Denittta

Дубай за 4 дни с деца - мисията възможна :)

Описание: Дубай за 4 дни с деца.

Възползвахме се от пролетната ваканция на децата и купихме билети с wizzair от Букурещ до Дубай. 02.04.2024 - 06.04.2024. Цените от София за същите дати бяха по-скъпи, а wizz даже и не изпълняваха полети от 01.04 за Дубай. Цената не ни излезе много изгодно, но все пак се съобразявахме с конкретни дати и нямахме възможност да изберем нещо по-евтино. Цената беше около 2400лв със запазени места, flex и 2 броя допълнителни куфара ръчен багаж за 4-ма човека.

Та...запазихме си паркинг през www.parkvia.com и избрахме Parcare in Otopeni. Цената беше около 30лв с безплатни трансфери, но на връщане лявата ни дясна гума беше спадната...класическа схема.

02.04 - Полета беше в 14.30 и кацнахме в 20.30 Дубайско време. Бях запазила rentacar от dollar. Около 270лв с пълна застраховка и неограничен лимит за километри. Доволни сме, стана бързо, колата беше ъпгрейдната и всичко беше точно.

Към 22 часа вече бяхме в хотела. Premier inn Barsha Heights. Останах очарована от хотела, за цената която платихме за 4 нощи със закуски за 4 човека 599лв. Мястото е удобно, близо до метро /не сме го ползвали, имамахме кола/. Много чисто, имаше малко басейнче на 10-тия етаж с топла вода. Закуската беше много прилична.

03.04.

Нашите приятели направиха еднодневен тур до Абу Даби с жена,която живее в Дубай и организира такива турове. За 3ма човека им излезе 400 AED. Ние пък се разходихме до Umm Suqeim - Jumeirah public beach, за да намокрим краката и да направим някоя друга снимка на фона на Burj al arab.

Спряхме на паркинга отпред. Нямах монети, с карта не може да се плати, dubai RTA така и не успях да го заредя нито с Apple Pay, нито с дебитна/кредитна карта. Един местен паркира до нас и го "замолих" да ни обесни как да платим. Предложи да плати през неговото приложение и се наложи със сила да му дам 1 долар, не искаше да го взима.

Новия хотел, който са изцвъкали отпред пред Burj и все още продължаващите ремонти ни развалиха снимките, но пък децата си събраха някоя друга мида.

Натоварихме се в колата и паркирахме в паркинга на Madиnat Jumeirah. Беше преди обяд и все още нямаше много посетители. Мислех да обядваме там, но като цяло обиколихме набързо. Платихме си паркинга с карта на рампата и решихме да идем до Emirates mall, за да изчакаме да отвори global village/мислех, че е от 16 часа, а се оказа, че отварят в 18...;)

По път решихме да минем през Museum of the future. Не бях взимала билети, защото нямат опция за отмяна, а цената не е много ниска. Децата много се впечатлиха от "летящата риба". На касата казаха, че няма билети за следващите 15 дни, така че разгледахме вътре, снимахме се отвън и продължихме към Emirates mall. Заслужава си да се направи дори само спирка за 1 снимка и да се влезе да се види "рибата". Паркинга е безплатен за 15 мин и после е 15AED за час мисля.

Билетите за Globall Village ги купих през сайта им. Беше делничен ден и ни излязоха по 22.5 AED на човек. Всичко останало купих от Headout, защото към момента при тях бяха най-евтини комбинираните билети. Не сме чакали на опашка, паркинга е голям и безплатен /да не излъжа, но не помня да сме плащали/.

Децата много се впечатлиха от всичко вътре, особено когато се стъмни и светнаха светлините. Хапнахме от различните павилиончета. Не беше нещо особено, една порция илиза около 35-40 AED. Не сме пазарували, нещата са скъпи, а аз не си купувам сувенири или дрехи като цяло.

2024_04_03_19_31_IMG_6637.JPG.49bded081fabe95e2d322533ab779520.JPG

Изморени се прибрахме към 22 часа в хотела.

04.04

Плана беше преди обяд и обяд в Dubai Marina и сафари следобяда.

Спряхме в паркинга на Мarina mall - безплатно е. Бях запазила обяд в massimo's italian restaurant, но решихме да не чакаме резервацията, за да не закъснеем за сафарито. Хапнахме сандвичи на крак. Разходихме се из Марината, но жегата си казваше думата и посядахме ня сянка не пейките по алеята.

Между другото хванахме доста подходящо време за посещение на Дубай. За началото на Април повече от 31 градуса не е било през целия ни престой. Направихме си хубави снимки и минахме през мола, за да вземем колите си.

Сафарито запазих от Desert Delight Travel & Tourism

Бях чела коментари и останахме МНОГО доволни. Комуникирахме по whatsapp. Дойде да ни вземе собственика Мохамед. Много се постара, за да бъде всичко както трябва. Колата беше за 7 човека и децата седнаха на най-задния ред. Беше внимателен и питаше постоянно дали всичко е наред. Бях запазила VIP сафари, излезе ни 1100 АЕД, стандартното беше 900 AED. По пътя ни показа "незаконните" сафарита, които организират някои фирми. Карат с автобуси и нелицензирани коли туристите, карат по малки дюни и като цяло много ги оплю😅 Хранаха в кампа беше 90% пикантна и децата ядоха само питки. Нямаше белиденс танци, защото беше Рамадан. Нямаше и много посетители, като цяло беше спокойно и уредено. Мохамед беше взел и сноуборд за децата, направи ни и хубави снимки. ПРЕПОРЪЧВАМ ГО определено.

В хотела се прибрахме около 21- 21.30.

05.05

За днес плана беше: View at the palm, Дубай аквариум и Burj Khalifa, wings of mexico, Фонтаните.

Деня започнахме с View at the palm. Паркирахме колите в паркинга на Nakhell mall /безплатно/ и от там се качихме до етаж 2, после хванахме друг ансансьор, за да излезем през Palm power. Билети взех комбинирани от headout.com - Памлата + рамката, цената за 4=ма беше 407AED.

Като цяло не сме чакали много, ние влязохме към 10 - 10 и нещо. Събират се около 20 човека група, има кратка беседа, филм и се качваме по ансансьорите. Горе беше вече доста топличко и сънчево, но определено си заслужава гледката.

2024_04_05_09_34_IMG_6783.JPG.1a8fe86129c614ec16026b1d7faebce7.JPG

На обяд седнахме в Nakhell mall, нямаше почти нищо за хапване от това, което ядем...Пиците на работеха.

С пълни стомаси се отправихме към Dubai mall. Понеже ние сме се качвали вече в Burj Khalifa и не сме буквали качване, нашите приятели решиха, че ще видят само отвън сградата и не взеха билети. Тук купихме комбинирани за Aya universe + Dubai Aquarium. Аквариума е впечатляващ, когато влезеш и като излезеш от тунела си казваш "100лв билет за това?!". На втория етаж продължават обаче нещата с dubai zoo и други морски животинки. Не сме плащали екстра за да влизаме при пингвините. Не мога да кажа, че беше нещо WOW, не беше и лошо...бива.

Следващата точка от разходката ни беше wings of mexico, но оставихме децата с мъжете в близкия парк, за да не изпуснем резервацията за вечерята в Joe`s cafe и с моята приятелка отидохме да си направим по 1 снимка. Чакахме 20 мин на опашка, имаше доста хора. Заслужаваше си чакането.20240405_171820.jpg.3a1417bb381e43d4dc513228abfffcda.jpg

Joe`s cafe бях запазила за 18 часа, защото мислех, че залеза е 18.30 и фонтаните са от 19 часа... те били от 19.30. Та на влизане ни предупредиха, че резервацията ни е 1.30 мин. Хапнахме хамбургери за 150лв и на крак в 19.30 изгледахме шоуто на Фонтаните.

Решихме да изгледаме още 1 път и се качихме на мостчето, за да запазим място на предните редове.20240405_185840.jpg.f5071d41f707c720fe873edc1f574a78.jpg

По леглата, че утре ни чака дълъг ден!

06.06

За днес плана беше Dubai Frame, Menia bazar/препоръча ни да идем там за пазар Мохамед от Сафарито / и Aya universe.

Dubai Frame заради Рамазан отвори в 11 часа. Паркирахме на паркинга /15 АED за ден/ и се наредихме на опашката в 11 без 15. Имаше си доста хора,беше си яко пек. Рамката определено ме разочарова. Можеше спокойно просто да я видим отвън, беше излишно качването, няма особено хубава гледка, има доста хора. Абе не ми хареса. Минахме по надлеза до отсрещния магазин за сувенири. Нещата бяха доста евтини, китайски. Не съм взимала нищо.

Menia bazar, оцелихме почивката на обяд, даже и не разбрах затворен компекс ли е или магазинчета по улицата. Мизерия и цигания. Купихме си магнити за подаръци от хранителен/сувенирен магазин. 8 магнита за 13AED.  Най-евтини обаче бяха в този магазин срещу рамката или в Day to Day.

Отправихме се към wafi mall и Aya universe. Молчето е много уредено, чисто и непълно с хора. Хапнахме пици, не бяха лоши и бяха евтини. Имаше повече арабски магазини за дрехи, различни от тези в Dubai mall i emirates mall.

Aya universe хареса ни, особено на децата. Имаше доста интесни стаи. Искаше ми се да влезем и в Museum of the future, но и Аята не беше лошо.

Полета ни беше вечер в 21.30, лесно намерихме къде да върнем колата. ПАркирахме на паркинга на Arrivals и влязохме до офиса на Dollar , за 5 мин бяхме готови, момчето ни закара до входа на deparatures и трябваше да се чекираме на летището. През приложението ми написа, че не може да се чекирам онлайн. Почакахме си на опашката, черпиха ни някакви фурми, пръснахме се с 1-2 парфюма в duty free и по живо по здраво към Букурещ.

Споменах вече за номера със спадналата задна дясна гума, които ми врътнаха от паркинга. Имахме компресор  набързо се оправихме. Винетка за Румъния си бях взела онлайн 10 дни за около 3 евро мисля. По границата не сме чакали като цяло.20240406_114720.jpg.b166236a10fb276da673fae87bb1eed1.jpg

20240403_154501.jpg.784811e26e4f453fbc1a7cce308d97de.jpg20240406_143738.jpg.924706f7583b98f4ba7f8b149ef922ad.jpg

Спускат или пукат задна дясна гума и излизаш да видиш какво се случва. Някой, който кара след теб спира и ти грабва чантата и заминава. Беше спусната умишлено, а не спукана. И се въртеше някакъв мъж около паркинга, когато взимахме колата. Явно от паркинга подават инфор, кога има чужденци и кога си заминават. Предполагам :)

• Шок 1

Няколко пъти сме ползвали този паркинг и такова нещо с гума не ни се е случвало. Както и други щети по колата - нула, за разлика от Варна, където някой с раз си е отварял съседната врата. Вашата чанта взеха ли я?

Ние ползваме за 2ри път паркинга. Не са я взели, защото ние очаквахме подобно нещо и бяхме 4-ма човека в колата, спряхме и на място където нямам как да ни ограбят. Просто споделям, че не е случайно.