akair Публикувано: 8 ноември, 2018 Автор Публикувано: 8 ноември, 2018 Hawaiian бяха от кандидатите, но търговците от Еверет успяха да ги убедят да заложат на 787...
randi Публикувано: 8 ноември, 2018 Публикувано: 8 ноември, 2018 Изключително малък интерес към машината. Аз не виждам бъдеще във версия 800. 1
akair Публикувано: 8 ноември, 2018 Автор Публикувано: 8 ноември, 2018 Bombardier продължава с продажбите. компанията зад Viking Air ще купи цялата програма Даш8 - договори, интелектуална собственост върху моделите -100, -200, -300 и -400. Продажбата е за 300 млн канадски долара (около 200 млн евро). Очаква се моделът да бъде преименуван на de Havilland Canada https://www.flightglobal.com/news/articles/bombardier-to-sell-q400-programme-453463/ В портфолиото на Бомбардие остава програмата CRJ с моделите -700, -900 и -1000. 2
akair Публикувано: 27 ноември, 2018 Автор Публикувано: 27 ноември, 2018 Airbus обмислят версия на А330нео (основно) за пазарите в Азия. Т.нар. А330neo Regional ще бъдел с намален MTOW - 200 вместо 242 т. и двигатели с по-малко тяга - 68 000 вместо 72 000 паунда тяга. Това трябва да направи самолета по-икономичен и да бъде алтернатива на бъдещия MoM модел на Боинг (797). Така в долния край на пазара за МоМ самолети ще е A321neo, а в горния - A330neo Regional.
akair Публикувано: 27 ноември, 2018 Автор Публикувано: 27 ноември, 2018 И един изненада - първият военен транспртен самолет Ил-112 е слезнал от поточната линия: Машината ще превозва до 5 тона товар и цели да замени остарелите Ан-24 и Ан-26. 4 1
akair Публикувано: 7 декември, 2018 Автор Публикувано: 7 декември, 2018 И едно забележително постижение в края на годината - 787-ият 787 е слезнал от поточната линия в Еверет, край Сиатъл. Машината е разновидност 787-9 и ще лети за китайската авиокомпания China Southern: 7
chandni Публикувано: 7 декември, 2018 Публикувано: 7 декември, 2018 Бразилски съд е блокирал сделката между Embraer и Boeing. https://www.google.bg/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN1O52BQ 1
akair Публикувано: 23 декември, 2018 Автор Публикувано: 23 декември, 2018 Airbus и Siemens са купили едно старо Авро-100 и ще тестват как лети с е 1 електромотор: А стартъп от Израел цели да пусне напълно електрически регионален самолет. Първият полет се очаква през 2019-та. Максималното излетно тегло е 6.5 тона, от които 3.8 тона е само батерията. Самолетът ще може да превозва 9 души пасажери и 2-ма пилоти. Машината има 3 двигателя - 2 на края на крилото и един в опашката. Вертикалният стабилизатор е V-oбразен: 9 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега