Alenn Публикувано: 18 септември, 2014 Сподели Публикувано: 18 септември, 2014 (редактирано) Че както е написано в статията едва ли не държавата ги задължава да летят... От прочетеното в статията разбирам, че е имало конкурс, в който са участвали и съответно спечелили. "България Ер" получава правото да предоставя транспортни услуги по редовните въздушни линии София – Алмати – Пекин – София, Варна – Минск – Варна и Бургас – Минск – Бургас след спечелен конкурс. Редактирано 18 септември, 2014 от Alenn Връзка към коментар
adreno Публикувано: 18 септември, 2014 Сподели Публикувано: 18 септември, 2014 (редактирано) Предполагам никой не си мисли, че конкурс за нова линия се обявява просто така, без никоя авиокомпания да е заявила интерес предварително, та МТС (през ГВА) да стреля в тъмното. Тези 6 месеца задължение да стартира също не следва да се разглеждат твърдо - все пак спечелилия (ФБ в случая) трябва да мине през някакво одобрение и от отсрещаната страна. Качвам няколко файла за различни конкурси, който може да чете между редовете ще намери интересни неща Belarus_04_17_209.pdf Pekin_RD_08_94.pdf Zapoved_za_konkurs__India.pdf PProtocol_Kazahstan__.pdf Редактирано 18 септември, 2014 от adreno Връзка към коментар
Георги Публикувано: 18 септември, 2014 Сподели Публикувано: 18 септември, 2014 То извън Отворено небе, всеки полет трябва да мине през подобно одобрение. Въпроса е къде е тънката граница между административната бумащина, която е задължителна и наистина икономически обосновано пускане на линия, защото ако не е икономически обосновано ще е необходимо някой да дава субсидии. Иначе те и Уиз бяха спечелили конкурс да са превозвач до Москва и още разни дестинации извън open skies, а не са се засилили да пускат полети. Мисълта ми е, че подобни конкурси са необходима стъпка, но в никакъв случай след приключването им не е гарантирано пускането на линията. Във всички случаи до сега се вдигало малко шум по вестниците и до там. Но пък за първи път срещам тази шест месечна клауза... Връзка към коментар
adreno Публикувано: 18 септември, 2014 Сподели Публикувано: 18 септември, 2014 То извън Отворено небе, всеки полет трябва да мине през подобно одобрение. Въпроса е къде е тънката граница между административната бумащина, която е задължителна и наистина икономически обосновано пускане на линия, защото ако не е икономически обосновано ще е необходимо някой да дава субсидии. Иначе те и Уиз бяха спечелили конкурс да са превозвач до Москва и още разни дестинации извън open skies, а не са се засилили да пускат полети. Мисълта ми е, че подобни конкурси са необходима стъпка, но в никакъв случай след приключването им не е гарантирано пускането на линията. Във всички случаи до сега се вдигало малко шум по вестниците и до там. Но пък за първи път срещам тази шест месечна клауза... Срокът е съгласно Наредба 847 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 20 септември, 2014 Сподели Публикувано: 20 септември, 2014 Не знам дали е споменавано, но участниците в лоялната им програма, който имат рожден ден (като мен), получават 10% отстъпка при покупка на билет до 60 дни след датата 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 20 септември, 2014 Сподели Публикувано: 20 септември, 2014 Пътуването или купуването на билет трябва да е до 60 дни след датата ? Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 20 септември, 2014 Сподели Публикувано: 20 септември, 2014 Купуването.. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 (редактирано) Не знам дали е споменавано, но участниците в лоялната им програма, който имат рожден ден (като мен), получават 10% отстъпка при покупка на билет до 60 дни след датата Нищо ново и много не се радвай! При България ер подаръци няма! Запознай се с основните правила на "ИГРАТА". Здравейте, искаме да Ви информираме,че отстъпката от 10% е от цената на билета, не е от крайната цена. Ако крайната цена например е 300 лева, летищните такси са 200, а билета е 100, Вие ще получите отстъпката от 100 лева, която е 10 лева. Също така бихме искали да Ви инфомираме, че тези билети се издават от бюра на България Ер или по телефон, чрез нашия кол център, единствено на територията на България . В кол центъра има такса издаване от 5 лева за вътрешните полети и 10 лева за международните, в бюрата тази такса е 10 лева за вътрешен и 30 лева за международен полет. Ако билета се издава от кол център трябва да Ви изпратим ваучера да го подпишете, след това да ни го върнете сканиран, за да го предадем на колегите от кол център. Моля първо да видите цената онлайн и след това да се свържете с някои от центровете на България Ер, за да Ви кажат цена с отстъпката. Ако решите да се възползвате от тази отстъпка ще Ви помоля да ни изпратите имейл с номера на Вашата карта, дата на раждане, желана дестинация, дата и къде ще Ви е удобно да закупите билета, за да може да изготвим ваучера и да го изпратим на колегите. Поздрави, Редактирано 21 септември, 2014 от Hollywood 4 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 (редактирано) Здравейте, искаме да Ви информираме,че отстъпката от 10% е от цената на билета, не е от крайната цена. Ако крайната цена например е 300 лева, летищните такси са 200, а билета е 100, Вие ще получите отстъпката от 100 лева, която е 10 лева. Също така бихме искали да Ви инфомираме, че тези билети се издават от бюра на България Ер или по телефон, чрез нашия кол център, единствено на територията на България . В кол центъра има такса издаване от 5 лева за вътрешните полети и 10 лева за международните, в бюрата тази такса е 10 лева за вътрешен и 30 лева за международен полет. Ако билета се издава от кол център трябва да Ви изпратим ваучера да го подпишете, след това да ни го върнете сканиран, за да го предадем на колегите от кол център. Моля първо да видите цената онлайн и след това да се свържете с някои от центровете на България Ер, за да Ви кажат цена с отстъпката. Ако решите да се възползвате от тази отстъпка ще Ви помоля да ни изпратите имейл с номера на Вашата карта, дата на раждане, желана дестинация, дата и къде ще Ви е удобно да закупите билета, за да може да изготвим ваучера и да го изпратим на колегите. Поздрави, Ха-ха-ха тва не е истина просто, баси гаврата Редактирано 21 септември, 2014 от Фичо 5 Връзка към коментар
ECC Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 Аз и друг път съм заявявал,че съм доволен от националния превозвач.Макар да правят и много издънки,правят и приятни изненади. Дъщеря ми току-що кацна в Берлин с полет от София в 16,40ч.Чекира се нормално към 3 и половина.На гейта и поискали билета да го сменят с друг-и представете си "Бизнес класа".Никой нищо не и обяснил,но е факт,че летя бизнес класа и си вечеря топла рибка. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 Аз и друг път съм заявявал,че съм доволен от националния превозвач.Макар да правят и много издънки,правят и приятни изненади. Дъщеря ми току-що кацна в Берлин с полет от София в 16,40ч.Чекира се нормално към 3 и половина.На гейта и поискали билета да го сменят с друг-и представете си "Бизнес класа".Никой нищо не и обяснил,но е факт,че летя бизнес класа и си вечеря топла рибка. Ами то тука май има едно обяснение овърбукинг. Не вярвам някой просто така да и е подарил топла рибка. 1 Връзка към коментар
Mitko Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 Имам един билет до Берлин през октомври, който е почти сигурно , че няма да го летя . макар и само за 150 лева , ако го анулирам не мога ли да имам претенции за такситие ? Те са почти половината от цената на билета FARE CALCULATION :SOF FB BER Q18.35 3.39FB SOF Q18.35 3.39NUC43.48ENDROE0.735385XT14.67OY29.70RA11.76DEAIR FARE : EUR 32.00EQUIV FARE PAID : BGN 62.60TAX : BGN 22.50BG BGN 10.76ZF BGN 56.13XTTOTAL : BGN 151.99 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 (редактирано) Ми със сто седалки летящо чудо е извадила малко късмет, че не е останала. Надявам се рибката да е била солена и в питка. Голям късмет е да летеше утре с 250 евро в джоб Редактирано 21 септември, 2014 от Hollywood 1 Връзка към коментар
Мрън Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 Имам един билет до Берлин през октомври, който е почти сигурно , че няма да го летя . макар и само за 150 лева , ако го анулирам не мога ли да имам претенции за такситие ? Те са почти половината от цената на билета FARE CALCULATION :SOF FB BER Q18.35 3.39FB SOF Q18.35 3.39NUC43.48END ROE0.735385XT14.67OY29.70RA11.76DE AIR FARE : EUR 32.00 EQUIV FARE PAID : BGN 62.60 TAX : BGN 22.50BG BGN 10.76ZF BGN 56.13XT TOTAL : BGN 151.99 Анулирала съм билет на Bulgaria Air 2 дни преди полета, по мейла и ми върнаха таксите, без да начисляват нещо за това. 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 Всичко освен Air fare ли връщат? Защото обикновено fuel surcharge авиокомпаниите не го връщат, и остават 20тина лв. Връзка към коментар
woman_in_white Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 Имам един билет до Берлин през октомври, който е почти сигурно , че няма да го летя . макар и само за 150 лева , ако го анулирам не мога ли да имам претенции за такситие ? Те са почти половината от цената на билета FARE CALCULATION :SOF FB BER Q18.35 3.39FB SOF Q18.35 3.39NUC43.48END ROE0.735385XT14.67OY29.70RA11.76DE AIR FARE : EUR 32.00 EQUIV FARE PAID : BGN 62.60 TAX : BGN 22.50BG BGN 10.76ZF BGN 56.13XT TOTAL : BGN 151.99 Наскоро помагах при резервация с България ер за сина на моя колежка. Избрахме съседна дата с по-евтин полет за връщане (от предпочитаната), но сина й се "тръшна", че е искал неговата дата. Обадих се на бг ер, че е станало грешка и дали мога да сменя датата за връщане. Те ми казаха, че ще анулират цялата резервация (като ще бъдат възстановени средствата) и мога да направя нова резервация. До анулиране и нова резервация не се стигна, защото успяхме да вразумим младежа , Споделям това, защото все пак не е лошо да попитате дали не можете да анулирате резервацията си. Телефонът, на който звънях е: Център за обслужване на клиенти Всеки ден: 08.00-22.00 (+359 2) 402 04 00 Пригответе си предварително номера на резервацията 1 Връзка към коментар
Мрън Публикувано: 21 септември, 2014 Сподели Публикувано: 21 септември, 2014 Възстановяват само летищните такси. Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 29 септември, 2014 Сподели Публикувано: 29 септември, 2014 За поредна година получвам ваучер-подигравка за рожден ден и за поредна година заминава директно в кошчето. Само се излагат, по-добре да не пускат изобщо. За сравнение от чехите бонуса е 3000 мили, ако купиш билет в следващите два месеца. Но нали са си нашия национален превозвач, ще си ги търпим. Като се замислих за България Ер, се сетих, че тези дни през сайта им резервирах билет за една леля Ларнака-София-Ларнака за Коледа и се оказа, че двупосочния е по-скъп от 2 едно посочни, даже при две такси, което ми е леко странно и рекох да ви споделя, ако някой пък се разлети по това време... ДВУПОСОЧЕН: Selected dates Depart: Wednesday, December 24 Return: Wednesday, January 07 397.41 BGN(Per passenger including taxes) ЕДНОПОСОЧНИ: Selected dates Depart: Monday, December 22 180.48 BGN(Per passenger including taxes) Selected dates Depart: Wednesday, January 07 168.03 BGN(Per passenger including taxes) 1 Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 4 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 4 октомври, 2014 Ха, днес ми се случи интересна положителна случка с България Еър. Летях, както през последните няколко пъти ми се случва досадният ранен съботен полет LHR - SOF и понеже със себе си нося малка раница с лаптоп, слушалки и т.н. и малък куфар с дрехи, който е със стандартните размери за салонен багаж, та реших да попитам любезно на гишето на чекин, мога ли да не чекирам малкият куфар и да си го взема с мен в кабината и те ми разрешиха. Според сайта им обаче, би трябвало да не мога да нося две неща като ръчен багаж. Та въпроса ми е, това някаква неочаквана любезност ли беше от тяхна страна или просто сайта им е необновен в тази си част и си е нормална практика FB да дават на пътниците си да носят по две неща като салонен багаж? Ако е второто, заслужават моите поздравления. А, и между другото, някой има ли обяснение, защо полетите на FB не могат да се резервират по-малко от 24 часа преди полета директно от техният официален сайт? Това е пълно безумие според мен! Трябваше вчера да резервирам през Travelocity.co.uk или там както се казват сега, за да мога да купя точно този полет. Това ми се вижда адски, адски глупаво. 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 5 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 5 октомври, 2014 Странно, аз не съм чела в сайта им, обаче винаги съм пътувала с два багажа. Ръчен и дамска чанта и никой никъде не ми е правил проблем. Дори не съм си и помислила,че това е неправилно. 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 5 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 5 октомври, 2014 Винаги пътувам/е с два ръчни багажа - куфарче + дамска чанта/чанта за лаптоп. Никоя редовна авиокомпания, в т. ч. и Bulgaria Air не прави проблем за това. А ти случайно да си пробвал и да си успял да се чекираш онлайн от Лондон? До скоро не можеше, но пък обещаваха, че ще стане ... някой ден . Връзка към коментар
tonica Публикувано: 5 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 5 октомври, 2014 ... някой има ли обяснение, защо полетите на FB не могат да се резервират по-малко от 24 часа преди полета директно от техният официален сайт? Това е пълно безумие според мен! Трябваше вчера да резервирам през Travelocity.co.uk или там както се казват сега, за да мога да купя точно този полет. Това ми се вижда адски, адски глупаво. И аз се вбесявам от това 24 часово web-затъмнение. Скоро имах полет Бургас-София, след който правя връзка с друг далечен и скъп полет. 24 часа преди полета си разпечатвам бордната карта. Понеже имам лош опит с BG-air, съм свикнала до последния момент да ги държа под око. Изведнъж хоп – няма такъв полет (някой да е изненадан ?). Търся web-инфо, телефонирам продължително, докато някой вдигне, накрая се свързвам – полетът бил отменен, но на негово място щяло да има друг полет, 10 минути по-рано, с друг FB-номер, моят PRN оставал същият - анонимно устно уверение по телефон. Добре, сядам да правя нова бордна карта за новия полет – системата многократно ме изхвърля. В Check my trip също никаква следа. Полудявам още часове на телефона – накрая получавам обяснение: не може да видите полета online, защото остават по-малко от 24 часа, ние ще ви издадем бордна карта на летището. Това също анонимно устно уверение по телефона. Ами ако отида на летището и няма полет – все пак дори не съм го видяла online. Тогава със сигурност бих изпуснала по-важния си следващ полет, защото сухопътно не мога да се придвижа навреме от Бургас до София. Бяха ми скъсали нервите (за пореден път). Абсурдните контакти от тяхната web-страница - регламентирани 14 часа пълно телефонно затъмнение и 24 часа web-затъмнение: София Център за обслужване на клиенти Всеки ден: 08.00-22.00 тел. 02 402 04 00 callFB@air.bg Административен офис няма тел.! София, бул.Брюксел 1 пон-пет: 09:00-17:30 Fax: 02 984 03 03; 02 984 02 03 office@air.bg Градски офис няма тел.! ул. Иван Вазов 2 пон-пет: 9:00 -12:00 -/- 12:30 -17.30 tickets1@air.bg Офис Летище няма тел.! Аерогара София, Tерминал 2 всеки ден: 04:00 – 20:00 Бургас Офис Летище Аерогара Бургас пон-пет: 09.00-17.30 тел. 056 900 155 boj@air.bg 3 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 5 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 5 октомври, 2014 А, и между другото, някой има ли обяснение, защо полетите на FB не могат да се резервират по-малко от 24 часа преди полета директно от техният официален сайт? Това е пълно безумие според мен! Трябваше вчера да резервирам през Travelocity.co.uk или там както се казват сега, за да мога да купя точно този полет. Това ми се вижда адски, адски глупаво. Защото... са Bulgaria Air. Не търси логика защото няма да намериш. Преди 5-6 дни имах подобна случка. В последния момент ми изникна работа във Варна и 8 часа преди полета единственият начин да си купя билет София-Варна беше от Tripsta.bg. Според air.bg този полет даже не съществуваше. 4 Връзка към коментар
Djgeorgie Публикувано: 5 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 5 октомври, 2014 Винаги пътувам/е с два ръчни багажа - куфарче + дамска чанта/чанта за лаптоп. Никоя редовна авиокомпания, в т. ч. и Bulgaria Air не прави проблем за това. А ти случайно да си пробвал и да си успял да се чекираш онлайн от Лондон? До скоро не можеше, но пък обещаваха, че ще стане ... някой ден . Ясно, обаче ето какво казва сайта на България Еър по въпроса, за това попитах. Явно не са си обновявали тази страница от 100 години: 'Правила за превоз на ръчен багаж Всеки пътник на „България Ер” има право на превоз на един брой ръчен багаж с максимални размери 55х40х20 см и тегло до 10 кг. Размерът е различен за различните типове самолети, с които оперира авиокомпанията и за него може да се осведомите при закупуването на билета си. В случай, че багажът ви не отговаря по размер или по тегло на нормите, той ще бъде превозен като регистриран багаж и ако надвишава определеното тегло, ще бъде таксуван като свръхбагаж. Освен разрешения ръчен багаж, в салона на самолета може да се превозват още: бастун или патерици; книги и вестници за четене по време на полета.' Иначе, за съжаление не съм пробвал да се чекирам онлайн от Лондон, но другият път ще пробвам и ще докладвам ако успея. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 17 октомври, 2014 Сподели Публикувано: 17 октомври, 2014 Не се сещам къде им беше този офис Някакъв адрес?! Уважаеми клиенти,Бихме искали да ви уведомим, че офисът на програма Fly More ще бъде затворен през уикендите до края на месец октомври. Предварително се извиняваме за причиненото неудобство. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега