iMari Публикувано: 12 януари, 2019 Сподели Публикувано: 12 януари, 2019 Дайнърс вече уточниха,че не всички карти ще се подменят до 31.12.18.И аз нямам проблем с моята карта,която е от стария тип. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 12 януари, 2019 Сподели Публикувано: 12 януари, 2019 преди 2 часа, chandni каза: Я погледни последните 4 цифри на картата, които се виждат, дали не са различни от наличната у теб? Моята наличност стана така 0 на сайта (при положение, че картата имаше наличност дори над лимита заради изплатен кешбек) когато преиздадоха картата с новата безконтактна карта (т.е. бяха я преиздали, но аз още не подозирах и не я бях получила). След разговор с тях по телефона, служителката твърдеше, че наличността си е там. Казах ѝ, че не се и съмнявам, но е редно да мога да си я следя. След малко направи нещо и се появи. Не,миличка,на мен и двете карти са ми сменени преди НГ. преди 59 минути , stoyan.gotsev каза: Спокойно, това не е нещо необичайно ако обаче все още не сте с новите карти. Дайнърс обявиха, че старите карти, които НЕ са безконтактни ще бъдат невалидни след 31.12.2018г. При мен два пъти наличността и е ставала 0 - първия път, когато ми беше изтекла картата и се замотах с 2 дни да взема новата, а втория път, когато сам се обадих да ми я блокират и така стоеше докато ми активираха новата. Тъй че ако не сте с карти, които не са безконтактни и не сте отишли да си вземете новите вече безконтактни, то картите ви през 2019г са невалидни и стоят с нулева разполагаема наличност. 🙂 Нова е, смениха я на 27 декември. 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 13 януари, 2019 Сподели Публикувано: 13 януари, 2019 (редактирано) На 4.01.2019 г. в 10:06, stanimir каза: Летях преди месец. Всички райънски (включително за островите) бяха на сателитния терминал. На 4.01.2019 г. в 11:04, Фичо каза: Сега като погледнах - последните полети от Атина излитат от гейтове А31 , A32 на сателитния. Потвърдено от първо лице - няма проблем да се влезе при B гейтовете, където са 2 от салоните - Skyserv Melina Merkouri и Goldair Handling. За съжаление обаче не проверихме работнoто време предварително. Skyserv затваряше след 20 минути (всеки ден до 21:00), а Goldair беше затворил в 20:00 (това е по зимно разписание, лятното е до 22:00). Така че точно за нашият полет сега в 22:35 не успяхме да се възползваме, но ако имате полет по друго време няма проблем с минаването на проверките. (всеки ден с изключение на неделя, полетите с Райън до София са по-рано. Сряда в 19:35, останалите дни в 08:35) Третият салон (Онасис) е при полетите извън шенген, където се минава и паспортна проверка. Не сме опитвали да ходим натам, но мисля че няма да ни допуснат. Редактирано 13 януари, 2019 от П.Кръстев 4 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 14 януари, 2019 Сподели Публикувано: 14 януари, 2019 (редактирано) Да доложа, какво стана. Обадих се днес на съпорта на Дайнърс, оказа се, че за плащането от 566 евро имало и авторизация. Изпратих резервацията, където е видно какво се плаща и на мига, всичко си дойде ня мьстото. Разликата, когато се говори с човек на ПИБ и човек на Дайнърс е от земята до небето. В събота се обаждах два пъти, без никакъв резултат. Сега, младежите / първо беше девойка, после младеж/, тутакси разбраха за какво иде реч и реагираха. Благодаря на тях и на вас за съдействието! Редактирано 14 януари, 2019 от AlexandraKo 4 Връзка към коментар
новобранец-магеланец Публикувано: 14 януари, 2019 Сподели Публикувано: 14 януари, 2019 Здравейте! миналата година съм ползвал салон в Доха с Дайнерс при пътуване до Тайланд , днес проверих на сайта със салоните и Катар въобще не фигурира в изборът на страна. Знам , че сега е пикът на пътуването до Тайланд най-вече с катарците през Доха , та има ли някой който да сподели скорошен опит ? 1 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 14 януари, 2019 Сподели Публикувано: 14 януари, 2019 преди 19 минути , новобранец-магеланец каза: Здравейте! миналата година съм ползвал салон в Доха с Дайнерс при пътуване до Тайланд , днес проверих на сайта със салоните и Катар въобще не фигурира в изборът на страна. Знам , че сега е пикът на пътуването до Тайланд най-вече с катарците през Доха , та има ли някой който да сподели скорошен опит ? В мобилното приложение все още го има салона, а на сайта го няма. Да видим дали сайта ще е по-достоверният източник. Дано точно този салон не го махнат! Връзка към коментар
chandni Публикувано: 14 януари, 2019 Сподели Публикувано: 14 януари, 2019 (редактирано) преди 37 минути , Mary каза: В мобилното приложение все още го има салона, а на сайта го няма. Да видим дали сайта ще е по-достоверният източник. И на сайта на Diners Club International все още стои... Дано не го махнат, че избрахме полет с по-голям престой в Доха, за да можем да я разгледаме... В последствие се оказа, че няма да можем да излезем, понеже ще пътуваме с дрон, а там конфискували дроновете на влизане в държавата ако не си жител на Катар. Ако и салона премахнат, ще се окажем в доста неприятна ситуация. P.S. Току-що говорих с Diners Club International на посочения 24-часов телефон в линка по-горе и ми потвърдиха, че работят с Аl Maha. Редактирано 14 януари, 2019 от chandni 5 Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 14 януари, 2019 Сподели Публикувано: 14 януари, 2019 @chandni В момента е затворен за ремонт въпросният лаундж, осигурен е алтернативен . 1 1 Връзка към коментар
VanIvanov Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 (редактирано) преди 21 часа, новобранец-магеланец каза: Здравейте! миналата година съм ползвал салон в Доха с Дайнерс при пътуване до Тайланд , днес проверих на сайта със салоните и Катар въобще не фигурира в изборът на страна. Знам , че сега е пикът на пътуването до Тайланд най-вече с катарците през Доха , та има ли някой който да сподели скорошен опит ? Аз бях в салона в Доха преди 2 седмици - Al Maha, който е даден от сайта на Дайнърс и се намира от мечето горе вдясно не работеше, та ни пратиха на пътеката за A гейтовете откъдето ни дадоха ваучер и влезнахме във First Class Lounge ако не се бъркам беше името на салона. Зад мечето веднага вляво по ексалатора се пада. Аз съм си запазил ваучера, да не би от Дайнърс да ме таксуват за салона, но до момента няма нищо, така че ще видим 🙂 Редактирано 15 януари, 2019 от VanIvanov 2 1 Връзка към коментар
jujo_si Публикувано: 17 януари, 2019 Сподели Публикувано: 17 януари, 2019 Работи ли ви безконтактното плащане Връзка към коментар
MARTiNSHO Публикувано: 17 януари, 2019 Сподели Публикувано: 17 януари, 2019 Има проблем с комуналните плащания 🙂 Връзка към коментар
patilana Публикувано: 17 януари, 2019 Сподели Публикувано: 17 януари, 2019 (редактирано) Моето безконтактно плащане проработи днес. Картата взех през ноември. Редактирано 17 януари, 2019 от patilana Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 18 януари, 2019 Сподели Публикувано: 18 януари, 2019 Успешно безжично плащане в аптека Медея на терминал на Райфайзен. 2 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 20 януари, 2019 Сподели Публикувано: 20 януари, 2019 На 17.01.2019 г. в 18:32, patilana каза: Моето безконтактно плащане проработи днес. Картата взех през ноември. Пиши и къде е проработило, че то това е важно 🙂 Не е проблем на самия чип, а до колко терминалът е настроен да го прочете. Връзка към коментар
patilana Публикувано: 21 януари, 2019 Сподели Публикувано: 21 януари, 2019 В магазин "Аванти" преди 17 часа, Георги каза: къде е проработило В магазин "Аванти" Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 21 януари, 2019 Сподели Публикувано: 21 януари, 2019 Днес моята сага с тази супер услуга продължава с много интересни обрати. Как започна драмата - имам една основна карта и две допълнителни. Съответно всеки от 3-мата герои 🙂 си има профил в mydiners и първоначално на трите профила беше попълнен моя телефон, като профилите са правени преди дори да знаят от Дайнърс ще имат такава функционалност, та са попълнени "служебно". Към края на миналия месец, след като се установи, че получавам смс-и на моя телефон за "protect-a" на другите герои, влизам в профила на всеки в mydiners (аз съм лицето за такива сложни манипулации във филма) и чинно попълвам телефонните номера в потребителските настройки на всеки, чеквам че са 3д протекта и т.н.. После влизам за да спазя "принципа на 4 очи" , като тук поради нефаталността на действията прилагам 2+2 очи, все моите, но два пъти с лека пауза за избистряне на ума 🙂. Всичко е точно ... и след 2-3 дена - нов опит, а същия резултат - пак смс-а се получава на моя телефон. Тук, понеже филма малко забозява, трябва лека промяна за събуждане на зрителите, и аз звъня на Дайнърс - съпрота безкрайно любезен, уточнявахме, записвахме какво трябва да се случи, следва второ обаждане, че нещата ще се оправят но трябва да се намеси гурото ли, шамана ли, няма значение - викам си, случват се такива работи, то и аз съм шаман за някой други филми, така че са ми ясни нещата. Запазвам самообладание, и на 7.01 - о, чудо - наведнъж се получават 2 смс-а на телефона на жена ми, че е регистриран за услугата 3д протект алабала - супер ! Дори да са се престарали - карай. Героите се отдават на приключения в Йордания, където слава богу никой не е чувал за протект, камо ли за 3д и всичко си върви някак лежерно, дори и двамата младежи, които ни помагаха за топването, мазането и плакненето в Мъртво море, не ни развалиха изживяването, само после падна смях, защото аз бях подготвен, а половинката само си мислеше, че е подготвена за това 😉 .... И когато всичко, аха да отиде на хепи енд, и към класациите Червените малинки за пълна скука, то героинята днес при опита да плати една малка сума в един български сайт, се оказва че тук без 3д не може - да де ама един втори път и след час гледам пак съм получил смс-и аз , а тя си остава само с онези старите от 7.01... Звъня аз 5 без 5 на Дайнърс, даже ползвам "тайна" връзка към девойката, която днес ми се обади да ми разблокира депозита за рентакар-а, защото то на другите телефони само младежи ми вдигат,а пък в драмата трябва да има намесена и друга жена 🙂 ... пак едни кратки обяснения, пак си казвам всичко, като пред следовател, отпускам се за кратка почивка час-два, купувам един билет за автобус - гледам, я и тук можело да се плати с Дайнърс - брех докато си дремеш, той света се развивал, трак картата, хоп 3д парола иска ... чакам аз и ...дрън ....дрън ... и на единия телефон и на другия - гледаме кодовете - верно са еднакви, ама вече и жената получава кодове, само че те би трябвало да са мои ... и само мои ... Отказвам да разсъждавам вече, на тема бази данни sql-и и всякакви небивалици, влизам пак да погледна в профилите ... не ме учудва, че в профила на жена ми вече стои за 3д , моя номер, явно някой е правил съчинения в базата данни, а нейния не го откривам никъде, дори и в профила на сина ми ... е как тогава подяволите тя получи моя код ? .. и колко хора още го получават ? .. Развръзката предстои .... Утре драмата вероятно ще прерастне спонтанно в сериал, защото не остана време за неочакваната развръзка .... Подозирам и че след като стане сериал, като всеки български сериал, ще направим и втори сезон, този път с картата на сина ми - там засега всичко е спокойно, лежерно, направо боза, защото човека е в Германия - а там си имат толкова много проблеми , че дори някъде да се сетят за Дайнърс, то това 3д протект не могат да го разберат със сигурност .... Връзка към коментар
VanIvanov Публикувано: 22 януари, 2019 Сподели Публикувано: 22 януари, 2019 На 18.01.2019 г. в 13:14, Ilian359 каза: Успешно безжично плащане в аптека Медея на терминал на Райфайзен. Аз също платих "безжично" на Райфайзен на Витошка, но няколко дни по-късно на Билла (два различни магазина) не стана и трябваше с чип - явно само някои от терминалите на РББ са ъпдейтнати 🤔 Връзка към коментар
VanIvanov Публикувано: 22 януари, 2019 Сподели Публикувано: 22 януари, 2019 (редактирано) На 17.01.2019 г. в 16:20, jujo_si каза: Работи ли ви безконтактното плащане Ту партс! Фърст парт гуд, секунд парт - айм но лайк ит 😆 Минавало е при мен на терминали на ОББ, мина на Райфайзен на Витошка, но няколко дни по-късно не мина в Билла (на РББ пак) - и то два различни магазина, така че явно ъпдейтите вървят бавно 🤨 Редактирано 22 януари, 2019 от VanIvanov 8 Връзка към коментар
bibi Публикувано: 22 януари, 2019 Сподели Публикувано: 22 януари, 2019 (редактирано) преди 51 минути , VanIvanov каза: Ту партс! Фърст парт гуд, секунд парт - айм но лайк ит 😆 самтаймс - уин, самтаймс - люн... Редактирано 22 януари, 2019 от bibi 1 4 Връзка към коментар
rik4o Публикувано: 22 януари, 2019 Сподели Публикувано: 22 януари, 2019 преди 16 часа, georgebg каза: Днес моята сага с тази супер услуга продължава с много интересни обрати... ...Утре драмата вероятно ще прерастне спонтанно в сериал, защото не остана време за неочакваната развръзка .... Заклет любител на сериалите си, изглежда. Респект! 🙂 Не сме много такива - повечето вече не гледат докрай, а направо сменят канала. 🙂 Сериали обаче - бол. И каналите, които ги излъчват - също! 😞 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 22 януари, 2019 Сподели Публикувано: 22 януари, 2019 1 hour ago, bibi said: самтаймс - уин, самтаймс - люн... важното е вертолейшън да има. Връзка към коментар
Гост Гост 23*6 Публикувано: 23 януари, 2019 Сподели Публикувано: 23 януари, 2019 21 hours ago, rik4o said: Заклет любител на сериалите си, изглежда. Респект! 🙂 Не сме много такива - повечето вече не гледат докрай, а направо сменят канала. 🙂 Сериали обаче - бол. И каналите, които ги излъчват - също! 😞 Не, сериали изобщо не гледам, но човек не може да избяга от наглите им реклами 😄 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 23 януари, 2019 Сподели Публикувано: 23 януари, 2019 На 14.06.2018 г. в 9:40, Loverboy каза: 1. Летище и име на салона - Roma Fiumicino (FCO) Plaza Premium Lounge 2. Местоположение на салона - особености - намира се на втория етаж в основната част на летището, след проверката за сигурност и митниците. Навсякъде има табели за него. 3. Наличие на бърза връзка към гейтовете - не 4. Време за достигане до гейтовете - реално до гейтовете се достига за 10тина минути - поне за гейтове E, от които нашите летят за София. 5. Разрешен престой в салона - не съм гледал, но май е три часа. 6. Интернет - особености, наличие на контакти - има контакти на всеки стол буквално, интернет не съм ползвал (VIVA EU and roaming charges). 7. Описание на салона, наличие на храна и напитки, снимки. Наличие на място за пушене? Салонът наистина е топ от към визия, има зона за хранене, както и отделно фоьойли за седене. Бюфетът включва кашкавали, фокачи, има и домашен сладолед. Напитките са стандартните безалкохолни, кафе, вода, алкохолът също е безплатен за избран списък неща, които ги има на бара (но реално има всичко - уиски, Аперол, вода, вино, др.). Има made to order паста и пица, както и лазаня и меса. Аз хапнах паста Аматричана и беше страхотна. Има и баня за къпане, като пишеше да попиташ екипа за съдействие и кърпи и такива. Бяха много учтиви, помагаха на на един възрастен човек да седне, носеха му храната, въобще топ обслужване. Снимки: * Опитах се да отида до въпросния Passenger Lounge, който се намира при гейтове 41 до нещо си (докъде се стига до влакчето). Тъй като не знаех на кой гейт ще ми е полета, качих се на влакчето и отидох до този салон. Много е забутан, като стигнах до него се паникьосах, защото не знаех после като се върна с влакчето къде ще ме стовари (бях чел във форума, че се минава наново проверка). Едва по-късно видях, че има Plaza Premium в основната част, който се покрива от Дайнърс. Та, качих се на влакчето обратно и то естествено ни върна в зона, в която имаш два избора: exit и transit flights. Отидох на транзитиращия и реално отново минах проверка по сигурност... но в крайна сметка си стигнах обратно до главната зала на заминаващи и кацнах в Plaza Premium, който беше страхотен. Този салон нещо не го виждам в приложението. Някой с прясно инфо? Връзка към коментар
Romana Публикувано: 23 януари, 2019 Сподели Публикувано: 23 януари, 2019 В края на ноември го посетих без проблем. Връзка към коментар
makler Публикувано: 23 януари, 2019 Сподели Публикувано: 23 януари, 2019 преди 3 часа, cybersimo каза: Този салон нещо не го виждам в приложението. Някой с прясно инфо? Горещо го препоръчвам. Един от най-добрите салони изобщо!!!!! 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега