Alexander Публикувано: 9 декември, 2016 Сподели Публикувано: 9 декември, 2016 (редактирано) Днес получих пълната сума от 9,99 евро обратно за един билет от Ryan. Като мотив, пише корекция на места-седалки. Имам два полета по една и съща дестинация през няколко часа, просто съм се застраховал с два броя. Реално, няма как да летя и на двата, да не би за това да се решили да връщат парите за единия? Проблема е, че аз не съм искал връщане, нито нещо подобно. Проверих си през апликацията и от сайта им и резервацийте си излизат. Писах на Ryan през чата им, те казват, че не виждат връщане на пари, нито проблеми с резервацийте. От друга страна, в сайта и апликацията, всичко с резервацийте е наред. Някой имал ли е подобна случка? Забравих да напиша, че билета е купен директно от сайта на Ryanair и нямам никакво уведомление по пощата за това връщане. Редактирано 9 декември, 2016 от Alexander Връзка към коментар
Meidj Публикувано: 9 декември, 2016 Сподели Публикувано: 9 декември, 2016 Един човек беше казал, че като дават пари - взимай и не питай много! Иначе това със "застраховката" само аз ли го намирам за леко неетично спрямо следващите купувачи? Признавам си, че и аз съм го правил в някои критични ситуации през годините, но принципно погледнато май не е съвсем коректно цената на едни да се вдига, защото други си пазят празни седалки за всеки случай, как мислите?! 7 Връзка към коментар
Edem Публикувано: 9 декември, 2016 Сподели Публикувано: 9 декември, 2016 То по тази логика е неетично и аз да летя за 10 евро, а някой да плати 110. В крайна сметка покупката на билет е доброволен акт и който не е съгласен с предложената му цена просто не купува. В конкретния случай не разбирам логиката на "презастраховането", но то също не е безплатно. А иначе, според мен връщането на парите е грешка на системата им - аз съм виждал 2-ма пътника разпределени на едно и също място. Хайде като има свободни места как и да е, ама ако всичко е разпродадено? Но пък Уизз да ми отказвали продажба на билет със съобщение "Вече имате закупен билет за този полет!" 3 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 9 декември, 2016 Сподели Публикувано: 9 декември, 2016 Какво означава Днес получих пълната сума от 9,99 евро обратно за един билет от Ryan. Как получи обратно сумата? В Интернет банкирането ли видя сумата? Възможно е да са направили грешен рифънд и след време да оправят грешката. Един човек беше казал, че като дават пари - взимай и не питай много! Иначе това със "застраховката" само аз ли го намирам за леко неетично спрямо следващите купувачи? Признавам си, че и аз съм го правил в някои критични ситуации през годините, но принципно погледнато май не е съвсем коректно цената на едни да се вдига, защото други си пазят празни седалки за всеки случай, как мислите?! Билети по 10 евро по принцип има за периоди, които са много слабо натоварени и това че някой купува билет по 10 евро не означава, че цената непременно ще се вдигне. Широко разпространена заблуда е, че нискотарифните предлагат само малък брой много евтини билети за даден полет. Истината е, че в слабите сезони може и 60-70% от билетите да са евтини, а в силните сезони може да няма и нито един евтин билет. 3 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 декември, 2016 Сподели Публикувано: 9 декември, 2016 Като мотив, пише корекция на места-седалки. Това ми звучи като поредния кръчмарски превод от страна на Ryanair. Толкова пари изсипаха за билборди тия хора, не намериха ли някой с читав български да им превежда... Та, по-скоро се чудя какво би било съобщението на английски. Не мисля, че двете резервации са проблем, най-малкото биха ти изпратили имейл и да те питат за кой полет искаш да се откажеш, ако имат такава политика. Но естествено, че нямат, такива резервации са гарантирани 10 евро приход за тях без да предлагат на практика услугата и могат, ако решат, да продадат мястото пак. По-скоро се колебая дали всичко не идва от банката ти. Често банките имат защитни механизми от двойни транзакции - случва се някой да кликне два пъти бутона за плащане и т.н. И банката ти да е решила, че два билета, на една цена, купени едновременно да са такъв проблем. Но пък те едва ли имат информация до маршрутите... Абе на чекин ще разбереш 2 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 9 декември, 2016 Автор Сподели Публикувано: 9 декември, 2016 Двата билета са купувани през 4-5 дни, все пак са за различни дати, макар да имат само 12 часа разлика и за различни крайни точки-летища. В интернет банкирането видях превода, който е пуснат преди 2 дни, но днес е получен. Проверих и какво са взели в деня на полупката за всеки един от двата билета, но няма грешки. Превода е крив, но не е от български, а от испански и дословно е това: anulaciones-correcciónes -asientos До някъде е презастраховане, но има и други причини, като евентуална мини магеланска разходка в чужбина. Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 10 декември, 2016 Сподели Публикувано: 10 декември, 2016 Абе на чекин ще разбереш Успокои го човека 2 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 13 декември, 2016 Автор Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 Днес забелязах в банкирането ми, че Rayan отново са си взели 9,99 евро три дни след като са ми ги върнали. Какви схеми въртят не е ясно. 4 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 13 декември, 2016 Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 Днес забелязах в банкирането ми, че Rayan отново са си взели 9,99 евро три дни след като са ми ги върнали. Какви схеми въртят не е ясно. Ползват те за банка Като имат излишни пари ти ги дават, като им притрябват пари си ги взимат 7 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 13 декември, 2016 Сподели Публикувано: 13 декември, 2016 (редактирано) Очевидно системата първо е решила, че е допусната техническа грешка, а после е установено, че става дума за два отделни билета... Редактирано 13 декември, 2016 от Duke 1 Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 17 декември, 2016 Сподели Публикувано: 17 декември, 2016 Въпросът за връщането на пари за направена резервация не предизвика у мен интерес до днес, когато се сетих,че ми предстои подобна ситуация: Ще имам билет от София до Пиза (Ryan Air), закупен от туристическа агенция ,като част от самата екскурзия. Но за да спечеля повече време в Италия, ще излетя 8 часа по-рано от София за Рим (Ryan Air). Благодарение на тази дискусия се сетих, че и при мен може да се получиха подобна "аномалия", която не мога в никакъв случай да си позволя. Бързо се сетих за решението при обратната ситуация в авиацията, а именно, че авиокомпаниите не допускат две еднакви имена и фамилии в една и съща резервация. Най-простото решение е следното: трябва в едната резервация умишлено да се направи "техническа грешка" като се изпише грешно някоя латинска буква от името или фамилията на пътника. Например в едната е Ivan Simeonov, а във втората е Ivan Sineonov. Така за авиокомпанията това са два различни пътника, а от друга страна на чекина няма да има проблем заради само една единствена сгрешена буква. Лично съм го изпробвал и ще го направя отново без колебание 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 17 декември, 2016 Автор Сподели Публикувано: 17 декември, 2016 Случая не е с една и съща резервация Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 17 декември, 2016 Сподели Публикувано: 17 декември, 2016 То няма как да е с една и съща резервация, след като полетите са по различно време (и не са отиване и връщане). Връзка към коментар
epetkov Публикувано: 17 декември, 2016 Сподели Публикувано: 17 декември, 2016 (редактирано) Случая не е с една и съща резервацияИменно, Александър ! В първата я правиш вярно с Alexander, а втората умишлено Alexandir. Така авиокомпанията ,независимо как се казва, на кого от двамата трябва да върне парите ? На никого! Редактирано 17 декември, 2016 от epetkov Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега