Прескочи до съдържание

Бързите италиански автомобили


Alexander

Препоръчани мнения

Видях, че някои знаят за възможността да се покара някой от автомобилите на мечтите си. Реших да  споделя за тази възможност. От край време обичам скоростта и по-сериозните усещания в автомобил. Още преди 4-5 години, бях се запалил по възможността да се кара някое ферари или ламборджини.

 

Първият път карах в Мадрид, на голяма писта клас формула 1, но беше общо взето като разочарование..Там се бях записал и платил доста преди датата за каране. Изкарах лош късмет и когато трябваше да карам, беше студено и мокро, та колите бяха настроени  на автоматик, сменяха скоростите на 3000 оборота...абе гадно, но това е.  Там карах ферари ф430, но след това исках още повече да карам наистина такава кола.

 

Преди 2 години организирахме лятна разходка до Болоня, влак до Флоренция и пак Болоня. Случайно или не, бях попаднал на информацията, че в Маранело има доста фирми, които предлагат тази услуга с карането на ферарита и ламбота.  Още когато резервирах билетите и хотелите, вече бях сигурен, че този път ще карам наистина. Бях чел доста и видях, че там не е както бях карал аз преди и смело резервирах една кола последният ден от Болоня.

 

След като видяхме Болоня и Флоренция, последния ден взех колата и газ към Модена и от там към Маранело. Нарочно минах по разни селски пътища, все пак е по живописно, а и не бяха много километрите. Когато стигнахме Маранело, видях няколко фирми с по 4-5 коли, които имаха реклами и момичета с реклами. Пред музея на Ферари имаше паркинг, където имаше коли от цяла Европа, голяма част от хората взимаха и коли да карат. Реално около мен се чуваха и виждаха само от "онези" коли.

 

След като посетих музеят на Ферари, се отправих към тези фирми. Бях решил твърдо, че ще карам най-бързата която се предлага, а именно ферари 458 Италия с 570 коня и ускорение до 100 за 3,4с! В първата фирма се оказа, че в момента била счупена и не я предлагат. Понеже казах, че друга не ме интересува, те за да ме зарибят ми предложиха 612, 4 местното и то с някакво намаление, но отказах директно.

 

Стигнахме до следващата фирма, там имаха, последва попълване на разни декларации и дойде големия момент. Имаше различни варианти като време, най-евтиния беше 10 мин, но знаех, че с него не се успява да се излезе от градчето реално. Имаше 20, 40 и 60мин., като според модела цените варираха много. Аз взех за 20 минути, 458-та, но едно ф430 пак за 20 мин, беше точно на половина като цена. Имаше общо взето 3 до 4 ферарита и едно ламбо във всяка фирма.

 

Качих се, попитаха ме дали искам ръчно или автоматична смяна на скоростите. Аз веднага уплашен казах ръчно, казаха добре и подкарах много леко, излязохме извън градчето, като пътя беше най-обикновен двупосочен път, а и не беше много гладък, имаше знаци забранено изпреварването и ограничения. Настигнах някаква кола и се кротнах съвсем..  реших, че пак ще бъда прецакан, но човека на другата седалка ми жест с ръка да дам газ. Само това и чаках, настъпах и разбрах за какво става дума. Въпреки, че личната ми кола е бързичка, ускорява до 100 за 5.9-6с и е ограничена на 250, разликата беше огромна. 

 

Може би поне 5 минути и повече  не можех да свикна с това ускорение, като на 1-2-3 е настъпвах до дъно до червената зона, която пък започваше от 9000 оборота. Пътя беше същия двупосчен, с кръгови през 1-2 до 3 км. След като посвикнах, просто всичко взе да ми се струва като електронна игра, толкова нереално беше. Изпреварването на други коли беше брутално. Примерно настигам някой, намалям на 70-80, слагам 3-та и просто се прескача другата кола. Няколко пъти на кръговите нарочно намалих много и слагах 1а, за да мога да усетя максималното ускорение на правата след това. Реално като макс скорост не съм вдигал много, не повече от 180 и то моментно, просто пътя не позволяваше повече, а и човека до мен, като вдигнех 180 ми казваше по-бавно. Нито един път не каза да не я настъпвам на 1-2 и 3та до дъно, което е по-важното за мен.

 

След карането ми стана ясно е, че там не се въртят полицаи, иначе не виждам как ще върви бизнеса, но това са фактите.  След като приключих, бях като в сън доста време. Ако някой ден ходя пак там, ще карам отново, пожелавам на всеки, който е фен на тези коли, да пробва това удоволствие

  • Харесвам 15
  • Браво 1
Връзка към мнение

Ето го сайта на фирмата с която карах аз, с видовете автомобили и цените.

http://www.pushstart.it/en/test-drive

Реално няма нужда да се прави резервация, на място няма да имате проблеми да карате. Цените варират според времето и автомобила. Минимума е 10 мин, но при този избор, ще карате само в грачето, реално няма да усетите нищо от колата, но ще сте карали такъв автомобил. Аз взех за  20мин, така се излиза извънграда и се карака наистина, усеща се за какво става дума. Ако искате повече  от 20мин, още по-добре!

За 20мин, цените започват от 130евро за ф430 след това 160 и до 200евро за най-бързите, това за каране на място. Има и още по-бързи, като 430 challenge, но тя се карат на писта и е доста повече пари. В сайта ще видите цени, модели и време. Цените са идентични и с другите фирми наоколо.

 Ако искате да возите някой друг, трябва да си изберете 4 местния модел, но за мен това не е истинско ферари..Този модел го нямат тук, но се предлага от другите фирми, беше по-скъп от стандартанта 458 Италия, явно заради 4те места.

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И аз бях решил при една разходка до Болоня и Маранело да проверя как стои въпросът с тестдрайв на червените кончета, още повече, че Light тук в една тема беше споменал че мацките го гонели с оферти за дискаунт. :)
Е, намерих автокъщите, които дават тия коли, видях и момичетата, обаче сигурно не съм достатъчно сексапилен :biggrin: , защото девойките не ми направиха оферта за намаление, а на плахите опити за пазарлък от моя страна невъзмутимо посочваха таблото с цените. :)  Сега нямам точен спомен какви бяха тарифите (беше преди година и половина), но понеже не исках да е само за 10 минути (докато се адаптираш и разбереш за какво става думи и край), а цените за 20 и 30мин. вече бяха над психологическата граница, която си бях поставил, така и не стигнах до тест-драйв. Плюс че май в застрохавата беше включено солидно самоучастие. :wacko:

 

А когато приключихме разглеждането на музея и тръгнахме от пракинга с нашата колица ( пак италианска, ама не Ферари или Ламбо, а Ланча Муза :biggrin: ) пред нас точно се беше наредила една колона от кончета, потеглящи за тест-драйв. Няма да казвам какво се чуваше от двигателите отпред, може сами да се досетите. ;)

post-139-0-29283100-1422363418_thumb.jpgpost-139-0-81181000-1422363416_thumb.jpg

 

Може ли да посочиш някакви ориентировъчни цени?

Ето тук  и тук  може да се ориентираш най-общо

 

Също така автомобилите са оборудвани с камери и ако пожелаеш, срещу допълнително заплащане ти дават клип със запис на тестдрайва.

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Относно камерите те са си инсталирани и снимат винаги, вече, ако иска някой си плаща за филмчето накрая. Намаление общо взето няма, на мен лично ми намалиха това 4 местното ферари на една от фирмите, понеже 458-та която исках им беше счупена. Но дори да има намаление ще е нещо дребно.

   Със сигурност няма да намалят най-търсените ф430 която е най-евтината и вероятно 458цата. Вероятноста за намаление е може би  за някой не много търсен модел. Като се замисля, май фирмата която предлагаше 4 местното ферари, беше леко по-скъпа от другите и като направи намаление ставаше както тях. Момичета има доста наистина, предлагащи да карате към тяхната фирма.

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Като жена е не особено заинтересована от бързи коли и подобни такива преживявания, мога само да кажа, че изживяването в Маранело беше ВЕЛИКОООО! Мога само да го препоръчам. Ние много се чудихме и решихме, че  един път в живота си позволяваме това и взехме Ferrari California за 60 минути. Изборът за колата беше този, защото ни трябваше кола с поне 3  места, другите са само за 2 места, а придружителят е задължителен, т.е. нямахме много избор. 

Нашият придружител беше някакъв холандец, което много ни учуди. Защо ни се падна той?!Мойта шоф.книжка е немска и само той се оправял с германците :lol: . В последствие се оказа много забавен и бивш пилот,участвал 24-те часа на Льо Ман. 

 

Франц(нашият прудружител)

post-1448-0-36838600-1422375060_thumb.jpg

 

post-1448-0-03027800-1422375089_thumb.jpg

post-1448-0-20557700-1422374919_thumb.jpg

 

След карането ми стана ясно е, че там не се въртят полицаи, иначе не виждам как ще върви бизнеса, но това са фактите.  След като приключих, бях като в сън доста време. Ако някой ден ходя пак там, ще карам отново, пожелавам на всеки, който е фен на тези коли, да пробва това удоволствие

На нас ни казаха, че от този бизнес живеят и полицаите почти не спират туристите с Ferrari :) .

 

Техническите подробности ги оставям на другите, но наистина беше голямо изживяване. Аз не се престраших да карам, отзад се чувствах, все едно съм на мотор без каска, питаха ни дали искаме кабрио, естествено казахме "да". Бяхме там в началото на януари и това допринесе изживяването да бъде още по-силно, вятърът и студът си ги биваше.  И ние карахме в околностите, до колкото си спомням, можеше и на пистата, но Франц препоръча като за първи път, по-добре на пътя. Неговото мнение беше също, че по хълмовете и селцата, повече можеш да усетиш колата от колкото на магистралата.

 

Нещо любопитно за Ferrari, това е единствената фирма в света която няма реклама. Единствената реклама е участието във Формула1. (това е от учебници по маркетинг, не от Маранело) Според мен коментарите тука са излишни ;) .

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към мнение

Видях, че някои знаят за възможността да се покара някой от автомобилите на мечтите си. Реших да  споделя за тази възможност. От край време обичам скоростта и по-сериозните усещания в автомобил. Още преди 4-5 години, бях се запалил по възможността да се кара някое ферари или ламборджини.

 

Първият път карах в Мадрид, на голяма писта клас формула 1, но беше общо взето като разочарование..Там се бях записал и платил доста преди датата за каране. Изкарах лош късмет и когато трябваше да карам, беше студено и мокро, та колите бяха настроени  на автоматик, сменяха скоростите на 3000 оборота...абе гадно, но това е.  Там карах ферари ф430, но след това исках още повече да карам наистина такава кола.

 

Предполагам на Ярама си бил до Мадрид, но колите са били много ограничени. Определно там е истината(на пистата), а не по улиците. Потърси в нета има професионални отбори, които предлагат на феновете истински усещания на пистата. Кефът е многократно повече и e много по-скъпо от тези сериийни модели предлагани за туристическа атракция. :) Щом си фен Ферари пробвай състезателните версии на F458 GT3 или GTS. Емоциите са неповторими - ще усетиш уникални натоварвания в/у гърдите от коланите, как главата ти натежава при спиране от над 300 км/ч, както и страничните натоварвания и т.н. :) Няма такъв кеф да си в истинска състезателна кола. След това ще гледаш по друг начин на колите по улиците. :lol:

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Да, на Jarama-Харама бях, но не си струва поне там. Причините са, че има ужасно много хора, прави се резервация и се плаща предварително, ако завали и е мокро губиш, просто се кара бавно. Слагат се конуси по пистата, реално аз карах ф430, но натоварванията, които усетих, бяха по-слаби от колкото с моята лична кола. Освен това цената е много висока. Примерно за 2 непълни обиколи, което е макс 4-5 мин с ф430, което е от евтините, платих колкото за 20мин в Мараенло за италиата, което няма нищо общо.

  Когато карах в Мадрид, понеже се разочаровах от ф430 него ден, веднага след като слязох си платих да се возя в едно порше. Караше го състезател от формула 3 и наистина ми се взе акъла. Може би това преживяване го слагам на едно с карането в Маранело. Просто човека си правеше каквото иска с колата, както в електронна игра, дори си говорехме докато кара, все едно си пиеше кафето.

  Има и наистина спортни болиди, малки формули и други, но те са още по-скъпи, наистина тогава може да се усети нещо сериозно, понеже ги караш сам.

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 месеца по-късно ...

Който се изнтересува (като мен) от тест драйв на ферари, в италианските сайтове Groupon и Groupalia излизат оферти за намаление, но не в Маранело, а на други места (което не прави кончетата катъри или магарета :) )

 

Харесал съм си 2 варианта, а понеже апетитът идва с яденето, преди бях готов на 20 минути, сега обаче ми се виждат малко....

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Дано и за мен дойде ден прасе да язди конче. Ако не - в мое село има доста магарета.

 

Какви прелестни детеродни думи и междуметия се леят в тези клипове: :)

 

 

 

Редактирано от maialearrosto
  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 3 години по-късно ...

Някой правил ли е тест драйв на Ferrari в Турция, по-специално в Истанбул? В интернет не намирам никаква информация, а трябва да се купува ваучер за подарък, плащане на място не е опция.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

И в другата тема писах, но с предварително плащане си обвързана  и не е ясен крайния резултат.

Аз първия път бях платил предварително и карах на студена и мокра писта, с две думи нищо не усетих и не разбрах, беше доста гадно и разочароващо. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Благодаря ти. Трябва да е ваучер, за бизнес партньор е. Ако беше за мен щях за на място да го оставя.

За Маранело съм чела доста, но ми казаха, че подобна опция има в Истанбул, обаче в интернет не намирам нищо. Знаеш ли от къде може да се букне за Турция?

Връзка към мнение

Не съм се интересувал, но ако няма да е в Маранело, предполагам може да се букне във всеки един по-голям град в Европа. Точно в Истанбул ли ти трябва?

Тези предлагат нещо 

https://es.foursquare.com/v/lamborghini--ferrari-test-drive/4f0943e2e4b0ca3a5d2ba0ce

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение
На 27.01.2015 г. в 17:29, БраниB каза:

Нещо любопитно за Ferrari, това е единствената фирма в света която няма реклама. Единствената реклама е участието във Формула1. (това е от учебници по маркетинг, не от Маранело) Според мен коментарите тука са излишни ;) .

 

Да, само едни 400-милиона долара им е бюджетът във Ф1, да не говорим ,че участват и по други съзтезания.

Връзка към мнение
преди 5 часа, Яничка каза:

Благодаря ти. Трябва да е ваучер, за бизнес партньор е. Ако беше за мен щях за на място да го оставя.

За Маранело съм чела доста, но ми казаха, че подобна опция има в Истанбул, обаче в интернет не намирам нищо. Знаеш ли от къде може да се букне за Турция?

 

На мен Истанбул ми се вижда по-подходящ за тест-драйв на тава баклава, нежели на спортна кола, ама като си рекла...

 

https://www.porsche.com/specials/en/international/driving-center-istanbul/

 

911 GT3 е за мен най-добрият избор.

Цените тръгват от 400 € плюс данъци. Доколкото виждам, наличните дати са десетина дни през ноември. Не видях нищо за ваучери, но останах с впечатлението, че се правят предварителни резервации. Вероятно ще трябва да се обърнеш към тях за информация.

Редактирано от Goal & Boss
  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 3 месеца по-късно ...

На мен ми се кара на писта. Добри цени намирам през зимните месеци, но пък тук стои въпроса с късмета дали ще уцелиш хубав ден със суха писта. Аз от две години се каня и току виж тази успея да го направя. Искам да усетя скорост от порядъка на 300 км/ч с тези коли, а това може да стане само на писта. Сега почвам да дебна за времето и офертите за писта и да се надявам, че ще имам късмет. Иначе ето това е фирмата която съм намерил да предлага тази услуга на Монца:  https://www.puresport.net/us/car-circuit?id=4010301 . Преди като търсих бях попаднал на една друга фирма мисля, че беше в Словакия на старо летище. Цените бяха по-добри, но колите не толкова впечатляващи.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Не ме отчайваш 🙂 Колкото толкова. Аз по магистралата тук съм карал с над 220 км/ч. но не с такава кола. Все пак карането на писта като Монца във Ферари само по себе си е изживяване. Но може да пробвам и тест драйв по улиците на Маранело. Гледам, че добре си прекарал и ти е харесало.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение

На обикновените двупосочни пътища с кръпки тук-там дори 200 е невъзможно.

Обаче се ускоряваш на макс постоянно, 1-2-3 до край, а това е нещо съвсем различно от каране с 220 на магистралата. 

Всяла втора кола може да вдигне 220, но не ускорява за 3,3-4 сек. 

А доускорението и изпреварванията на другите са фрапиращи.

Преди няколко дни бях в Щутгард и умрях от яд, като разбрах, че можело да се вземе Порше 911 за цял ден на цената на 40мин каране на Ферари Италия.

 

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 35 минути , Alexander каза:

Преди няколко дни бях в Щутгард и умрях от яд, като разбрах, че можело да се вземе Порше 911 за цял ден на цената на 40мин каране на Ферари Италия.

 

От къде?

Връзка към мнение
  • 10 месеца по-късно ...

Доста се чудих в коя тема да споделя преживяването ми, тази или другата за автомобилите, но в крана сметка  избрах тази.

Автомобилът е италиански, не е бърз като Ферари, но е много забавен за каране и доставя много  голямо удоволствие. Чиста играчка за големи момчета или момичета е.

 

Взех си под наем в Тенерифе от Cabreira Medina за 24 часа Фиат 124 Спайдер, колата е двуместен-кабриолет, с турбо бензинов мотор с директно впръскване - 140 коня, ръчни скорости  и задно предаване, същевременно е  много лека за днешните стандартни малко над 1000кг.

 

5.thumb.jpg.ba57fa619dcdc94c496d81f2c899d7f1.jpg4.thumb.jpg.0a4aa0f9af32495ba2cd6f50152510cf.jpg3Captureff.thumb.JPG.db19aca894d9784ea55c04dfd9bf5678.JPG2.thumb.jpg.d4b9971387692f25ec037c74c196b736.jpg1.thumb.jpg.63f7ee45621e78514cdb2f84f6174b4e.jpg

 

 

 

Наемането е много лесно, няма депозити и струва около 45 евро за 24 часа. Имат и моделът Абарт, който е още по-мощен 170 коня с окачване Билщейн и спирачки Брембо, но е с около 40-50% по-скъп.

На цената на Спайдера имат и Фиат 500 Абарт, който е също много интересен автомобил, но не е със задно.

Въпреки, че 124-та е само 140 коня, с този мотор колата върви както друг среден клас автомобил  с 200+ коня, а управлението е изключително директно, седи се много ниско и е просто голям кеф да се кара.

Дори с включено ESP на 3-та с около 50км/ч при натискане на газта до дъно в рязък завой в планински маршрут колата превърта за момент гуми, аз такова нещо съм виждал само на много по-мощни автомобили или ако няма сцепление на сняг-лед.

 Гумите си бяха добре, а  сцеплението в Тенерифе е повече от добро и не превърта от ниско такова. Не случайно я хвалят толкова много по всякакви тестове и проби.

На втора  почти на всяко  натискане до дъно на газта си превърташе леко в завоите из Анага, но е за малко, не е опасно и доставя голяма радост.

Самото ESP е настроено много добре, хем ти дава някаква свобода и не се намесва директно  при най-малкия опит за приплъзване, както при повечето автомобили, хем все пак те спасява.

Понеже съм карал доста коли, точно тази груба намеса на ESP ме е дразнела винаги, но в този автомобил е съвсем различно.

 

На всичко отгоре харчи много малко бензин и с радост бих си го взел него или Абарта отново някой ден. Надмина доста очакванията ми.

Не съм мислил, че в ново поколение кола със само  140 коня, цена под 30 000 евро, стокова без някакви тунинги може да е изпита такъв кеф от шофирането.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.