Прескочи до съдържание

Нов играч на Балканския авио пазар.Какво означава това?Нови възможности или твърдо последно място за Бългериан на Балканите?


Препоръчани мнения

Разводнявайте на воля, като видя в кое клонче има живот ще я цепна довечера темата, може и на 2-3. 

 

 

Иначе конкрето. Новото съжителство между Етихад и Air Serbia не се харесва много на Delta и Lufthansa, които призовават да се спре кодшеъра до американските дестинации. Притеснили са се, че хората са достатъчно шашави да летят нещо от рода на Белград - Абу Даби - Ню Йорк стига да е на подходящата цена...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Разводнявайте на воля, като видя в кое клонче има живот ще я цепна довечера темата, може и на 2-3. 

 

 

Иначе конкрето. Новото съжителство между Етихад и Air Serbia не се харесва много на Delta и Lufthansa, които призовават да се спре кодшеъра до американските дестинации. Притеснили са се, че хората са достатъчно шашави да летят нещо от рода на Белград - Абу Даби - Ню Йорк стига да е на подходящата цена...

И защо не.?Не е ли точно цената която е ръководеща??Аз не съм летял с ЕТИХАД,но не вярвам да има лошо обслужване:-))...И май се повтарям,но колкото повече АК кацат на софийското летище,толкова по-добър избор за нас магеланци!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ами наистина само шашави ще лятят до Абу Даби , та оттам за САЩ :-)

При разлика от примерно 100- евро е ненормална работа.

 

Като имам предвид цените от София към Ню Йорк предполагамасръбските са съпоставими и за да са конкурентни от Етихад ще трябва да предложата нещо на наистина символична цена - примерно 250 до 300 евро за двупосочен Белград- Абу Даби- Ню Йорк .

 

Без да съм крайно черноглед мисля , че сега ще видим откриването , а не след дълго и закриването на тази бизнес инициатива .

Редактирано от stenk
Връзка към коментар

А що се отнася за столиците на бившите югорепублики-пропуснах Подгорица.Тя е категоричен водач на най-безличните градове.За следващото место са се скопчили Белград и Скопие:-)

Съгласен за Подгорица - много се напъвах и оглеждах нещо да ми хване окото, ама така и не се намери :rolleyes: ...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ами наистина само шашави ще лятят до Абу Даби , та оттам за САЩ :-)

При разлика от примерно 100- евро е ненормална работа.

 

Като имам предвид цените от София към Ню Йорк предполагамасръбските са съпоставими и за да са конкурентни от Етихад ще трябва да предложата нещо на наистина символична цена - примерно 250 до 300 евро за двупосочен Белград- Абу Даби- Ню Йорк .

 

Без да съм крайно черноглед мисля , че сега ще видим откриването , а не след дълго и закриването на тази бизнес инициатива .

 

И аз логиката не им я хванах, но беше нещо от рода на, че хората няма да забележат, че са манипулирани по тоя начин...факт че доста хора сигурно биха цъкнали на най-ниската цена без да проверят детайли за полета...нещо такова. 

Връзка към коментар

Чета доста в американския емигрантски форум и виждам как новите наистина търсят най-ниската възможна цена към САЩ , но останалите след доста пътувания обикновено не се колебаят да се разделят с няколкостотин долара в името на спестени часове по летищата 

При средно 14-20 дни отпуск годишно всеки спестен час ти е ценен  :lol:

Връзка към коментар

При последния ми полет с Катар се запознах с българи които летяха от Хонконг през Доха за Сан Франциско.

Не попитах дали цената е определила избора , но спрямо беглите ми познания по география ми се стори ненормална работа

Връзка към коментар

Ами наистина само шашави ще лятят до Абу Даби , та оттам за САЩ :-)

При разлика от примерно 100- евро е ненормална работа.

Аз може да съм единствения луд, но ако има такъв полет, с разумно време за прекачване - примерно нещо от рода на 4-8 часа, съм на борда.

Не само заради цената. Дай ми на мен да летя, братче.  :crazypilot:

 

 

При последния ми полет с Катар се запознах с българи които летяха от Хонконг през Доха за Сан Франциско.

Не попитах дали цената е определила избора , но спрямо беглите ми познания по география ми се стори ненормална работа

На мен несбъдната (все още) мечта ми е примерно нещо от рода на Варна - София през Оклънд.  :lol:

Иначе с географията съм парфе.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Eретично е за този форум , но твсе пак не сме  в спотърския и си признавам , че повече от три часов полет доста ме отегчава.

Иначе май съм спал по повечето основни европейски летища + Доха ама си е изморително.

Честно казано в повечето случаи гледката от автобус или влак ми е много по-интересна.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Иначе май съм спал по повечето основни европейски летища + Доха ама си е изморително.

Честно казано в повечето случаи гледката от автобус или влак ми е много по-интересна.

Затова направих и уточнението за разумния престой. Колкото и да е интересно едно летище, повече от 6 часа дотягат. 

В горния си пост не бях искрен докрай. Освен, че ме кефи самото изживяване при летене, обичам да пробвам как "возят" различните видове самолети. А при по-дълги пътувания има и богат избор от машини, конфигурации в салона и много други интересни за мен неща.

За автобусите и влаковете сме на едно мнение. Особено тези с по-дългите дистанции.

 

...абе пътуване да е, ако ще и с дилижанс да е, не отказвам :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Тази картинка май дава отговор на много въпроси.

Етихад май се е прицелил в Източна Европа и иска да изсмуче колкото клиенти може оттам.

Въпреки че лети и до Виена, ама защо са още разстояние и пари дотам.

София явно не е атрактивна, защото след нея поне по половината дестинации няма да има кой да фърчи - визирам Любляна, Баня Лука и Букурещ.

 

абе както обикновено арабите са си направили сметката, и не можем да им се сърдим.

Връзка към коментар

Лошо, пак ни заобикалят.

Тази карта показва полетите които се планират до Нова Година!!.На страницата им във фейсбук София и Варна са дадени ТВЪРДО,като полети през пролетта.Както и полет през Абу Даби за Мелбърн!Георги е прав ,че се целят точно в Австралия,имайки пред вид колко голяма е "югославската" диаспора там.Колко е вероятно всичко това да е случи-Един Господ знае!!Но лично на мен ми е интересно ,какво би се получило, ако започнат да летят до София и Варна,и как биха реагирали на това Бългериан и Катар?

Връзка към коментар

Гледайки цената Белград - Букурещ от 109 евро, ме съмнява за София да е много по-малко. С голяма вероятност ще е същата, или 99 евро минимум. При това положение Белград няма да е кой знае колко силно конкурентен на Истанбул с неговите опции за полет с далеч повече други азиатски и арабски авиокомпании. Освен разбира се, ако Етихад не предложат преференциални цени от Белград през Абу Даби до крайна дестинация, или поне до няколко конкретни крайни дестинации в Източна Азия и Австралия.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

http://chr.bg/olympic-uvelichava-kapatsiteta-si-do-sofiya-sled-slivaneto-s-aegean/?fb_source=pubv1

И нещо като добавка към Балканския авио пазар.

А що се отнася до "Сербиа Еър",вече има първи полет на компанията до Абу-Даби и първи кръстник на А-319.....и той е Новак Джокович:-)).Та самолета се казва Новак Джокович,като и останалите 9 самолета щели да бъдат кръстени на заслужили сърби!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ще чакаме Неманя Видич :)

 

Това с Олимпик и то беше една сапунка, добре че приключи...а за да увеличават капацитета явно имат някакви трансферни намерения. Мисля, че до сега повечето хора ползваха полетите point-to-point. Даже за първи път от много време насам най-евтин билет наскоро ми излезна точно кодшеър на Етихад през Атина. 

 

Май се размечтах, ама дано!

 

2013-10-28_11-30-47.png

Връзка към коментар

А що се отнася до "Сербиа Еър",вече има първи полет на компанията до Абу-Даби и първи кръстник на А-319.....и той е Новак Джокович:-)).Та самолета се казва Новак Джокович,като и останалите 9 самолета щели да бъдат кръстени на заслужили сърби!

 

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/Економија/1428971/Повратак+%22ербаса%22+А319+у+Београд.html

Връзка към коментар

Какво ли ще правят "Бългериа еър"?Това ми е мисълта!Има някакво раздвижване на Балканите,Сърбите както винаги са"Ово е квалитет":-))..чудно ми е дали при променената ситуация ,каква ще е стратегията на ТИМ.

А що се отнася до Неманя Видич:-))зле е в момента момчето.Виж по скоро следващия А-319 го нарекли "Неманя Костурица"...нали човека преди 1 година си смени името с "право православно"...:-)

Връзка към коментар

Какво ли ще правят "Бългериа еър"?Това ми е мисълта!Има някакво раздвижване на Балканите,Сърбите както винаги са"Ово е квалитет":-))..чудно ми е дали при променената ситуация ,каква ще е стратегията на ТИМ.

А що се отнася до Неманя Видич:-))зле е в момента момчето.Виж по скоро следващия А-319 го нарекли "Неманя Костурица"...нали човека преди 1 година си смени името с "право православно"...:-)

Според мен БГ Еър нищо няма да направят - първо разполагат с 10 самолета на кръст, и второ - реално новата авиокомпания няма да е заплаха за тях - основния бизнес на БГ еър е да превозва клиентите в България до основните дестинации в Европа и няколко в близкия изток (до африка вече не лети).

Според мен тези, които трябва да се притесняват от новата компания, са австрийците - досега те захранваха Етихад, а сега Етихад сами ще си събират клиентите в Белград.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.