Прескочи до съдържание

Едно наум с Алиталия, ако смятате да пътувате или купувате с тях идните дни


Препоръчани мнения

Тежкото им финансово положение, в момента е опряло до кокала и се говори, че доставките им за гориво могат да бъдат прекратени в събота. Докато умните се наумуват е много препоръчително да избягвате покупка на билет с тях, или ако имате полет в близко време да се ослушате за алтернативи. 

 

http://www.reuters.com/article/2013/10/10/alitalia-idUSL6N0I01NU20131010

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Никой няма да ги остави да "затворят магазинчето"... Това би причинило вълна от безработни хумористи и администрация в NEB :)

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Купуването на билет с "Алиталия" винаги носи изненади и емоции. "Болният човек" на италианската икономика винаги възкръсва. Дано и сега да превъзмогне падането си, ама с такива синдикати, такава авиокомпания.

 

В днешната преса, официоза "Кориере дела сера": вкарвайте текста в translate.gogle.com и вижте нашенката Мишел Бонев к`ви ги е надробила:

http://www.corriere.it/cronache/13_ottobre_10/michelle-bonev-fidanzamento-berlusconi-pascale-messinscena-f29bb060-319a-11e3-ab72-585440a4731e.shtml

 

Ех, тези българки... :)

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Никой няма да ги остави да "затворят магазинчето"... Това би причинило вълна от безработни хумористи и администрация в NEB :)

 

Разбира се, аз си взех преди 2 седмици билет с тях около нова година, без никакви притеснения :) Ама все пак при положение, че говорим за ситуация, която ще се развива тия дни е добра идея да се поизчака.

Връзка към мнение

ОК, кризата се размина на тоя етап, поне за близките месеци положението трябва да е ок. 

 

http://www.bbc.co.uk/news/business-24500411

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Последния им отчаян опит да намерят финансиране е частично неуспешен, търсят 300 милиона, намерили са само 130. Air France/KLM изглежда се дърпат. 

 

На прав език това означава - не резервирайте полети с Алиталия повече от няколко месеца напред.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте форумци! Моля за съвет, полети на Алиталия с прекачване в Рим, за месец май 2014. С оглед на състояниетона компанията, как и с какво да ги резервирам - онлайн или в агенция за билети, в сайта на компанията или през големите оператори - Експедия, Е Букърс и т.н ??? Идеята ми е дори и да фалиратдотогава,лесно да се "разправяме" в последствие :-)))

 

Весело посрещане и една пълна с позитивни емоции нова година!!

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Привет !

Плащай с карта през тяхната страница.  Така връщаха едни авиокомпании пари след фалит. Потърси в интернет пространството действащи кодове за намаления, за да си смъкнеш още малко цената.

 

ВЕСЕЛА НОВОГОДИШНА НОЩ И МНОГО ЗДРАВА,ПЪЛНОЦЕННА И УСПЕШНА 2014 ГОДИНА!

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Да добавя и аз, задължително плащането да е онлайн с кредитна карта. Дали ще е в експедиа или техния сайт мисля, че няма значение, макар че бих дал лека преференция на техния сайт. 

 

Набглядам да е кредитна картата, защото много по-лесно се връщат суми, от колкото по дебитна. 

 

Повечето застраховки за отмяна на пътувания мисля, че включват фалит на авиопревозвача, но провери допълнително. Сумата не е процент от билета, а обикновено е твърда с покритие Х евро, като цената зависи колко е това покритие. Да се чете и ситния текст, предполагам има авиокомпании, които са изключени от списъка, а ако положението на ал италия продължава да се влошава може и те да се окажат там. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Зависи. При Армеец е процент от цената. Колкото по-далече във времето е пътуването, толкова по-висок е процентът. Като цяло цената е символична и покрива фалит.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Зависи. При Армеец е процент от цената. Колкото по-далече във времето е пътуването, толкова по-висок е процентът. Като цяло цената е символична и покрива фалит.

 

Значи да гледаме ако вдигнат скоро застрахователната премията по полети на Бг ер - все пак имат вътрешна информация  ;)

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Maй хич не се готвят за фалит  :P

niki_m

 

АлИталия увеличава честотите си от Рим до Тел Авив, на 6 полета дневно от 30 март 2014

AZ806 FCO 0930 – 1350 TLV 32S 247
AZ808 FCO 1100 – 1520 TLV 321 D
AZ812 FCO 1445 – 1905 TLV 32S D
AZ814 FCO 2125 – 0145 +1TLV 321 27
AZ814 FCO 2150 – 0210 +1TLV 32S x27
AZ810 FCO 2215 – 0235 +1TLV 32S 46

AZ809 TLV 0550 – 0840 FCO 32S D
AZ815 TLV 0725 – 1015 FCO 32S 6
AZ815 TLV 1035 – 1325 FCO 32S x6
AZ807 TLV 1540 – 1830 FCO 32S 247
AZ813 TLV 1710 – 2000 FCO 321 D
AZ811 TLV 2015 – 2305 FCO 32S 46

След 16 годишно прекъсване, от 30 март 2014, АлИталия възобновява полетите между Милано Линате и Прага

Milan Linate – Prague
AZ514 LIN 1205 – 1335 PRG 
AZ514 LIN 1600 – 1730 PRG 

AZ515 PRG 1430 – 1600 LIN 
АZ515 PRG 1850 – 2020 LIN 

След 5 годишно прекъсване, в края на март стартира и линията Милано Линате - Варшава

Milan Linate – Warsaw
AZ492 LIN 1130 – 1335 WAW 
АZ492 LIN 1235 – 1440 WAW 

AZ493 WAW 1425 – 1635 LIN 
AZ493 WAW 1530 – 1740 LIN

От 2 април 2014, АлИталия стартира директни полети Венеция - Токио Нарита, с Boeing 777-200ER, два пъти седмично.

AZ788 VCE 1420 – 0940 +1NRT
AZ789 NRT 1225 – 1805 VCE 

От 30 март 2014, АлИталия увеличава полетите от Милано до Токио на 5 седмично

Milan Malpensa – Tokyo Narita 
AZ786 MXP 1400 – 0850 +1NRT 
AZ787 NRT 1225 – 1755 MXP 

Rome – Tokyo Narita - намалява полетите от 10 на 7 седмично
AZ784 FCO 1515 – 1025 +1NRT 
AZ785 NRT 1315 – 1900 FCO

От 30 март 2014, АлИталия възобновява и полетите си от Милано Малпенза до Тунис - 3 пъти седмично
AZ862 MXP 2345 – 0035 +1TUN 
AZ865 TUN 0555 – 0845 MXP 

 

АлИталия е поискала, според Ройтерс на 4 януари още един заем от 50 млн Евро от банките.

Според анализаторите, 300 млн заем от предния месец, всъщност по разчет са щели да стигнат едва за 6те месеца на 2014.
В момента АлИталия е започнала преговори с Етихад за покупката на АК-та.

Редактирано от stenk
Връзка към мнение

Да се чете:

 

Алиталия ще губи 6 пъти повече багаж между Рим и Тел Авив

 

След 16 години прекъсване, Алиталия отново ще губи багаж между Милано Линате и Прага

 

След само 5 години прекъсване, Алиталия отново ще губи багаж между Милано Линате и Варшава

 

И т.н. 

 

ALITALIA = Aircraft Landed In TokyoAll Luggage In Athens

ALITALIA = Always Late In Take-off, Always Late In Arrival

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Maй хич не се готвят за фалит  :P

 

АлИталия увеличава честотите си от Рим до Тел Авив, на 6 полета дневно от 30 март 2014

След 16 годишно прекъсване, от 30 март 2014, АлИталия възобновява полетите между Милано Линате и Прага

След 5 годишно прекъсване, в края на март стартира и линията Милано Линате - Варшава

От 2 април 2014, АлИталия стартира директни полети Венеция - Токио Нарита, с Boeing 777-200ER, два пъти седмично.

От 30 март 2014, АлИталия увеличава полетите от Милано до Токио на 5 седмично

Rome – Tokyo Narita - намалява полетите от 10 на 7 седмично

От 30 март 2014, АлИталия възобновява и полетите си от Милано Малпенза до Тунис - 3 пъти седмично

 

 

Ако направят пак и още някоя грешка в ценообразуването на билети - priceless :lol:   :P

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Абе грешки хубаво, ама от много грешки може да се обърне колата... Не че точно това им е проблема, но явно допринася за загубите.

Връзка към мнение

Не , че нещо , но виждам  нямаш нито един полет с тях. Защо толкова си им насъбрал  :lol:  ?

 

То пък човек вече не може да си направи майтап... <_<

Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.