Тони Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Айде на полетите до Малайзия. http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2014/11/05/2413370_bulgarski_avioprevozvach_shte_leti_do_kuala_lumpur/ 5
Oshko Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 И как така го реши служебното правителство...че чак пък и 6 месеца срок имат От спогодбата са минали само 44 години, нека отлежи още малко 1
Polina Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Незнам колко е верно, но пък звучи примамливо и хубаво: http://chronicle.bg/bh-air-poema-poletite-ot-sofiya-do-kuala-lumpur/ След 6 месеца ще си говорим дет се вика.. Пък а дано късмет (щом го пише и тук) !! 2
T.E.Lawrence Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Страхотна новина! Дано да е вярно!
Фил Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 (редактирано) Може би тук е мястото такива незапознати като мен, да попитат такива запознати като ..., абе знам, че има много такива във форума , та въпросът e: какво точно значи "международна въздушна линия" в днешно време и защо правителството трябва да взима решение ?Не ли достатъчно една авиокомпания и самолетите ѝ да отговарят на определени изисквания (по IATA , по ICAO ? ) и да си има договори със съответните летища и това да е достатъчно да извършва полети? Например за полетите на Wizz до Дубай българското правителство и това на ОАЕ дали са взимали подобно решение, като цитираното в новината за полети до Малайзия? Нещо не ми е много ясно как точно стоят нещата, та моля който знае, да пообясни така, като за лаици Редактирано 5 ноември, 2014 от Фичо 1
neuromancer Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Доколкото си спомням от четено (и вероятно позабравено), ако не е подписано споразумение "свободно небе", като напр. в ЕС или между ЕС и Щатите, само т.нар. flag carrier компании могат да оперират между две държави без изрично разрешение от правителството. Т.е. в случая BH Air не биха могли без подписана спогодба като тази преди 44 г. Може и да бъркам термините или друго... 3
Костов Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 На мен пък друго не ми е ясно. Сета BH Air до къде всъщност ще летят? До Ню Йорк и Чикаго или до Куала Лумпур? Или и по двата маршрута? С един A330 ще могат ли да поемат и двата маршрута Или ще летят по маршрут София - Куала Лумпур - Чикаго - Ню Йорк - София и ще се получава нещо като околосветско пътешествие. 5
neuromancer Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Абе на мен това ми звучат като пожелания, но дано да се сбъднат... Аз не мога да си представя да има пътници за повече от един полет седмично, т.е. един път отиване и връщане до САЩ и един до Малайзия и разписанието за седмицата е готово.
Djgeorgie Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Дет се вика - move along, nothing to see here, nothing to see here! Пак глупости. Аман от тъпотии! Почнахме да приличаме на Македонците дето все пускат статии как еди-какво си било Македонско, другото било Македонско, та така и с тези авиолинии. BH Air щели да летят до NYC и ORD, ама щели пътьом да минат и през KUL, а България Еър, нищо, че нямат нито един широкофюзелажен самолет, щели да ходят до Китай някъде, ма не стана ясно до къде точно. 1
neuromancer Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Сега, както казах и на мен ми приличат на мечти, но все пак самолета са го купили, така че трябва да го използват някак. Явно планове правят някакви. После дали ще има печалба или не предстои да се види.
Hollywood Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Ха-хаааа, КОали! След Сащ, Китай, Беларус, сега и Малайзия. Значи скоро да чакаме нещо до Южна Америка. Как се набутаха с LZAWA, но нека си седи на земята. 2
Георги Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 Може би тук е мястото такива незапознати като мен, да попитат такива запознати като ..., абе знам, че има много такива във форума , та въпросът e: какво точно значи "международна въздушна линия" в днешно време и защо правителството трябва да взима решение ? Не ли достатъчно една авиокомпания и самолетите ѝ да отговарят на определени изисквания (по IATA , по ICAO ? ) и да си има договори със съответните летища и това да е достатъчно да извършва полети? Например за полетите на Wizz до Дубай българското правителство и това на ОАЕ дали са взимали подобно решение, като цитираното в новината за полети до Малайзия? Нещо не ми е много ясно как точно стоят нещата, та моля който знае, да пообясни така, като за лаици Akair е най-големия спец по темата, надявам се да се включи, но общо взето е както е казал neuromancer. Ако страните са в open skies всеки може да си лети, когато си поиска, ако няма open skies са необходими двустранни спогодби. Само, че ако не се лъжа това понятие flag carrier вече е лишено от смисъл, т.е. всяка авиокомпания регистрирана в съответната държава може да спечели правото да лети по дестинацията, не е задължително да е "национален" превозвач. Това беше и една от основните причини Wizz да имат българско подразделение навремето, както и в момента украинско. А тия спогодби не означават абсолютно нищо, сигурно някъде в сайта на ГВА ги има всичките одобрени дестинации на държавно ниво, ще се шашнем какви екзотики има, но никой не лети до там Просто една бюрократична пречка, от многото които трябва да се прескочат за да се реализира дадена дестинация. На мен пък друго не ми е ясно. Сета BH Air до къде всъщност ще летят? До Ню Йорк и Чикаго или до Куала Лумпур? Или и по двата маршрута? С един A330 ще могат ли да поемат и двата маршрута Или ще летят по маршрут София - Куала Лумпур - Чикаго - Ню Йорк - София и ще се получава нещо като околосветско пътешествие. Което пък ме връща на темата за BH. Цялата тяхна авантюра продължава да е нелогична за мен и сигурно много пъти съм го споменавал. Но най-нелогичното би било тоя самолет да стои на земята 4 дни в седмицата. Т.е. определено трябва да потърсят друга дестинация, до която да летят, когато машината не е заета с полети до щатите. Избора на Малайзия ми е малко странен, но предполагам че са кандидатствали на принципа на Мечо Пух, колкото повече, толкова повече 2
macf1an Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 (редактирано) Както са тръгнали, следващият "логичен" ход трябва да е Йоханесбург... Поне ще могат да се похвалят, че са на 4 континента Редактирано 5 ноември, 2014 от macf1an 5
stanimir Публикувано: 5 ноември, 2014 Публикувано: 5 ноември, 2014 След като BG Air полети до Китай през Казахстан ще чакаме и това ... аз лично имам някакви надежди единствено за полетите до САЩ , но и в тях силно се съмнявам. То трябваше вече да имат разписание и да продават места
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега