Ами... дано се трогнат от Европейски потребителски център...

Връзка към коментар

Feedback по моя казус (не искаха да ми издават код който не получих). Въпреки обясненията на съпорта че няма как да ми го издадат по рано от четири дни пред заминаването, днес кода е налице.

Връзка към коментар
преди 36 минути , Vyara каза:

Feedback по моя казус (не искаха да ми издават код който не получих). Въпреки обясненията на съпорта че няма как да ми го издадат по рано от четири дни пред заминаването, днес кода е налице.

Моля опиши подробно как се случи това и за кога е този код,че и аз имам такъв един висящ казус.

Връзка към коментар

Кода е за 11-16.02.18. Бях описвала по-горе в темата. Първо им писах мейл, в който искам да ми пратят кода. Минаха две седмици без отговор и се обадих по телефона. След един час разговор, може да е било монолог на моменти :) ми казаха че ще направят запитване и ще ме уведомят. Може би месец оттогава  и днес дойде мейла.

П.с. Както казах адвокат съм изказа ми и всичко, което изговорих може би е помпгнало, че ме съм свикнала някой да ми казва, че нещо няма как да се случи. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
On 8/2/2017 at 5:46 PM, Mistela said:

Някой да е резервирал вчера/днес примерно и да е получил код за отстъпки за 100€ ?

Работи ли още тази програма за безплатните входове?

Аз пак да попитам :-))

някой скоро да е резервирал и да е получил код за отстъпка?

Връзка към коментар

Обадиха ми се от букинг. Искат да сканирам старите условия. Аз ги имам принтирани. Ще ги сканирам и ще им ги изпратя. Някой има ли снимани старите атракции за Дубай? 

Редактирано от bonboneva
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 33 минути , bonboneva каза:

Обадиха ми се от букинг. Искат да сканирам старите условия. Аз ги имам принтирани. Ще ги сканирам и ще им ги изпратя. Някой има ли снимани старите атракции за Дубай? 

На кой e-mail им писа?

Връзка към коментар
преди 31 минути , bonboneva каза:

Обадиха ми се от букинг. Искат да сканирам старите условия. Аз ги имам принтирани. Ще ги сканирам и ще им ги изпратя. Някой има ли снимани старите атракции за Дубай? 

Да,те защото не ги знаят.:lol:

Bonboneva,стискам палци да ти се подредят нещата.И моля,дръж ни в течение.

За съжаление,за Дубай не мога да помогна,но имам всички първоначални атракции и турове в Лондон.Успех!

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.