Прескочи до съдържание

Промяна на полета от страна на авиокомпанията


Препоръчани мнения

Публикувано:

Неудобството/удобството от това, ето и моят опит.

 

За екскузията ни през Март-Април миналата година, си купихме билети 5 месеца по-рано. Голям микс- 21 полета с:

Emirates, Turkish, Air New Zealand, Qantas, Jetsar, Air Tahiti Nui, Air Tahiti, Air Vanuatu, Virgin Australia и Pacific Blue(което там някъде стана едно и също с Virgin Australia), AIr Pacific.

Всичко беше навързано без резерва, бях оптимистично настроен.

Резултатът - 19!!!! полета си смениха часовете/дните през следващите 2-3 месеца. Голямо приключение завърпило с умерен happy end.

Emirates си застъпиха прекачването ми в Дубай и се прехвърлих на по-удобен за мен като час и самолет полет, койот не купих първоначално, защото беше доста по скъп. Не мина много лесно- имейли, телефони, чакане- 2-3 дни за цялото 'удоволствие'. Лошото беше, че така си изпускахме полета от Истанбул за София и точно мислехме да купуваме билети за автобус, когато и Turkish си смениха полета с половин час, за което ги изнудих да ми го сменят за следващият ден, въпреки, че беше restricted, също не мина много гладко, използвах expedia за посредник.

Jetstar отмениха един полет, което ме набута на двойната цена на Qantas, не успях да ги накарам те да ме прехвърлят към тах без пари. 

Air Vanuatu, които им се чудех, как само те са сериозни си отмениха вътрешният полет само няколко дни преди датата. Там нямаше какво да направя, освен да си търся хотел в Порт Вила в последния момент от едно интернет кафе, така поне разгледах и столицата.

Другите промени бяха мали и без последици.

 

Тази година за Африка- 8 полета, пак 5 месеца по-рано. С British, South African, Comair(British) и Air Mauritius/South African code share.

Зачаках аз промените, дори си бях наумил какво да хитрувам - имаше по-удобни часове от моите, но по-скъпи билети.

резултатът - изненада - нито един полет не се промени!

 

 

 

  • Харесвам 7
Публикувано:

Аз при моите финтове в югоизточна Азия очаквах подобни промени, но за мой късмет само един полет беше сменен и то с няколко часа. Иначе винаги си оставям буфери, поне по една нощувка, а и гледам да избягвам кратък престой в дестинации, към които няма добри транспортни връзки...

 

Та, рядко се случва, рядко може да доведе до ексцесии при планирането, но добре е човек да има едно наум, както твоя случай показва :)

  • 1 месец по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

Ще си позволя един Off topic тук пък като новак дано ми е простено :)

 

Вие двмата ми скрихте шапката..... 8 полета    21!  повтарям  21 полета!!!   Човек, как имаш нерви брат? Не с лошо. Евала ти правя за търпението ама мен едно такова миксиране ще ме изкара извън релси. 

Редактирано от mistyrain
Публикувано:

Да, някои хора във форума сме болни мозъци на тема пътуване :)

И това беше и с дете на 3-4г. по това време.

И си спомням като ме пита един познат, че ще ходи с детето до Анталия, как се понасяло такъв дълъг полет и ще издържи ли и как е часовата разлика :lol:, е нормално е да се притеснява ако му е за първи път.

Има хора за всичко, някои толкова трудно понасят пътуването, че са като пребити два дни след полета.

На мен просто ми е приятно, а и децата, като свикнат от малки им е ок после и се радват на телевизорчетата, гледат детски и т.н.

  • Харесвам 4
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Не знам дали е съвпадение, но и двата пъти като сме ходило по тези ширини (Австралия, Нова Зеландия, Далечна Азия) имахме много променени и отменени полети.

 

При първото пътуване примерно поне 7, 8 от 14 полета.

 

При второто сега миналия ноември пак 3, 4 големи промени (иначе по няколко минути промени не ги броя), но Корейските авиолинии ми скъсиха живота. Анулираха ми единия полет, с което губихме 3 връзки нататък 14 дни преди излитане. Имах 3 разговора по 2 часа и половина с тях. Накрая всичко се нагласи, ама защо трябва да е така.

 

Може би всичко се дължи на това, че поръчваме много рано. Добре, че си бяхме и поръчали застраховката доста рано, та финансово не беше проблем, само нервите потрошихме.

  • Харесвам 2
  • 3 месеца по-късно ...
Публикувано:

Темата е малко стара. Но на мен ми изместиха един полет с 2 часа по-рано да излети и в имейла пише:

THERE IS A CHANGE IN YOUR TICKET ITINERARYCONTACT US TO CONFIRM OR COMMENT

И не разбирам, защо трябва да се обаждам, за да потвърждавам. В смисъл, това е неизгодно. Хората, които няма да съгласни с промяната, ще са много по-малко от тези, които промяната не ги бърка.

Наистина ли трябва да им се обадя?

Публикувано:

Темата е малко стара. Но на мен ми изместиха един полет с 2 часа по-рано да излети и в имейла пише:

THERE IS A CHANGE IN YOUR TICKET ITINERARYCONTACT US TO CONFIRM OR COMMENT

И не разбирам, защо трябва да се обаждам, за да потвърждавам. В смисъл, това е неизгодно. Хората, които няма да съгласни с промяната, ще са много по-малко от тези, които промяната не ги бърка.

Наистина ли трябва да им се обадя?

А няма ли линк, на който да кликнеш, ако си ок с промяната?  Коя е авиокомпанията?

Публикувано:

Не знам коя е авиокомпанията, но все пак е нормално да искат да установят контакт, за да разберат дали променения полет все още те устройва.

Макар че би трябвало да е задължение на авиокомпанията да го направи това.

Преди 2 години имах полет София-Бургас, видях че имам пропуснато обаждане от Бургас, не ми отговориха на моето обаждане и се притесних, защото баща ми е там. Но след като проверих телефона в интернет, видях, че е на летището и ми стана ясно какво става. Обадих се на телефона за клиенти на България Еър, и се разбрахме. Споменаха ми, че промяната е решена, но щели да ми се обадят след поне 1 седмица.

Явно в Бургас действат по-експедитивно :)

Публикувано: (редактирано)

Не знам коя е авиокомпанията, но все пак е нормално да искат да установят контакт, за да разберат дали променения полет все още те устройва.

Макар че би трябвало да е задължение на авиокомпанията да го направи това.

Преди 2 години имах полет София-Бургас, видях че имам пропуснато обаждане от Бургас, не ми отговориха на моето обаждане и се притесних, защото баща ми е там. Но след като проверих телефона в интернет, видях, че е на летището и ми стана ясно какво става. Обадих се на телефона за клиенти на България Еър, и се разбрахме. Споменаха ми, че промяната е решена, но щели да ми се обадят след поне 1 седмица.

Явно в Бургас действат по-експедитивно :)

Точно с Бг еър се кликва на линк, ако си ок. Информация от март ;) тази година.

Редактирано от Nine
Публикувано:

Да, България Еър е.
Единствения линк е към checkmytrip.com
Но има телефон и имейл.

Много странно ми се стори и даже си помислих, че това е просто дефолт съобщение.

Публикувано:

И аз получих подобно съобщение през системата на Trip.bg, откъдето съм правил резервацията. Кликнах там на упоменатото място и се съгласих със съвсем козметичната промяна на полета, но ми е интересно, ако не бях потвърдил навреме (защото рядко си отварям мейла и съм почти неоткриваем по телефон), какво щеше да последва от цялата работа? 

Публикувано:

Ами най-вероятно всъщност няма нужда да потвърждаваш, ако си съгласен, поне при мен като се е случвало е било така.

Все пак аз бих потвърдил, ако знам за промяната, за да избегна неприятности. Другия вариант е евентуално на летището да ти преиздават билета и те забавят малко. Не вярвам да го откажат автоматично, както е платен и всичко...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Хах, да посмее някой да не ми даде да си използвам билета, който съм си платила. Ще хвърчат глави.

Ще им се обадя утре и ще питам, какво става ако не ги уведомиш, че си съгласен с промяната.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Ако не е тайна, кой полет е изместен с 2 часа от великите "стратези" на FB? Испания май ще да е. :)

Редактирано от Hollywood
Публикувано:

Да, България Еър е.

Единствения линк е към checkmytrip.com

Но има телефон и имейл.

Много странно ми се стори и даже си помислих, че това е просто дефолт съобщение.

Отвори сайта им - на първа страница, там, където са полетите, има няколко табчета. Отиди на "Провери резервацията си" - от там ще си дадеш съгласието за промяната.

  • Харесвам 1
Публикувано:

До сега не съм ги контактвал че съм съгласен, само когато не съм.

По принцип би трябвало те да се обаждат, но на практика това се случва рядко, поне при мен.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Обадих се. Питах ги, какво ще стане ако се появя на летището, знам за промяната но не съм се свързала с тях.

Според тях ако имаш билет и си навреме, си го ползваш.

По въпроса, защо не са ми се обадили те. Полета е след 2 месеца. Казах ми, че звънят месец преди полета.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ето примерно от експедиа какво правят:

 

We have received notice from Alitalia that they have made changes to your flights.

Expedia has accepted the updated itinerary, reflected below, on your behalf. It is not necessary to call us to reconfirm your flights.

If you believe there has been an error or you would like to discuss alternate flight options, please contact us at: 1-877-787-7145 or at 1-404-728-8787 (collect calls accepted)

 

Донякъде козметична е промяната, приемат я автоматично от твое име, предполагам ако им звънна и си поискам парите няма проблем. Та различно е, но общия принцип е че трябва ад получат формалното ти съгласие при промени в графика :)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Ако не е тайна, кой полет е изместен с 2 часа от великите "стратези" на FB? Испания май ще да е. :)

 

Тегел - София по време на великото преселение на народите е полета.

Толкова пъти съм летяла тази отсечка и за първи път ми се случва, но то си и ми личи де.

Редактирано от miroslava
Публикувано:

Кликнах там на упоменатото място и се съгласих със съвсем козметичната промяна на полета, но ми е интересно, ако не бях потвърдил навреме (защото рядко си отварям мейла и съм почти неоткриваем по телефон), какво щеше да последва от цялата работа? 

 

Със сигурност са те търсили и по телефона. През януари тази година получих съобщение за промяна на полет до Амстердам. Ставаше дума за някакви минути. Същото положение и с връщането към София. Отдавам го на принципната ми позиция да купувам самолетни билети почти година преди самото пътуване, което предполага и възможни промени в разписанието. Въпреки, че потвърдих промяната на сайта на Bulgaria Air, месец преди полета ми се обадиха по телефона за още едно потвърждение. Струва ми се добра практика, независимо от потвърждението по електронен път е добре да получиш и телефонно обаждане...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.