Прескочи до съдържание

Booking.com - вземи бонус при препоръка на приятел


Георги
Съобщението е добавено от Георги

Личните реферални връзки към booking.com са разрешени само за златни членове, в тази тема. Ако търсите връзка, чрез която да резервирате с намаление, търсете там. 

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 12 минути , aleksandrina каза:

Така- имам чисто нов профил (от около 2 месеца), с 10% награда, която в момента е изчезнала от Моите награди. За сметка на това стоят 2 анулирани, които "не отговарят на условията" от 2017 година.

Актуализирано на: 6 дек. 2017 г. Не отговаря на условията – Неспазени правила и условия

А пътуването ми предстои в понеделник. Направо "чудесно"!

точно същото виждам и аз в един такъв профил

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз имам една резервация, в която използвах линк за 10%, а в профила е написано като че ли аз съм дал линка на приятел, който се чака да направи престой...

Според мене има много грешки в това и може да пише всякакви неща, които нямат нищо общо с истината. Дали ще се получи кешбека е божа работа, а с тия обърквания ако не се получи няма много смисъл да си го искаш впоследствие. Просто не може да се разчита на това.

  • Харесвам 4
Публикувано:
12 minutes ago, Мари Николова said:

2017 г. Имаше едни линкове 40/80$,25/50 евро от които се възползвахме.Всички тези награди излизат със същият текст при мен,но реално са изплатени.Възможно ли е новият профил да е със същият имейл адрес, като друг профил от който си правила резервации през споменатите линкове?

Абсурд. Чисто нов си е. Мейла е съвсем различен (този е в gmail, другият е в yahoo). И заради тези 10% го направих. В другия профил имах награда от 25$, която си получих, както и още една изплатена- там аз бях дала линк.

17 minutes ago, Alexander said:

Наградите от месец-два не се виждат в повечето профили, но ги изплащат.

И аз звънях в началото да питам защо не се виждат, понеже мислех, че са изрити.

Ако вече е анулирана, защото не отговаря на условията е друга тема.

До миналата седмица си стоеше в профила и, че ще си я получа след престоя, обработваме... ала- бала.

Така са ни "обработили" профилите, че ...

 

Edit: когато вляза в самата резервация, пише:

Не забравяйте, че ще получите US$ ХХ.ХХ след края на престоя си!

Тъй като резервирахте с връзката на Booking.com, вие ще получите US$ ХХ.ХХ обратно в кредитната си карта след напускане. Насладете се на удоволствието!

 

Направих си print scr. на български и английски и ако не се появи наградата, ще ги питам: "Е оти така направИхте"? 😄

  • Харесвам 3
Публикувано:

аз получих и имейл след престоя, с който потвърждават изплащането на наградата /беше преди 2-3 седмици/, но вчера влязох да погледна в профила и беше изчезнала и запазената карта /с която реално бях платила при резервацията/, и се беше появило това, което виждаш и ти - за 2 анулирани от 2017, което е абсурд при профил от преди месец

 

че е страшна каша в системите им, изобщо не се съмнявам

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Alexander каза:

И аз имах случай да ме приканят да си дам картат за наградатаа, хем бях платил с нея предварително.

Това, че си платил с някаква карта една резервация, не значи, че ще ти пратят кешбека на нея, картата трябва да е регистрирана в профила и да е отметнато, че точно тази карта е за изплащане на награди
image.png.7aa7e2abfb5b56ca05c49bc8902b3e67.png

 

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 1 час, aleksandrina каза:

Така- имам чисто нов профил (от около 2 месеца), с 10% награда, която в момента е изчезнала от Моите награди. За сметка на това стоят 2 анулирани, които "не отговарят на условията" от 2017 година.

Актуализирано на: 6 дек. 2017 г. Не отговаря на условията – Неспазени правила и условия

А пътуването ми предстои в понеделник. Направо "чудесно"!

Това с двете "анулирани"  награди, "актуализирано на 6 дек. 2017 г."  явно е повсеместен бъг, има го и на последния ми профил от преди седмици ...
Обаче си ми е налично съобщението за резервация, по която предстои да ми изплатят кешбека, след като мине настаняването 
image.png.fa61d28da186952e9e7df46c568d8fed.png
 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 12 минути , Фичо каза:

Това, че си платил с някаква карта една резервация, не значи, че ще ти пратят кешбека на нея, картата трябва да е регистрирана в профила и да е отметнато, че точно тази карта е за изплащане на награди
image.png.7aa7e2abfb5b56ca05c49bc8902b3e67.png

 

Знам, винаги отмятам там. Не платих веднага след резервацията, а просто 1 седмица преди престоя.

Публикувано:
преди 38 минути , Фичо каза:

Това с двете "анулирани"  награди, "актуализирано на 6 дек. 2017 г."  явно е повсеместен бъг, има го и на последния ми профил от преди седмици ...
Обаче си ми е налично съобщението за резервация, по която предстои да ми изплатят кешбека, след като мине настаняването 
image.png.fa61d28da186952e9e7df46c568d8fed.png
 

ама и при мен беше налично такова съобщение, но като мина резервацията, получих имейла, че почвали да обработват наградата, и след седмица изчезна и запаметената карта за изплащането й, както и самата резервация в секцията Моите награди

аз пак им я въведох картата, да не ми изскочат с номера, че нямало въведена такава 😄 но е факт, че след като мине престоят, е доста вероятно и при вас да изчезнат резервациите с подлежащи на изплащане бонуси

  • Замислям се 1
Публикувано:

Братовчедка ми си направи booking и ходи на 2 хотела с него но няма линк "Покани приятел", кога ще й го дадат и ще й го дадат ли изобщо? Някой знае ли?

Публикувано:
преди 20 часа, Дани Магелани каза:

Това сигурно ли е, че всички резервации  са ми през не genus профил на приятел. Пише, че ще получа 10%.

 Две от три резервации са налични, с 10% кешбек по покана от приятел.

Третата,  промених по предложение на букинг за по-добра стая, с малко доплащане. Това си е уловка , и аз като шаран увиснах на кукичката.

Смяната се смятала за анулиране и ми отпаднаха 10% от приятел. Сега трябва да анулирам, за да не е на тяхната.

  • Замислям се 1
Публикувано:
На 16.08.2019 г. в 18:10, antea каза:

ама и при мен беше налично такова съобщение, но като мина резервацията, получих имейла, че почвали да обработват наградата, и след седмица изчезна и запаметената карта за изплащането й, както и самата резервация в секцията Моите награди

аз пак им я въведох картата, да не ми изскочат с номера, че нямало въведена такава 😄 но е факт, че след като мине престоят, е доста вероятно и при вас да изчезнат резервациите с подлежащи на изплащане бонуси

въпреки изчезването на резервацията от списъка с наградите, както и на картата, свързана с нея, поради което се наложи да я превъведа, днес преведоха бонуса, а са минали точно 3 седмици от настаняването; така че нищо не е загубено 🙂

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Публикувано:
На 18.08.2019 г. в 21:28, Sju каза:

Phyre минава ли за изплащане на бонусите?

Дори и да минава, имай предвид, че ще ти удържат 1.25% такса, тъй като бонусът ще пристигне в евро или долари (в зависимост от линка), но не и в лева, а Phyre имат такса от 1.25% за транзакции в друга валута. Revolut виртуална не ти ли е опция?

  • Харесвам 2
Публикувано:

Не, нямам Revolut и засега не е в плановете ми.

Phyre за последно се засичаше като MCDebit в сайтовете за самолетни билети, но не знам при Букинг ще сработи ли като такава. Би ми свършила, работа въпреки процента, който споменаваш.

Публикувано:

Забелязах, че сега като ми връщат кешбек от някоя Booking резервация, пише някакъв странен номер в основанието в картата. Преди пишеше "Refund from Booking.com_", след което следва номера на конкретната резервация, за която връщат кешбека. Сега по номера въобще не мога да се ориентирам за коя нощувка. Както и да е, добре че още връщат 🙂

Публикувано:

Моята резервация мина. Обаче сега в "Моите награди" няма нищичко. И онези 2 реда: " Актуализирано на: 6 дек. 2017 г. Не отговаря на условията – Неспазени правила и условия" също ги няма. В приложението има "Скорошни награди (1), като ми пише, че след като приятелят ми напусне, ще започнат да обработват наградата... Все едно аз съм препоръчала някой... В потвърждението на резервацията от мейла си стои:

Не забравяйте, че ще получите US$ XX.XX след края на престоя си!

Тъй като резервирахте с връзката на Booking.com, вие ще получите US$ XX.XX обратно в кредитната си карта след напускане. Насладете се на удоволствието!

 

Да изчакам или да им пиша?

Публикувано:

След като мине резервацията,обикновено пращат мейл с подобен текст:

Чудесно – започнахме да обработваме наградата ви

Не знам дали е критерий,но досега,когато получа такъв мейл,винаги ми изплащат наградата.

 

В момента имам минала резервация,получен същият мейл,но в профила на Моите награди излиза това от няколко дни:

image.png.3cd23dd94eb3d26014edd5da668cf57e.png

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 минути , Мари Николова каза:

След като мине резервацията,обикновено пращат мейл с подобен текст:

Чудесно – започнахме да обработваме наградата ви

Не знам дали е критерий,но досега,когато получа такъв мейл,винаги ми изплащат наградата.

 

В момента имам минала резервация,получен същият мейл,но в профила на Моите награди излиза това от няколко дни:

image.png.3cd23dd94eb3d26014edd5da668cf57e.png

 

Писах за подобен случай.

Изчакай.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 минути , Таньо каза:

Писах за подобен случай.

Изчакай.

Получи ли наградата?

 

По препоръка на съфорумци си направих американски профил с US IP,с надеждата да получа линкове за 25$.След втората минала резервация най-накрая се появи линк,през който като минеш,обаче дава това:

image.png.9566b0cb24436534f4779d93eb7d312d.png

Сайта им е тотално бъгъв и изтрещял.:blink:

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 минути , Мари Николова каза:

Получи ли наградата?

 

По препоръка на съфорумци си направих американски профил с US IP,с надеждата да получа линкове за 25$.След втората минала резервация най-накрая се появи линк,през който като минеш,обаче дава това:

image.png.9566b0cb24436534f4779d93eb7d312d.png

Сайта им е тотално бъгъв и изтрещял.:blink:

Да, получих.

Мисля, че програмата им завърши неофициално като започнаха да не изплащат награди особено към нови профили.

Без претенции за достоверност бих насочил ползване на старите.

Ако имаш стари линкове водещи към награди ги пробвай. При мене се случи един да проработи отново.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 49 минути , Таньо каза:

Мисля, че програмата им завърши неофициално като започнаха да не изплащат награди особено към нови профили.

Това е интересно предположение. Отдавна не бях пробвала тези линкове, навремето изръшках каквото можах, но скоро се подразних на високата( за мен) цена на един хотел , не ми даваше никаква genius отстъпка и направих нов профил. Направих резервация в новия профил през линк от моя си. Направих резервацията на името на трети човек(който обаче навремето също е ползвал , давал линкове). Първоначално дойде и за двете страни радостно потвърждение, че всичко е ок и да очакваме награда. Но по-късно в имейл потвърждение на резервацията излезе надпис:

Изглежда, че сте направили повече от една резервация с линка, изпратен ви от вашия приятел. Това не е проблем, резервацията ви няма да бъде засегната. Но ще получите само една награда за препоръка.

А този профил е чисто нов . Ще видя накрая ще получа ли нещо въобще.

Публикувано:
преди 15 часа, bobole4e каза:

Изглежда, че сте направили повече от една резервация с линка, изпратен ви от вашия приятел. Това не е проблем, резервацията ви няма да бъде засегната. Но ще получите само една награда за препоръка.

И аз имам същия текст за една резервация, правена с покана от стар профил, който съм ползвала многократно да кани. Текстът при мен е странен, защото резервацията е правена по правилата - стар профил кани изцяло нов профил, с линк за покана, който не е ползван от новия профил друг път. На всичкото отгоре, за да разбера дали се обработва наградата, трябва да звъня на Booking, защото в канещия профил изцяло изчезна от менюто "My rewards", където се вижда потвърден ли е престоя, почнало ли е изплащане на наградата и т.н.  Имам и други канещи акаунти, където изчезна "My rewards"... Та ще видим дали ще платят при този текст.

  • Замислям се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.