Прескочи до съдържание

Wizz Air - кратки новини и въпроси (Архив: 29.05.2013 - 19.05.2016)


Препоръчани мнения

Следващата стъпка е да пуснат и правостоящи места. Не знам как не са се сетили още.

 

Вече има прототипи на седалки за правостоящи ;)

 

mdf937934.jpg

 

standing-seat-photo-Lucy-Nicholson-Reute

 

mdf938018.jpg

 

http://blogs.reuters.com/photographers-blog/2010/09/16/standing-room-only/

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Георги Матеев

Вече има прототипи на седалки за правостоящи ;)

 

mdf937934.jpg

 

standing-seat-photo-Lucy-Nicholson-Reute

 

mdf938018.jpg

 

http://blogs.reuters.com/photographers-blog/2010/09/16/standing-room-only/

 

Какво се мъчат с глупости - направо да ни хвърлят в каргото :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ето как стоят нещата в ЕС. За други райони е възможно стойностите да са по-различни, в САЩ май са леко по-височки :), чувал съм, че и австралийците си използват техни статистически данни, в Азия сигурно са по-ниски стойностите, но общо взето механизма е същия. 

 

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2008:254:0001:0238:EN:PDFСкролл до OPS 1.620

Връзка към коментар

Какво се мъчат с глупости - направо да ни хвърлят в каргото :)

 

Не мисля че в градски транспорт в София в пиков час е по комфортно :) Да не говорим за Токио, където има специални хора, които чрез натискане запълват и милиметрите оставени свободни в метрото.

 

tokyo-subway.jpg

 

356594208_2e1f14b42c.jpg

 

Спрямо подобно пътуване горните правостоящи седалки са си направо първа класа :lol:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Георги Матеев

Не мисля че в градски транспорт в София в пиков час е по комфортно :) Да не говорим за Токио, където има специални хора, които чрез натискане запълват и милиметрите оставени свободни в метрото.

 

 

Спрямо подобно пътуване горните правостоящи седалки са си направо първа класа :lol:

 

Лично са ме натъпквали в метрото в Токио и честно казано не беше чак толкова зле, колкото изглежда по снимките  :lol:

 

Принципно си прав, но не съм убеден какво ще е чувството ако летиш 3-4 часа на такава правостояща "седалка" (облегалка?) :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Лично са ме натъпквали в метрото в Токио и честно казано не беше чак толкова зле, колкото изглежда по снимките  :lol:

 

Принципно си прав, но не съм убеден какво ще е чувството ако летиш 3-4 часа на такава правостояща "седалка" (облегалка?) :)

 

След като някоя млада стюардеса на Уиз ер те натъпка в правостоящите седелки вероятно също ще кажеш, че не било толкова зле ;) Човекът е животно, което лесно се адаптира към околната среда :lol:

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

High-density с 239 места. Малии

 

Това high density като някакъв оптичен носител ми звучи. Освен да преминат към конфигурация Dual layer :)

 

- капацитет на аварийните изходи, всеки отвор си има определена пропускливост, ако е интересно ще изровя и точните данни. 

- евакуация за под 90 секунди при блокирани 50% от изходите. Ако производителя на самолета е направил демонстрация с Х човека, то той получава сертификация за Х човека, повече няма право никой оператор да качва. 

 

 

Намират ли ти се данни кой самолет какви показатели е покрил? Да си знаем отсега какво можем да очакваме от авиокомпаниите :)

 

Какво се мъчат с глупости - направо да ни хвърлят в каргото :)

 

На мен ми стана интересно да видя бизнеса и първата класа на правостоящите :) Нищо чудно именно те да са в каргото :)

 

Не мисля че в градски транспорт в София в пиков час е по комфортно :) Да не говорим за Токио, където има специални хора, които чрез натискане запълват и милиметрите оставени свободни в метрото.

 

Тоест да очакваме "Wizz" да пуснат обява, че наемат натъпквачи? :)

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Намират ли ти се данни кой самолет какви показатели е покрил? Да си знаем отсега какво можем да очакваме от авиокомпаниите :)

 

Намират се, но на прима виста не мога да ги намеря накуп в табличен вид. 853 в А380 как ти се струват? :) Иначе за тези, които основно ползват лоу костовете (320, 737) тавана отдавна е ударен, така че вече е стигнато дъното :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Дълго време А320 беше сертифициран за 180 седалки в 1 класа (Y) - каквито са сегашните самолети на Wizz. Неотдавна успяха да го сертифицират за 186 седалки и Vueling ще са inauguration customer. 737-800, каквито ползват FR, са сертифицрани за 189 седалки - точно колкото има в самолетите на О'Лиъри :). Той дълго време обясняваше как не вижда смисъл да поддържа европейските производители, ако за сходни пари и сходни разходи може да вози 9 пасажера повече. Може би и той е сред причините Airbus да "изнасилят" 320-ката с още 6 седалки... Но не само европейският производител се опитва да натъпче повече садалки :). Боинг работят по "преправяне" на тоалетните на техния 777 и добавяне на още седалки на тяхно място :)

Иначе и 2-та големи производителя отдавна подържат 2-те нива. Имало е концепции и за 3 нива - най-долу да е мястото за ядене :)

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Боинг работят по "преправяне" на тоалетните на техния 777 и добавяне на още седалки на тяхно място :)

 

Според мен, могат да разкарат тоалетните. Който може да стиска - ще стиска. Който не - въвежда се такса "памперс" и проблемът с тоалетната е разрешен. И всички започват да стискат.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Според мен, могат да разкарат тоалетните. Който може да стиска - ще стиска. Който не - въвежда се такса "памперс" и проблемът с тоалетната е разрешен. И всички започват да стискат.

 

Една японска авиокомпания молеше пътниците преди полет да отидат на тоалетна с цел пестене на гориво и защита на околната среда :) Може и европейските авиокомпании да приемат този челен опит, но моите наблюдения са че при полети до 2 часа тоалетните се използват много непълноценно и пътниците стискат до следващото летище ;) Опашка пред тоалетните се ображува единствено в полетите над 5 часа...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Според мен, могат да разкарат тоалетните. Който може да стиска - ще стиска. Който не - въвежда се такса "памперс" и проблемът с тоалетната е разрешен. И всички започват да стискат.

Предлагам мек режим:

Който не може да стиска, но е нискотарифен и не може да плаща, да има възможност да се облекчава  - в шишенца по 100 мл, до 1 л общо.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Предлагам мек режим:

Който не може да стиска, но е нискотарифен и не може да плаща, да има възможност да се облекчава  - в шишенца по 100 мл, до 1 л общо.

 

Още една причина да има седалки (облегалки) за правостоящи. Така много по лесно ще могат да се ползват шишенцата ;)

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Да, може.

Освен това, на хората, отказали да платят такса "памперс" може да се предлагат до две безплатни бири. Така ще имат нужда от памперс, а глобата "памперс" е в 10-кратен размер на таксата "памперс". При отказ, пилотът ще започва да кръжи над летището, докато я платят.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Разговорите, колкото и да бягат, никога не могат да се отдалечат от темата за Уиз. Защото самите Уиз винаги ще следват темата на разговорите :)

 

Каквото повикало - такова се обадило. Или с други думи - каквато авиокомпанията, такива и разговорите ;)

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

Аз по-скоро очаквам в близко бъдеще да бъде променена концепцията в класовете билети. Икономична класа - правостояща, както е показано по-горе и без какъвто и да е било кетъринг, бизнес класа - седяща с поднасяне на 1 бр. кафе или 1 бр. минерална вода по избор...

Връзка към коментар

Ще ме върнат пак в автобусите  :lol:

 

Ами ако се изпуснеш ? Прекалено тесничко е.

 

При автобусите тенденцията е точно обратната. Скоро автобусната компания Метро пусна линия и до Берлин с три седалки на ред и монитор във всяка седалка...

 

ng4dnisarbiyabelgradbestwesternhotelsuma

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Wizz will start flights to Warsaw and Budapest from the West Midlands-based airport from September, as the airline progresses towards operating from primary airports within the UK.
Both routes will be operated twice-weekly, with Warsaw operating Mondays and Fridays from September 14 and Budapest on Tuesdays and Saturdays from September 15, 2015.

Връзка към коментар

При автобусите тенденцията е точно обратната. Скоро автобусната компания Метро пусна линия и до Берлин с три седалки на ред и монитор във всяка седалка...

 

ng4dnisarbiyabelgradbestwesternhotelsuma

До Истанбул отдавна пътуват точно такива автобуси. :)
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

При автобусите тенденцията е точно обратната. Скоро автобусната компания Метро пусна линия и до Берлин с три седалки на ред и монитор във всяка седалка...

 

ng4dnisarbiyabelgradbestwesternhotelsuma

Стана ми интересно !!! От къде до Берлин
Връзка към коментар
Гост
Тази тема е заключена за нови мнения.
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.