Прескочи до съдържание

Tвърд куфар с телескопична дръжка в параметрите на Уиз Еър


Препоръчани мнения

А някакви идеи за твърд куфар (олекотен) с телескопична дръжка, който влиза максимално в параметрите на Уиз Еър.  Без лаптоп, все пак ще го ползваме за пътуване с цел удоволствие, а не за работа?

Връзка към коментар

Много мразя някой като пусне въпрос за нещо, първия отговор да е "абе зарежи го това, защо не си вземеш онова" все едно човека не знае какво точно пита. И за това ми е малко тъпо, че точно по тоя начин ще ти отговоря и ще ме извиняваш предварително :)

 

Ама, уиз така и така свиват максимално размерите, не разбирам необходимостта да елиминираш от това минимално място като харчиш за колелца и дръжка?

 

Иначе без майтап, предполагам някоя детска колекция може и да има подобно, ще се огледам, стана ми любопитно.

Връзка към коментар

Много предимства има куфара в ценностната ми система. Особено при пътуване до по-цивилизовани дестинации.

Можеш да седнеш на него, в краен случай можеш да си подпреш краката по време на часовете чакане.

Имаш много по-бърз достъп до нещата вътре. Особено ако трябва да извадиш точно определено нещо. Можеш да си разделиш мръсните от чистите дрехи :)

 

Не се мачкат нещата (не, че това има значение за нас). Може да се компресира много по-лесно. Много по-трудно се цапа. 

Не смятам, че се губи място, според мен куфар с точните размери събира много повече багаж от раница.

Аз не изключвам раницата, Ние като пътуваме с low-cost двамата с половинката ми из Европа, винаги пътуваме с 1 куфар (размер за ръчен багаж) и 1 раница. Понеже разчитаме често на кола под наем, по-голямата част от багажа стои в куфарчето в колата, а в раничката само каквото ни трябва през деня. 

 

Въобще не си е детски размер, съвсем реален е. Ето ти един подобен http://www.rimowa.de/main#product/920.42.00.2

Ама на мен ми се иска да се използват максимално разрешените габарити.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Безспорно си имат плюсове и минуси, на раницата плюса е теглото, който в тоя случай няма значение след като при уиз е неограничено. По-лесно се носят раниците също. Но е вярно, че с оползотворяване на обема при куфарчето е по-лесно, раниците все са заоблени отгоре, което също си е загуба, както и колелцата и дръжката при куфарчето...

Връзка към коментар

И на мен ми харесва повече куфар от колкото раница. И от доста време мисля да питам за куфар тук и ето и аз се включвам, предлагайте.

 

П.П. На мен ми харесват онези с 4-те колелца, който може да ги буташ а те стоят прави. Ако някой знае такива да показва. :)  

Връзка към коментар

И на мен ми стана интересно има ли такива куфари и пуснах търсене в ebay. Излезе това (http://www.ebay.co.uk/itm/Super-Lightweight-Trolley-Case-Suitcase-Luggage-Cabin-in-Zebra-or-Leopard-print-/200919622262?pt=UK_Tickets_Travel_Luggage_CA&var=&hash=item2ec7be2276), но част от нещата са изчерпани. Въпросът, който напира в мен, е дали и Райън се въвели това с малкия салонен багаж, защото навсякъде ги цитират тях, но не и Уиз?

Връзка към коментар

 Въпросът, който напира в мен, е дали и Райън се въвели това с малкия салонен багаж, защото навсякъде ги цитират тях, но не и Уиз?

Преди два дни купувах билети от Райън и няма такова нещо. Ето и цитат от писмото с потвърждението:

 

Strictly one item of cabin baggage per passenger (excluding infants) weighing up to 10kg with maximum dimensions of 55cm x 40cm x 20cm is permitted. Extra/oversized cabin baggage will be refused at the boarding gate, or where available, placed in the hold of the aircraft for a fee of £60/€60. 

Връзка към коментар

Раян може би няма скоро да променят правилата, след като май добре им вървя продажбите със самсонайт. Но риск винаги има, не знаеш в кой момент ще решат да направят кутийката 41.342343см и да почнем пак с темите :)

 

Може би да направим нещо като мастер тема - ръчен багаж в Уиз, ръчен в Раян и всеки да споменава какво има с нещо като мини ревюта, ще издирваме и линкове от нета, откъде да се купи...

 

ilkosem, ти куфарче за Уиз ли търсиш или за всички останали? Щото разликата в размерите е чуствителна...

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

И на мен ми стана интересно има ли такива куфари и пуснах търсене в ebay. Излезе това (http://www.ebay.co.uk/itm/Super-Lightweight-Trolley-Case-Suitcase-Luggage-Cabin-in-Zebra-or-Leopard-print-/200919622262?pt=UK_Tickets_Travel_Luggage_CA&var=&hash=item2ec7be2276), но част от нещата са изчерпани. Въпросът, който напира в мен, е дали и Райън се въвели това с малкия салонен багаж, защото навсякъде ги цитират тях, но не и Уиз?

 

Това я изкара 1 пътуване, я не. Изключително некачествено изглежда, а и не влиза в габаритите на Wizz.

 

А иначе да допринеса към темата. Доколкото потърсих най-пасва на моите критерии товава куфарче:

https://www.worldshop.eu/product/RIMOWA-Salsa-Air-Mini-Eisblau/1741888?17

 

Обаче, ценово хич не ми пасва  :)

Редактирано от atzah
Връзка към коментар

Това я изкара 1 пътуване, я не. Изключително некачествено изглежда, а и не влиза в габаритите на Wizz.

Възможно е, далеч съм да го препоръчвам. Въпросът ми беше за правилата за багаж на Райън :)

Връзка към коментар

Въпросът, който напира в мен, е дали и Райън се въвели това с малкия салонен багаж, защото навсякъде ги цитират тях, но не и Уиз?

Wizz има да поядат хлебец, и да прелетят доста mileage, докато почнат да ги цитират из форуми и мнения колкото Ryan ;) Само им сравни fleet size-a. Да не споменаваме броя дестинации, и бр. превозени пътници, където Ryan влиза в ТОР 10 в света, а Wizz не знам дали се класира и в 50-ката.

 

По темата

Аз също не съм фен на раниците. Но и на куфарите не съм. :) При положение, че повечето авиокомпании налагат освен ограничения в размерите, но и в тежестта. Ако куфара ми е 2.5-3 кг., а компанията налага ограничение до 8 кг. за ръчен багаж, е то кво остава?

Затова предпочитам за кратки пътувания (до 7-10 дена) сак за рамо. При него и изискването за "бърз достъп до дъното" също е изпълнен. А освен, че мога да седна върху него, мога и под главата да си го подложа. Което за куфара е леко трудно. Другото предимство е, че ако не е препълнен, може да се набута и в малко по-малка клетка за багаж. Докато и това за куфар е невъзможно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

ilkosem най-добре пусни нова тема, необходими са и повече изисквания да кажеш - бюджет, държиш ли да е олекотено (отразява се на цената) и т.н.

 

По питането на atzah попаднах на тези двете:

 

http://www.koffer24.com/shop/de/en/product/board-case-40-salsa-by-rimowa-matt-grey-salsa?filter=ctcCategory=luggage.carry-on-cases-hardside Това влиза в ограниченията, по-евтино е от изброените, ама цената пак е соленичка, както всичко rimowa се плаща такса гъзария предполагам :)

 

http://www.koffer24.com/shop/de/en/product/trolley-lite-case-by-picard-52cm-lite-case?filter=ctcCategory=luggage.carry-on-cases-hardside Това е по-евтино, но и не е точно в мерките, а и тежи 3кг само куфарчето!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

Аз го бях харесал също, обаче малко по-големичко, всъщност има ли поставки, където се мери новия (по-малък) ръчен багаж на Уиз?

Връзка към коментар

Вманиачавате се с тези микро пластмасови китийки - куфарчета за ръчен багаж.

 

След скромните 50+ полета с розивите, разбрах  че най- добре е да се пътува с по -голяма раница.

 

Има 2 златни правила, за да не биете на очи на бординг или там каквато е проверка без чекиране. На чекирането може да ви замерят килограмите, затова електронно такова.

 

1. Винаги да сте с лице към късащите билети или каквото е там ,а раница винаги на рамо и на гръб. Никога не заставайте странично на опашката, защото може някоя персона да реши визуално, че е голяма и да ви пробва с "размерите". :biggrin:

2. Колкото и да ви тежи не се издавайте със сменянето й от рамо на рамо и не я оставяйте на земята. Дръжте се естествено и смело напред. :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Има 2 златни правила, за да не биете на очи на бординг или там каквато е проверка без чекиране. На чекирането може да ви замерят килограмите, затова електронно такова.

 Тези "златни правила" няма как да са валидни за София, от където се предполага че излитат повечето пишещи в този форум.

Поне вече не са валидни - откакто Wizz смениха правилата, и наземния оператор. В смисъл такъв, че без значение в колко часа излитате от Т1, след паспортна, и проверка за сигурност, на гейта точно преди да слезеш по стълбичките, винаги стоят две служителки с клетка между тях, и не те пускат да слезеш долу без преди това да видят точно за кой вид багаж си платил, и дали влиза в размерите на съответната клетка. И на най-ранните полети, и на най-късните, винаги са на стража.

На бординга вече никой не гледа колко и какъв ти е багажа. Така че ако си успял да преминеш с някаква магия през церберите (което е съмнително, защото тяхната работа е САМО да мерят куфари и багаж, не се занимават с нищо друго, което да им отвлече вниманието), е все тая на къде гледаш на вратата на бординга, или от коя в коя ръка си местиш багажа. ;)

Всичко това си направих труда да го напиша, да не вземе някой да си помисли, че е лесно ако се правиш на пЕрнат, да минеш метър. Разбира се, че винаги може да има изключения. Но те наистина вече са само ИЗКЛЮЧЕНИЯ. Не знам напред във времето дали ще остане все така, и до кога, но в момента политиката за багажите в София се следи доста стриктно.

 

На другите летища, от които летят Wizz не съм забелязал да е толкова строго, поне на тези от които съм летял за няколкото изминали месеца.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Тези "златни правила" няма как да са валидни за София, от където се предполага че излитат повечето пишещи в този форум.

Поне вече не са валидни - откакто Wizz смениха правилата, и наземния оператор. В смисъл такъв, че без значение в колко часа излитате от Т1, след паспортна, и проверка за сигурност, на гейта точно преди да слезеш по стълбичките, винаги стоят две служителки с клетка между тях, и не те пускат да слезеш долу без преди това да видят точно за кой вид багаж си платил, и дали влиза в размерите на съответната клетка. И на най-ранните полети, и на най-късните, винаги са на стража.

На бординга вече никой не гледа колко и какъв ти е багажа. Така че ако си успял да преминеш с някаква магия през церберите (което е съмнително, защото тяхната работа е САМО да мерят куфари и багаж, не се занимават с нищо друго, което да им отвлече вниманието), е все тая на къде гледаш на вратата на бординга, или от коя в коя ръка си местиш багажа. ;)

Всичко това си направих труда да го напиша, да не вземе някой да си помисли, че е лесно ако се правиш на пЕрнат, да минеш метър. Разбира се, че винаги може да има изключения. Но те наистина вече са само ИЗКЛЮЧЕНИЯ. Не знам напред във времето дали ще остане все така, и до кога, но в момента политиката за багажите в София се следи доста стриктно.

 

На другите летища, от които летят Wizz не съм забелязал да е толкова строго, поне на тези от които съм летял за няколкото изминали месеца.

 

Това не е вярно, работи и при стълбите.  Проверено няколко пъти, всеки с по 15 килограмови раници, издути до пръсване. :biggrin:Ако трябва да я вкарам в рамката, то няма да влезне и половината,но всеки си знае, айде.... :)

 

ПС. Куфарът няма как да си го сложиш на рамо, затова се ограничавай. :rofl: И само споделям.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ограничение в теглото вече няма между другото при Уиз. Но да, всички такива номера работят, докато в един момент спрат да работят, а мисля че човек като инвестира в куфарче трябва да е по правилата, че не се знае дали с минаване в София ще минеш и на обратното летище. Но да не разводняваме темата :)

 

atzah, има поставки, старите поставки, които имаха клетка на дъното от едната страна вече имат и от другата, едното за големия багаж, другото за малкия. 

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Вижте хора,

 

Целта на темата не е как да прецакаме системата. А напротив. Авикомпанията е поставила някакви правила с които сме се съгласили, когато купуваме билети. Моето питаме е как да ги спазим. 

 

Всеки въз основа на опита си е изградил някакво мнение как за него е най-удобно да пътува. Ние Уиз ползваме само за пътуване за удоволствие и 99% от случаите взимаме кола под наем от летището, където кацаме.

В резултат от 30-ната полета, които сме направили с тях, сме достигнали до извода, че за нас най-удобно е да пътуваме с 1 куфар и 1 раница.

Никога досега не ни е било проблем да си спазим условията на авиокомпанията, няма да ни спрат и сега, просто търся максимално удобния куфар, а не раница.

Редактирано от atzah
  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Хайде и първото мнение (предното не се брои) във форума : )

И аз бях почнал да търся такова "куфарче" преди няколко месеца, ама трудно, баси (най-вече ценово)... не че ми е толкова нужен, но кой знае кога ще се наложи или изникне нещо, та е хубаво човек да има.

 

За последно пътувах с Уиз миналото лято (малко преди да го въведат) и не съм ги виждал на живо клетките. Онзи ден напълно случайно... докато бях в Carrefour мернах едно малко куфарче и опааа - като размер и цена хвана окото. :biggrin:

 

Ето го и него:

 

38.5х30.5х20  /35лв./  /при лимит на Уиз от 42x32x25... е доста добре/

 

6401598.jpg6401605.jpg6401606.jpg

 

6401607.jpg6401612.jpg6401613.jpg

6401614.jpg6401608.jpg

 

Уж пише, че е с колелцата, но така и не успях да намеря една ролетка в този Carrefour :huh:

В нас премерих и да кажем, че е на кантар около тези 42см височина, може би с 0.5/1см да е повече, ама пък с лек диагонал (т.к. по "норматив" са 25см.) може би няма да има проблем.

 

Ще трябва да видя кога да го пробвам в някоя посока, за да се видя дали минава в крайна сметка или не :)

 

Kaто качество - амиии, "става" : )

 

edit: тук го дават 41см., което повече се доближава до истината... http://www.tamtamofferte.com/imgs/prodotti/79312.jpg?ver=165042

Редактирано от SeeKnDestroY
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И аз се оглежзам за куфарче. Вчера открих във Варна в магазин за чанти / някаква местна фирма /, че имат дамски чанти тип "сак", с дръжки и за през рамо. Шити са точно по размерите на Уиз. Почти сигурно ще си взема. 

Едно предложение: Ако пътувате някъде, където настаняването е в апартамент или място с прахосмукачка, отлична работа вършат вакуумните пликове. Намаляват обема почти наполовина. Обаче е  проблем нощувката в хотел. Трябва да разчитаме на някоя камериерка срещу комисион... 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Едно предложение: Ако пътувате някъде, където настаняването е в апартамент или място с прахосмукачка, отлична работа вършат вакуумните пликове. Намаляват обема почти наполовина. Обаче е  проблем нощувката в хотел. Трябва да разчитаме на някоя камериерка срещу комисион... 

Почти всеки хостел в Лондон предоставя прахосмукачка за тази цел. Само питаш на рецепцията, останалото им е ясно. Виждал съм предимно бакпакъри от Америките да се възползват от тези пликове по разбираеми причини. За първи път като попаднах на  такъв даже се чудих тоя кво се е разчистил в 10 вечерта, докато загрея какво всъщност върши. :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

^ А, тези бакпакъри, ютии носят ли си, че ако това го предложа на жена ми за следващото пътуване, със сигурност ще усетя моментално домашната ютия някъде в областта на малкия си мозък... :P

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.