Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 5 минути , aleksandrina каза:

Да , но итук не става. Явно разпознава картата, че е от БГ и неможе да мине плащането

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 10 минути , aleksandrina каза:

PayPal?

Това пък хич не го умея, никога не съм плащала така.

БЛАГОДАРЯ на Божидар, този код свърши работа, единия билет е купен, остава другия

  • Браво 1
Публикувано:

Вижте на какво попаднах в нета: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157626743204254&id=574659253

До колкото разбрах е от Брюксел:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180717_03620796?fbclid=IwAR0BaGQK-llwri2gV-pHSDOLrsINPUzMdJ8mGrH4DSAVrTiejAMI8kO-Htg

Това е последното нещо, което очаквах да може да се случи и то в Европа....

Публикувано:
6 minutes ago, Jorro said:

Вижте на какво попаднах в нета: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157626743204254&id=574659253

До колкото разбрах е от Брюксел:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180717_03620796?fbclid=IwAR0BaGQK-llwri2gV-pHSDOLrsINPUzMdJ8mGrH4DSAVrTiejAMI8kO-Htg

Това е последното нещо, което очаквах да може да се случи и то в Европа....

Може да е част от сценарий Франция срещу Германия. Хич не съм фен на Фликсбус, но се чудя как се отваря багажното, не се ли управлява от шофьора?

Публикувано:
5 minutes ago, ДиянаВ said:

Може да е част от сценарий Франция срещу Германия. Хич не съм фен на Фликсбус, но се чудя как се отваря багажното, не се ли управлява от шофьора?

И аз си мислех, че би следвало да се заключва при тръгване, но... нз.

Публикувано:
1 minute ago, Jorro said:

И аз си мислех, че би следвало да се заключва при тръгване, но... нз.

Определено французите се перчат напоследък като френски петленца🙂. Ще видим до къде ще устискат🙂.

Публикувано:

Може и да ви се стори много тъп въпроса, но не мога да се справя... Купила съм си билети. Но са на български език. Как да си ги изкарам на английски ?

Публикувано:
10 minutes ago, Дънди said:

Може и да ви се стори много тъп въпроса, но не мога да се справя... Купила съм си билети. Но са на български език. Как да си ги изкарам на английски ?

Няма как. Дори и да минете на англо-версия, пак ще излезе на български. Което пък не е проблем- чете се щрих кода на разпечатката или онлайн от телефона.

Публикувано:
преди 7 минути , aleksandrina каза:

Няма как. Дори и да минете на англо-версия, пак ще излезе на български. Което пък не е проблем- чете се щрих кода на разпечатката или онлайн от телефона.

Ще искам възстановяване на едните билети, заради отменен круиз, и ми писали, че ги искат на английски 🙂

Иначе ясно , че се чете баркода. 

Благодаря все пак, поне като знам, няма да си губя времето повече 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:

Дали от българския офис няма да могат да помогнат? 02/491 7881 (този телефон намирам в приложението им). Нямам текуща резервация, за да опитам през приложението дали може да излезе на различен език. Минала такава изкарвам само на езика, на който съм я правила.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , aleksandrina каза:

Дали от българския офис няма да могат да помогнат? 02/491 7881 (този телефон намирам в приложението им). Нямам текуща резервация, за да опитам през приложението дали може да излезе на различен език. Минала такава изкарвам само на езика, на който съм я правила.

През приложението съм пробвала - не става. Ще звънна на този телефон , да видим.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Купих 2 билета от Виена до Братислава за Януари и купих места един до друг срещу допълнително заплащане. След няколко седмици ми изпратиха мейл, че не могли да ми запазят желаните места и ми дават ваучер за сумата, която съм платил за местата, но не ми върнаха парите. 😄 Страшни тарикати, сега аз този ваучер няма къде да го иползвам...

Публикувано:
5 minutes ago, П.Кръстев said:

Купих 2 билета от Виена до Братислава за Януари и купих места един до друг срещу допълнително заплащане. След няколко седмици ми изпратиха мейл, че не могли да ми запазят желаните места и ми дават ваучер за сумата, която съм платил за местата, но не ми върнаха парите. 😄 Страшни тарикати, сега аз този ваучер няма къде да го иползвам...

С каква валидност е? Може пък да ти се отвори път някъде. :)

Публикувано:
преди 17 минути , aleksandrina каза:

С каква валидност е? Може пък да ти се отвори път някъде. 🙂

Не пише да има валидност. И все пак, не планирам да пътувам с тях в следващата година, но кой знае... Не е болка за умиране, просто е дразнещо.

  • Харесвам 1
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

Имах билети Бърно-Братислава за конкретна дата и час. Във въпросния ден реших да променя часа на пътуването и пробвах през сайта, приложението и в офиса им в Бърно до Гранд Хотел. Билетите бяха общо 22 лв., а когато ги анулирах сайта ми връщаше само 1,58 лв. Четох условията, така и не разбрах защо не отразяваше реалната стойност на билетите. Служителят на гишето в Бърно не успя да съдейства, защото билетите били купени в лева и той не може да разбере колко евро всъщност струват. Та на финала си купихме за още 20 лв. нови билети за желания час. Аз ли пропускам някоя подробност, знаете ли защо имаше подобно разминаване? Има ли смисъл да си общувам с Flixbus с искане за възстановяване на сумата или просто да ги зачеркна?

Публикувано:

А защо ги анулира?За смяна на име искат да се доплати такса,мисля че и за смяна на часа е същото.Правиш промяна и доплащаш,без да ги анулираш.

Иначе,като анулираш имат такса и за това,винаги различна,но обикновено е колкото струва билета и ако има разлика ти я дават ,като ваучер с едногодишен срок за ползване

Публикувано:

Хора, има ли някакви тънкости с плащането на тези пусти билети? Втора вечер се опитвам да купя, пробвах с Виза, пробвах с Мастрър, пробвах през гугъл пей... Все не става. Отхвърля ми плащането, а вече трябваше да съм ги взела. 

Публикувано:
преди 25 минути , Аmélie каза:

Хора, има ли някакви тънкости с плащането на тези пусти билети? Втора вечер се опитвам да купя, пробвах с Виза, пробвах с Мастрър, пробвах през гугъл пей... Все не става. Отхвърля ми плащането, а вече трябваше да съм ги взела. 

Нека някой с Paypal да пробва да купи.Тези карти може да има изискване за 3D парола.Във всяка туристическа агенция може да ги купят.Не знам за автогарата в София как е.

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Аmélie каза:

Хора, има ли някакви тънкости с плащането на тези пусти билети? Втора вечер се опитвам да купя, пробвах с Виза, пробвах с Мастрър, пробвах през гугъл пей... Все не става. Отхвърля ми плащането, а вече трябваше да съм ги взела. 

Какъв е проблемът? Просто влизаш в сайте, резервираш си ги и не става ли, така ли?........ Много странно!

Аз с visa съм взимал без никакъв проблем, да не би да е в картата проблемът, свърза ли се с банката?. 

Примерно с карта visa на ДСК съм взимал, дори и без 3D парола да ми търси. 

Ако не както е казъл @dimitrov6 пробвай пак с Paypal, но ако можеш от друг компютър и с друг браузър. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 часа, Branko каза:

За смяна на име искат да се доплати такса,мисля че и за смяна на часа е същото.Правиш промяна и доплащаш,без да ги анулираш.

Смяна на пътуването (час и други подобни) се прави с анулация на старата резервация, получаване на ваучер и използването му за следваща.

преди 14 часа, schnappsyy каза:

Аз ли пропускам някоя подробност, знаете ли защо имаше подобно разминаване? Има ли смисъл да си общувам с Flixbus с искане за възстановяване на сумата или просто да ги зачеркна?

При анулирането на резервация удържат такса.

Цитат
Мога ли да променя, презаверя или анулирам резервацията си самостоятелно?  

Да, можеш да промениш резервацията си от раздела на уебсайта ни за промяна или анулиране или в билетните центрове и туристическите агенции до 15 минути преди времето за отпътуване:

Промяна на телефонния ти номер: Безплатно. Ще получиш ново потвърждение на резервацията и нов номер за нея.

Промяна на името на пътника: Безплатно, прилага се следното изключение: Ако в момента на анулиране цената за пътуването е по-висока от цената, на която билетът е бил първоначално резервиран, ще ти начислим разликата. Ще получиш ново потвърждение на покупката и нов номер за нея.

Анулиране и нова резервация: Ако искате да промените пътуването си, моля, направете следното:

Провери дали се предлага търсеният от теб маршрут.

Анулирай първоначалната си резервация и ще получиш ваучер, който ще можеш да използваш за новата резервация.

Купи билет за новото си пътуване, като използваш издадения ваучер. Ще получиш ново потвърждение на резервацията и нов номер за нея. Ако цената на новата резервация е по-висока от стойността на ваучера, трябва да заплатите разликата.

Моля, имай предвид, че при процеса на анулиране удържаме такса  за пътник и пътуване като такса за анулиране.
Ще ви информираме за тази такса, докато извършвате анулирането.

Какво мога да направя, ако допусна грешка по невнимание по време на резервация?
Ако забележиш, че е допусната грешка по време на резервацията, можеш да промениш или анулираш билета си в рамките на 60 минути от момента на създаване на резервацията, без да ти бъдат удържани такси за анулиране. Това правило не важи за пътувания, за които вече е била извършена промяна.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Това е спирката на Flixbus  в Коимбра Португалия. Намира се под един надлез, няма никакви обозначения , само тези лепенки от багаж които при влажното време в Коимбра не се знае колко ще издържат. Качвам ги защото някой може да се окаже като мен на това място и да не изпадне в паника дали ще мине или не автобуса. Аз пътувах Коимбра -Саламанка, но въпросната линия е до Тулуза. Автобуса дойде на време и всичко беше без забележки с места на билетите само дето бяхме около 10-12 пътуващи та всеки се настани където си поиска. Въпросната спирка се намира след основната автогара Rede expressos на ave. Fernao de Magalhaes подминава се кръговото и Макдоналдс и се стига до нещо като паркинг на автобуси основно под надлез , улицата е rua do Padrao под втората колона спира. Няма обозначения никакви и няма хора да питаш. 

IMG_20191122_134103.jpg

IMG_20191122_134108.jpg

  • Харесвам 10
Публикувано:
преди 21 минути , giafil каза:

Това е спирката на Flixbus  в Коимбра Португалия. Намира се под един надлез, няма никакви обозначения , само тези лепенки от багаж които при влажното време в Коимбра не се знае колко ще издържат. Качвам ги защото някой може да се окаже като мен на това място и да не изпадне в паника дали ще мине или не автобуса. Аз пътувах Коимбра -Саламанка, но въпросната линия е до Тулуза. Автобуса дойде на време и всичко беше без забележки с места на билетите само дето бяхме около 10-12 пътуващи та всеки се настани където си поиска. Въпросната спирка се намира след основната автогара Rede expressos на ave. Fernao de Magalhaes подминава се кръговото и Макдоналдс и се стига до нещо като паркинг на автобуси основно под надлез , улицата е rua do Padrao под втората колона спира. Няма обозначения никакви и няма хора да питаш. 

IMG_20191122_134103.jpg

IMG_20191122_134108.jpg

И аз така преди три години пътувах с тях до   Timmendorfer Strand(60 км от Хамбург) и там ,където слязох мислех,че и там е обратната спирка.По едно време виждам автобуса идва и спира на 300-400 метра.Затичах си ,иначе можеше и да си остана там.Трябва да се гледат картите на спирките в сайта,в голям мащаб.

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.