Прескочи до съдържание

Милано < 50лв, Франкфурт, Болоня, Брюксел < 60лв и др.


Препоръчани мнения

Публикувано:

Есенният сезон е тук, а с него и брутално ниските цени на самолетни билети. Черешката на тортата е 20% намаление на Wizz Air в цялата им мрежа.

 

Невъзможно е да изброя всички възможности, за това малко в телеграфен стил ще изпиша примерни дестинации и дати. Отворете http://wizzair.com, поровете се и съм сигурен че ще намерите нещо, което ви допада.

 

Всички изброени цени са за двупосочен билет, само с малкък кабинен багаж и за членове на Wizz Discount Club. Ако не сте членове, цената е +10 евро не отсечка, а самото членство струва 30 евро. Проста сметка показва, че се изплаща с двупосочен полет за двама.

 

Дестинация: Милано

Дати: 28.10 - 31.10

Цена: 23.17 евро

 

Публикувано изображениеДестинация: Франкфурт - Хан

Дати: 27.11 - 1.12

Цена: 26.78 евро

 

Дестинация: Болоня

Дати: 11.11 - 15.11

Цена: 27.08 евро

 

Дестинация: Брюксел (Шарлероа)

Дати: 08.11 - 13.11

Цена: 27.10 евро

 

Дестинация: Дортмунд

Дати: 23.10 - 29.10

Цена: 30.78 евро

 

Дестинация: Айндховен

Дати: 24.11 - 29.11

Цена: 35.28 евро

 

Дестинация: Киев

Дати: 17.10 - 24.10

Цена: 36.37 евро

 

Дестинация: Лондон (Лутън)

Дати: 05.11 - 09.11

Цена: 39.56 евро

 

Дестинация: Рим

Дати: 09.11 - 14.11

Цена: 50.78 евро

 

Дестинация: Барселона

Дати: 26.11 - 30.11

Цена: 51.26 евро

 

Дестинация: Париж (Бове)

Дати: 18.11 - 22.11

Цена: 51.46 евро

 

Дестинация: Валенсия

Дати: 24.11 - 27.11

Цена: 55.89 евро

 

Дестинация: Мадрид

Дати: 18.11 - 22.11

Цена: 81.23 евро

 

Ако търсите нощувки, може да прегледате следните сайтове:

Хайде, похвалете се кой за къде си купи билет :)

 

Кликнете тук, за да видите тази статия

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)

Есенният сезон е тук, а с него и брутално ниските цени на самолетни билети. Черешката на тортата е 20% намаление на Wizz Air в цялата им мрежа.

А забеляза ли в добавка и брутално високите им цени за лятото - като почнеш от края на април-май, та до август.

Този път вече се о...акаха тотално.  :mad:

В смисъл, който пътува късна есен, или когато и за където изпаднат изгодни цени, са ОК. Но който си има определени дестинации, за определени дати...ми идва тези вече тотално да ги вкарам в листа на "неблагонадеждните".

Добре, че все още имат известен аванс с няколко директни дестинации, за които други авиокомпании с прекачване и удължаване, дават двойни цени (в това число и FB, макар и  без прекачване).

Редактирано от wilks
Публикувано:

Лятото цените са високи в посока БГ , но от БГ навън има добри оферти , септември е наопаки по обясними причини.

Просто следват преселението на гастарбайтерите и студентите -:)

Публикувано:

Ами просто няма да резервираме от толкова рано. Аз лятото успях да си намеря приличен билет за Уиз със спазване на основните правила, щеше да е яко да е "колкото по-рано, толкова по-евтино" ама така е твърде лесно и няма тръпка за хищниците като нас, а и нали нормалните клиенти трябва да се оплетат като пате в калчища :)

  • Харесвам 3
Публикувано:

Гледайки цените за октомври/ноември 2014 стигам до извода , че е безмислено да се резервира отсега колкото и да са изгодни , защото в последните седмици излизаха по-ниски оферти за октомври /ноември 2013. Вероятно и догодина ще е същото , а кой може да планира със сигурност за година и повече напред ?

 

П.С. Въпрос за вече вчерашното 20% намаление за всички. Трябваше ли да влезеш в клубния си профил за да видиш още по-ниски цени от тези които се зареждат на страницата на Wizz ? Тоест и двете ли отстъпки се наслагваха ?

Публикувано:

П.С. Въпрос за вече вчерашното 20% намаление за всички. Трябваше ли да влезеш в клубния си профил за да видиш още по-ниски цени от тези които се зареждат на страницата на Wizz ? Тоест и двете ли отстъпки се наслагваха ?

 

Да, и други хора ме питаха. Просто преди показваха нормалната цена и цената с дискаунт клуб. Сега понеже цената с намаление заменяше тази с дискаунт клуб нямаше място да ги изпишат и трите :) Но иначе като се логнеш отстъпката си работи...

 

Друг фин детайл, в тоя случай не беше 20лв на полет, а 16, защото първо се калкулира дискаунта и после 20-те% отстъпка

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Лятото цените са високи в посока БГ , но от БГ навън има добри оферти , септември е наопаки по обясними причини.

Просто следват преселението на гастарбайтерите и студентите - :)

То на мен това за посоките и началото и края на лятото със студентите (15-20% от местата), и гастарбайтерите (60-70%, останалите трийсетина % без много багаж като нас), ми е ясно. Там е работата, обаче, че точно на тези 30% не ни върши работа евтиния билет в едната посока примерно юни, и след това обратния чак края на август. ;)

 

 

Ами просто няма да резервираме от толкова рано. Аз лятото успях да си намеря приличен билет за Уиз със спазване на основните правила, щеше да е яко да е "колкото по-рано, толкова по-евтино" ама така е твърде лесно и няма тръпка за хищниците като нас, а и нали нормалните клиенти трябва да се оплетат като пате в калчища :)

Пробвай да ми намериш по-евтин билет на Wizz примерно за August Bank Holiday - Notting Hill Carnival в Лондон (за 2014 датите са 23-27 август), когато и да е било след днешните цени.

После пак ще си говорим за пате в калчища. ;)

В последния момент преди малко хванах връщането на 33.19 GBP (БЕЗ дискаунт клуб, и само с малък салонен), добре че унгарците по незнайно какви причини са по Гринуичко време. Или поне сметката им е по това време, защото така ми изписа на смс-а - 21:25 ч., когато тук вече се беше сменила датата, и промоцията свършила. А отиването  ме смая с тези 300 лева и то с днешната отстъпка, и го пропуснах. По-нататък ще го мисля с easy, FB, или някакви комбинации с различни авиокомпании.

От поне 4 години положението е идентично всеки път. Ако все пак успееш, разликата от моята сегашна цена за връщането на 27.08.14, и твоята когато и да я намериш, ще я направя по една бира каквато и където искаш за всеки паунд надолу, ако е в твоя полза. :) Ако е в моя - ще ми е достатъчно, че съм "надхитрил" унгарците, и оборил теорията ти за патето, макар и с частен случай.

Deal?

Редактирано от wilks
  • Харесвам 1
Публикувано:

Е ти хвана за ушите една дата от цяла година. Ако искаш и за новогодишните празници да ти намеря :) Ясно е, че в ултра пиковите дни няма как да стане. Но аз си взех билет 16 август - 6 ти септември за 60 евро двупосочен. Когато се предполага да е великото преселение на народите. Взех си го преди месец и половина. Та...ти си имаш опит с конкретни дати и си знаеш най-добре кое ще проработи. В общия случай да се купуват билети от сега за август догодина не е правилно, най-малко не всички авиокомпании са си пуснали разписанията още :)

  • Харесвам 3
Публикувано:

Е ти хвана за ушите една дата от цяла година. Ако искаш и за новогодишните празници да ти намеря :) Ясно е, че в ултра пиковите дни няма как да стане. Но аз си взех билет 16 август - 6 ти септември за 60 евро двупосочен. Когато се предполага да е великото преселение на народите. Взех си го преди месец и половина. 

Интересното е, че даже и за около Коледа - Нова година за Лондон съм намирал евтини билети сравнително близо до датите на пътуване, но за края на август просто няма никакъв шанс за поевтиняване. Или взимаш още като излязат датите, или след това само наблюдаваш кривата все нагоре. :)

 

Та...ти си имаш опит с конкретни дати и си знаеш най-добре кое ще проработи. В общия случай да се купуват билети от сега за август догодина не е правилно, най-малко не всички авиокомпании са си пуснали разписанията още :)

Така е, не отричам. Но пак в моя конкретен случай, даже и след като всички авиокомпании си обявят разписанията за тогава, отново няма дори и минимален шанс да се намери билет за под 40 евро на посока. За отиването даже около 70 вече е долната граница.

Това от около 5 години така. Преди, когато easy имаха София - Малпенса, със смяна там, и от там MXP - LGW, съм го правил и за 43 евро общо. Сега ще видя евентуално някаква  комбинация с SXF, но края на август и за там трафика ще е силен.  :huh:

Остава Бергамо и комбинация с Райън от Станстед, ако не се чака неразумно много, де. :)

Публикувано:

Като цяло си хиена, т.е. не влизаш в моето генерализиране :) Както може да сме сигурни, че високите летни цени за догодина няма да останат такива и в известна степен ще паднат, така може сме сигурни и че най-вероятно цените до Малмьо (и този до Лондон който си намерил) са в най-ниската си точка в момента. Сиреч, не може да предложим твърд критерий и ей така с 3 изречения да обясним на някой нов кога да си купи билет :)

  • Харесвам 2
Публикувано:

Сиреч, не може да предложим твърд критерий и ей така с 3 изречения да обясним на някой нов кога да си купи билет :)

Бих казал и в 30, че и в 300 изречения пак няма да можем изцяло и детайлно да обхванем всички аспекти, варианти, и отделни специфични случаи при цените на авиокомпаниите, и конкретно на Уиз. Аз примерно имам задълбочени набюдения за някой натоварени дати до определени места, но не за всички. Само за тези, които представляват интерес за мен. С други думи, тематиката не може да се вкара в калъп, или да се направи валиден стандартен алгоритъм, който ако го спазваме всички в няколко стъпки, да сме сигурни че винаги сме гепили най-тънката възможна цена.

Доста голям по обем анализ би излязъл от денонощия наред разцъкване и копане по всевъзможни сайтове, и това не година или две, ами малко повечко.

 

А с това "Както може да сме сигурни, че високите летни цени за догодина няма да останат такива и в известна степен ще паднат, така може сме сигурни и че най-вероятно цените до Малмьо (и този до Лондон който си намерил) са в най-ниската си точка в момента." съм абсолютно съгласен. Моите наблюдения стигат до същите изводи както за новите дестинации и феномена "зарибяване", овладян от Уиз доста сполучливо, така и за първоначално високите летни цени, които най-явно и очебийно го правят пак Уиз. Както и вчера споменах, не случайно само те единствени (от масовите нискотарифни), си позволиха да скочат толкова напред с разписанието - повече от година. Да оберат лековерните доброволци, които са чели, че "колкото по-рано, толкова по-евтино", да си направят минимума, пък после като вземе да наближава датата, и самолета не е дозапълнен на 100%, що да не пуснат малко гювеч и за разбирачи и тарикати като наш Жоро примерно ;) И по 20 евро на посока да ги пуснат, те вече са си направили сметката, парите са избити, и всичко отгоре си е чист плюс. :)

 

Добавям, въпреки че вече е късно, защото промоцията мина, че вчера и билетите за септември догодина до Барселона, също бяха в най-ниската си точка - моя е за 165 лв. двупосочен, цена която отдавна не беше спохождала българския пазар по тази доста популярна дестинация. И като цяло вече цена под 100 лева на посока при Уиз, спада към нормалните (на Тони ударите за някой дестинации и дати са извън всяка класация, но на мен като цяло не  ми вършат работа, за съжаление).

  • Харесвам 1
Публикувано:

Както и вчера споменах, не случайно само те единствени (от масовите нискотарифни), си позволиха да скочат толкова напред с разписанието - повече от година. Да оберат лековерните доброволци, които са чели, че "колкото по-рано, толкова по-евтино", да си направят минимума, пък после като вземе да наближава датата, и самолета не е дозапълнен на 100%, що да не пуснат малко гювеч и за разбирачи и тарикати като наш Жоро примерно

пък и що да не им постоят едни парички по сметките за дълго време и да им снесат по някоя лихва ;)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Добавям, въпреки че вече е късно, защото промоцията мина, че вчера и билетите за септември догодина до Барселона, също бяха в най-ниската си точка - моя е за 165 лв. двупосочен, цена която отдавна не беше спохождала българския пазар по тази доста популярна дестинация. И като цяло вече цена под 100 лева на посока при Уиз, спада към нормалните (на Тони ударите за някой дестинации и дати са извън всяка класация, но на мен като цяло не  ми вършат работа, за съжаление).

 

 

Вчера следих точно полетите до Барселона и Валенсия  за септември / октомври  като до Барселона излизаха по 82 евро (159.98 лева) , а до Валенсия по 62 евро (119.98 лева)

Е промоцията мина да живее "промоцията" -  в момента цените са аналогични за членовете на Wizz Club- a и до Барселона пак се пътува за вчерашните пари   :P

 

Нещо повече и в момента има билети по 79.98 лева до Малмо за повечето дати през май... та промоцията беше една пушилка колкото да накара хората да се запасят с билети.

Лошо няма - както се каза по-евтини едва ли ще стават , но в такива ситуации много хора правят импулсивни покупки на полети които иначе не биха търсили целенасочено.

Wilks e частен случай , но съм сигурен , че куп хора са купили билети  , които днес не биха купили като не са  в "промоция"

Редактирано от stenk
Публикувано:

пък и що да не им постоят едни парички по сметките за дълго време и да им снесат по някоя лихва ;)

Все на лихви и комисион те избива !!! :P

  • Харесвам 1
Публикувано:

Вчера следих точно полетите до Барселона и Валенсия  за септември / октомври  като до Барселона излизаха по 82 евро (159.98 лева) , а до Валенсия по 62 евро (119.98 лева)

Е промоцията мина да живее "промоцията" -  в момента цените са аналогични за членовете на Wizz Club- a и до Барселона пак се пътува за вчерашните пари   :P

 

Нещо повече и в момента има билети по 79.98 лева до Малмо за повечето дати през май... та промоцията беше една пушилка колкото да накара хората да се запасят с билети.

Лошо няма - както се каза по-евтини едва ли ще стават , но в такива ситуации много хора правят импулсивни покупки на полети които иначе не биха търсили целенасочено.

Да де, ама не е точно така ;) , щото и аз по тоя повод реших да следя някои цени.

 

Какво се оказа:

1. Еднопосочен билет до Барселона на 5.11

- цена снощи  с намалението - 159.99лв.

- цена днес сутринта с отстъпката  - 194.99лв.

 

2. Двупосочен до Мадрид  29.11 - 02.12

- цена снощи с намалението - 119.98лв.

- цена днес сутринта с отстъпката - 179.98лв.

 

3. Двупосочен до Малмьо 16.05 - 19.05.2014

- цена снощи с намалението - 69.98лв.

- цена днес сутринта с отстъпката - 79.98лв.

 

Не вярвам през нощта, и то след  намалението,  да са се купували толкова много билети до днес сутринта, че да се е повишила цената по тази причина ;)

  • Харесвам 2
Публикувано:

За  Малмьо  и аз видях разликата от  10 лева . Други дестинации освен споменататите не съм следил  :) 

Със сигурност ще има поне още няколко вълни промоции от -20% в следващата година. Преди бяха почти всеки месец , но напоследък ги разредиха.

Публикувано: (редактирано)

Wilks e частен случай , но съм сигурен , че куп хора са купили билети  , които днес не биха купили като не са  в "промоция"

Тук си познал много вярно. Аз от толкова ровене през годините, взех та им понаучих кога обявяват новите си разписания, и бях готов. Даже и да нямаше 20%-но намаление, пак щях да си взема билет още първия ден. И за Барселона за септември за "моите" дати, и за връщането от Лондон след Банк Холидея.

 

Но вчера, признавам, Уиз ме изненадаха по три параграфа (някъде ги споменах вчера):

1. До сега, откакто са на БГ пазара, никога не са правили в един ден пускане на новото разписание И дискаунт от 20%.

2. Не е имало случай още в началото на септември да обявят разписание до ноември на следващата година - на практика за 14 месеца. Може и да има, но поне аз не съм попадал на авиокомпания, която да публикува разписание толкова напред. Което за Уиз си има своите причини, но в момента няма да се спирам на тях (все пак са само в сферата на личните ми предположения). Кодовото име тук е Ryan, които им бъркат много здраво и вътрешно, като им дублират почти всички дестинации в Европа. Въпреки че за самите Ryan Уиз изобщо не са фактор, конкуренция, съперник, или както щете го наречете. О'Лиъри си има "игра и закачка" само със Стелиос. Той пък реши, че ще става нискотарифния авиопревозвач на бизнесмените в Европа, и предприе различна тактика като направи бази в големи финансови и бизнес центрове, и самолетите му кацат на централни летища. А Варади сигурно само по име му е познат, и от време на време се бъзика с него, като пуска линия от не толкова интересни за него летища по дестинации, които за Уиз се явяват жизнено необходими, и ги разработват доста усилено. Ей така, колкото да му гледа после сеира, както това вчера с разписанието за 14 месеца напред. Жалко, че не прави същото и в България, но това пък има съвсем други причини и пречки, главно финансово-покупателни, и политико-конюнктурни.

и 3. Не толкова съществено, защото така или иначе, който има интерес и им чеква сайта регулярно, нямаше да пропусне - но до сега едва в края на септември са давали разписанието до края на май. И чак някъде средата-края на ноември - до октомври на следващата година. Горе долу същите са периодите и  датите и на easy, с разлика седмица-десетина дена.

В подкрепа на думите ми ще дам само следния прост пример. Дали е съвпадение, че точно в деня, когато easy първи от трите (условно казано) основни нискотарифни играча обявиха новите си дати (и то това си беше известно още от миналия месец, че ще стане точно тази седмица), Уиз "случайно" взеха, че и те подраниха доста преди обичайното, че и подаръци почнаха да правят с нови дестинации за по 70 лева. (само ще вметна, че имаше един доста дълъг период, когато Уиз не откриваха нито една нова дестинация от България, а тази година цели 4). А в същото време на О'Леъри му дреме шушлека за нови разписания, напъвания и нагласяния да е първи с някакви тънки сметки. Той си знае, че когато и да пусне разписанието си, неговото си е негово, и дори някой да е успял да му "дръпне" 2-3...5% от клиентите, те не са чак толкова решаващи за него. Само сравнете цените на Уиз в България, с тези в градовете в други държави, до където летят И Ryan. Фрапираща разлика, естествено в тяхна полза. И разбира се, такива като нас с два превозвача-монополисти, компенсират с дебелите цени лукса Уиз да се конкурира с Райън по другите места. Малко е игра, в която мача е решен още преди да е свирен, ама айде.

Не че на всеки от тримата не им е скъп всеки един клиент, далеч съм от такова твърдение, но точно той може да го преживее. Все пак е в тор 20 на авиокомпаниите в света по брой самолети, и в тор 10 по дестинации. Нищо, че форумите са пълни с негативни отзиви, водят се дела за обезщетения, youtube е пълен с клипове, снимани на бординга на Ryan по кои ли не летища, и редовно пуска по някоя "бомба" с намерение да въведе някакво абсурдно  правило. "Няма лоша реклама", и той много добре го знае това, а още по-добре се възползва от тази истина. Доказал го е безспорно с данните и позициите от горните класации.

 

Вероятно според някой някъде съм на грешен път в изводите си, но така ги виждам аз нещата за момента

Редактирано от wilks
  • Харесвам 4
Публикувано:

Интересно е , че примерно от Букурещ са обявили разписание само до лятото. Явно залагат нещо на София и току виж дочакаме още добри новини.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Интересно е , че примерно от Букурещ са обявили разписание само до лятото. Явно залагат нещо на София и току виж дочакаме още добри новини.

И друг път преди се е случвало Уиз да обявят разписанието за някой летища/държави по-рано, от това за други. Не знам, дано си прав. Но аз лично не мога да залагам кой знае какви надежди за нещо добро от монополист. Защото Уиз се явяват точно такъв за българския пазар на авиопревозвачите, в т.нар. нискотарифен сектор. Също толкова, колкото са и БългарияЕр. Само виж какви стъкмявания си правят с цените и дестинациите помежду си. Никой от двата няма интерес да намалява цени, защото на практика ако не са те двата, България остава да се надява на няколкото големи авиокомпании в Европа, които могат да отделят по един самолет за няколко часа на ден, и да го пратят насам. Изключение с повечко полети правят само Austrian и Lufthansa, но техния интерес е за това, да обират трафика от прекачващи за по-далечните точки. Пък и надуха цените си пак поради липсата на конкуренция. БГер с 5 полета седмично до Виена им е точно на малкия пръст. Останалите съкращават честотите си, а някой скоро може и да ги закрият.

С една дума Уиз и БГер си се възползват максимално от ситуацията в България, и знаят че и 40 годишни Ан-чета да пуснат на по 400 лева минимална цена, пак ще ги пълнят от тук....с гастарбайтери, за които другия вариант остава само с автобус и 3 дена път пак на такива цени. Не че и те стоят празни в гаражите, де.

Добре, че сега easy пак се позавърнаха тук, и веднага се усети ценово като почнаха да разбъркват картите. Засега само на БГер към Берлин, но и това не е малко, като знаем какво беше положението с немската столица много години наред преди тази. А с мрежата на easy, и на куп други авиокомпании от Берлин, ако увеличат още малко честотите до там, спокойно мога да забравя и за БГер, и за Уиз. Вчера реших да пробвам какво може да излезе с прекачване на Шонефелд до Копенхаген. Отиване и връщане закова на 100 евро всичко, и то без 20% намаление. :D Unbeatable, както се казва. И това по дестинация, която няма конкуренция от тук с директен полет. Преди съм ходил до там само с австрийците, и пак прекачване, и веднъж с АВ - и тук прекачване, но и двете за почти двойно повече като пари. Е, какво да искам повече, освен увеличаване честотите на easy до Берлин. Че нямало да ми дадат шоколадово сърце с червен станиол, или крекери със сокче, ми е все тая. С разликата в цените им с тази на easy, ако искам ще мога да преяждам с топли сандвичи и в двете посоки, и пак ще остане. 

Разиграх и варианта с Уиз до Туруп, от там автобус до Малмьо и влак до Копенхаген и обратно, но не излезе по-малко за датите, които търсих. 

И Уиз, и нашите обаче всеки ден сигурно благодарят на Господ, вероятно и на няколко алчни политици-лобисти (ТИМ знаят как се правят тези неща, а унгарците са схватливи), чиито интереси са по-различни от нашите във форума за повече превозвачи=по-ниски цени, че примерно хайде пак Ryan да намесим, не разработват България. Както правят да речем в Полша или Балтийските страни. Уж имаше там и някакви недоразумения с фонда на общините в Пловдив, но истината е, че не сме им достатъчно атрактивни като дестинация и пазарни условия. Ако бяхме, нямаше да ги спре секването, или намаляването на участието в измисления фонд. Отделно и много вероятно е, и някой бюрократ облечен във власт, да им създава допълнителни пречки, което най-често отказва чуждите инвестиции у нас.

Остава да сме оптимисти, и да се надяваме някой достатъчно силен да се престраши и да глътне "националния" ни превозвач. Последните дни, а и преди мислих за варианти, и колкото и да ги премятах, освен Turkish, или някой от арабските, не виждам кой друг може да го направи. Варианта с Lufthansa все повече ми изглежда далечен. Ама те пък нали по едно време се говореше, че имали някакви намерения за обединяване. Даже писаха, че на една среща преди време между Ердоган и Меркел, са обсъждали и този въпрос. Доколко е вярно, и дали и кога ще стане, е трудно да се каже от сега.

Или както ти си писал - Уиз да замислят нещо интересно за София. И най-вече различно от поредната секира. Щото не го изключвам и този вариант - тук първо и за най-дълъг период, защото "са ни свикнали", и знаят, че тук най-лесно ще мине номера с високите летни цени още с обявяването на разписанието. Разбира се тук изключвам старите чакали от форума, при които номера и такива тънки сметки, няма как да минат. ;)

  • Харесвам 3
Публикувано:

пък и що да не им постоят едни парички по сметките за дълго време и да им снесат по някоя лихва ;)

Разбира се! Основно правило във финансите - 1 лев днес струва повече от 1 лев утре. Особено в ситуации като сегашната - нестабилен пазар, поредната арабска криза и очаквания за поскъпване на петрола, както и типичните за LCA пирамидални операции...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Всъщност това е и една от причините да са по-евтини билетите по-рано от датата на полета. Пък и осигурява кеш за изпълнение на текущите операции. Когато някоя авиокомпания почне да пуска промоции на кило трябва много да се внимава :) За пример са sky europe, които буквално захранваха ден за ден с промоции за след повече от половин година преди да се срутят окончателно.  

 

Концертите също са пример, като се пускат билети около година преди самия концерт...

  • Харесвам 1
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

;)

 

Еми какво да кажа, радвам се че съм такава пътеводна светлина и всеки ред, който напиша се възприема безкритично и без подозрения :) Естествено, че е само един от факторите, но не е единствения фактор...раянер като пускаха промоции по 1 евро на времето не са фалирали. От друга страна скай юръп постоянно имаха разпродажби по 5 евро, като в същото време губеха самолети на лизингодатели, блокираха ги от летища и не плащаха заплати с месеци...а и не мисля, че уиз чак толкова са се разпуснали 2-3 еднодневни намаления с по 20% нищо не са за ниския сезон

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.