Monika_Koko Публикувано: 20 август, 2017 Сподели Публикувано: 20 август, 2017 Моля за съвет! Синът ми днес трябваше да излети от Хонг Конг в 19,05 ч. Билетът му е на Бритиш и е Хонг Конг-Шанхай-Лондон-София. Отсечката от Хонг Конг до Шанхай се изпълнява от Cathay Dragon, a останалите полети са с Бритиш. Около 6 часа преди полета получава мейл, че полета се отменя за другия ден, т.е. 21.08 и излита ев 5,30 сутринта и е Хонг Конг-Шанхай-Виена-София. Казах му да отиде на летището и да види какво ще му предложат... хотел, храна.... ожезщетение.... От тук нататък ? ..... не ми се случвало подобно нещо и не знам какво се прави точно в тези случаи. Моце ли да има претенции към това премаршрутиране или не?...... Връзка към коментар
chandni Публикувано: 20 август, 2017 Сподели Публикувано: 20 август, 2017 (редактирано) Хубаво е, че е с Бритиш. Наскоро @bobole4e мисля, че писа за закъснял полет на Бритиш, които без напомняне от пътниците, сами са изплатили обезщетението на пътуващите на самото гише. Редактирано 20 август, 2017 от chandni 1 Връзка към коментар
Monika_Koko Публикувано: 20 август, 2017 Автор Сподели Публикувано: 20 август, 2017 (редактирано) Toва листче са му дали на информация. Казали са, че полета е сменен и ще се изпълнява от Австрийските авиолинии, а не от и Бритиш. Бритиш вече не отговряли за този полет. Самото гише на Бритиш отваря след 2часа. Моля за съвет.... какво да прави, да отиде на предложения хотел ( и да лети утре) или да чака да си говори на гишето на Бритиш? Редактирано 20 август, 2017 от Георги премахната снимка с доста информация Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 20 август, 2017 Сподели Публикувано: 20 август, 2017 Аз бих изчакала отваряне на гишето на Бритиш. След като билетът е техен, какво значи да не отговарят за този полет? Добре е, че са му дали хотел, но все пак контакт с тях е необходим, поне за мен. 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 20 август, 2017 Сподели Публикувано: 20 август, 2017 @Monika_Koko, Бритиш имат добър customer service. Съветвам те синът ти да се обръща само към тях. както и да се свърже по всички начини с тях. https://www.britishairways.com/en-gb/information/delayed-or-cancelled-flights Връзка към коментар
Георги Публикувано: 20 август, 2017 Сподели Публикувано: 20 август, 2017 Нека да звънне на Бритиш да види дали ще има по-ранен вариант. Аз поне не мога да се ориентирам от информацията до момента, но изглежда че алтернативно предложения полет сякаш е най-ранния възможен. П.П. Махнах снимката, имаше прекалено много информация на нея. Например някой трол можеше да се обади от името на сина ти и да премаршрутира кой знае накъде. 1 Връзка към коментар
Monika_Koko Публикувано: 20 август, 2017 Автор Сподели Публикувано: 20 август, 2017 Благодаря, много на всички за ценните съвети! Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега