Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

След няколко дни отварят новото летище в Доха - Hamad International Airport (HIA)

http://www.qatarairways.com/global/en/hamad-international-airport-announcement.page?cid=EMQA47940

 

то всъшност се намира съвсем наблизо до сегашното Doha International Airport (DIA)

http://www.dohaairport.com/hia/route.html

познато на доста магеланци :)

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Благодаря :)  За съжаление, през нощта явно няма такива работи, щом са обвързани с разходки. Но все пак много полезна информация.

Връзка към мнение

Нали отвориха възможност за кратка "безвизова" разходка из Доха ...

Знам, но не ме устройва. Предпочитам stopover с поне две нощувки :)

Връзка към мнение

Знам, но не ме устройва. Предпочитам stopover с поне две нощувки :)

Катарските авиолинии предлагат пакет нощувки+виза. Имат си хотел, който е хубав, в сайта им сигурно ще има информация.

Това е хотелът:

 

http://www.booking.com/hotel/qa/radisson-blu-doha.bg.html?aid=368032;label=gog235jc-city-bg-qa-doha-unspec-bg-com-L%3Abg--V%3A0CFEQFjABO%3Aunk-B%3Aunk-N%3AXX-S%3Abo-T703-1;sid=608d021f3af0af36a85b5ab505bf0ba0;dcid=4;ucfs=1;srfid=1973a5b3ac286d6b889d6c29f10dde96b6381770X37

На нас две нощувки + виза бяха около 220 евро.

Повече от две нощувки, според мен, не са необходими. Няма кой знае какво интересно, за един ден се вижда всичко.

Връзка към мнение

Аз пък няма да подкрепям авиолинии, които искат да минават "по терлици". И катарците са ми първи в списъка.

При престой от 9 часа, през нощта, с две деца, да ми се измъкват с тъпото обяснение, че не предоставят нощувка...ай сиктир.....ако ще и терминал под водата да отворят.

Връзка към мнение

Аз пък няма да подкрепям авиолинии, които искат да минават "по терлици". И катарците са ми първи в списъка.

При престой от 9 часа, през нощта, с две деца, да ми се измъкват с тъпото обяснение, че не предоставят нощувка...ай сиктир.....ако ще и терминал под водата да отворят.

 

Дават нощувка, но само ако не е имало друг полет до крайната ви дестинация преди това. В случая сигурно на теб полета с дългото чакане ти е излезнал по-евтин и за това си избрал него, в тоя случай отказват нощувки. Макар че май имаше 1-2 доклада за дадени нощувки малко извън правилото :)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Говоря за 2011, тогава никъде не го пишеше или поне аз не съм им влизал в страницата за правила и т.н. Не ми е и работа да влизам. А за справка, предната година имах същия случай и с комшиите им в Бахрейн и хората си ни дадоха хотел. Както и да е, лошото впечатление за катарците у нас си остана....няма драма, няма и да ги използваме :)

Връзка към мнение

Говоря за 2011, тогава никъде не го пишеше или поне аз не съм им влизал в страницата за правила и т.н. Не ми е и работа да влизам. А за справка, предната година имах същия случай и с комшиите им в Бахрейн и хората си ни дадоха хотел. Както и да е, лошото впечатление за катарците у нас си остана....няма драма, няма и да ги използваме :)

 

Всъщност, не знам от кога е правилото, можеше и от тогава да е. Но в днешно време като цяло ще е изключение, ако авиокомпания даде доброволно хотел :)

 

Ето ги правилата на Катар за тези нощувки иначе: http://www.qatarairways.com/global/en/transit-accommodation.page

 

 

This service may be available if the following criteria is collectively met:

  • There is no connection of less than 8 hours available;
  • The transit time in Doha is between 8 and 24 hours;
  • The booking does not include flights to or from Abu Dhabi (AUH), Bahrain (BAH), Dubai (DWC), Dubai (DXB), Kuwait (KWI), Muscat (MCT), and Sharjah (SHJ).
Връзка към мнение

На връщане от Перу имах 2 опции и 2-те бяха с 16 часов престой - през Париж (Air France даваха безплатен хотел) и през Амстердам (не даваха, но изрично го бяха посочили в мейла, за разлика от ония, дето не искам да и споменавам и името дори  :) )

Връзка към мнение

Аз купих първите си билети през септември 2011 и условието беше налице.

Тогава обаче повечето полети бяха на една цена независимо от часа и аз купих с прекачване само час и половина.

Връзка към мнение

На връщане от Перу имах 2 опции и 2-те бяха с 16 часов престой - през Париж (Air France даваха безплатен хотел) и през Амстердам (не даваха, но изрично го бяха посочили в мейла, за разлика от ония, дето не искам да и споменавам и името дори  :) )

Чакай малко, да не говорим за различни неща тука? За безплатен хотел, ако има промени в резервацията и връзката не става или просто си резервираш полети с голям престой и очакваш безплатен хотел? Щото Еър Франс ми е странно да дават безплатен хотел ей така, а ако катарците не са давали при промяна на полета са си за бой. 

Връзка към мнение

Билетите ги бях купил още през февруари 2011, от сайта им, не през агенции. Не бяха на промо цени. Нямах смяна на полета, по това време знаех, че неписано правило е при престой повече от 8 часа да ти осигурят хотел. Еле пък арабите, които били най-даващи във всяко едно отношение. Предната година бахрейнците ми бяха дали нощувка по същия начин. Няколко месеца по-рано Емирейтс също ми бяха осигурили хотел при полет до Малдивите и престой от 9 часа. Не би трябвало да ти осигуряват само когато има промяна в полета. Поне така беше преди. И съм ги ползвал, дето се вика.

Другото изнервящо в този полет с компанията с екзотично име, дето няма да я споменавам беше, че след "приятния" престой от 9 часа на невероятното им летище, на следващата сутрин, след като се качихме на самолета за Бангкок и застанахме в положение "излитаме", т.е. с колани, "не мърдай от мястото си, не може сега до WC да ходиш" и т.н.........и така си стояхме 2:30 часа....защото имали национален празник и баш главния на държавата решил да полети с авиацията си от 5 изстребителя, та затвориха въздушното пространство, докато Той си пополети за собствен кеф.

Резултата от дивите катарски празненства беше, че изпуснахме, естествено, последстващата връзка Бангкок-Пукет, в самолета пробвах да обясня на стюардесите, да уведомят колегите си в Бангкок, че има пътници, които изпускат връзките си, заради ония дрисльо...те ми казаха - ""не се притеснявайте, ще има наши представители, за да ви помагат".

Имаша, ама на-най...Никой!

Когато кацнахме и отидох до гишетатана Бангкок Еър и им обясних как и защо сме си изпуснали полета заради другата компания, как са ни обяснили, че те ще ни подсигурят следващите полети и т.н., пък след това не са се появили...дойде лично шефа на офиса на Бангкок Еър, подсмя се леко, каза - "кой ви обеща - ония ли...хе-хе, те никога не правят такива неща, ха-ха". Това ни каза той, не си го измислям. И ни съжали човека, ние с две деца смачкани от умора и ни качи на следващия им полет, без да плащаме компенсации. И го направи, имам чувството и за да им натрие носа на прехвалените.

Та оттогава те за нас не съществуват като компания. Не исках да се повтарям от други мнения, съжалявам.

Може това да е единичен случай, но беше върху мен и семейството, така че....

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

При катарците правилото за 8 часа е писано , но само при положение , че няма по-ранен свързващ полет.

То иначе много хора ще предпочетат хем да платят по-добра цена за късен полет , хем да си починат по средата на пътя .

Все едно си правиш стоп овър с безплатен хотел :)

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

От 1-ви октомври катарците ще летят всекидневно до София. До сега, ако не се лъжа бяха 5 пъти седмично. Хаирлия да е и скоро да ни пуснат индивидуални полети, че това прекачване в Букурещ малко ме дразни :)

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Трудно ми се вижда с индивидуални полети. Най-много от София съм виждал 50-60 човека , а от Букурещ всичко се пълни на max. Предполагам именно Букурещ е причината и ние да облажим с всекидневен полет  :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Билетите ги бях купил още през февруари 2011, от сайта им, не през агенции. Не бяха на промо цени. Нямах смяна на полета, по това време знаех, че неписано правило е при престой повече от 8 часа да ти осигурят хотел. Еле пък арабите, които били най-даващи във всяко едно отношение. Предната година бахрейнците ми бяха дали нощувка по същия начин. Няколко месеца по-рано Емирейтс също ми бяха осигурили хотел при полет до Малдивите и престой от 9 часа. Не би трябвало да ти осигуряват само когато има промяна в полета. Поне така беше преди. И съм ги ползвал, дето се вика.

Другото изнервящо в този полет с компанията с екзотично име, дето няма да я споменавам беше, че след "приятния" престой от 9 часа на невероятното им летище, на следващата сутрин, след като се качихме на самолета за Бангкок и застанахме в положение "излитаме", т.е. с колани, "не мърдай от мястото си, не може сега до WC да ходиш" и т.н.........и така си стояхме 2:30 часа....защото имали национален празник и баш главния на държавата решил да полети с авиацията си от 5 изстребителя, та затвориха въздушното пространство, докато Той си пополети за собствен кеф.

Резултата от дивите катарски празненства беше, че изпуснахме, естествено, последстващата връзка Бангкок-Пукет, в самолета пробвах да обясня на стюардесите, да уведомят колегите си в Бангкок, че има пътници, които изпускат връзките си, заради ония дрисльо...те ми казаха - ""не се притеснявайте, ще има наши представители, за да ви помагат".

Имаша, ама на-най...Никой!

Когато кацнахме и отидох до гишетатана Бангкок Еър и им обясних как и защо сме си изпуснали полета заради другата компания, как са ни обяснили, че те ще ни подсигурят следващите полети и т.н., пък след това не са се появили...дойде лично шефа на офиса на Бангкок Еър, подсмя се леко, каза - "кой ви обеща - ония ли...хе-хе, те никога не правят такива неща, ха-ха". Това ни каза той, не си го измислям. И ни съжали човека, ние с две деца смачкани от умора и ни качи на следващия им полет, без да плащаме компенсации. И го направи, имам чувството и за да им натрие носа на прехвалените.

Та оттогава те за нас не съществуват като компания. Не исках да се повтарям от други мнения, съжалявам.

Може това да е единичен случай, но беше върху мен и семейството, така че....

+1

На нас пък, същите тези ни отарашиха багажа и си взеха каквото им е харесало.

Жалвах се, накараха ме да попълня сто документа и да пращам фактури, снимки и пр.

Сума ти време кореспонданс с разни- безобразни и накрая - НИЩО.

Не съм броила колко полета имам, ама сигурно са повече от 250, това е единственият случай, когато ми е отварян чекираният багаж. Дори когато на връщане от Израел се оказа, че са ни задържали багажа от съображения за сигурност, когато пристигна, куфарите не бяха отваряни. Явно само на рентген са проверявали.

Та и аз съм ги отписала като възможност за пътуване, ако ще и без пари да ме возят.

Връзка към мнение

Между кои две летища е станало?

След моята случка с магнитчето, вдигнах много вой пред специфични хора, и ми гарантираха, че "на нашето вече не е като преди, не се пипа".

Връзка към мнение

Кражбите от багажа са по вина на летището, не компанията. Това не ги извинява за нулевия резултат от жалбите де.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Друга тема за катарските авиолинии не видях, затова ще попитам тук - взех билети с тях от София до Виндхук, Намибия, като първите две отсечки се изпълняват от Qatar Airways, последната (от Кейп Таун до Виндхук от SA Airlink). На връщане обратното, първата отсечка (Виндхук - Йоханесбург) се изпълнява от Comair (дъщерна на British Airways), а последните две от катарците.

 

Влязох в сайта им да си резервирам седалки. На отсечката София - Доха ми даде да избера, както и на следващите две отсечки на отиване (Доха - Кейп Таун и Кейп Таун - Виндхук). На връщане за първата отсечка (Виндхук - Йоханесбург) ми даде, че нямата seat map (това го разбирам), на втората (Йоханесбург - Доха) ми даде седалки, а най-интересното, че за Доха-София вади seat map, но не ми избира нищо като кликам в-у седалките. Пробвах да ги напиша номерата им в полето, но и това не приема. Като запомних всичко ми даде, че не съм избрал седалки и за София - Доха (най-първият полет). Принтирах билета - на най-първият полет ми излязоха седалките, които бях избрал.

 

Влязох си в резервацията и на сайта на British Airways, всички полети ги имаше със седалките, само на този на Comair (на който сайта на катарците изписа, че няма seat map) тук го даваше, че седалки се избират при чек ин, но интересно, че това го пише и за последният полет Доха - София (това все пак си е полет на Qatar Airways).

Някой има ли идея защо така се получават проблеми с отсечките София - Доха и Доха - София? Да не би да е заради междинното кацане в Букурещ? Някой резервирал ли си е седалки от сайта на катарците за тези отсечки?

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.