Прескочи до съдържание

Atrapalo - мнения и проблеми


Препоръчани мнения

Аз пак да попитам - някой успявал ли е да купи билети (или пък хотел) от atrapalo.com с българска карта Маestro от България?  Че ми дава доста добро намаление от 18 за едни билети, а имам да взимам 3 бр. и 54 са си 54 ...

Връзка към коментар

За сега няма купил от атрапало с маестро. Аз се жалвах на фейсбука им и ме поканиха да им се обадя, за да видят какъв е проблема, но не съм се занимавал повече.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Взех, че написах едно писъмце до атрапало за проблемите с Маестро, изрично написах, че при конкуренцията няма проблеми, за да не търсят под вола теле.. Да видим какво ще кажат

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не ми се чакаше и вземах, че се обадих.

Първата работа беше да ме попитат дали картата е испанска. Когато им казах, че не е, но ми я прима конкуренцията от румбо,  ми казаха, че за да се възползвам от тяхното намаление, трябва картата да е испанска. Да, но от поне 2 години, няма нито една банка тук, която да издава Маестро и реално намалението е фалшиво. На това ми твърдение ми отговориха, че все пак имало хора, които имат стари карти Маестро и за тях важи намалението.

Дали е така, не знам, аз не съм засичал някой да има испанско старо Маестро дори по форумите тук, ще са някакви единици, ако има такива все още..

С две думи, не се опитвайте повече да купувате през атрапало с Маестро, не случайно дават 30е намаление, дори на лоукостовете. Така могат да дадат  50 и 60евро, като е само теоретично.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Поиска ли да ти покажат къде пише, че намалението е стриктно за испански карти ? Ако не го пише, можеш да се жалваш за некоректна реклама.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Поиска ли да ти покажат къде пише, че намалението е стриктно за испански карти ? Ако не го пише, можеш да се жалваш за некоректна реклама.

Е то е ясно, че никъде не го пише, не съм я питал, но и тя не каза нищо такова.

Вероятно може, но трябва да се хване адвокат, това заслужават такива като тях..

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Какъв адвокат? Испания е в ЕС, пускаш жалба в Европейски потребителски център и те ги почват. Или в испанското КЗП.

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Преди години много нашумя едно дело, понеже имаше реклама за някакъв форд или опел, който го продаваха за 10 хиляди пепинос, което на жаргон е евро, но реално е краставици. Някакъв беше ги отишъл и предложил 10 хиляди малки краставички и имаше разни дела..


Какъв адвокат? Испания е в ЕС, пускаш жалба в Европейски потребителски център и те ги почват.

Ами казвай къде и да ги почваме

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Какъв адвокат? Испания е в ЕС, пускаш жалба в Европейски потребителски център и те ги почват. Или в испанското КЗП.

Май е по-лесно от друга държава, включително от България..Тук намерих  он-лайн формуляр, ако искам да се жалвам против фирма извън Испания. Ако е тук е по-трудно-сложно, трябва да се ходи на крака. Намерих до нас най-близкия офис и утре ще ходя да видим какво ще кажат.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Продължавам с атрапало. След като им писах и говорих два пъти, днес получих писмен отговор. Вчера докато попълвах жалбата за фалшива реклама, видях, че било важно, да не казвам задължително да имам нещо черно на бяло от спора с фирмата. За това днес не отидох да я заведа и реших да изчакам развитието на кореспонденцията.

Първо получих поща със запитване каква ми е картата, дали е тукашна и номера й, отговорих им.

След това получих поща от друг служител, който ме приканваше да дам данните за полета и те щели да ми се обадят и да пробват  да го купят докато говорим.

Отговорих им, че вече съм си купил билет от друго място, но искам да знам дали за в бъдеще ще мога да се възползвам от голямото им намаление.

Следващата поща вече беше пълен смях.

Най-вежливо ми обясниха, че може да се плати  с Маестро, в зависимост от компанията и билета и това се виждало от падащото меню, когато избирам с каква карта искам да платя. Малко за идиот ме взеха..

Тук вече не издържах и написах, че имам всякакви карти, понеже пътувам често. Очевидно е, че има плащане с Маестро и държа  да платя с нея, точно заради намалението което предлагат, а не защото така ми е скимнало или понеже нямам друга.

Накрая ми написаха, добре, съгласни сме, довиждане.

С две думи, започнаха добре, но постепенно започнаха да пишат безсмислени неща и да си играем на развалено телефон.

Последно им писах, че вчера една служителка ми е казала, че не може да се плати с чужда карта Маестро. Попитах отново дали това е така.

За сега нямам нов отговор, явно не искат да напишат това, което ми казаха вчера и си смучат пръстите. Ще е много ценно, ако ми го напишат и го имам черно на бяло.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Да продължа,

Отговориха ми отново.

-Правилно ви е казала колежката вчера,  картите трябвало да национални.

Пак им писах, че аз съм плащал през техният сайт с чуждестранна виза преди месеци (въпреки, че не съм) и не съм имал проблем.

Накрая ми отговориха

-Само картата Маестро трябва да е тукашна, съжаляваме.

 

Получих отговора, който заобикаляха цял ден.

След това им изпратих последната поща като питах, къде пише тази подробност за картите Маестро в условията им, понеже аз не виждам нищо подобно. Написах им също, че съм принтирал цялата кореспонденция с тях, имам снимка на условията им и съм попълнил жалба за фалшива реклама, която утре ще подам на съответното място-OMIC се казва тук.

Карта Маестро няма от поне 4 години тук, та и да е имал някой, ще му е изтекла, а чужда не се признава.

Повече не ми отговориха, а аз утре ще си подам нещата.

  • Харесвам 13
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Да продължа,

Отговориха ми отново.

-Правилно ви е казала колежката вчера,  картите трябвало да национални.

Пак им писах, че аз съм плащал през техният сайт с чуждестранна виза преди месеци (въпреки, че не съм) и не съм имал проблем.

Накрая ми отговориха

-Само картата Маестро трябва да е тукашна, съжаляваме.

 

Получих отговора, който заобикаляха цял ден.

След това им изпратих последната поща като питах, къде пише тази подробност за картите Маестро в условията им, понеже аз не виждам нищо подобно. Написах им също, че съм принтирал цялата кореспонденция с тях, имам снимка на условията им и съм попълнил жалба за фалшива реклама, която утре ще подам на съответното място-OMIC се казва тук.

Карта Маестро няма от поне 4 години тук, та и да е имал някой, ще му е изтекла, а чужда не се признава.

Повече не ми отговориха, а аз утре ще си подам нещата.

някакво развитие получи ли се?

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

някакво развитие получи ли се?

Имам новини от атрапало. Днес ми се обадиха от защита на потребителя да отида да взема отговора им. Мръсните мошенници са сменили вече правилата и даже да снимали за по-убедително, че намаление от 30 евро се прави само за карти издадени от Испания. Разтягат локуми, че било така и преди и те ми били обясни това.

Сега има опция да не се съглася с тях и вече да им се изпраща инспектор, който да ги проверява. Проблема е, че нямам снимки на предишните им правила, където никъде не пишеш тази подробност за Маестрото. Някой може ли да намери скрийн шот от преди?

Дори да не намеря снимка, казаха, че не е необходимо и те ще ги разследват, след като подам възражението.

Аз обаче се чудя, дали да не подам втори сигнал отново за фалшива реклама. В Испания няма нито една банка, която да издава Маестро от няколко години. Преди време е имало и повечето не са ставали за он лайн плащания. Та пак може да се жалвам, как мислите? Това е все едно да искат да платя в песети, понеже преди е имало.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

 

Някой може ли да намери скрийн шот от преди?...

 

Не вярвам това да е единственото място, където можеш и трябва да зададеш този въпрос.

И после съд до дупка.

Връзка към коментар

За страница с предишните им правила можеш да пробваш да търсиш в https://archive.org/web/- даваш линка към страницата с условията на промоцията или общите условия, натискаш бутона Show all и ще ти излезе архив на страницата  по години, месеци и дати. Виж дали ще ти свърши работа.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

 

И после съд до дупка.

 

Звучи добре. А с разноските, какво правим?

 

Вариант "А": Имаш свободни пари за адвокатски хонорар и държавни такси, както и достатъчно време да чакаш окончателно съдебно решение. Плащаш, а ако спечелиш, ответната страна възстановява разноските до последната стотинка след доброволно или принудително изпълнително производство.

 

Вариант "Б": Имаш свободни пари за адвокатски хонорар и държавни такси, както и достатъчно време да чакаш окончателно съдебно решение. Плащаш, а ако загубиш, пиеш една студена вода, като същевременно плащаш и разноските на ответната страна.

 

И при двата варианта общото условие е "свободни пари" и "достатъчно време", другото е малка подробност... ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сега си прибрах и разгледах сайта им. Не са си направили труда да се напише в общите условия подробността за испанска маестро. Когато се търсят билети, вече излиза като съобщение, те и това са ми пуснали като оправдание, че го пишело и преди едва ли не. Та с линка даден по-нагоре, няма как да се покаже, но това не е толкова важно в случая.

 

atrrr.jpg

 

Съд няма да има, нито някакви велики неща, но се надявам да ги проверят подробно след като подам възражението и да ги глобят поне. Пари не смятам да давам, ако не броя 2-та листа хартия.

 

Нищо не казахте за новата ми идея. Мога ли отново да се жалвам, заради новата им фалшива реклама. Предлагат намаление, с несъществуваща карта от години. Те затова  свалят 30 евро, може и 50 да рекламират и да излизат на първите места през търсачките.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

До сега търсих за не знам кой път информация за испанска маестро по форумите.

Излезе, че съвсем от скоро една малка банка, която я няма в повечето области дори, са пуснали една маестро, но е много специфична.

Трябва да си клиент и се поръчва като допълнителна карта-подарък, която да се подари на друг човек, като се зарежда предварително от 30 до 2000 евро и важи една година. Няма презареждане и пр., никъде не пише, че може да се плаща он лайн, пише, че е валидна във всеки магазин и за зареждане на телефон през банкомат. Та теоретично има някаква карта, друг е въпроса дали ще проработи и тя при тях.

 

Звънях на централата да ги питам, не знаеха, дали може да се плаща в нета. Чаках доста време да се консултират и накрая казаха, че можело, но не беше много сигурна служителката ми се струва. Още по-малко сигурно е, дали ще мине при атрапало.  Не съм срещнал информация, някой да потвърди успешна покупка по множеството форуми.

 

Значи, втората ми жалба няма да я бъде, ще продължавам с първата догодина. Имам час за след месец.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.